Αυτο ειναι το ψυγειο.
Το λαστιχο πορτας εχει παχος 1.5 εκ.Μου φαινεται εξαιρετικα λεπτο.Εβαλα και καρφιτσα και μαγνητιζει φουλ.
ΘΑ σηκωσω τα μπροστινα ποδια και θα πω αποτελεσμα.Thanks.
Αυτο ειναι το ψυγειο.
Το λαστιχο πορτας εχει παχος 1.5 εκ.Μου φαινεται εξαιρετικα λεπτο.Εβαλα και καρφιτσα και μαγνητιζει φουλ.
ΘΑ σηκωσω τα μπροστινα ποδια και θα πω αποτελεσμα.Thanks.