Αρχικό μήνυμα από digik το βουρτσακι του ατμοκαθαριστη επεσε στον καδο πλυντηριου Αρχικό μήνυμα από digik τεχνικος που ηρθε μου ειπε οτι εχει σκαλωσει στην αντισταση και δεν βγαινει με τιποτα οποτε να το δωσω ανακύκλωση. Αστέρι ο τεχνικός...
You only live twice.
Όροι Χρήσης