Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 27
  1. #11
    Το avatar του χρήστη staaronis3
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Σταμάτης!
    Εγγραφή
    Apr 2006
    Περιοχή
    Ηράκλειο-Αθήνα
    Μηνύματα
    15

    Προεπιλογή

    @Xarry 70oC εννοούσα, δεν αντέγραψε τη μορφοποίηση.

    Επίσης λέω και ξαναλέω, πως ανεξάρτητα απο εγγυήσεις που δίνουν οι εταιρίες υπεύθυνος σύμφωνα με τον Ν3043/2002 για κάθε πραγματικό ελάτωμα είναι ο πωλητής και όχι η DELL και η κάθε DELL. Τα χτυπήματα τα προκάλεσε απ ότι λένε το ονομαζόμενο ως επίσημο service της DELL. Αν το είχα πάει εγώ απ ευθείας σε αυτούς (ή είχαν έρθει να το πάρουν) τι θα γινόταν;

  2. #12

    Προεπιλογή

    όταν κάτι είναι σε εγγύηση οπότε δεν πληρώνεις ανταλακτικό το παλαιό εξάρτημα το κρατάει η εταιρεία δεν σου το δίνει.
    Η Dell έχει εξαιρετικό Service αλλά το On-site δεν ισχύει σε όλα τα Μοντέλα οπότε όταν αγοράζεις (ανεξάρτητα αν είναι dell ή όχι) πρέπει να ελέγχεις τι εγγύηση σου παρέχει. (προσωπικά είμαι fan της Dell αλλά πρέπει κανείς να παρεις με on-site εγγύηση οπότε πράγματι έρχεται ο τεχνικός στο χώρο σου).
    Πάντως πάντα μπορει να τύχει να μη γίνει σωστό Service και να πρέπει να επιστρέψει... Το laptop συγγενικού προσώπου (οχι dell) πήγε 3 φορές στο service για να εντοπιστεί η βλάβη γιατί πραγματικά δεν την εμφάνιζε συνέχεια...

  3. #13

    Προεπιλογή

    Είναι πάντως... σπάσιμο να αγοράσεις ένα καινούργιο ηλεκτρονικό ότι και να είναι αυτό και να τρέχεις στο service, όπου δεν ξέρεις τι του κάνουν, πως θα το κάνουν κλπ. και το χειρότερο να στο επιστρέφουν με γρατζουνιές και κασταβιδιές... Είναι αυτό που λέμε έπεσες στην περίπτωση αλλά όπως και να το κάνουμε... συμβαίνει! Πρόσφατα έτρεχα στην αντιπροσωπεία ενός ράδιο/CD αυτοκινήτου επειδή ο εγκαταστάτης αποφάνθηκε πως είναι προβληματικό... Άντε πήγαινελα και το κρατήσαν 15 ημέρες αφού είχε παρέλθει το 10ήμερο αντικατάστασης (DOA: Dead On Arrival) για να μου πούνε πως δουλεύει κανονικά και να μου επιδείξουν μπροστά στα μάτια μου την καλή του λειτουργία! Και αν πάει το μυαλό σας ότι το πήγα σε καμία 'τρύπα' να γλιτώσω κανένα cent κάνετε λάθος: το πήγα σε μεγάλο πολυκατάστημα για εγγυημένη (!) εγκατάσταση. Ο πιτσιρικάς εγκαταστάτης εκεί στο ημιυπόγειο πέρα της συγκέριμενης διάγνωσης, αμίλητος και μάλλον αδιάφορος με την έννοια ότι απέπνεε ότι το κάνει αγγαρεία δυστυχώς είναι η βιτρίνα του καταστήματος στον πελάτη σε ότι αφορά τις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις...! Ας τον χαίρονται, εγώ δεν ξαναπατάω εκεί!

    Χαιρετώ

  4. #14
    Το avatar του χρήστη jimk
    Μέλος
    Όνομα
    dimitris
    Εγγραφή
    Sep 2004
    Περιοχή
    space
    Μηνύματα
    64

    Προεπιλογή

    το laptop σου δεν πρεπει να πηγε στν dell το ανοιξαν στα mulitrama!επρεπε απο την αρχη να πηγενες στην dell!κριμα παντως!

  5. #15
    Το avatar του χρήστη cloud_constructor
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    cloud constructor
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    Αθηνα ΚΑΙ εγω
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Να στειλεις email στην παγκοσμια dell και να πεις τα παντα.. το πολυ πολυ η εταιρεια - αντιπροσωπια να χασει την αντιιπροσωπια...Ετσι ειχε γινει παλια με ενα πολυκαναλο που ειχα παρει και δε μου το φτιαχνανε γιατι ηθελε μια διαδικασια με zip drive , και μου ελεγαν να αγορασω ολοκληρωμενα με νεο bios για να δουλεψει μια καρτα δυκτιου , και μου ζηταγανε και ποσα λεφτα , ενω στο παγκοσμιο site της εταιρειας ελεγε οτι ειναι δωρεαν , το εστειλα να ρωτισω αν υσχιει παντου αυτο το δωρεαν κ με το μου ειπαν ναι παντου εστειλα σεντονι με τα παντα και την επομενη μερα μας πηρανε απο την ελληνικη εταιρεια να μας κανουν παραπονα γιατι τους ξεχεσανε απο αμερικη..

    ως δια μαγειας 2 μερες μετα το πολυκαναλο δουλευε και χωρις να πληρωσουμε...

    για τσεκαρε το

  6. #16
    Το avatar του χρήστη button
    Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Λαγκαδας Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    52

    Προεπιλογή

    εγώ πλέον αποφεύγω τα service οτι μπορώ να κάνω μόνος
    Nokia 3250 / 6280 / N97mini
    <Mastech MS8268>

  7. #17
    Το avatar του χρήστη johnkou
    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Αιτωλικό
    Μηνύματα
    758

    Προεπιλογή

    Παιδια θα ηθελα να αναφερω την αψογη συμπεριφορα που ειχα απο την dell με λιγη ταλαιπωρια βεβαια:αγορασα ενα studio 1535 μετα απο μηνες εσβησε οτανπατουσες να αναψει ακουγονταν ενα κλακ και σβηνε.Περνω τηλ την εξυπηρετηση πελατων αναφερω το προβλημα μουλενε μαλλον μητρικη αυριο το πρωι θα την εχεις και θαρθεις τεχνικος στο χωρο σου ετσι και εγινε,ερχεται ο τεχνικος μπαινει η μητρικη μια απο τα ιδια.Τηλεφωνο απο τον τεχνικο θα στειλουμε αλλη μητρικη αυριο,ερχεται η μητρικη αλλα τεχνικος δεν ηρθε δεν του ειχε εντολη ελεγε,μετα απο 2μερες τεχνικος απο πατρα που συνεργαζοταν με τη cpi μπαινει η μητρικη τιποτα παλι,ελεγαν θα ρθει σκληρος αυριο μια απο τα ιδια παλι ουτε ξεκινουσε,μετα απο πολλες προσπαθειες βρισκει το οτι δεν ξεκιναει απο το dvd.Ξανα ο τεχνικος απο πατρα ερχεται μπαινει πανω ενταξει λεω συμβαινουν αυτα.Μετα απο καποια ωρα ο υπολογιστης κολουσε εβγαζε μπλε οθονη,ξανα τηλ το πρωι οπου απαιτησα αντικατασταση με καινουργιο οπου αλλαχτηκε με 1555 και ο πρωτος που ηρθε ειχε σπασμενη την οθονη και μετα εστειλαν και δευτερο.Αναφερω ολα αυτα οτι δεν ασχοληθηκα με το μαγαζι που αγοραστηκε αλλα κατευθειαν με την κατασκευαστρια εταιρεια,μετα απο 1χρονο παλι dell αγορασα.

  8. #18
    Το avatar του χρήστη navar
    Μέλος
    Όνομα
    Kωνσταντίνος
    Εγγραφή
    May 2010
    Περιοχή
    τρικαλα
    Μηνύματα
    218

    Προεπιλογή

    Γιάννη πάνω κάτω το ίδιο προτείναμε όλοι !
    το σωστό ακόμα και τώρα είναι να απευθυνθεί στην μαμα εταιρία !

  9. #19

    Μέλος
    Όνομα
    Νικος
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    45

    Προεπιλογή

    No offence, αλλα πραγματικα, ενα laptop με i7 DDR3 και την 4570 πως ακριβως περιμενεις να ανταπεξελθει σε θεμα θερμοκρασιων? Εδω τα Core Dυο παιζουν με 50oC idle φαντασου ο 4πυρινος!

    70 βαθμοι σε full load (συμφωνα με google searching το max που θα δωσει ειναι ~85 βαθμους) ειναι απολυτα φυσιολογικο για εναν επεξεργαστη με tj 100oC (Θερμικη ασφαλεια). Πολλοι παραπονουνται για τις θερμοκρασιες, αλλα λυση και επισημη αντιμετωπιση απο την dell δεν υπαρχει...

    Ριχτου ενα διπλο orthos (Google it) και δες αμα σβησει. Αν οχι τοτε η ψυκτρα ανταπεξερχεται. ΑΝ παλι σβησει, τραβα στο multidrama, και απαιτησε αλλο φορητο. Δυστυχως ειναι too good to be true το μηχανακι αυτο...

  10. #20
    Το avatar του χρήστη navar
    Μέλος
    Όνομα
    Kωνσταντίνος
    Εγγραφή
    May 2010
    Περιοχή
    τρικαλα
    Μηνύματα
    218

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας