Όλα είναι direct αλλιώς θα γίνει σαν πατατάκι το στένσιλ σου και θα έχεις βραχυκυκλώματα.
Όλα είναι direct αλλιώς θα γίνει σαν πατατάκι το στένσιλ σου και θα έχεις βραχυκυκλώματα.
Ξέρω κι εγώ?
ΒΑΛΕ ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΟΛΛΑ ΤΟ!:lool:
Μπα το ίδιο είναι ότι και να χρησιμοποιήσεις. Και μικρότερες να είναι δεν έχει σημασία αφού θα έχουν όλες το ίδιο μέγεθος.
Έκανα μια αναζήτηση για stencil (paste) αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάτι εκτός από τα κλασικά που τα δίνουν για μπάλες.
Έχω την G86-635-A2 και θέλω να δοκιμάσω.
απο την σελιδα της kester
http://www.kester.com/knowledge-base/
Εντός της Γνωσιακής Βάσης θα βρείτε έναν πλούτο των πληροφοριών σχετικά με τα υλικά επεξεργασίας και επεξεργασία πληροφοριών σχετικά με κολλήσεις και άλλα υλικά συναρμολόγησης.
Καλησπερα.
Δεν σας ξεχασα αλλα δεν ειχα προλάβει να κανω τιποτα .
Τωρα σιγα σιγα αρχιζω να ξεκιναω παλι .
Εχω μια ερωτηση να κανω .
Γιατι ενω τα chip τουλάχιστον θεωρητικα αντεχουν σε θερμοκρασίες κοντα στους 400c αρκετες φορες σκανε ακομα και στους 200c ??
Εκανα αρκετες δοκιμες σε χαλασμενα board και παρατηρησα αυτο ...
Να πω βεβαιος οτι θερμοκρασία ρυθμιζω με το μηχανημα η οποια ανεβαινε σταδιακα και φτανει μεγιστη μεχρι 220-230c και μαλιστα παιρνω μετρηση και με δευτερο θερμομετρο το οποιο συμφωνεί με οτι λεει το μηχανημα.
Το Κ που ειναι σωστα να τον βαζεις ? πανω στο chip ? η κατω κοντα στα ποδαρακια του ?
Παντως η διαφορα απο πανω σε κατω ειναι κοντα στους 10-15c.
ευχαριστώ.
εκτος απο την θερμοκρασια στην διαδικασια του reballing αλλα και στην κατασκευη των ολοκληρωμενων υπαρχει και αλλη μια παραμετρος που παιζει τεραστιο ρολο αλλα δυστυχως δεν το λαμβανουμε υποψιν μας ειναι η υγρασια που εχει απορροφηθει στην διαρκεια ζωης του.
Πιο συγκεκριμενα ενα ολοκληρωμενο με τα χρονια απορροφα υγρασια απο το περιβαλλον (το φαινομενο της οσμωσης) και φυλακιζεται στις εσωτερικες επιστρωσεις.
Οταν παμε να το ξεκολλησουμε , αναπτυσσονται θερμοκρασιες οι οποιες προκαλουν την παγιδευμενη υγρασια σε διαστολη (συμφωνα με την καταστατικη εξισωση των αεριων η θερμοκρασια ειναι αναλογη με τον ογκο ) και αρχιζουν να πιεζουν τα εσωτερικα στρωμματα του ολοκληρωμενου. Οταν τα στρωματα αυτα ξεπερασουν τις αντοχες τους το ολοκληρωμενο σκαζει βιαια ή φουσκωνει και καταστεφεται.
Το φαινομενο αυτο λεγεται popcorn effect , παιρνει το ονομα του απο τα καλαμποκια που οταν τα ανεβασεις την θερμοκρασια του σκανε και γινονται popcorn .
Δυστυχως για το αν ενα ολοκληρωμενο εχει απορροφησει πολυ ή λιγη υγρασια δεν μπορουμε να το ξερουμε.
Αυτο που μπορουμε να κανουμε προληπτικα ειναι να αφησουμε για πολυ ωρα την μητρικη μαζι με το ολοκληρωμενο που θελουμε να επισκευασουμε σε μια σχετικη χαμηλη θερμοκρασια 80-100 βαθμων, και επειτα να το αφησουμε να κρυωσει και μετα να προχωρησουμε στο ξεκολλημα. Σημαντικη προυποθεση ειναι αυτη η διαδικασια να γινει σε περιβαλλον πολυ χαμηλης υγρασιας ή ιδανικα σε ειδικους φουρνους-αφυγραντηρες.
Ακομα και με αυτη τη διαδικασια βεβαια ποτε δεν θα μπορεσουμε να ειμαστε σιγουροι οτι εχει αφυγρανθει πληρως και δεν θα σκασει .
Το θεμα της υγρασιας εχει παρα πολυ μεγαλη βαρυτητα , τοση που οταν αγοραζουμε ενα ολοκληρωμενο , ο κατασκευαστης συμπεριλαμβανει και κατι χαρτακια με χρωματα τα οποια αναλογα με την εκτειθειμενη υγρασια αλλαζουν χρωμα και εαν υπερβει ενα συγκεκριμενο ποσοστο απαγορευεται να χρησιμοποιηθουν και πρεπει να επιστραφουν για να ψηθουν!
γεια σας.
Θελω να φτιαξω ενα σταθμο reballing αλλα οχι μονο θελω κυριως να κολαω δικες μου πλακετες οποτε πρεπει να κανει και τα 2.
Οι λογοι που θελω να τον φτιαξω εγω και οχι να τον παρω ετοιμο ειναι για θεμα ποιοτητας-κοστους-εκπαιδευτικος.
Θα το κανω με υπερυθρες. Για την θερμανση αποπανω θα βαλω την elstein RFS80 https://www.youtube.com/watch?v=AOWHKXrt3lc
και αποκατω για την προθερμανση 4 λαμπες σαν και αυτες http://buyinfrared.com/el/ceramic-in...?product_id=54
Το θεμα μου τωρα ειναι για αυτες αποκατω στα ποσα watt να τις παρω 4 x 400w ή 4 x 600w ή 4 x 800w ?
Υποψιν οτι οταν θα κολαω δικες μου πλακετες θα τις κολαω μονο με την προθερμανση χωρις την αποπανω λαμπα βγαζοντας τις κατω λαμπες και βαζοντας τις αποπανω.
Αν δεν τα καταφερω τελικα να κανω το σταθμο με τις λαμπες αυτες θα κανω φουρνο ir να κολαω αποκλειστικα δικες μου πλακετες οχι για επισκευη ή μπορει να γινουνε και θερμαντικα σπιτιου τωρα που ειναι καριβο το πετρελαιο οποτε δεν παιζει να πανε χαμενα τα χρηματα στις λαμπες.
Εφοσον η τιμη ειναι ιδια για 400/600/800 watt αν παρω τις 800watt θα μπορω να ελεγξω το ιδιο ευκολα την θερμοκρασια οπως θα την ελεγχα με τις 400watt ?
Οι κατω λαμπες ειναι καλυτερο να ειναι μαυρες ή δεν πειραζει που θα ειναι ασπρες ?
Επειδη εχω γνωστο με σχετικα εργαλεια για να φτιαξω το σκελετο του σταθμου θα το κανω ευκολα αυτο.
Εχω επισης thermocouples και τα υπολοιπα ηλεκτρονικα που θα χρειαστει για τον ελεγχο της θερμοκρασιας
Εναλακτικα απο κινα βρηκα καλυτερες τιμες αλλα δεν ξερω τι παιζει απο πλευρας αποδοσης ποιοτητας
4 απο αυτες για την προθερμανση http://www.ebay.com/itm/500W-220V-23...-/161158069355
1 απο αυτη για την πανω θερμανση http://www.ebay.com/itm/161154217389...84.m1423.l2649
1 μεγγενη πλακετων http://www.ebay.com/itm/320946302107...84.m1423.l2649
Πάρε μόνο Elstein γιατί είναι ότι καλύτερο υπάρχει σε dark infrared. Εάν η ασφάλειά σου το επιτρέπει (4000 watt) προτίμησε τις 800w για πιό γρήγορη ανταπόκριση και ισχύ (βέβαια καμμία σχέση με τις quartz γιατί εκπέμπουν στο medium wave ενώ η quartz στο short). Μπορείς βέβαια να πάρεις φτηνά dimmer από Κίνα για να ρυθμίζης την ισχύ - ένταση. To RFS80 το βλέπω μόνο στο ebay και πουθενά στο site της Elstein και αυτό βρωμάει. θα σου πρότεινα καλύτερα ακόμα ένα HTS/1 (για να μπορείς εάν θέλεις π.χ. να κολλήσεις-ξεκολλήσεις ένα dimm slot) ή καλύτερα ένα SHTS/1 και να φτιάξεις ανοξείδωτους γυαλισμένους reflectors όπως κάνει η Jovy στον RE-8500.
Το χρώμα πιστεύω είναι θέμα αισθητικής και πόσο καθαροί θέλεις να φαίνονται.
Για βάση θα σου πρότεινα να κατασκευάσεις μία από αλουμίνιο ή καλύτερα, για πιό στιβαρή κατασκευή, από ανοξείδωτο όπως ακριβώς την θέλεις.
Η προταση σου δηλαδη ειναι να παω σε οσο ποιο πολλα watt μπορω ε ?
Για την πανω λαμπα εκλεισε θα παρω elstein γιατι εκει θες ομοιομορφη θερμανση δεν παιζω με κινεζικα...
Στη σελιδα τουw την βλεπω τη σειρα rfs http://www.elstein.com/en/elstein-pr...s/description/
βεβαια δεν λεει οτι εχουνε με διαμετρο 80 αλλα μπορει να μην ειναι ενημερωμενη η σελιδα.
Aπο κατω ομως για να ριξω το κοστος σκεφτομαι να βαλω κινεζικα σαν αυτο που εχουνε οι κινεζικοι σταθμοι εχω βρει διαφορα στο aliexpress.
Παιζει και κατω μεγαλη σημασια η ομοιμορφια θερμανσης τοσο ωστε να δω σημαντικη διαφορα αν βαλω elstein ?
Για ψυξη της πανω λαμπας πρεπει να βαλω ανεμιστηρα ? και αν ναι τι ανεμιστηρας θα αντεξει τις θερμοκρασιες που θα αναπτυσονται εκει ?
Για τον ελεγχο θερμοκρασιας θα βαλω στις αρχικες προχειρες δοκιμες dimmer αλλα μετα θα βαλω μικροελεκτη με thermocouples και αλγοριθμο pid εχω δει και ενα ελεγκτη altec pc4100 που εχουνε ετοιμα μηχανηματα με 65 ευρω αλλα δεν μου γεμιζει το ματι για τα χρηματα που ζηταει μου φαινονται πολλα για αμφιβολης ποιοτητας πραμα.
Εχω επιλογη σε inox και σιδερο γαλβανιζε δεν βαζω αλουμινιο γιατι δεν θα ειναι στιβαρη η κατασκευη αν και εχω δυνατοτητα να κανω κολλησεις αντοχης σε αλουμινιο.
Το reflector θα κανω inox και ολα τα αλλα σιδερο και λαμαρινα γαλβανιζε που ειναι φτηνο και μπορω να το κολλησω ευκολα με κολληση mig.
Εχω και ειδικο μονωτικο και reflector ir που αντεχει πολλους βαθμους ειναι σαν αυτο που βαζουνε στα ενεργειακα τζακια.
Α και ενα tip για τα thermocouples για να μην σας γδερνουνε.. αν παρεις ενα κινεζικο λεπτο που κανει 1 ευρω με 0.25mm παχος συρματος μπορεις να κοψεις το junction μπροστα και να βαλεις τα συρματα σε υδροχλωρικο οξυ + περιντρολ ωστε να φυγει μεταλο και να λεπτυνουνε (πχ να πανε στο 0.1mm) και μετα με πυκνωτη να τα πονταρεις ωστε να ξαναφτιαξεις την επαφη.Ετσι θα εχεις tc μεγαλης ακριβειας σε τιμη τζαμπα.
Προσφατα πηρα αυτο: http://www.scotle.com/en/25-scotle-h...re-holder.html και ειναι πολυ βολικο,σου λυνει τα χερια.
οχι φορτιζεις ενα πυκνωτη πχ 40v 10000uf (η ταση και η χωριτικοτητα εξαρτατε απο το παχος των συρματων) θελει δοκιμες
και με 2 χαλκινους αυτοσχεδιους ακροδεκτες που ειναι ενωμενοι στους ακροδεκτες του πυκνωτη πιανεις τα συρματα του tc στις ακρες ωστε να εξεχουνε λιγο (πχ 5mm) και τα βραχυκλωνεις ετσι εκφορτιζει ο πυκνωτης στιγμιαια μεσω των συρματων του tc περναει πολυ ρευμα και κολλανε.
Οπως και να εχει με μια μικρη ποντα γινετε να φτιαξεις το junction
Μπορεις βεβαια να κανεις junction και με απλο στριψιμο χωρις πονταρισμα αφου τα εχεις λεπτύνει στο οξυ+περιντρολ
(οσο ποιο λεπτα ειναι κοντα στο junction τοσο ποιο ακριβη και γρηγορη μετρηση παιρνουνε γιατι δεν κανουνε θερμοαπαγωγη και εχουνε μικρη θερμοχωρητικότητα )
βεβαια χωρις πονταρισμα με απλο στριψιμο κινδυνευει να οξειδωθει το junction αλλα και παλι το κοβεις και το στριβεις παρακατω.
Μην πληρωνετε κοπανιστο αερα omega.
Εχω μαγνητες και σπυραλ οποτε μπορω να φτιαξω 2-3 τετοια. Ποσο το πηρες ?
Σχετικα με τις λαμπες στον preheater αξιζει για κινεζικες η να τα σκασω και να παρω καλες elstein ?
Ειναι μεγαλη η διαφορα elstein - κινας στον preheter ?
Για solder balls/stencils τι οικονομικο κιτ να παρω για nvidia/ati/intel chipsets/ps/xbox ?
Θελω να παρω κατι να το χρησιμοποιησω οχι ας πουμε σπανια σκαγια/stencils για εξωτικα chips
Ναι πολλά watt.
Εάν προσέξεις η RFS σειρά είναι concave και όχι flat όπως το RFS80. Το site της Elstein είναι πολύ καλά ενημερωμένο, παλιά την έψαχνα μήπως είναι παλιότερο μοντέλλο αλλά δεν βρήκα πουθενά τίποτα. Και από πότε οι Κινέζοι πουλάνε γερμανικά προϊόντα; Και γιατί να αγοράσεις κάτι αμφίβολο για πάνω από 100 usd όταν το καλύτερο SHTS είναι κάτω από 100 ευρώ (και μάλιστα με το ΦΠΑ);
Όσο για την ομοιομορφία, εσύ παραπονιόσουν για τα αρπαγμένα πλαστικά. Εάν το ψάξεις οι περισσότεροι έξω αλλάζουν κάποια στιγμή τις πλάκες με Elstein.
Με το dimmer δεν μπορείς να ελέγξεις την θερμοκρασία, χρειάζεσαι οπωσδήποτε pid. To PC 410 μην το φοβάσαι στα 65 USD. Είναι versions που παραγγέλνουν οι κατασκευαστές bga rework station's για χαμηλότερο κόστος (δεν έχουν όλα τα functions αλλά είναι αυτό που θέλεις). Απλώς να προσέξεις να έχει έξοδο για solid state relay. Για κάτω ο REX C-100 είναι μία χαρά και εάν δεν έχει έξοδο για solid state relay είναι εύκολο (και τζάμπα) να τον μετατρέψεις.
Σου έιπα για τα dimmer για να μπορείς να ρυθμίσεις την ένταση των plates ώστε π.χ. να έχεις περισσότερη ένταση στην περιοχή κάτω από τον chip όπως πάλι κάνει η Jovy στο 8500 και το κόστος τους είναι πολύ χαμηλό http://www.ebay.com/itm/AC-0-220V-20...item2a247fa02a.
Όταν σου έλεγα για reflector από γυαλισμένο ανοξείδωτο ενοούσα κάποιο είδος nozzle που χρησιμοποιεί η jovy στο RE-8500 για διαφορετικά μεγέθη chip, που δεν είναι τίποτα παρα μία γυαλισμένη ανοξείδωτη πλάκα με τρύπα στην μέση στο μέγεθος του chip, βέβαια μπορείς να το κάνεις και με απλή λαμαρίνα και να κολλήσης ταινία αλουμινίου για reflector ( δεν πρόκειται να πάθει τίποτα).
Για την ψύξη, οτι ανεμιστήρα θέλεις, δεν θα περνά η θερμοκρασία αφού έχεις αντανάκλαση.
To tip σου πολύ καλό γιατί έχω 5 φθηνούς thermocouples κάπου πεταμένους αλλά με 10 usd περίπου το παίρνεις έτοιμο και σίγουρο. Βέβαια και ο Κινέζος αυτό κάνει, αλλά παίρνει την κουλούρα με το καλώδιο από την omega ή προμηθευτή της omega και (ελπίζω) έχει κάποιον καλό tip welder και ελέγχου της κόλλησης, κόβει κομμάτια και πουλάει.
Όντως είναι πολύ βολικό αλλά υπερτιμημένο. Παλιά σκεφτόμουν να το κάνω με αυτό http://www.ebay.com/itm/USB-Flexible...item4852e39520 αλλά καταλαβαίνοντας ότι πρέπει να σκεπάζω τα thermocouples με ταινία αλουμινίου για ακρίβεια στις θερμοκρασίες http://www.youtube.com/watch?v=wGkETcIukFc είδα ότι δεν το χρειαζόμουν.
Εγω δεν ειδα πουθενα οτι η RFS σειρα ειναι concave που το ειδες εσυ ? Πιστευω οτι αυτο που πουλανε ειναι γνησιο γιατι στη σελιδα λενε οτι φτιαχνουνε και custom εκδοσεις
και εχω παρατηρησει οτι η εταιρια αυτη πουλαει τις λαμπες στους 750 βαθμους και οχι στους 900 δεν ξερω βεβαια αν το κανει μονο για λογους κοστους και οχι αποδοσης.
PID το ξερω οτι θελω και εχω ηδη το rex c100 (εχει ssr out το δικο μου) το οποιο δεν κανει για πολλα πολλα επισης εχω ηδη και 2 dimmer σαν αυτα που δειχνεις.
Για το altec pc410 δεν λεω οτι ειναι φτηνο αλλα οτι ειναι ακριβο (65 ευρω) δηλαδη με ενα arduino των 3 ευρω μια lcd οθονη και ενα max6675 (τα εχω ηδη αυτα) δεν κανεις την δουλεια του pc 4100 ? Κυκλοφορει και ετοιμη library με pid αλγοριθμο για το arduino.
Τα thermocouples οι κινεζοι τα φτιαχνουνε μονοι τους δεν ειναι και καμμια φορερη επιστήμη ειναι γνωστα τα κραματα των συρματων απλα οι αλλοι ειναι κλεφτες και πουλανε σε οτι τιμη θελουνε.
Για stencils/solder balls τι να παρω για αρχη που να ειναι οικονομικο για nvidia/ati/intel chipsets/ps/xbox? Δεν με ενδιαφερει τωρα να παρω solder balls/stencils για σπανια chips.
Ενα φτηνο smd pick and place με αερα που εχει το ebay με 20 ευρω θα κανει δουλεια για να σηκωνω το chip
http://www.ebay.com/itm/QS-2008-Pick...item417753cd24
?
Έχεις δίκιο μπερδεύτηκα και αντί να πω ότι είναι visible to heat coil (όπως είναι στις εστίες των κουζινών - η καλύτερη λύση αλλά δύσκολα να βρείς τετράγωνη ή παραλληλόγραμμη και τα watt είναι πάρα πολλά) έγγραψα concave συγκρίνοντας με την σειρά FSR (σου γράφω και παράλληλα μετράω το κύλωμα τροφοδοσίας σε ένα acer και είμαι και συγχισμένος με έναν Κινέζο που του παρρήγγειλα 100v 120uf και μου έστειλε 100v 100uf). Περαιτέρω λίγο δύσκολα ο Κινέζος να έχει ανάλογη τιμή σε γερμανικό προϊόν με τον ευρωπαίο και δεν έχω δεί κανένα κινέζικο bga station να το φοράει ώστε να δικαιολογήσης ότι ο Κινέζος αγοράζει μεγάλες ποσότητες από τον Γερμανό και πουλάει και λιανική για να βγάλει τα νούμερα, όπως κάνει πιθανώς με το PC410, αγοράζει πιθανώς μεγάλες ποσότητες από το εργοστάσιο για καλύτερη τιμή και αναγκάζεται να τα πουλάει κομμάτι-κομμάτι ,γιατί για να κάνει custom version θα ζητάει οπωσδήποτε μεγάλες παραγγελίες. To 8500 πρέπει να φοράει custom version της συγκεκριμένης σειράς στα δύο bottom heaters.
Το Altec PC410 είναι το φθηνότερο που μπορείς να βρείς σε multi segment pid. η κανονική τιμή του με όλα τα functions είναι άμα θυμάμαι από παλιά που το έψαχνα πάνω από 150 USD επομένως η oem version των 65usd είναι πολύ φτηνή. Εάν μπορείς να το κάνεις με το arduino κανένα πρόβλημα, προχώρα. Θα βρείς πολλές πληροφορίες στο reballing.es καθώς και έτοιμο λογισμικό. Αλλά τους βλέπω παιδεύονται πολύ οι άνθρωποι και δεν ξέρω εάν αξίζει ο κόπος και η καθυστέρηση για καμμιά 30αρια δολλάρια. Εγώ με τα PC410 κάνω την δουλειά μου. Κάποια στιγμή εάν ελευθερωθώ θα το ψάξω με το arduino αλλά προτρέχει για μένα ένα split vision system.
Για τα stencils όντως θα χρειαστείς πολύ λίγα. Μπορείς να την κάνεις την δουλειά με τα universal απλώς θα παιδεύεσαι παραπάνω σε κάτι που ήδη είναι παίδεμα. Εγώ πάντως προσπάθησα να τα πάρω όλα μαζί με την πρώτη γιατί είναι εργαλείο δουλειάς. Solder balls θα χρειάζεσαι από 0.40, 0.45, 0.50 και 0.60 αλλά θα σου έλεγα πάρε ένα set από όλα για να τα έχεις, με μικρές ποσότητες και μετά παρρήγγειλε μεγάλες από αυτά που όντως θα δεις ότι χρειάζεσαι.
Το συγκεκριμένο pump το έχω, παιδεύτηκα με την Κινέζα γιατί το στείλανε χωρίς μύτες, δεν έχει πολύ δύναμη, την κάνει βέβαια την δουλεία του αλλά συνήθως τα τσιμπάω με την τσιμπήδα. Εάν θέλω από περιέργεια να δω έάν υπάρχουν shorts το χρησιμοποιώ, όχι ότι είναι σιγουρo ότι δεν έκανα short εγώ ο ίδιος στο lift. Είναι πάντως φτηνότερο από το να πάρεις ένα pump για ενυδρείο.
Πυκνωτες ποτε απο κινα ειχα αγορασει κατι πυκωτες 4700uf και ειτανε fake χαλουσανε μετα απο λιγο τους ανοιξα και ειχανε βαλει μικροτερο πυκνωτη σε μεγαλυτερη θηκη
και το κενο το ειχανε γεμισει με διαφορα σκουπιδακια.
Το split vision system τι ειναι ? να τοποθετει τα μπιλακια με καμερα χωρις stencil ? εχω σκοπο να το κανω κατι τετοιο ποιο μετα με 3 φτηνα stepper motor nema17 ( http://www.ebay.com/itm/New-TB6560-3...item4ac9f841cd ) αερα και μυτες απο συριγγες οπως και να σηκωνει το bga με αυτα τα μοτερ.
Το pc410 συνεργαζετε με καποιο λογισμικο απο υπολογιστη για να δωσεις προφιλ? συνδεετε με σειριακη 232 ? Το βρηκα και με 50 ευρω οποτε μαλλον θα το παρω.
Τις elstein δεν θα τις παρω απο κινεζο απο τον εδω αντιπρωσοπο θα τις παρω.
Αντι για μπιλακια εχω και παστα κολλησης αλλα επειδη η παστα αν απλωθει κολαει παντου ειναι εξαιρετικα τοξικη γιατι αποτελειτε απο μικροσκοπικα ρινισματα και μπορει να παει σε σημεια που δεν την βλεπεις καν για να την καθαρισεις πχ να κολλησει σε καποιο σημειο στο χερι σου και μετα που θα τα πλυνεις φας κατι αλλα να μην φυγει τελειως απο τα χερια σου και να φας ιχνη παστας με μολυβδο οποτε γι αυτο θελω μπιλιες.
Το συγκεκριμενο pump ειναι ποιο αδυνατο απο αυτα του ενυδρειου?
Είναι από κάτι JBL subwoofer και αυτό το νούμερο δεν το βρίσκεις εύκολα.
Split vision system το ονομάζουνε οι κατασκευαστές των workstation συνήθως και είναι για την τοποθέτηση με ακρίβεια του chip πανω στο board (η πιό ενδεδειγμένη λύση για την τοποθέτηση του chip με ακρίβεια π.χ. http://www.youtube.com/watch?v=7nqLN4A-HRw8). Και αποτελείται από μία ccd κάμερα και ένα πρίσμα σαν το split beam prism που χρησιμοποιούν στα laser.
Συνημμένο Αρχείο 36883
Το πρόβλημά μου είναι να βρώ ποιό πρίσμα χρησιμοποιούν ακριβώς. Τα υπόλοιπα γίνονται αρκετά εύκολα (ας πούμε).
Το PC410 έχει RS-232 (δες την περιγραφή αυτού που αγοράζεις) και δουλεύουν όλα τα software των bga stations που έχουν pc410. Αλλά και πάλι μην νομίζεις ότι θα χρησιμοποιείς πολλά profiles, μετρημένα στα δάκτυλα του χεριού και το λογισμικό θα το βλέπεις για να λες "τι ωραίο γράφημα είναι αυτό!!!". Περαιτέρω μπορείς να κατεβάσεις το σετ εντολών, εάν θυμάμαι καλά, για δικό σου software απο το site της altec.
Παρόλο που αρκετές μεγάλες εταιρίες προτείνουν πάστα κόλλησης και ορισμένοι στο forum ορκίζονται σε αυτήν αντί για balls, δεν την χρησιμοποίησα φοβούμενος ότι δεν θα βγαίνουν ίδια τα balls και θα έχω πρόβλημα με shorts. Την χρησιμοποιώ (non-leaded) καμμιά φορά για να κολλήσω συρματάκια σε αντικατάσταση σηκωμένων pads αλλά ακόμα και εκεί τελευταία χρησιμοποιώ no-leaded σύρμα με λεπτή μύτη.
Το pump (εάν όντως το χρειάζεσαι τόσο πολύ) θα σου κάνει δουλειά.
Ειναι μια μυστηρια ιστορια:Ρωταω την μια μερα την κινεζα, μου λεει 25 δολαρια με μεταφορικα,σκεφτομαι ενταξει καλη τιμη..
Το παιρνω αποφαση μετα 2-3 μερες ξαναρωταω,μου απανταει μια αλλη κινεζα μου λεει 35 με μεταφορα με Swiss post γιατι το δικο τους εχει γινει χαλια..
Σκεφτομαι μεγαλη διαφορα,μονο για τα μεταφορικα,κατσε να ξαναρωτησω..Της λεω " προχθες η αλλη κινεζα μου ειπε 25,εσυ γιατι λες 35"; Μου λεει κατσε να σου δωσω την αλλη, μου την δινει ,την ξαναρωταω και μου λεει παλι 25 και αποστολη με Swiss post..
Οποτε το πληρωνω επιτοπου για να μην ξανααλλαξουν την τιμη και ολα καλα..
Μ'αυτο που πηρα χωραει να μπει κατω απο το Bga οποτε στεκεται μονο του.
Αυτο ομως που εδειξες με εβαλε σε σκεψεις:ειναι σωστο να μετραμε την θερμοκρασια της πλακετας;Εγω παντα το εβαζα στο πλαι απο το τσιπακι(στο φαρδος του ας πουμε ) ωστε να μετραει αυτη την θερμοκρασια.
Λογικό δεν είναι να μετράς την θερμοκρασία της πλακέτας. Αφού εκεί δεν κολλάνε τα balls. Και μάλιστα κανένα εκατοστό μακριά για να ξέρεις περίπου τι γίνεται κάτω από το κέντρο του chip.
Είναι απλό. Βάλε δύο thermocouples δίπλα δίπλα το ένα καλυμένο με ταινία και το άλλο χωρίς. Παρατήρησε την διαφορά θερμοκρασίας και κόψε ξαφνικά τον αέρα η το infrared (αναλόγος τι χρησιμοποιείς) και δες πως πέφτει η θερμοκρασία στα thermocouples. Θα δείς πόσο πολύ επηρεάζεται το εκτεθειμένο thermocouple στον αέρα - infrared. Βασικό να βρείς κάποιο τρόπο ώστε το thermocouple να κάνει επαφή με το board γιατί ή ζέστη και το flux ξεκολλαει την ταινία. Εγώ χρησιμοποιώ εύκαμπτες μεταλλικές βέργες για να κρατάω-πατάω το thermocouple πάνω στο board (όχι στα σύρματα αλλά στο jacket για να μην έχω παρεμβολές στην μέτρηση από την βέργα).
Γιατί θα κολλήσεις κανένα δορυφόρο?
Έχω την εντύπωση ότι έχετε πολύ χρόνο και χρήμα για πέταμα.
To split vision system οπως το ειδα εδω http://www.youtube.com/watch?v=7nqLN4A-HRw8
δεν ειναι απλο να γινει το μηχανικο μερος θελει 3 μικρα stepper ή servo motors (ισως γινετε και με 2) και κινηση με ιμαντες μετα θελει κενο αερος να πιανει το chip μετα την εικονα απο την καμερα να την περνας απο λογισμικο (ιδιοκατασκευη) που εχει φιλτρα εντοπισμου ακμων και μετα να δινεις εντολη απο το λογισμικο αυτο να κινησει τα μοτερ αναλογα.Δεν ειναι κατι τραγικα δυσκολο αλλα απαιτει πολυ χρονο σε δοκιμες.
Μου φαινετε ομως τζαμπα κοπος αφου και με ενα απλο συστημα οδηγο μπορει να κεντραρεις με το ματι ή μια πλαινη camera
Αλλιως πριν να ξυλωσεις το chip μπορεις να βαλεις σημαδια ωστε να το ξαναβαλεις στο ιδιο σημειο ακριβως.
Δεν είναι απαραίτητο να γίνει μηχανικό. Παλαιότερα κυκλοφορούσε σε χειροκίνητη μορφή από μια γνωστή Κινέζικη εταιρία και το πουλούσανε σκέτο χωρίς το workstation, αλλά το σταματήσανε. Το βασικό είναι το πρίσμα.
Λογισμικό δεν χρειάζεται, το zoom γίνεται από την CCD και το alignment στο xy απο μικρορυθμιστικά στο pcb table (μετακίνηση του board) και η z ρύθμιση από μικρορυθμιστικό στο βραχίονα που κρατα με κενό αέρα το chip (στρίβεις το chip).
Δεν είναι εύκολο να το επιβεβαιώσης σε όλα τα chip με κάμερα και πολλές φορές οι οδηγοί στο board δεν είναι κεντραρισμένοι και εάν δεν σου δουλέψει έχεις μικρότερο άγχος ότι δεν το τοποθέτησες σωστά.
αντι πρισμα μπορεις να κανεις αυτο που ειναι φτηνο
http://www.forum.thebgastore.com/vie...91f05db02be7bc
Το έχω κάνει εδώ και πολύ καιρό με μικροσκόπιο usb. Καμμιά σχέση
εχω φαει τον κοσμο να βρω απο ευρωπη την λαμπα elstein shts/4 300watt και δεν την βρισκω ο ντοπιος εμπορας δεν πουλαει 1 κοματι
εχει υποψιν του κανα eshop που να την εχει σε λογικη τιμη ?
http://www.qmando.de/elstein?i=de_11...372~5337419589
http://www.christmos.de/elstein?t=ctd-111347_25372_5337417279
http://www.price-kicker.de/search/elstein?_utmk=fed4b7fce7fd89007f2ec6800d32521aeeb9 3a7f2e16a7d6bad1d78c68d33af9&_utmm=cGstZGVfREUtbGF i&_utmit=FCT_13_39&_utmc=29695002659&_utms=96443&g clid=CJPlz6mphbsCFclQ3god2mAAWQ#.UpYVQOKn7jk
Και γενικά ψάξε στο γερμανικό google
Και στείλε μήνυμα στον επίσημο τους στην Βουλγαρία γιατί αυτός είναι υπεύθυνος για Ελλάδα.
http://www.ebay.co.uk/itm/Elstein-FS...item3f27aef2c4
Καλα με εσωσες οτι ειμουνα ετοιμος να παρω απο πολωνια με 35 ευρω μεταφορικα στην courier.
Για την rfs/80 τελικα ειναι γνησια και ειναι custom design εστειλα μυνημα σε αυτον που την πουλαει στο ebay
και μου ειπε οτι ο αδερφος του πηγε στη γερμανια με ενα σταθμο ir τους εξηγησε το προβλημα ανομοιογενους θερμανσης
για κατασκευασανε αυτη την λαμπα για αυτο το σκοπο.Μαλιστα μου εδωσε και ονομα ατομου μεσα απο την εταιρια να επιβεβαιώσω.
Οσο για τον ντοπιο εμπορα εχω να πω οτι ειναι τουλαχιστον λιγος γιατι αν εφερνε στοκ ειναι σιγουρο οτι θα πουλουσε οχι μονο εδω αλλα κυριως στο εξωτερικο.
Δε πειραζει ας τα παρουνε οι εμποροι του εξωτερικου αν οι δικοι μας ειναι ανικανοι.
Τελικα δε βρηκα το μοντελο που λεμε στα αποπανω links και αγορασα την rfs/80 και για απο κατω κινεζιες θα δειξει αν εκανα καλα.
Αν δεν κανουνε δουλεια οι κινεζικες κατω θα τις κανω μπριζολιερα και θα παρω και απο κατω elstein.
Για τις κατω λαμπες αλλα και την πανω λαμπα τι περιπου κεραμικους κονεκτορες θα χρειαστω για να συνδεσω τα καλωδια με τις λαμπες ?
Αυτοι κανουνε http://www.ebay.com/itm/30A-2-Pole-I...item35cd201143 ?
Λεω για κεραμικους κονεκτορες μην βαλω τιποτα πλαστικο λιωσει απο τη θερμοκρασια και κανει βραχυκλωμα...
Μία χαρά είναι.
Κατι αλλο
Εχω κεραμικο υλικο και μπορω να το κοψω σε οτι μεγεθος θελω οπως και εργαλειο να το φρεζαρω για να κανω φωλια ωστε να βαλω χωνευτη αντισταση.
Το ερωτημα ειναι τι διατομης συρμα να βαλω και τι διαμετρο να εχουνε οι σπειρες ?
Συνημμένο Αρχείο 36886
Λογισμικο για το pc410 ποιο να βαλω ?
Σημασία έχει πόσο κοντά είναι η μία αντίσταση με την άλλην ώστε να μην αφήνεις μεγάλα κενά καθώς και τα συνολικά watt. Πάρε παράδειγμα από τις εστίες κουζίνας καθώς και από την HSR σειρά της Elstein (μην προσπαθείς να ανακαλύψης τον τροχό πάλι). Στο τέλος το καλύτερο θα ήταν να χρησιμοποιήσεις και ceran τζάμι για πιο ομοιόμορφη ακτινοβολία.
Για λογισμικό δοκίμασε αυτό της Bauer.
Οταν η αντισταση ειναι σπιράλ και οχι ισιο συρμα παιζει σημασια η διαμετρος των σπειρων οσο ποιο μικρη τοσο ποιο πολυ συγκεντρωμενη ειναι η θερμοτητα σε ενα σημειο(κεντρο των σπειρων) οπως επισης τα X watt στα 220V πρεπει να ξερεις τι διαμετρου συρμα τα αντεχει χωρις να καει.
Εχω σκοπο να παρω μια κεραμικη πλακα απο ηφαιστιακο πετρωμα διαστασεις 3 x 25 x 35 και να κανω αυλακι ωστε να βαλω την τυλιγμενη σε σπιραλ αντισταση χωνευτη οπως φαινετε ποιο πανω. Απλα επειδη ειναι λιγο δυσκολο στην κατασκευη το αυλακι πρεπει να το κανω απο την αρχη σωστα ωστε να μην το κανω ξανα και ξανα.
Ξερει κανεις η σειρα hts τι διαμετρου συρμα και τι διαμμετρο σπειρων εχει?