όταν κάτι είναι σε εγγύηση οπότε δεν πληρώνεις ανταλακτικό το παλαιό εξάρτημα το κρατάει η εταιρεία δεν σου το δίνει.
Η Dell έχει εξαιρετικό Service αλλά το On-site δεν ισχύει σε όλα τα Μοντέλα οπότε όταν αγοράζεις (ανεξάρτητα αν είναι dell ή όχι) πρέπει να ελέγχεις τι εγγύηση σου παρέχει. (προσωπικά είμαι fan της Dell αλλά πρέπει κανείς να παρεις με on-site εγγύηση οπότε πράγματι έρχεται ο τεχνικός στο χώρο σου).
Πάντως πάντα μπορει να τύχει να μη γίνει σωστό Service και να πρέπει να επιστρέψει... Το laptop συγγενικού προσώπου (οχι dell) πήγε 3 φορές στο service για να εντοπιστεί η βλάβη γιατί πραγματικά δεν την εμφάνιζε συνέχεια...




Απάντηση με παράθεση
