Αρχικό μήνυμα από jim philips Kαλημερα Γιαννη .θα το κοιταξω και θα σου πω αν εχω κανα μτσ ,αυριο θα το δω. καλησπερα, βρηκες τπτ?
Όροι Χρήσης