Το πρόβλημα βρίσκεται στον ενισχυτή σύμφωνα με αυτά που λέει ο φίλος Σήφης.Οφείλω να πω πως τόσο καιρό έπαιζε πολύ καλό ήχο.Η ζημία προκλήθηκε από προβληματικό ηχείο που δοκίμασα.Συγκεκριμένα σταμάτησε να παίζει η αριστερή έξοδος και βρώμησε κάτι καμμένο.Πόσο κοστολογούνται τα υλικά για την επισκευή του ενισχυτή?Κολλητήρι δουλεύω αρκετά καλά οπότε αν έχει κάποιος όρεξη να με καθοδηγήσει θα το εκτιμούσα πολύ




Απάντηση με παράθεση