Παράθεση Αρχικό μήνυμα από andrewsweet4 Εμφάνιση μηνυμάτων
Για μεγαλους ηλεκτρολυτικους πυκνωτες, θα ηταν πρωτιμοτερο να τους αποφορτιζεις μεσω μιας αντιστασης,ωστε να μην προκαλεις βραχυκυκλωμα, σπινθιρισμους, στιγμιαια αποφορτιση του πυκνωτη κτλ κτλ που μπορει να εχουν δυσαρεστα αποτελεσματα... Την τιμη της αντιστασης θα στην πει καποιο αλλο μελος γιατι εγω δεν την γνωριζω ακριβως. Τωρα για τους μικρους ηλεκτρολυτικους, εγω συνηθιζω να τους ξεφορτιζω με ενα δοκιματικο κατσαβιδι, βρακυκυκλωνοτνας τα ακρα τους. ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΙΚΟΥΣ ΜΟΝΟ!!!
Ένας "μικρός" πυκνωτής, πχ 10μF, μπορεί να δώσει, σε βραχυκύκλωμα, μερικές δεκάδες Αμπέρ! Εμείς δεν το βλέπουμε ή ακούμε, αλλά κάποιο ευαίσθητο εξάρτημα μπορεί να το αισθανθεί (όπως και ο ίδιος ο πυκνωτής)!
Καλό είναι να ξεφορτίζουμε πάντα με αντίσταση.