Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #8
    Το avatar του χρήστη materatsi
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαστουνη Ηλειας
    Μηνύματα
    169

    Προεπιλογή

    Μετρησε ταση σε αυτα που προανεφερε ο Σπυρος,υστερα δοκιμασε να βγαλεις απο την pcb στο πλαισιο της οθονης,την καλωδιοταινια η φυσα...με προσοχη,μετα ανοιξε την σε λειτουργεια και παρατηρησε αν υπαρξει ενδειξη σε λαμπακι.Αν παλι οχι,βγαλε τις δυο λευκες φυσες δεξια,αριστερα των μετασχηματιστων inverter στην πλακετα του τροφοδοτικου και ξανα ελεγξε το λαμπακι.Αν και δεν ειναι απολυτο να αναψει αν υπαρχει,αν δεν υπαρχουν οι φυσες ,ομως ισως και να βρουμε αμεσα την βαθμιδα που ευθυνεται.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη materatsi : 05-11-11 στις 03:33

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον materatsi για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    alex504 (09-11-11)

Παρόμοια Θέματα

  1. Επισκευή SONY cdp-s27
    από palexop στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-11-08, 22:34
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-11-05, 08:19
  3. Επισκευή χρώματος οθόνης τηλεόρασης
    από ΠΕΤΡΟΣ Κ. στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-06-05, 16:01

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας