Παναγιώτη, είναι σε λίγο μεγαλύτερο "level" από τις γνώσεις μου αυτό που μου προτείνεις.
Ευτυχώς ο κολλητός μου είναι ηλεκτρολόγος και θα τον χώσω να με βοηθήσει αύριο, αφού διαβάσει τα όσα γράφεις.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές σου.
Να σε έχει ο Θεός καλά.






Απάντηση με παράθεση