Συμφωνα με τα λεγομενα σου μήπως θα ήταν καλύτερα να ψάξεις για ψυχρές κολήσεις στην βαθμίδα τροφοδοτικού? Τσεκαρε και την φύσα που βγάζει τις τάσεις 12v 5.1v που βγάζει το τροφοδοτικό προς την main board.
Συμφωνα με τα λεγομενα σου μήπως θα ήταν καλύτερα να ψάξεις για ψυχρές κολήσεις στην βαθμίδα τροφοδοτικού? Τσεκαρε και την φύσα που βγάζει τις τάσεις 12v 5.1v που βγάζει το τροφοδοτικό προς την main board.