Καλημέρα υπάρχειένας άξονας που συνδέει την σαπουνοθηκη με τον διακοπτη προγράμματος εάν υπαρχειμια φωτο πως κουμπώνει με τον διακόπτη Ευχαριστώ
Printable View
Καλημέρα υπάρχειένας άξονας που συνδέει την σαπουνοθηκη με τον διακοπτη προγράμματος εάν υπαρχειμια φωτο πως κουμπώνει με τον διακόπτη Ευχαριστώ
Δεν ξέρω το μοντέλο σου , αλλά εκεί που συνδέεται με το πρόγραμμα (μηχανικό πρόγραμμα) μάλλον δεν έχει διακόπτη , αλλά έναν "μύλο " πλαστικό και αυτός ο μύλος περιστρέφεται μαζί με τον άξονα του προγράμματος .
Μετακινεί εκείνον τον "άξονα" που λες (λογικά είναι συνήθως μια λεπτή ντίζα) και μετατοπίζει το βρυσάκι που έχει η σαπουνοθήκη στις θέσεις των καναλιών της σαπουνοθήκης όπου θα επιτρέψει να πάρει νερό από το κατάλληλο κανάλι (π.χ. της πρόπλυσης ή της κυρίως πλύσης / μαλακτικού κτλ )
Αυτήν την ντίζα την βάζουν για να μην κατασκευάσουν το πλυντήριο με διπλές ή τριπλές βαλβίδες , και με τον τρόπο αυτό απαιτεί μόνο μια βαλβίδα .
Λογικά πρέπει να βρεις που κούμπωνε στον μύλο .
Αλλά και από την άλλη μεριά προς την σαπουνοθήκη στο μετακινούμενο βρυσάκι .
Από την πλευρά όμως της σαπουνοθήκης που είναι το βρυσάκι συνήθως αφήνουν μια "πατέντα " ρεγουλατόρ και μόνο ένα σημείο είναι το σωστό . Αν είναι σε άλλη θέση δεν θα παίρνει νερό στα σωστά κανάλια . και θα πρέπει να ρυθμιστεί στις θέσεις που ήξερες πριν και έπαιρνε νερό π.χ. σε ποιο κανάλι έπαιρνε νερό στην πρόπλυση και σε ποιο στην κύρια πλύση / μαλακτικό κτλ
Ευχαριστώ καιπάλι τελικά θυμήθηκα πως μπαίνει θα ανεβάσω αργότερα φωτο για αρχείο. Το συγκεκριμένο πλυντήριο ήταν παρατημένο εδώ και 2 χρόνια γιατί είχαν κοπεί τα αυτιά που κρατούσαντον κάδο. Tο διέλυσα έφτιαξα τα αυτιά και το ξανασυνομολόγησα Έχω όμως ακόμη ένα πρόβλημα στο στύψιμο δεν στύβει καλά τα ρούχα καμία ιδέα!!!!
Υπάρχει σωρεία προβλημάτων στο θέμα "δεν στύβει καλά" άλλοι εννοούν στύβει (με κανονικές στροφές) αλλά αφήνει σαπουνάδες / ή αφήνει υπολλειπόμενα νερά / ή κάνει μειωμένες στροφές στυψίματος και πάει λέγοντας .Παράθεση:
στο στύψιμο δεν στύβει καλά
Ρίξε μια ματιά στο "αποφρακτικό θέμα " δηλαδή φίλτρο να θέλει καθάρισμα ή κάποια κολάρα από κάδο προς αντλία είναι στριμμένα ή βουλωμένα και εμποδίζουν την πλήρη κένωση
δεν περνει full στροφες
έχει τέτοιο πράγμα επάνω?
http://www.misterpieces.com/module-d...e-55x9664.html
Μέχρι τώρα είδες τίποτα ύποπτο? ακόμη και πάνω στο μοτέρ ? (καρβουνάκια)
εχει τετοια πλακετα στο μοτερ όλα οκ
δεν βρίσκω ούτε εικόνα του καντράν αυτού του μοντέλου . τι κουμπιά έχει μπροστά? μήπως έχει κανένα κουμπί που αναιρεί τυχόν φουλ στροφές? δεν διευκρινίζεις π.χ πως γυρίζει μέτρια αλλά αργά? άτσαλα ? όπως νάναι? δοκίμασες με λιγότερο φορτίο? μήπως σπινθηρίζουν τα καρβουνάκια? μήπως είναι λάσκα ο ιμάντας ?Παράθεση:
δεν περνει full στροφες
άλλαξα ιμάνταόλα οκ
μέρος 2 πως μπορώνα ελέγξω αν δουλεύει σωστά ο θερμοστάτης ποσα volt πρεπει να μετρησω στα ακρα του ρυμθιστη θερμοκρασίας (εχει αντικατασταθη )?Συνημμένο Αρχείο 40702
Για το #11 εννοείς την αντίσταση (καφέ χρώμα) ο ρυθμιστής θερμοκρασίας είναι το μαύρο στρόγγυλο με τσουνί και πηγαίνει στο κουμπί θερμοκρασία όπου ελέγχεις από καντράν.
Τι να ελέγξεις ? απλά δοκίμασε μια πλύση και δεν αν ακούγεται η βράση .
Για το #10 δυστυχώς την 1η φωτογραφία την άφησες μισή , και θέλαμε να δούμε πιο κάτω . Εκεί κάτω έχει συνήθως κάποια δόντια / γρανάζια / σε ημικύκλιο , και είναι σε σωστή θέση από τον κατασκευαστή για να μετατοπίζει το βρυσάκι στα σωστά κανάλια της σαπουνοθήκης . Αν δεις ότι ανάλογα την θέση του προγράμματος δεν μετατοπίζεται σωστά για την σωστή κατεύθυνση του νερού στα σωστά κανάλια της σαπουνοθήκης (π.χ. της πρόπλυσης όταν το πρόγραμμα το έχεις στο 1 στην αρχή δηλαδή .... και όταν μετά το άδειασμα του νερού της πρόπλυσης δεν μετατοπίζεται το βρυσάκι στο δεύτερο κανάλι που είναι της κύριας πλύσης , καθώς και στο τέλος του προγράμματος που είναι το τελευταίο νερό της εισόδου του μαλακτικού).
στη #10 η δευτερη φωτο διχνει την συνεχεια . δυστυχως δεν ζεστενει δεν ξερω αν φταιει ο θερμοστάτης η η αντισταση μετρωντας την αντισταση μου δινει 28.3 Ω ποσα volt ερχονται στην αντισταση? Εχει συμμετοχη η πλακετα ?
Συνημμένο Αρχείο 40707Συνημμένο Αρχείο 40705στην 1 φωτο το d&2 κοινόhttp://www.howtofixit.gr/forum/attac...1&d=1444549034 το παλιο το c&1 κοινό τα καλοδια στο c και το 2
Νομίζω πως το P (d δική σου ονομασία) είναι το κοινό (C0M)και στη φωτογραφία το έχεις ελεύθερο
Στο 1 και 2 που τα έχεις μάλλον δε θα πάρεις αποτέλεσμα , πρέπει ένα από τα 2 καλώδια να μπει στο P
BINGO !!!!! ΟΛΑ ΟΚ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΓΚΡΙ ΣΤΟ P :biggrin:
:biggrin:Ευχαριστω και τους δυο για την συμμετοχη στο πρόβλημα μου το θεμα είναι ότι ένα πλυντηριο που ηταν για πεταμα γιατι ειχαν σπασει τα αυτια του καδου λειτουργει αψογα !!Συνημμένο Αρχείο 40714Συνημμένο Αρχείο 40715
:confused1: Καινούργιο πρόβλημα βάζοντας ρούχα για δοκιμή μόλις πηρέ νερό και βάρυνε ο κάδος εμφανίστηκε θόρυβος από τον κάδο όταν γυρνά. Ο θόρυβος εξαφανίζετε όταν βγάλει το νερό, στο στέγνωμα κανένας θόρυβος.:confused1:
Εδώ θα χρειαστεί να στήσεις αυτί και να προσπαθήσεις να καταλάβεις τι θόρυβος είναι
Π.χ. μήπως έχει πάρει κάτι ανάμεσα στον κάδο και το τύμπανο και μόλις γεμίσει με νερό επιπλέει ,ανεβαίνει πιο ψηλά και ξύνεται ?
Ή είναι πατινάρισμα του ιμάντα στην τροχαλία του κινητήρα κ.λ.π.
Αν μπορείς ανέβασε κάποιο βίντεο μήπως βγάλουμε άκρη
εριξα wd-40 στο ρουλεμάν του καδου ο θορυβος γλυκανε για λιγο και μετα ξαναρχισε μου φανηκε περιεργο αν είναι θεμα ρουλεμάν δεν επρεπε να το κανει συνεχεια και ειδικα στο στέγνωμα ?
Αν είναι από τα ρουλεμάν του κάδου θα έχει αρχίσει να έχει * τζόγο* το τύμπανο σε σχέση με τον κάδο
Σε πιο προχωρημένη φθορά , αρχίζει να βγάζει καφέ ζουμιά από τον άξονα του κάδου πίσω
Και φυσικά χαλάει πρώτο το ρουλεμάν το μέσα , αυτό που είναι πίσω από την τσιμούχα
και γιατι το κανει μονο όταν εχει βαρος?
Προφανώς οι μπίλιες από το εσωτερικό ρουλεμάν έχουν στεγνώσει από το γράσο λόγω εισροής νερού (φθαρμένη τσιμούχα) και με το βάρος αυξάνει η τριβή τους με τα δακτυλίδια του ρουλεμάν
Μπορεί να είναι και αυτό που σου λένε στο #25 . Αλλά θέλω να παρατηρήσεις και το εξής μιας που εμείς δεν έχουμε γνώση από κοντά για το πότε και το είδος του θορύβου .
Επειδή πρόσφατα σου έσπασαν τα αυτάκια του κάδου , υποθέτω θα έχουν αδυνατίσει τα αμορτισέρ και επομένως υποψιάζομαι τέτοιου είδους θόρυβο ακούς .
Θα δεις απλός αν αυτός ο θόρυβος που ακούς γίνεται την ίδια στιγμή που ταλαντώνεται ο κάδος σύμφωνα με τις κινήσεις του κάδου και μόνο τότε . Αν δηλαδή σε κάθε ταλάντωση του κάδου από τα αμορτισέρ (προς τα κάτω ή προς τα πάνω ) μόνο τότε ακούς κάποιον θόρυβο τότε μπορεί να είναι τριξίματα του αμορτισέρ .
υπαρχει περιπτωση να είναι μονο το εσωτερικο ρουλεμάν η μονο η τσιμουχα ?βγαζει κατι μαυρογκρι καμματακια όταν βγαζει το νερο!
Βεβαίως , Κάνε αν θέλεις και το εξής . βγάλε το από το ρεύμα . ακούμπα πάνω από το πλυντήριο και το ένα χέρι πιάσε την τροχαλία , και με το άλλο το εσωτερικό τύμπανο μέσα από την πόρτα και κούνα τα . Παρατηρείς κάποιο τζόγο?
μάλλον πας για ρουλεμάν η φθορά είναι στην αρχή και γιαυτό δεν έχεις τζόγο ακόμα...
άλλα με την επισκευή που έχεις κάνει στον κάδο με τις τρύπες τον ελατηρίων προβληματιζομαι ... μου λες πως κόπηκαν .. γιατί αν είναι αυτό που φαντάζομαι θες και αμορτισέρ και γρήγορα μάλιστα πριν ξανά σπάσουν τα αυτιά του κάδου
Συνημμένο Αρχείο 40732και από την άλλη μεριά και τα δυο αυτιά . Όταν διέλυσα το πλυντήριο διαπίστωσα ότι έλειπε η μια ασφάλεια από το αμορτισέρ αυτή που πιάνει πάνω στον κάδο!
Ή θα βάλεις λινκ στο youtube ή νομίζω έχει εικονίδιο (insert video )στη φόρμα που γράφεις όταν ποστάρεις
Για να πω την αλήθεια , δεν έχω ανεβάσει ποτέ μου βίντεο εδώ μέσα , αλλά κάνε upload στο youtube και βάλε το λινκ
Ίσως κάποιος φίλος από εδώ να σε βοηθήσει με κάποια άλλη ιδέα για το βίντεο
https://youtu.be/GyVGJqOOChc
όταν κανει βρασιμο ο θορυβος σταματα
όταν κανει βρασιμο ο θορυβος σταματα
εννοείς όταν ζεσταίνει το νερό σταματά ?? αν ναι μπορεί να είναι η αντίσταση και να έχει πάρει .
πάντως δεν ακούγεται για ρουλεμάν κάτι βρίσκει στο τύμπανο,
επίσης για να το κάνει όταν είναι φορτωμένο όπως λες τότε έχουν θέμα και τα ρουλεμάν
Η συχνότητα επανάληψης του θορύβου που ακούμε δείχνει θαρρείς και κτυπάει κάτι στο μοτέρ , εκτός αν προέρχεται από σκόρπιες μπίλιες του ρουλεμάν κάδου
Κάνε μία δοκιμή να το περιστρέψεις κάποιες φορές με το χέρι , αφού έχεις βγάλει τον ιμάντα και δες αν έχει τζόγο .κουνώντας από εμπρός το τύμπανο του κάδου πάνω-κάτω αν κουνάει πίσω η τροχαλία (εκτός πρίζας φυσικά)
Αν δεν ακούσεις τίποτε βάλε το σε πρόγραμμα πάλι χωρίς ιμάντα , μήπως και ξεχωρίσει ο θόρυβος από πού προέρχεται (να γυρίζει το μοτέρ μόνο του)
Αγαπητοι φιλοι ο θορυβος ακούγεται όταν κανει (αργες) κινησεις ειτε δεξια ειτε αριστερα και σταματουν στις γρηγορες στροφες !