είναι η έξω επένδυση, του χημικού, η μια λαμαρίνα απ την άλλη είναι στον πόντο.. λες για λαμαρινόβιδα, με λαστιχάκι (ή ταινία τεφλόν) και κόλλα σπειρωμάτων..
Εχεις καμία φωτο τι είναι να χρησιμοποιήσω ; πως να το κάνω .. για να καταλάβω.. :d