Μετρησε ταση σε αυτα που προανεφερε ο Σπυρος,υστερα δοκιμασε να βγαλεις απο την pcb στο πλαισιο της οθονης,την καλωδιοταινια η φυσα...με προσοχη,μετα ανοιξε την σε λειτουργεια και παρατηρησε αν υπαρξει ενδειξη σε λαμπακι.Αν παλι οχι,βγαλε τις δυο λευκες φυσες δεξια,αριστερα των μετασχηματιστων inverter στην πλακετα του τροφοδοτικου και ξανα ελεγξε το λαμπακι.Αν και δεν ειναι απολυτο να αναψει αν υπαρχει,αν δεν υπαρχουν οι φυσες ,ομως ισως και να βρουμε αμεσα την βαθμιδα που ευθυνεται.




Απάντηση με παράθεση