Όχι ρε Γιώργο, κρίμα τον κόπο σου.
Μήπως ήταν πολύ μεγάλη η τρύπα; Τι διάμετρο είχε;
(αυτό με τη βίδα (σε συνδυασμό με κόλλα κι όχι τεφλόν) το είχα σκεφτεί κι εγώ για την περίπτωση που δεν έπιανε η κόλλα σκέτη, δοκίμασέ το, πλέον λόγω......πείρας θα σου είναι πολύ πιο εύκολο και γρήγορο)

Την είχες κλείσει την παροχή νερού;