καλησπερα. κοιταξε αν ειναι καμενες οι ασφαλειες και αν ναι, μετα κοιταξε τα τρανζιστορ να δεις αμα ειναι βραχυκυκλωμενα. αν και τα τρανζιστορ ειναι καμενα αφου τα αλλαξεις τσεκαρεις και την προστασια γιατι καμια φορα καιγεται και αυτη.. ( συνηθως ενα τρανζιστορακι και καμια αντισταση η το ολοκληρομενο.... αναλογα τι εχει.) αφου τα φτιαξεις ολα αυτα εγω, αλλαζω και το ρελε που ειχε το καμενο καναλι, γιατι την ωρα που βραχυκυλωνει η εξοδος πεναει πολλη ρευμα απο το ρελε, και με την σπιθα που κανουν οι επαφες την ωρα που ανοιγει το ρελε, οταν μπαινει η προστασια ,χαλανε οι επαφες του...




Απάντηση με παράθεση