Αν και καθυστερημένα ας γράψω τι μου είχε συμβεί σΆεμενα μήπως βοηθήσω κανέναν άνθρωπο .
επειδη έφερα 2-3 φορές μάστορα και μου έλεγαν και οι 2 παλαβά είπα πριν σκάσω χρήματα να την χαλάσω
Να αναφέρω ότι είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα .
Πηγα αγόρασα ένα θερμόμετρο φούρνου των 10 ευρώ και είδα ότι έδινα εγώ εντολή 100 βαθμούς και μέσα στον φούρνο είχα 250 βαθμούς όλοι καταλαβαίνουμε ότι έχει θέμα ο θερμοστάτης. Μετά από ψάξιμο βρήκα ότι έχει θερμοστάτη 3 θέσεων αγόρασα έναν που έκανε για την κουζίνα μου τον τοποθέτησα μόνος και όλα καλά τώρα δεν έχω θέμα .





Απάντηση με παράθεση