Παράθεση Αρχικό μήνυμα από agis68 Εμφάνιση μηνυμάτων
σε μια δική μου ολοκαίνουργια f&U φορητή η βλάβη ήταν στο πάνελ (κύκλωμα πάνελ) αλλάχτηκαν κάτι πυκνωτές και μπήκε μεγαλύτερη tolerance δηλ οι πυκνωτες ήταν για 12V και όχι για 16V (που βρίσκεις στο εμποριο) Αλλάχτηκαν και επανήλθε
τη δουλεια εχει η ταση λειτουργιας του πυκνωτη με την βλαβη που λεει ο αλλος φιλος ??
δηλαδη με την ταση λειτουργιας αλλαζει η χωρητικοτητα και η εκσωμαλυνση..τι λετε ??
ασε που 12v ειναι και σπανιος...10v ναι 16v ναι 63v ναι....12v??? χμμμ