Απέκτησα πλέον κάποιες εμπειρίες από posts φίλων-μελών και κυρίως νέων, οι οποίοι δεν εχουν εξοικειωθεί ακόμα με το γενικότερο κλίμα, και με τα υπόλοιπα μέλη της παρέας.
Έτσι μπορώ να διαβεβαιώσω όλους όσους ζητούν βοήθεια:
Παίδες κανείς μας δεν πρόκειται να παρεξηγηθεί, αν μας εκθέσετε το πρόβλημά σας τόσο αναλυτικά, ώστε να μοιάζει σαν να απευθύνεστε σε ηλίθιους!!!! Μην διστάσετε για κάποιον τέτοιον λόγο!!!!!

Αντίθετα
Προς όποιους -ελάχιστους- βαριούνται να γράφουν:
Όσο λιγότερα μας γράφετε, τόσο κάνετε δυσκολότερο -ως/και αδύνατο- το έργο μας:
Να σας βοηθήσουμε!