Λοιπον φιλε Νικο ακου πως παει η ιστορια με τους διαδρομους, καταρχας βημα πρωτο ξεκινας τον διαδρομο παντα πατοντας στα πλευρικα πατηματα περνει μερικες στροφες το μοτερ και μετα ανεβαινεις. 2ον λυπαινεις τον ταπητα καθε 10 ωρες λειτουργιες με σπρει σιλικονης ειδικα γα διαδρομος (τα περνεις απο μαγαζια με οργανα γυμναστικης) ενας εργοστασιακος ταπητας βγαζει περιπου 1000 με 1500 χλμ παντα με σωστη λυπανση και χρηση αλλιως καλο ειναι να αλλαζετε περιπου στην 5 ετια. 3ον κανεις το MAX μια ωρα χρηση μετα το αφηνεις να κρυωσει για καμια ωρα παλι και μετα κανει καποιος αλλως αν θελει. Αυτα τα λιγα οσο αφορα την σωστη χρηση. Οσο αφορα της βλαβες το 90% ξεκιναν απο τον ταπητα τι εννοω.......Φθαρμενος ταπητας ζοριζει το μοτερ με αποτελεσμα να τραβαει παραπανω αμπερ απο το κανονικο ( εως 6 αμπερ ειναι το νορμαλ περιπου για τετοια μηχανηματα απο 6 αμπερ και πανω αρχιζουν τα προβληματα.) Αυτα τα αμπερ ειναι που κανουν το μοτερ να μυριζει μεχρι να καει και σε μια πλακετα τα καει τα μοσφετ Οποτε και καινουργιο μοτερ να βαλεις με πλακετα αν ΔΕΝ αλλαχτει ο ταπητας (κοστος 100e με 120e) ουσιαστικα εχεις πεταξει τα λεφτα σου. Το αλλο 10% απο τις βλαβες εχει να κανει με ρευματα συνηθως απο το κεντρικο δικτυο της ΔΕΗ (υποταση - υπερταση). *****Σπανια περιπτωση αλλα παιζει ειναι αν εχει δουλεψει χωρις σιλικονη ο διαδρομος για πολλες ωρες μπορει να "φουσκωσει" το ξυλινο δαπεδο λογο μεγαλης θερμοκρασιας. Αυτο το καταλαβαινεις αν βαλεις το χερι σου κατω απο τον ταπητα εκει που παταμε συνηθως να δεις αν κανει καμια αλλοιωσει το ξυλο κανονικα πρεπει να ειναι λειο.
Αυτα τα λιγα πιστευω να βοηθησα)
Περιμενω νεα !!!!




)
Απάντηση με παράθεση