Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 5 από 5

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    thodoris20vt
    Εγγραφή
    Sep 2017
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    13

    Προεπιλογή

    Αν και καθυστερημένα ας γράψω τι μου είχε συμβεί σΆεμενα μήπως βοηθήσω κανέναν άνθρωπο .
    επειδη έφερα 2-3 φορές μάστορα και μου έλεγαν και οι 2 παλαβά είπα πριν σκάσω χρήματα να την χαλάσω
    Να αναφέρω ότι είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα .
    Πηγα αγόρασα ένα θερμόμετρο φούρνου των 10 ευρώ και είδα ότι έδινα εγώ εντολή 100 βαθμούς και μέσα στον φούρνο είχα 250 βαθμούς όλοι καταλαβαίνουμε ότι έχει θέμα ο θερμοστάτης. Μετά από ψάξιμο βρήκα ότι έχει θερμοστάτη 3 θέσεων αγόρασα έναν που έκανε για την κουζίνα μου τον τοποθέτησα μόνος και όλα καλά τώρα δεν έχω θέμα .

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον thodoris20vt για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    mikemtb73 (18-04-18)

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-11-24, 19:19
  2. [Κλιματιστικό] Ευρεση αισθητηριου θερμοκρασιας για Huyndai hsh-120be
    από JOUN στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-01-17, 20:35
  3. [Κλιματιστικό LG] Αποκλιση θερμοκρασιας σε lg 12 ρη
    από takis1964 στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-01-16, 13:36
  4. Δεικτης θερμοκρασιας δεν λειτουργει συνεχεια
    από turboallani στο forum Αυτοκίνητο & Μηχανή
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-05-15, 02:31
  5. αισθητηριο θερμοκρασιας
    από jakektm στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-01-12, 11:57

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας