Επιστροφή στο Forum : [Τηλεόραση Samsung] le40c530f1wxxh
https://streamable.com/t0923
Καλησπερα, το προβλημα ειναι το εξης:
με το που την βαζω στο ρευμα , αναβει κανονικα το stand by led της.
οταν παταω το κουμπι power on αναβοσβηνει 6 φορες το led και τιποτα/.
καμια ιδεα;
4500245003
ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ
19-06-18, 21:11
καμια ιδεα;
αν υπάρχει κάποιο service να την πάς για φτιάξιμο
το θεμα μου ειναι πως στο σερβις μου ζητουσαν 110 ευρω.
και τις πλακετες τις τις εχω βρει στ 40 η καθεμια.
η power board φταει η η main?
η αν θα μπορουσε καποιος καπως να καθοδηγησει θα μπορουσα να την επισκευασω εγω οσον αφορα πυκνωτες αντιστασεις..
δεν ξερω.. απεγνωσμενος!
Di*Ca_Electronic
20-06-18, 03:23
Φίλε Τάσο,
όπως σου γράφει κι εννοεί ο συνάδελφος Νίκος η επισκευή τέτοιων συσκευών εκτός από πάρα πολλές γνώσεις κι εμπειρία απαιτεί και τον κατάλληλο εξοπλισμό σ΄ εργαλεία κι όργανα που κανένας μας δεν γνωρίζει αν διαθέτεις.
Στην περίπτωση που αποφασίσεις όμως ν΄ ασχοληθείς σε παραπέμπω κατ΄ αρχάς στο site :
https://elektrotanya.com/samsung_bn44-00340b_bn44-0440a_power_sch.pdf/download.html (https://elektrotanya.com/samsung_bn44-00340b_bn44-0440a_power%20_sch.pdf/download.html) απ΄ όπου θα κατεβάσεις δωρεάν το σχηματικό του τροφ/κού σου (BN44-00340B).
Αποσυνδέοντας τη πλακέτα από τη τηλεόρασή σου κι έχοντάς τη στο χέρι μετράς :
- με το πολύμετρο (στη θέση μέτρησης διόδων) τις Zener : ZDS851 (6.8V), ZDS852 (18V) κι αν είναι βραχυκυκλωμένες ή ανοικτές τις αντικαθιστάς.
Για σωστή μέτρηση ξεκόλλησε από τη πλακέτα τουλάχιστον τ΄ ένα άκρο τους.
- Ξεκολλώντας και πέρνωντας στο χέρι τα TRN΄s : QS854 (2222A), QS856 (2222A) μετράς πάλι με το πολύμετρο στη θέση ελέγχου διόδων την αντίστασή
τους μεταξύ B - C και B - E και στις δύο πολικότητες, όπως και την απολαβή hfe (θέση hfe πολυμέτρου).
- Έλεγξε με καπασιτόμετρο κι οργανο ESR τους πυκνωτές : CM853, CM854, CM855 (όλοι είναι 1000 μF στα 25V) , CM856 (470 μF/ 25V) αλλά και κάθε άλλον
ηλεκτρολυτικό πυκνωτή που ΄ναι φουσκωμένος στο πάνω μέρος του.
- Τέλος έλεγξε κι αντικατέστησε τη δίοδο : (BAV70), το Zener : ZDM851 (15V) και τ΄ ολοκληρωμένο : ICM852 (KA431SAMF2).
Επανατοποθετώντας τη πλακέτα του τροφ/κού στη συσκευή σου και τροφοδοτώντας τη με 220V A.C. χωρίς να ΄ναι συνδεδεμένη στη Main Board αλλά να
συνδέεται στο IR Sensor πίεσε το button ON στη τηλεόραση και πάρα πολύ προσεκτικά μέτρησε τάσεις στον κονέκτορα CN802 και
- στα pins : 1, 3, 5, 15, 17 που πρέπει να βρίσκεις 13V D.C.,
- στα pins : 11, 13, 14 πρέπει να βρίσκεις 5V D.C.,
- στο pin 2 : 5V_DET,
- στο pin 16 : 5V (έστω στιγμιαία).
Τα pins : 7, 9, 10, 12 είναι GND (γείωση).
!!!Δείξε πολύ μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ στις μετρήσεις πρώτα για τη δική σου σωματική ασφάλεια και δεύτερον για να μην δημιουργηθούν βραχυκυκλώματα και νέες βλάβες.!!!
Αν οι έλεγχοι αποβούν άκαρποι - πράγμα τ΄ οποίο απεύχομαι - και συνδέοντας την Main Board συνεχίζει το LED να φλασάρει όταν ανάψεις τη συσκευή σου η βλάβη είναι στη Main Board (BN41-01536A) όπου τα πράγματα γίνονται πάρα πολύ δύσκολα επισκευαστικά, ακόμα και για τ΄ επίσημο Service της Samsung, γι΄ αυτό και την αντικαθιστούν και σου ζητούν αυτό το ποσό (110€) που αναγράφεις στο 3ο post.
Οπότε αν δεν θέλεις να παιδευτείς ή να προκαλέσεις άθελά σου άλλη μεγαλύτερη ζημιά κι επί πλέον να πάρεις μία εγγύηση τουλάχιστον 6 μηνών θα σου πρότεινα να τη δώσεις γι΄ επισκευή στ΄ επίσημο Service της Αντιπρ/πείας, όπως σοφά σου γράφει ο φίλος Νίκος από τη Λάρισα.
Καλή επιτυχία σ΄ ότι κι αν κάνεις.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
Επειδή διαβάζω πάντα τις καταπληκτικές αναρτήσεις του Δημήτρη (Di*Ca) και με την ευκαιρία να τον ευχαριστήσω που τιμά με την συμμετοχή του το φόρουμ μας, έτσι και χωρίς άμεσο ενδιαφέρον, έψαξα το δίκτυο για το παραπάνω τροφοδοτικό.
Στο http://www.shopjimmy.com/samsung-bn44-00340b-i40f1-ady-power-supply-backlight-inverter-repair-kit.htm πουλάνε κιτ επισκευής. Δηλαδή σαν να λένε " αυτή η Samsung πονάει εκεί, πάρε το πακετάκι, που δεν είναι και ακριβό, και ασχολήσου". Τουλάχιστον είναι ένας μπούσουλας για το που περίπου να ψάξεις αν δεν θέλεις να το προμηθευτείς.
https://streamable.com/o9siq -----> main board
https://streamable.com/9a00y -----> back light
Φίλε Τάσο,
όπως σου γράφει κι εννοεί ο συνάδελφος Νίκος η επισκευή τέτοιων συσκευών εκτός από πάρα πολλές γνώσεις κι εμπειρία απαιτεί και τον κατάλληλο εξοπλισμό σ΄ εργαλεία κι όργανα που κανένας μας δεν γνωρίζει αν διαθέτεις.
Στην περίπτωση που αποφασίσεις όμως ν΄ ασχοληθείς σε παραπέμπω κατ΄ αρχάς στο site :
https://elektrotanya.com/samsung_bn44-00340b_bn44-0440a_power_sch.pdf/download.html (https://elektrotanya.com/samsung_bn44-00340b_bn44-0440a_power%20_sch.pdf/download.html) απ΄ όπου θα κατεβάσεις δωρεάν το σχηματικό του τροφ/κού σου (BN44-00340B).
Αποσυνδέοντας τη πλακέτα από τη τηλεόρασή σου κι έχοντάς τη στο χέρι μετράς :
- με το πολύμετρο (στη θέση μέτρησης διόδων) τις Zener : ZDS851 (6.8V), ZDS852 (18V) κι αν είναι βραχυκυκλωμένες ή ανοικτές τις αντικαθιστάς.
Για σωστή μέτρηση ξεκόλλησε από τη πλακέτα τουλάχιστον τ΄ ένα άκρο τους.
- Ξεκολλώντας και πέρνωντας στο χέρι τα TRN΄s : QS854 (2222A), QS856 (2222A) μετράς πάλι με το πολύμετρο στη θέση ελέγχου διόδων την αντίστασή
τους μεταξύ B - C και B - E και στις δύο πολικότητες, όπως και την απολαβή hfe (θέση hfe πολυμέτρου).
- Έλεγξε με καπασιτόμετρο κι οργανο ESR τους πυκνωτές : CM853, CM854, CM855 (όλοι είναι 1000 μF στα 25V) , CM856 (470 μF/ 25V) αλλά και κάθε άλλον
ηλεκτρολυτικό πυκνωτή που ΄ναι φουσκωμένος στο πάνω μέρος του.
- Τέλος έλεγξε κι αντικατέστησε τη δίοδο : (BAV70), το Zener : ZDM851 (15V) και τ΄ ολοκληρωμένο : ICM852 (KA431SAMF2).
Επανατοποθετώντας τη πλακέτα του τροφ/κού στη συσκευή σου και τροφοδοτώντας τη με 220V A.C. χωρίς να ΄ναι συνδεδεμένη στη Main Board αλλά να
συνδέεται στο IR Sensor πίεσε το button ON στη τηλεόραση και πάρα πολύ προσεκτικά μέτρησε τάσεις στον κονέκτορα CN802 και
- στα pins : 1, 3, 5, 15, 17 που πρέπει να βρίσκεις 13V D.C.,
- στα pins : 11, 13, 14 πρέπει να βρίσκεις 5V D.C.,
- στο pin 2 : 5V_DET,
- στο pin 16 : 5V (έστω στιγμιαία).
Τα pins : 7, 9, 10, 12 είναι GND (γείωση).
!!!Δείξε πολύ μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ στις μετρήσεις πρώτα για τη δική σου σωματική ασφάλεια και δεύτερον για να μην δημιουργηθούν βραχυκυκλώματα και νέες βλάβες.!!!
Αν οι έλεγχοι αποβούν άκαρποι - πράγμα τ΄ οποίο απεύχομαι - και συνδέοντας την Main Board συνεχίζει το LED να φλασάρει όταν ανάψεις τη συσκευή σου η βλάβη είναι στη Main Board (BN41-01536A) όπου τα πράγματα γίνονται πάρα πολύ δύσκολα επισκευαστικά, ακόμα και για τ΄ επίσημο Service της Samsung, γι΄ αυτό και την αντικαθιστούν και σου ζητούν αυτό το ποσό (110€) που αναγράφεις στο 3ο post.
Οπότε αν δεν θέλεις να παιδευτείς ή να προκαλέσεις άθελά σου άλλη μεγαλύτερη ζημιά κι επί πλέον να πάρεις μία εγγύηση τουλάχιστον 6 μηνών θα σου πρότεινα να τη δώσεις γι΄ επισκευή στ΄ επίσημο Service της Αντιπρ/πείας, όπως σοφά σου γράφει ο φίλος Νίκος από τη Λάρισα.
Καλή επιτυχία σ΄ ότι κι αν κάνεις.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
https://streamable.com/o9siq -----> main board
https://streamable.com/9a00y -----> back light
Di*Ca_Electronic
29-06-18, 13:11
ΦίλεΤάσο,
τα video που προβάλεις δεν μπορούν να ΄ναι άκρωςαποκαλυπτικά γιατί δεν φαίνονται οι ζωγραφισμένες θέσεις με τις ανάλογες τιμέςτάσεων πάνω στο PCB και δίπλα στον
κονέκτορα που στ΄ άκρα του ακουμπάς κάθε φορά τοκόκκινο καλώδιο του πολυμέτρου σου.
Όμως αν διαβάζεις στο post μου σου έχω γράψειτις τιμές των τάσεων που πρέπει να βρίσκεις στα pins του κονέκτορα που ακουμπάςτο + του πολυμέτρου σου και που εμπειρικά
μου φαίνονται και μένα σωστές αν και παρατηρώότι δεν μετράς όλα τα pins του κονέκτορα είναι 2Χ9 pins κι εσύ νομίζω μετράςμόνο την επάνω σειρά.
Όσον αφορά το backlight το μαύρο καλώδιο τουπολυμέτρου σου δεν θα το βάλεις στη γείωση του PCB αλλά έχοντας συνδέσει και τηMain Board για τη δοκιμή και βάλει το πολύ-
μετρο στην ένδειξη των 1000V D.C.θα τοποθετήσεις αυτό στη θέση του κονέκτορα που γράφει -V LED (ή N DIM{Negative Dimming}) και το κόκκινοκαλώδιο του πολυμέτρου στη
θέση του κονέκτορα που γράφει +V LED (ή PDIM{Positive Dimming}) κι αν πάρειςστιγμιαία έστω +180V περίπου σημαίνει ότι ο inverter στέλνει στις εν σειρά 5λεντοταινίες που
βρίσκονται μέσα στο panel τη σωστή τάση για ν΄ ανάψουν
Οπότε αν συμβαίνει κι αυτό και συνεχίζει ναφλασάρει το μπροστινό LED της συσκευής κι αυτή δεν ανάβει σημαίνει ότι μάλλονπρέπει να ψάξεις να βρεις του ίδιου ακριβώς τύπου
Main Board για να την αντικαταστήσεις με τηνδικιά σου και πιθανόν να χρειαστεί να παραμετροποιήσεις το panel από το ServiceMenu ακόμα και να περάσεις νέο (αλλά το δικό
της) firmware στην SPI NAND MEMORY, πράγμα πουαπεύχομαι.
Μπορεί να σταθείς τυχερός και μ΄ άμεσηαντικατ/ση της Main Board (εφόσον αυτό χρειάζεται να γίνει και βρεις στην αγοράμία ακριβώς ίδιου τύπου και version) να δεις την
πολυπόθητη σωστή εικόνα στη τηλεόρασή σου και να΄χεις κι ήχο κι όλες τις λειτουργίες από το R.C.
Φιλικά.
ΔημήτρηςΚαρούσης
ΦίλεΤάσο,
τα video που προβάλεις δεν μπορούν να ΄ναι άκρωςαποκαλυπτικά γιατί δεν φαίνονται οι ζωγραφισμένες θέσεις με τις ανάλογες τιμέςτάσεων πάνω στο PCB και δίπλα στον
κονέκτορα που στ΄ άκρα του ακουμπάς κάθε φορά τοκόκκινο καλώδιο του πολυμέτρου σου.
Όμως αν διαβάζεις στο post μου σου έχω γράψειτις τιμές των τάσεων που πρέπει να βρίσκεις στα pins του κονέκτορα που ακουμπάςτο + του πολυμέτρου σου και που εμπειρικά
μου φαίνονται και μένα σωστές αν και παρατηρώότι δεν μετράς όλα τα pins του κονέκτορα είναι 2Χ9 pins κι εσύ νομίζω μετράςμόνο την επάνω σειρά.
Όσον αφορά το backlight το μαύρο καλώδιο τουπολυμέτρου σου δεν θα το βάλεις στη γείωση του PCB αλλά έχοντας συνδέσει και τηMain Board για τη δοκιμή και βάλει το πολύ-
μετρο στην ένδειξη των 1000V D.C.θα τοποθετήσεις αυτό στη θέση του κονέκτορα που γράφει -V LED (ή N DIM{Negative Dimming}) και το κόκκινοκαλώδιο του πολυμέτρου στη
θέση του κονέκτορα που γράφει +V LED (ή PDIM{Positive Dimming}) κι αν πάρειςστιγμιαία έστω +180V περίπου σημαίνει ότι ο inverter στέλνει στις εν σειρά 5λεντοταινίες που
βρίσκονται μέσα στο panel τη σωστή τάση για ν΄ ανάψουν
Οπότε αν συμβαίνει κι αυτό και συνεχίζει ναφλασάρει το μπροστινό LED της συσκευής κι αυτή δεν ανάβει σημαίνει ότι μάλλονπρέπει να ψάξεις να βρεις του ίδιου ακριβώς τύπου
Main Board για να την αντικαταστήσεις με τηνδικιά σου και πιθανόν να χρειαστεί να παραμετροποιήσεις το panel από το ServiceMenu ακόμα και να περάσεις νέο (αλλά το δικό
της) firmware στην SPI NAND MEMORY, πράγμα πουαπεύχομαι.
Μπορεί να σταθείς τυχερός και μ΄ άμεσηαντικατ/ση της Main Board (εφόσον αυτό χρειάζεται να γίνει και βρεις στην αγοράμία ακριβώς ίδιου τύπου και version) να δεις την
πολυπόθητη σωστή εικόνα στη τηλεόρασή σου και να΄χεις κι ήχο κι όλες τις λειτουργίες από το R.C.
Φιλικά.
ΔημήτρηςΚαρούσης
https://www.ebay.com/itm/MAIN-BOARD-BN41-01536B-BN94-03982Y-FOR-32-SAMSUNG-LE32C450E1W-LCD-TV-LTF320AP08/253696592402?epid=1923277412&hash=item3b117eca12:g:vcEAAOSwD7dbJ9-4
BN41-01536B αναγραφει και η δικη μου, αλλα ο πωλητης μου λεει πως δεν κανει.
ισχυει??
πρεπει να ειναι για τις ιδιες ιντσες;
https://www.ebay.com/itm/MAIN-BOARD-BN41-01536B-BN94-03982Y-FOR-32-SAMSUNG-LE32C450E1W-LCD-TV-LTF320AP08/253696592402?epid=1923277412&hash=item3b117eca12:g:vcEAAOSwD7dbJ9-4
BN41-01536B αναγραφει και η δικη μου, αλλα ο πωλητης μου λεει πως δεν κανει.
ισχυει??
πρεπει να ειναι για τις ιδιες ιντσες;
κανει αλλα το σοφτ θα το περασεις εσυ?
το πανελ και την τ-κον θα την δηλωσεις εσυ στην μαιν?
αν ναι,,,τοτε παρτην
σιγουρα ειναι μαιν το προβλημα σου?
Di*Ca_Electronic
02-07-18, 06:18
Φίλε Τάσο,
δώσε βάση και στο παραπάνω post που σου γράφει ο συνάδελφος Κώστας.
Έχεις κάνει όλους τους ελέγχους κι έχει καταλήξει πράγματι σε βλάβη της Main Board;
Για παράδειγμα αποσύνδεσες τις 4 φίσες από τον inverter με τα καλώδια που οδηγούν στις λάμπες οπισθίου φωτισμού (CCFL);
Μπορεί αυτές να ΄ναι χαλασμένες και να μπαίνει σε προστασία η τηλεόραση.
Όπως σου γράφει ο Κώστας αν καταλήξεις σ΄ αλλαγή Main Board τη BN41-01536B τη φοράει η LE32C450E1W αλλά επειδή κι αυτή η τηλεόραση είναι Chassis N82A όπως κι η δική σου
μπορεί ν΄ αντικαταστήσεις τη δική σου Main Board μ΄αυτή με μόνη τη διαφορά ότι πρέπει (συμβαίνει στις περισσότερες των περιπτώσεων) ν΄επαναπρογραμματίσεις με programmer
(DDC MANAGER MTI2510) την spi flash memory της νέας Main Board που θ΄αγοράσεις για να δηλωθεί το δικό σου T-Con Board και το panel.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
Di*Ca_Electronic
05-07-18, 05:42
Τάσο,
θα ΄θελα να προβώ σε μία αναγκαία διευκρίνιση όσον αφορά τα γραφόμενά μου στο post 8 που όχι μόνο έρχονται σ΄ αντίθεση μ΄ αυτά που γράφω στο post 11 (σ΄ αυτό μάλλον
είναι σωστό ότι το Backlight της SAMSUNG LE40C530F1WXXH είναι με λάμπες CCFL) αλλά κυρίως για τα σημεία δοκιμών στους κονέκτορες πάνω στην Inverter Board όπου όποια
τηλεόραση έχει Backlight με μπάρες LED κι ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης της θα πρέπει να μετράς μία τάση από 90V έως και 180V.
Εκεί λοιπόν αναφέρω ότι το +VLED είναι τ΄ίδιο με το P_DIM πράγμα εντελώς διαφορετικό που σημαίνει PWM_DIM δηλαδή Pulse Windth Modulation Dimming που σ΄απλά Ελληνικά έχει σχέση με τη σίγαση της διαμόρφωσης πλάτους παλμών που φεύγουν από την T-Con πηγαίνουν στο panel και καθορίζουν την φωτεινότητα της οθόνης για να δημιουργηθούν δε αυτά τα σήματα LVDS παίρνει μέρος κι η Main Board.
Βέβαια οι τάσεις από 90V έως 180V γι΄ όποια συσκευή έχει Backlight με λεντοταινίες μετρώνται σ΄ άλλο κονέκτορα του εξωτερικού Inverter (DC-to-DC) που δεν γράφει κατ΄ ανάγκη +VLED αλλά σ΄ αυτό το σημείο του καταλήγει το θετικό άκρο του καλωδίου από τις λεντοταινίες που βρίσκονται στ΄ εσωτερικό του panel.
Αισθάνθηκα την ανάγκη να κάνω τη διευκρίνιση γιατί το forum το διαβάζουν πολλοί κι οι μεν τεχνικοί με βαθύ θεωρητικό υπόβαθρο καταλαβαίνουν αλλά κι οι μη έχοντες τόσο εξειδικευμένες γνώσεις δεν θα πρέπει να παίρνουν λάθος πληροφορίες.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.