Επιστροφή στο Forum : [Siemens] Όρθιος καταψύκτης Siemens 4 συρτάρια + 1 ράφι/ντουλάπι GS22E421/04
Χθες το βράδυ άκουσα 2 κτυπήματα και θεώρησα ότι κάποιος προσπαθεί να μπει στο σπίτι . Το πρωϊ ανεκάλυψα ότι ο καταψύκτης προσπαθεί (αναβοσβήνει συνέχεια το λαμπάκι) να πετύχει θερμοκρασία -16 Celsius , ενώ δούλευε στους -20 επί σειρά ετών . Προ ημερών "έχασε" πάλι θερμοκρασία , αλλά επανήλθε και θεώρησα ότι πατήθηκε κατά λάθος το κουμπί του θερμοστάτη . Πως μπορώ να διαπιστώσω τι ζημιά έχει ; Ευχαριστώ .
Δημητρη απο την περιγραφη σου καταλαβαινω οτι ο καταψυκτης κανει συνεχεις επανεκηνησεις.Βγαλε την πλακετα και αλαξε τον πολυεστερικο πυκνωτη καθως και τους δυο ηλεκτρολυτικους.
Δημητρη απο την περιγραφη σου καταλαβαινω οτι ο καταψυκτης κανει συνεχεις επανεκηνησεις.Βγαλε την πλακετα και αλαξε τον πολυεστερικο πυκνωτη καθως και τους δυο ηλεκτρολυτικους.
Κατ'αρχάς ευχαριστώ για την ανταπόκριση . Αφού άδειασα τον καταψύκτη και τον καθάρισα , τον ξανα-έβαλα στην πρίζα . Μετά μία ώρα συνέχιζε να αναβοσβήνει το -16 , που είναι η πρώτη ένδειξη και μέσα δεν είχε την παραμικρή αίσθηση ψύξης , ή έστω αλλαγής της αίσθησης του αέρα . Άρα δεν κάνει επανεκκινήσεις , απλά δεν λειτουργεί . Αυτά που γράφεις δεν ξέρω που βρίσκονται , ούτε πως τα επισκέπτομαι , ούτε πως τα αλλάζω , αφού δεν έχω καμία σχέση με το αντικείμενο . Με πας βήμα-βήμα από την αρχή ; Θα βοηθούσε να φωτογραφήσω κάποια σημεία που θα μου υποδείξεις ;
chipakos-original
06-02-17, 12:52
Κατ'αρχάς ευχαριστώ για την ανταπόκριση . Αφού άδειασα τον καταψύκτη και τον καθάρισα , τον ξανα-έβαλα στην πρίζα . Μετά μία ώρα συνέχιζε να αναβοσβήνει το -16 , που είναι η πρώτη ένδειξη και μέσα δεν είχε την παραμικρή αίσθηση ψύξης , ή έστω αλλαγής της αίσθησης του αέρα . Άρα δεν κάνει επανεκκινήσεις , απλά δεν λειτουργεί . Αυτά που γράφεις δεν ξέρω που βρίσκονται , ούτε πως τα επισκέπτομαι , ούτε πως τα αλλάζω , αφού δεν έχω καμία σχέση με το αντικείμενο . Με πας βήμα-βήμα από την αρχή ; Θα βοηθούσε να φωτογραφήσω κάποια σημεία που θα μου υποδείξεις ;
Την μπουκιά στο στόμα σου την έχει βάλει ο Σάκης, όταν σου δίνει την βλάβη στο χέρι. Γκούγκλαρε κι εσύ με το μοντέλο σου να δεις που βρίσκεται η πλακέτα του ψυγείου σου.
Την μπουκιά στο στόμα σου την έχει βάλει ο Σάκης, όταν σου δίνει την βλάβη στο χέρι. Γκούγκλαρε κι εσύ με το μοντέλο σου να δεις που βρίσκεται η πλακέτα του ψυγείου σου.
Άμα "γκουγκλάρεις" και βρεις άκρη ενημέρωσέ με . Έγραψα ήδη ότι όχι μόνον "δεν κάνει επανεκκινήσεις" , αλλά "δεν λειτουργεί" . Ανάβουν τα ενδεικτικά φωτάκια , αλλά το μοτέρ δεν ξεκινάει . Είναι η ζημιά , που περιγράφει ο Σάκης , ή πάμε αλλού ;;
vasilimertzani
06-02-17, 18:34
https://www.xo.gr/dir-az/E/Episkeves-Syntirisi-Ilektrikon-Syskevon/
Κυριακίδης
06-02-17, 20:46
Αυτά που γράφεις δεν ξέρω που βρίσκονται , ούτε πως τα επισκέπτομαι ,
http://www.accessoires-pieces-electromenager.com/pieces-detachees-accessoires-froid/pieces-detachees-accessoires-combines/platine-702592-02-detail.html
ούτε πως τα αλλάζω ,
Για 2 πυκνωτές ήθελες και λεπτομερή ανάλυση? όπως?
https://www.youtube.com/watch?v=o2U_w2Jf8k8 :lool:
Το αν κανει επανεκηνησεις η οχι το βλεπουμε με δυο τροπους
Πρωτος και πιο αξιοπιστος ειναι η μετρηση με πολυμετρο να δουμε την ταση στο μοτερ, αν αυτη υπαρχει και αν ειναι σωστη και συνεχομενη και σταθερη
Δευτερος τροπος,ακουμπαμε το μοτερ και βλεπουμε αν ειναι ζεστο και αν εχει τασεις να παρει μπρος ανα τακτα χρονικα διαστηματα αλλα δεν μπορει.Αυτος ο τροπος ομως δεν ειναι αξιοπιστος.
Αν το μοτερ ειναι κρυο τοτε η βλαβη ειναι οτι η η πλακετα δεν στελνει καθολου ρευμα η το μοτερ εχει διακοπη στο τυληγμα η εχει βλαβη στο ρελε θερμικο.
Οπως καταλαβαινεις δεν βασιζομαι στο οτι εσυ λες οτι δεν κανει επανακηνησεις.Για να βγαλουμε ακρη χρειαζεται τουλαχιστον πολυμετρο και γνωση χρησης του πολυμετρου.Εχεις πολυμετρο για να το παλαιψουμε?
Το αν κανει επανεκηνησεις η οχι το βλεπουμε με δυο τροπους
Πρωτος και πιο αξιοπιστος ειναι η μετρηση με πολυμετρο να δουμε την ταση στο μοτερ, αν αυτη υπαρχει και αν ειναι σωστη και συνεχομενη και σταθερη
Δευτερος τροπος,ακουμπαμε το μοτερ και βλεπουμε αν ειναι ζεστο και αν εχει τασεις να παρει μπρος ανα τακτα χρονικα διαστηματα αλλα δεν μπορει.Αυτος ο τροπος ομως δεν ειναι αξιοπιστος.
Αν το μοτερ ειναι κρυο τοτε η βλαβη ειναι οτι η η πλακετα δεν στελνει καθολου ρευμα η το μοτερ εχει διακοπη στο τυληγμα η εχει βλαβη στο ρελε θερμικο.
Οπως καταλαβαινεις δεν βασιζομαι στο οτι εσυ λες οτι δεν κανει επανακηνησεις.Για να βγαλουμε ακρη χρειαζεται τουλαχιστον πολυμετρο και γνωση χρησης του πολυμετρου.Εχεις πολυμετρο για να το παλαιψουμε?
Μπορείς να δεις την φωτογραφία του πολύμετρου που αγόρασα στον σύνδεσμο : http://www.howtofixit.gr/forum/showthread.php?t=70377&page=2 , σε άλλη ερώτησή μου στο forum , με τίτλο "DVD Player δεν ανάβει" .
Περιμένω την βοήθειά σου βήμα-βήμα . Στην φωτογραφία που επισυνάπτω είναι η πίσω/κάτω πλευρά του καταψύκτη , υποθέτω ότι η πλακέτα βρίσκεται μέσα στο τετράγωνο κουτάκι δίπλα στην φούσκα/μοτέρ ? Σωστά ?
https://s27.postimg.org/xlbcxuvxr/060220178511.jpg (https://postimg.org/image/xlbcxuvxr/)
Καμία σχέση, μέσα σε αυτό το κουτάκι υπάρχει ένα θερμικό και ένα ρελέ / PTC εκκινήσεως (καμιά φορά αυτά δεν είναι ξεχωριστά αλλά αποτελούν ενιαίο εξάρτημα), και φυσικά καμία πλακέτα.
Καμία σχέση, μέσα σε αυτό το κουτάκι υπάρχει ένα θερμικό και ένα ρελέ / PTC εκκινήσεως (καμιά φορά αυτά δεν είναι ξεχωριστά αλλά αποτελούν ενιαίο εξάρτημα), και φυσικά καμία πλακέτα.
Γειά σου Φίλιππε . Η πλακέτα που λέει ο Σάκης/tipos που βρίσκεται;
Πού να ξέρω; Εσύ έχεις το μηχάνημα μπροστά σου!
Κυριακίδης
07-02-17, 19:27
Γειά σου Φίλιππε . Η πλακέτα που λέει ο Σάκης/tipos που βρίσκεται;
Μπορεί να είσαι σε κατασκευή παλιά χωρίς πλακέτα και να έχει απλό μηχανικό θερμοστάτη . Αρκεί να βάλεις μια φωτό του καντράν ή τέλος πάντων το κουμπί όπου ρυθμίζεις την θερμοκρασία .
Μπορεί να είσαι σε κατασκευή παλιά χωρίς πλακέτα και να έχει απλό μηχανικό θερμοστάτη . Αρκεί να βάλεις μια φωτό του καντράν ή τέλος πάντων το κουμπί όπου ρυθμίζεις την θερμοκρασία .
Πλακετα εχει φιλε Πετρο το ψυγειο με βαση το enr και ειναι μεσα στο καντραν.
Δημητρη ανοιξε το πλαστικο καπακι του μοτερ και ανεβασε φοτο απο τα καλωδια να σου πω που θα μετρησεις.Το καπακι για να βγει θα ξεγατζωσεις το μεταλικο λαμακι που το πιανει και θα τραβηξεις το καπακι προς τα αριστερα.Η φοτο που θα ανεβασεις να ειναι οσο γινεται πιο καθαρη και θα την τραβηξεις βαζοντας την καμερα να κοιταει απο αριστερα προς τα δεξια ωστε να φαινεται η θεση των καλωδιων.
Πλακετα εχει φιλε Πετρο το ψυγειο με βαση το enr και ειναι μεσα στο καντραν.
Δημητρη ανοιξε το πλαστικο καπακι του μοτερ και ανεβασε φοτο απο τα καλωδια να σου πω που θα μετρησεις.Το καπακι για να βγει θα ξεγατζωσεις το μεταλικο λαμακι που το πιανει και θα τραβηξεις το καπακι προς τα αριστερα.Η φοτο που θα ανεβασεις να ειναι οσο γινεται πιο καθαρη και θα την τραβηξεις βαζοντας την καμερα να κοιταει απο αριστερα προς τα δεξια ωστε να φαινεται η θεση των καλωδιων.
Σάκη , μακάρι νάξερα που είναι το "πλαστικό καπάκι του μοτέρ" . Επειδή λοιπόν δεν ξέρω ανεβάζω φωτογραφίες και περιμένω οδηγίες . Υποθέτω ότι στην 1η & στην 3η φωτογραφία φαίνεται η πλακέτα . Αν όχι θέλει ξήλωμα η πλάτη από πίσω ; Ευχαριστώ .
Ωχ αυτή την πλακέτα έχει; Κατά 99% εκεί είναι το πρόβλημα και συγκεκριμένα σε κάποιον / κάποιους πυκνωτές (δύο ηλεκτρολυτικοί και δύο μεγάλοι πολυεστερικοί)
Το πλαστικό καπάκι του μοτέρ είναι το ...πλαστικό καπάκι του μοτέρ μέσα στο οποίο μπαίνουν τα καλώδια...
Σάκη , μακάρι νάξερα που είναι το "πλαστικό καπάκι του μοτέρ" . Επειδή λοιπόν δεν ξέρω ανεβάζω φωτογραφίες και περιμένω οδηγίες . Υποθέτω ότι στην 1η & στην 3η φωτογραφία φαίνεται η πλακέτα . Αν όχι θέλει ξήλωμα η πλάτη από πίσω ; Ευχαριστώ .
Στην πρωτη φοτο εχεις βγαλει την πλακετα ,μπορεις να κανεις μετρηση και απο εκει αντι να ανοιξεις το μοτερ.Βαλε το πολυμετρο στην κλιμακαACV 750 και βαλε ενα ακροδεκτη απο το πολυμετρο στο μπλε της μεγαλης φυσας και τον αλλο ακροδεκτη στο μαυρο.Βαλε μπρος το καταψυκτη και δες τη ενδειξη θα βγαλει σταθερα στο πολυμετρο.Αν δεις οτι η μετρηση εκει που σου δινει π.χ.220v ξαφνικα αυξομειωνει σε μεγαλο βαθμο η χανεται και επανερχεται μετα απο λιγο τοτε εχει προβλημα η πλακετα.Αν η ταση ειναι σταθερη και δεν δουλευει το μοτερ τοτε η βλαβη ειναι στο μοτερ.Αν δεν υπαρχει καθολου ταση τοτε μπορει να υπαρχει βλαβη στο αισθητηριο.ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΟΣΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΜΟΥ:001_tt2:. Η ταση που θα μετρησεις δεν ερχεται αμεσως αλλα μετα απο λιγα δευτερολεπτα.
Στην πρωτη φοτο εχεις βγαλει την πλακετα ,μπορεις να κανεις μετρηση και απο εκει αντι να ανοιξεις το μοτερ.Βαλε το πολυμετρο στην κλιμακαACV 750 και βαλε ενα ακροδεκτη απο το πολυμετρο στο μπλε της μεγαλης φυσας και τον αλλο ακροδεκτη στο μαυρο.Βαλε μπρος το καταψυκτη και δες τη ενδειξη θα βγαλει σταθερα στο πολυμετρο.Αν δεις οτι η μετρηση εκει που σου δινει π.χ.220v ξαφνικα αυξομειωνει σε μεγαλο βαθμο η χανεται και επανερχεται μετα απο λιγο τοτε εχει προβλημα η πλακετα.Αν η ταση ειναι σταθερη και δεν δουλευει το μοτερ τοτε η βλαβη ειναι στο μοτερ.Αν δεν υπαρχει καθολου ταση τοτε μπορει να υπαρχει βλαβη στο αισθητηριο.ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΟΣΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΜΟΥ:001_tt2:. Η ταση που θα μετρησεις δεν ερχεται αμεσως αλλα μετα απο λιγα δευτερολεπτα.
Έφθασε η μέρα του πειράματος , αλλά χρειάζομαι βοήθεια για να μην γίνω... πορτατίφ . Οι πόλοι στο πολύμετρο είναι σωστά συνδεδεμένοι ; Υποθέτω ότι ο κόκκινος είναι σταθερά σε μία θέση (τον έχω στην 10ADC , σωστά , ή λάθος ;) και ο μαύρος παίζει ανάλογα με τις μετρήσεις , στις θέσεις VΩmA , ή COM ; Δεν κάνω τίποτα πριν απαντήσεις . Ευχαριστώ .
Ο μαύρος ακροδέκτης μπαίνει πάντα στο COM, ο κόκκινος μπαίνει πάντα στο V-Ω-mA, εκτός από την περίπτωση που θες να μετρήσεις ΡΕΥΜΑ (όχι ΤΑΣΗ) από 200mA ως 10Α DC, οπότε τον βάζεις εκεί που τον έχεις τώρα, και επιλέγεις την κλίμακα των 10Α.
Ο κόκκινος λοιπόν τώρα πρέπει να πάει στη θέση V-Ω-mA, εκεί που τον έχεις τώρα είναι πολύ επικίνδυνο να βάλεις τα probes στα 230V~ γιατί θα κάνεις ένα γερό βραχυκύκλωμα!
Η κλίμακα που έχεις επιλέξει είναι σωστή.
Ειναι ακριβως οπως τα λεει ο Φιλλιπας.Βαλτα ετσι και κανε την μετρηση.Τους ακροδεκτες του πολυμετρου μπορεις να τους σφηνωσεις στη φυσα πανω στη πλακετα ωστε να ειναι σταθεροι και να παρεις καλη μετρηση.Και επειδη εχεις το φοβο μη γινεις πορτατιφ εχε και κανενα αλλο ανθρωπο μαζι σου για να βγαλει την μπριζα.:biggrin::biggrin::biggrin:
Ο μαύρος ακροδέκτης μπαίνει πάντα στο COM, ο κόκκινος μπαίνει πάντα στο V-Ω-mA, εκτός από την περίπτωση που θες να μετρήσεις ΡΕΥΜΑ (όχι ΤΑΣΗ) από 200mA ως 10Α DC, οπότε τον βάζεις εκεί που τον έχεις τώρα, και επιλέγεις την κλίμακα των 10Α. Ο κόκκινος λοιπόν τώρα πρέπει να πάει στη θέση V-Ω-mA, εκεί που τον έχεις τώρα είναι πολύ επικίνδυνο να βάλεις τα probes στα 230V~ γιατί θα κάνεις ένα γερό βραχυκύκλωμα!
Η κλίμακα που έχεις επιλέξει είναι σωστή.
Ειναι ακριβως οπως τα λεει ο Φιλλιπας.Βαλτα ετσι και κανε την μετρηση.Τους ακροδεκτες του πολυμετρου μπορεις να τους σφηνωσεις στη φυσα πανω στη πλακετα ωστε να ειναι σταθεροι και να παρεις καλη μετρηση.Και επειδη εχεις το φοβο μη γινεις πορτατιφ εχε και κανενα αλλο ανθρωπο μαζι σου για να βγαλει την μπριζα.:biggrin::biggrin::biggrin:
ΟΚ οι μετρήσεις έγιναν , οι ενδείξεις αλλάζουν συνέχεια και παλαβά , δηλαδή 001 , 061 , 161 , 000 , 210 , 132 , 016 , 109 , 006 , 204 , 006 , 030 , 043 κοκ . Οπότε χρειάζεται αλλαγή η πλακέτα ; Σωστά ; Η οποία πλακέτα για να αφαιρεθεί έχει κάποιο κόλπο , που δεν μπορώ να το εντοπίσω . Πέραν αυτού , πριν την αγοράσω θάθελα να ξέρω ότι δεν θα βγάλει επί πλέον πρόβλημα πχ μοτέρ , ή οτιδήποτε άλλο , που τελικά να μην αξίζει η επιδιόρθωση , ούτε για τον κόπο , ούτε βασικά και για το χρήμα . Πως θα ελέγξω τα υπόλοιπα ; Εννοείται ότι πάμε πάλι βήμα-βήμα , αφού δεν ξέρω ούτε που βρίσκονται . Ευχαριστώ .
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
11-02-17, 15:24
κάλεσε έναν τεχνικό να στο επισκευάσει. να βγάλει και αυτός ένα μεροκάματο και εσύ να έχεις την υγειά σου.
κάλεσε έναν τεχνικό να στο επισκευάσει. να βγάλει και αυτός ένα μεροκάματο και εσύ να έχεις την υγειά σου.
Έβγαλα την πλακέτα . Συννενοήθηκα με ηλεκτρονικό να μου αλλάξει τους 2 πυκνωτές στις 14/2 . Την επόμένη θα ξέρω τι ψάρια έπιασα !!??
Να σου αλαξει και τους τρεις οχι μονο τους δυο
Να σου αλαξει και τους τρεις οχι μονο τους δυο
Εγώ βλέπω 2 κυλινδρικούς . Τον μικρό μπλε και τον μεγάλο καφέ . Ο 3ος ποιος είναι ; Το μικρό μαύρο ορθογώνιο , ή το μεγάλο γκρίζο επίσης ορθογώνιο , που γράφει Diehi κλπ & VDE κλπ ; Δήλωσα άσχετος εξ'αρχής . Φωτο : http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=43112&d=1486554457
Τον μεγάλο γκρι
Ο τεχνικός που θα αλλάξει τους πυκνωτές , αφού είδε φωτογραφία με τα στοιχεία του γκρίζου , μου απήντησε : "Τα στοιχεία που είναι στο αυτοκόλητο δεν αναφέρουν χαρακτηριστικά πυκνωτή για να γίνει αναγνώριση/παραγγελία . Πιθανόν να πρόκειται για κωδικούς του κατασκευαστή για τον τύπο όλης της πλακέτας." . Έχεις κάποια άποψη ;;
Bγαλε το αυτοκολιτο και διαβασε τι γραφει.Λογικα θα γραφει 1 η 1,5 μf στα 250 η 275v ac.Μπορει να το γραφει και στη πλαινη μερια του πυκνωτη.
Λογικά τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά του γκρι πυκνωτή είναι γραμμένα στην μια πλευρά του.
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
14-02-17, 01:45
είναι 1,5μf στα 275v ac.
1. Bγαλε το αυτοκολιτο και διαβασε τι γραφει.Λογικα θα γραφει 1 η 1,5 μf στα 250 η 275v ac.Μπορει να το γραφει και στη πλαινη μερια του πυκνωτη.
2. Λογικά τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά του γκρι πυκνωτή είναι γραμμένα στην μια πλευρά του.
3. είναι 1,5μf στα 275v ac
Έβγαλα την ετικέτα και απεκαλύφθη η...αλήθεια , είναι 1,5 μ F K 275Vac . Τον τεχνικό που θα τους αλλάξει πόσο πρέπει να τον πληρώσω , πυκνωτες+εργασία ; Όταν η καινούργια πλακέτα κοστίζει 70€ . Και το ερώτημα παραμένει , φταίει μόνον η πλακέτα , ή μπορεί να βγάλει κι άλλη ζημιά ; Σας ευχαριστώ όλους .
Τόσο δύσκολο είναι να τους αλλάξεις εσύ ή κάποιος γνωστός σου που έχει κολλητήρι με κόστος 3€ σε χρήμα και 2 λεπτά σε χρόνο;
Και το ερώτημα παραμένει , φταίει μόνον η πλακέτα , ή μπορεί να βγάλει κι άλλη ζημιά ;.
Ο καταψυκτης σου εχει 3 βασικα εξαρτηματα 1-πλακετα 2-μοτερ 3-αισθητηριο.Για να ελεγξεις το μοτερ παρε ενα καλωδιο καμια 10 ποντους, γυμνωσε τις ακρες του, βγαλε την μεγαλη φυσα πανω απο την πλακετα και σφηνωσε καλα το ενα ακρο του καλωδιου στο μαυρο καλωδιο και το αλλο ακρο στο καφε καλωδιο.Πατα τον γενικο διακοπτη του καταψυκτη στη θεση on και βαλτο στη μπριζα χωρις να ξαναβαλεις τη φυσα στην πλακετα.Με αυτο τον τροπο παρεμβαλουμε πλακετα και αισθητηριο και δινουμε ρευμα απευθειας στο μοτερ.Αν δουλεψει τοτε το μοτερ ειναι καλο.Αν παρει μπρος για λιγα δευτερολεπτα και μετα σταματησει τοτε το μοτερ εχει προβλημα.Στατιστικα οι πιθανοτητες να εχεις και αλλη βλαβη ειναι 1 προς 100.Αισθητηριο σε καταψυξη αυτου του τυπου δεν εχω αλαξει ποτε,δεν χρειαστηκε.Το αισθητηριο μπορεις να το μετρησεις με το πολυμετρο στην κλιμακα kohm.Συγκεκριμενα βαλε το πολυμετρο στη θεση 20k και μετρα το καλωδιο με τη μικρη φυσα αφου την βγαλεις πανω απο την πλακετα.Συνηθως ειναι μεταξυ 5 και 10 kohm.
Τόσο δύσκολο είναι να τους αλλάξεις εσύ ή κάποιος γνωστός σου που έχει κολλητήρι με κόστος 3€ σε χρήμα και 2 λεπτά σε χρόνο;
Ο καταψυκτης σου εχει 3 βασικα εξαρτηματα 1-πλακετα 2-μοτερ 3-αισθητηριο.Για να ελεγξεις το μοτερ παρε ενα καλωδιο καμια 10 ποντους, γυμνωσε τις ακρες του, βγαλε την μεγαλη φυσα πανω απο την πλακετα και σφηνωσε καλα το ενα ακρο του καλωδιου στο μαυρο καλωδιο και το αλλο ακρο στο καφε καλωδιο.Πατα τον γενικο διακοπτη του καταψυκτη στη θεση on και βαλτο στη μπριζα χωρις να ξαναβαλεις τη φυσα στην πλακετα.Με αυτο τον τροπο παρεμβαλουμε πλακετα και αισθητηριο και δινουμε ρευμα απευθειας στο μοτερ.Αν δουλεψει τοτε το μοτερ ειναι καλο.Αν παρει μπρος για λιγα δευτερολεπτα και μετα σταματησει τοτε το μοτερ εχει προβλημα.Στατιστικα οι πιθανοτητες να εχεις και αλλη βλαβη ειναι 1 προς 100.Αισθητηριο σε καταψυξη αυτου του τυπου δεν εχω αλαξει ποτε,δεν χρειαστηκε.Το αισθητηριο μπορεις να το μετρησεις με το πολυμετρο στην κλιμακα kohm.Συγκεκριμενα βαλε το πολυμετρο στη θεση 20k και μετρα το καλωδιο με τη μικρη φυσα αφου την βγαλεις πανω απο την πλακετα.Συνηθως ειναι μεταξυ 5 και 10 kohm.
Αντικατέστησα τους πυκνωτές . Σύμφωνα με τις μετρήσεις του τεχνικού όλοι ήταν "πεσμένοι" , όμως πάντα σύμφωνα με την άποψή του , θα μπορούσαν να λειτουργούν κανονικά . Επειδή σ'ολόκληρη την Καλαμάτα δεν βρήκα τον γκρίζο πυκνωτή , με στοιχεία 1,5μF 275Vac , έβαλα έναν 1,5μF 450Vac , ο οποίος λόγω μεγαλύτερου μεγέθους , κολλήθηκε με καλώδια μήκους περί τα 4 εκ. οπότε μαζεύεται μέσα στον υπάρχοντα χώρο . Πάλι σύμφωνα με την γνώμη του τεχνικού δεν θα υπάρξει πρόβλημα . Συμφωνείτε ; Σε κάθε περίπτωση στην επόμενη 1 ώρα , θα βάλω μπροστά τον καταψύκτη . Καλή μου τύχη !!!
Το μεγαλυτερο βολταζ δεν ειναι προβλημα.
Σας ευχαριστώ όλους . Ο καταψύκτης δουλεύει τέλεια . Σταμάτησε στους -16 , μετά στους -18 και τέλος στους -20 , ακολουθώντας τις οδηγίες μου . Μόνον που ενώ το κόκκινο φωτάκι του alarm αρχικά δούλευε , μετά σταμάτησε . Δεν έγινε και τίποτα , αλλά αν φτιάχνεται εύκολα περιμένω οδηγίες .
Άστον να δουλεύει το κόκκινο αργεί να σβήσει
Τέλος καλό , όλα καλά και πάλι ευχαριστώ .
Επειδή σ'ολόκληρη την Καλαμάτα δεν βρήκα τον γκρίζο πυκνωτή , με στοιχεία 1,5μF 275Vac , έβαλα έναν 1,5μF 450Vac , ο οποίος λόγω μεγαλύτερου μεγέθους , κολλήθηκε με καλώδια μήκους περί τα 4 εκ. οπότε μαζεύεται μέσα στον υπάρχοντα χώρο.Προφανώς σου έβαλε πυκνωτή λειτουργίας κινητήρα, όχι , δεν υπάρχει πρόβλημα.
Προφανώς σου έβαλε πυκνωτή λειτουργίας κινητήρα, όχι , δεν υπάρχει πρόβλημα.
Προφανώς...εσύ έχεις δίκιο , αφού δεν ξέρω ούτε ποιοι τύποι πυκνωτών υπάρχουν . Σημασία έχει ότι (για την ώρα) δουλεύει κανονικά .
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.