Τελικά, πήγα με το μηχάνημα στο service και ένας πολύ εξυπηρετικός τεχνικός αντικατέστησε στα γρήγορα το διακόπτη, με τον τρόπο που υπέδειξες, χωρίς να χρειαστεί να ξεβιδώσει και τις 2 βίδες που δεν μπόρεσα να ξεβιδώσω, στην προσπάθειά μου να το λύσω, και φαίνεται ότι έχουν κολλήσει.
Είπε ότι έφυγαν τα ελατηριάκια από τη θέση τους.




Απάντηση με παράθεση