Αρχικό μήνυμα από alto2 Αυτό συμβαίνει γιατί χάνει λίγο η βαλβίδα του ηλιακού, δεν είναι ανησυχητικό. Δεν ειναι ανησυχητικο να πινει το νερο του θερμοσιφωνα?
Όροι Χρήσης