Πάρε σπρέυ ρητίνης και ρίξε λίγο. Είναι για να μην ολισθαίνουν οι ιμάντες.
Μήπως είδες αν υπάρχει βίδα επάνω στο μοτέρ; Συνήθως υπάρχει. Έχε το υπ' όψιν σου για το μέλλον.