Πάρε σπρέυ ρητίνης και ρίξε λίγο. Είναι για να μην ολισθαίνουν οι ιμάντες.
Μήπως είδες αν υπάρχει βίδα επάνω στο μοτέρ; Συνήθως υπάρχει. Έχε το υπ' όψιν σου για το μέλλον.
Πάρε σπρέυ ρητίνης και ρίξε λίγο. Είναι για να μην ολισθαίνουν οι ιμάντες.
Μήπως είδες αν υπάρχει βίδα επάνω στο μοτέρ; Συνήθως υπάρχει. Έχε το υπ' όψιν σου για το μέλλον.