Παράθεση Αρχικό μήνυμα από alto2 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό συμβαίνει γιατί χάνει λίγο η βαλβίδα του ηλιακού, δεν είναι ανησυχητικό.
Δεν ειναι ανησυχητικο να πινει το νερο του θερμοσιφωνα?