PDA

Επιστροφή στο Forum : Απορροφητήρας Celect CL-721 δεν δουλεύει.



GiannisSma
02-01-17, 14:45
Καλησπέρα και καλή χρόνια! Ο απορροφητήρα celect cl-721 είναι τοποθετημένος στο σπίτι της γιαγιάς και αγοράστηκε και τοποθετήθηκε μετά από πολύ καιρό και δεν υπάρχει η απόδειξη για να σταλεί σε εγγύηση αν είχε κιόλας ακόμα και δεν έχει λήξη. Στο ψητό τώρα για το πρόβλημα μας. Από την μέρα τοποθέτησης του δεν λειτουργεί το μοτέρ. Παίρνει ρεύμα μέχρι και την λάμπα σίγουρα όπου ανάβει και έχει μόνο φως. Ότι άλλο κουμπί και να πατήσω δεν κάνει τίποτα. Ούτε κάποιο θόρυβο ούτε κάποια ένδειξη για κίνηση. Δεν είναι κολλημένο πάντως γιατί με το χέρι που έβγαλα τις βίδες για να δω αν έχει κολλήσει, γυρίζει πολύ εύκολα. Τι προτείνεται να κοιτάξω μπας και το κάνουμε να γυρίσει? Ευχαριστώ!

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170102/9f7fa4533206bcb54601aca56e99bb79.jpg
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170102/bbdfda0ea0b1661cb652a4ca4541c6cd.jpg

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Papas00zas
02-01-17, 16:45
Πλακέτα διακοπτών.

GiannisSma
04-01-17, 14:36
Στους διακόπτες κοίταξα όλους και δεν έχω ρεύμα κάπου είτε με τον διακόπτη πατημένο είτε όχι. Εκεί που έχω ρεύμα είναι στις βίδες του μοτέρ. Μήπως παίζει κάτι με την συνδεσμολογια? Η συνδέσεις στην κλεμα που είναι κάτω από το καπάκι.

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170104/00e3983d1f1161e16050ac3bc84b2652.jpg

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Papas00zas
04-01-17, 21:40
Μέχρι τις βίδες του μοτέρ έχεις ρεύμα; Αν δίνουν οι διακόπτες ρεύμα και φτάνει μέχρι τις βίδες οκ. Αλλα αν δεν έχει μετά μάλλον έχεις κομμένο τύλιγμα. Δεν ξέρω να πω ακριβώς.
Εννοείται βέβαια οι κλέμες να ειναι σφιχτές....

GiannisSma
05-01-17, 16:08
Οι κλεμες είναι καλά σφιχτές. Όταν δεν έχω κανένα κουμπί πατημένο έχω σε όλα τα χρώματα ρεύμα εκτός από το μπλε-καφέ(πρωτη κλεμα δηλαδή) και τις βίδες του μοτέρ. Αν πατήσω την 1η σκάλα έχω ρεύμα μόνο στο μπλέ-μπλέ-γκρι και άσπρο-μαύρο και στις βίδες του μοτέρ και σε οποία άλλη σκάλα το ίδιο πράγμα γίνεται. Η μόνη μεταβολή που γίνεται είναι ότι αν ανάψω την λάμπα σταματώ να έχω ρεύμα στο μαύρο-άσπρο.

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Κυριακίδης
05-01-17, 17:31
Εκεί που έχω ρεύμα είναι στις βίδες του μοτέρ.


Όταν δεν έχω κανένα κουμπί πατημένο έχω σε όλα τα χρώματα ρεύμα εκτός από το μπλε-καφέ(πρωτη κλεμα δηλαδή) και τις βίδες του μοτέρ.
Όταν αναφέρεσαι στα έντονα υπογραμμισμένα αναφέρεσαι στις βίδες της κλέμας από όπου τροφοδοτούνται τα καλώδια του μοτέρ . Γιατί μπορεί να αναφέρεσαι στις βίδες στήριξης του μοτέρ .

GiannisSma
05-01-17, 17:40
Όταν αναφέρεσαι στα έντονα υπογραμμισμένα αναφέρεσαι στις βίδες της κλέμας από όπου τροφοδοτούνται τα καλώδια του μοτέρ . Γιατί μπορεί να αναφέρεσαι στις βίδες στήριξης του μοτέρ .
Όταν λέω κλεμα εννοώ την βίδα της κλεμας και όταν λέω βίδες του μοτέρ εννοώ αυτές εδώ που φαίνονται στην παρακάτω φωτογραφία.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170105/8b03114074c0006e9e5fe59f89e19ced.jpg

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Κυριακίδης
05-01-17, 20:25
Τότε έχεις διαρροή και πρέπει να προσέχεις μέχρι και στο γύρω μεταλλικό σασί του απορροφητήρα θα είναι το ίδιο .

GiannisSma
05-01-17, 21:07
Τότε έχεις διαρροή και πρέπει να προσέχεις μέχρι και στο γύρω μεταλλικό σασί του απορροφητήρα θα είναι το ίδιο .
Γύρω γύρω δεν έχει τίποτα γιατί το μοτέρ είναι μέσα σε αυτό το μαύρο που φαίνεται στην φώτο και είναι όλο πλαστικό δεν έχει μέταλλο πουθενά. Το σκέφτηκα πριν τον βάλω στο ρεύμα και αρχίσω να βλέπω με το δοκιμαστικό αν ακουμπάει κάπου. Όσο αναφορά το πρόβλημα έχει ένα σχέδιο σύνδεσης σε ένα αυτοκόλλητο. Θέλετε να το βγάλω και αυτό μια φώτο μήπως είναι λάθος οι συνδέσεις?

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

pts.
05-01-17, 21:36
Να το βάλεις, όπως επίσης και μιά φώτο της σύνδεσης με την παροχή του ηλεκτρικού ρεύματος.
Υπάρχει πολύμετρο ή έχεις μόνο κατσαβίδι?

GiannisSma
05-01-17, 22:21
Ναι υπάρχει πολύμετρο. Για να το βγάλω να φαίνεται το σχέδιο έκανα πολλές λήψεις. Ελπίζω να βγαίνει άκρη με αυτή τη φώτο!
42948

GiannisSma
06-01-17, 15:33
Έκανα μετρήσεις με το πολύμετρο με τον ένα ακροδεκτη στο σασί του μοτέρ και με τον άλλο στις 3 φάσεις και στον ουδέτερο και δεν μου δίνει διαρροή. Έκανα επίσης τσεκ από ουδέτερο προς τις 3 φάσεις και επίσης δεν μου δίνει διαρροή. Έκανα και τσεκ στις φάσεις μεταξύ τους και στο πολύμετρο παίρνω τιμές που μεταβάλλονται συνεχώς. Αν ακουμπήσω τους ακροδεκτες του πολύμετρου χύμα στα σύρματα από τα πηνία δεν παίρνω κάποια ένδειξη. Ούτε αν τα ακουμπήσω τις κολλήσεις στις δυο πλευρές που έχουν την γέφυρα σύνδεσης μεταξύ τους. Και μια φωτογραφία του:

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170106/8597c90dd59408f6981e01cf0677f0df.jpg

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

tipos
06-01-17, 16:26
Συμφωνα με το σχεδιο το ασπρο καλωδιο ειναι το γενικο του μοτερ επομενως οταν επιλεγειςν μια σκαλα ταχυτητας θα πρεπει να εχεις 220v μεταξυ του ασπρου και ενος απο τα αλλα χρωματα που πανε στο μοτερ.Δηλαδη αν η σκαλες ειναι 1-2-3 θα εχεις
σκαλα 1- ασπρο με πρασινο 220v
σκαλα 2-ασπρο με μπλε 220v
σκαλα 3-ασπρο με κοκκινο 220v
Αν οι μετρησεις ειναι ενταξη τοτε το προβλημα ειναι στο μοτερ.Αν δεν ειναι ενταξη τοτε το προβλημα ειναι η στο πληκτρολογιο η στη συνδεση των καλωδιων η στη συνδεση της παροχης την οποια δεν μας εδωσες φοτο.

Κυριακίδης
06-01-17, 17:46
Έκανα μετρήσεις με το πολύμετρο με τον ένα ακροδεκτη στο σασί του μοτέρ και με τον άλλο στις 3 φάσεις και στον ουδέτερο και δεν μου δίνει διαρροή. Έκανα επίσης τσεκ από ουδέτερο προς τις 3 φάσεις και επίσης δεν μου δίνει διαρροή.
Στα υπογραμμισμένα δεν ψάχνεις για διαρροή , αλλά για το αν έχεις συνέχεια (δηλαδή αν είναι κομμένο το σύρμα) . Λογικά έτσι όπως το γράφεις είναι κομμένα . Επανεξέτασε και σιγουρέψου.


Αν ακουμπήσω τους ακροδεκτες του πολύμετρου χύμα στα σύρματα από τα πηνία δεν παίρνω κάποια ένδειξη. :lool:
Φυσικά δεν παίρνεις ένδειξη αφού τα σύρματα / πηνία / τυλίγματα είναι μονωμένα με βερνίκι . Πως σου ήρθε τέτοιου είδους εξέταση που καμιά δουλειά δεν έχει?


Ούτε αν τα ακουμπήσω τις κολλήσεις στις δυο πλευρές που έχουν την γέφυρα σύνδεσης μεταξύ τους.
Αποκλείεται !!! αφού το κόκκινο καλώδιο το βλέπουμε στην φωτογραφία ότι δεν είναι πουθενά κομμένο . Εκτός και ανάμεσα στο καλώδιο έχει κάποια θερμική ασφάλεια που κάηκε. Ή δεν βάζεις σωστές επιλογές στο πολύμετρο.

GiannisSma
06-01-17, 18:33
Συμφωνα με το σχεδιο το ασπρο καλωδιο ειναι το γενικο του μοτερ επομενως οταν επιλεγειςν μια σκαλα ταχυτητας θα πρεπει να εχεις 220v μεταξυ του ασπρου και ενος απο τα αλλα χρωματα που πανε στο μοτερ.Δηλαδη αν η σκαλες ειναι 1-2-3 θα εχεις
σκαλα 1- ασπρο με πρασινο 220v
σκαλα 2-ασπρο με μπλε 220v
σκαλα 3-ασπρο με κοκκινο 220v
Αν οι μετρησεις ειναι ενταξη τοτε το προβλημα ειναι στο μοτερ.Αν δεν ειναι ενταξη τοτε το προβλημα ειναι η στο πληκτρολογιο η στη συνδεση των καλωδιων η στη συνδεση της παροχης την οποια δεν μας εδωσες φοτο.


Στα υπογραμμισμένα δεν ψάχνεις για διαρροή , αλλά για το αν έχεις συνέχεια (δηλαδή αν είναι κομμένο το σύρμα) . Λογικά έτσι όπως το γράφεις είναι κομμένα . Επανεξέτασε και σιγουρέψου.

:lool:
Φυσικά δεν παίρνεις ένδειξη αφού τα σύρματα / πηνία / τυλίγματα είναι μονωμένα με βερνίκι . Πως σου ήρθε τέτοιου είδους εξέταση που καμιά δουλειά δεν έχει?

Αποκλείεται !!! αφού το κόκκινο καλώδιο το βλέπουμε στην φωτογραφία ότι δεν είναι πουθενά κομμένο . Εκτός και ανάμεσα στο καλώδιο έχει κάποια θερμική ασφάλεια που κάηκε. Ή δεν βάζεις σωστές επιλογές στο πολύμετρο.
Ας κάνουμε μια ανακεφαλαίωση γιατί κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά μάλλον. Όταν μετρώ από ουδέτερο προς φάσεις πρέπει να έχω 1 στην οθόνη μου ή να έχω κάποια άλλη ένδειξη τελικά? Θέλω να σιγουρευτώ πριν κάνω οποιαδήποτε μέτρηση για volt. Επίσης η σύνδεση της παροχής είναι πρίζα που καταλήγει στην κλεμα όπου έχω σώσει φωτογραφία με την σύνδεση σε προηγούμενο ποστ. Είναι απλή πρίζα όχι σούκο. Μεταξύ της γέφυρας των δυο πηνίων όντως έχει κάτι στο καλώδιο και είναι αυτό εδώ:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170106/4576244407d24868057364580f3b134f.jpg
Όσο για το χύμα που είπα ότι ακούμπησα το έκανα γιατί ακουμπούσα στις κολλήσεις και δεν είχα ένδειξη και απλά ακούμπησα και τα σύρματα και το ανέφερα.

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

pts.
06-01-17, 18:46
Θεωρώ απαραίτητο να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην σύνδεση με την παροχή εφόσον λές ότι είναι με πρίζα ,όχι σούκο, άρα χωρίς γείωση, εκτός αν είναι καμιά παλιά τριπολική.
Είναι απαραίτητο να εξασφαλίσεις ότι το μηχάνημα είναι γειωμένο.
Ο ηλεκτρικός πίνακας έχει ρελλέ διαρροής?

Το ηλεκτρικό ρεύμα είναι επικίνδυνο.

GiannisSma
06-01-17, 18:54
Θεωρώ απαραίτητο να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην σύνδεση με την παροχή εφόσον λές ότι είναι με πρίζα ,όχι σούκο, άρα χωρίς γείωση, εκτός αν είναι καμιά παλιά τριπολική.
Είναι απαραίτητο να εξασφαλίσεις ότι το μηχάνημα είναι γειωμένο.
Ο ηλεκτρικός πίνακας έχει ρελλέ διαρροής?

Το ηλεκτρικό ρεύμα είναι επικίνδυνο.

Επειδή γνωρίζω την επικινδυνότητα γιαυτό δεν θέλω να κάνω το οτιδήποτε ενώ είναι σε παροχή η συσκευή. Δεν είναι τριπολική και δεν υπάρχει ρελλέ διαρροής στον πίνακα.

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

diony
06-01-17, 21:42
Έχοντας αποσυνδεδεμένη την παροχή του αποροφητήρα από την πρίζα , και με όλους τους επιλογείς της συσκευής στο 0 (ακόμη και του φωτισμού)
Βάλε το πολύμετρο στη θέση ωμ σε χαμηλή σκάλα , τσεκάρισε ότι λειτουργεί (αν ενώσεις τα άκρα του να σου δείχνει 0 ) , και κάνε μετρήσεις στα άκρα του μοτέρ και γράψε αποτελέσματα για κάθε ζευγάρι χρώματος που μετράς , πρέπει να έχεις παντού ενδείξεις

Το εξάρτημα που συνδέεται με τα κόκκινα καλώδια είναι θερμική ασφάλεια και πρέπει να σου δείξει 0 στις άκρες των 2 κόκκινων καλωδίων
Το ότι ανάβει το δοκιμαστικό στις βίδες του μοτέρ σημαίνει πως ο αποροφητήρας δεν έχει γείωση και θα πρέπει αν η βλάβη είναι επισκευάσιμη να του συνδέσεις και γείωση , αλλάζοντας το διπολικό καλώδιο παροχής με τριπολικό καλώδιο

GiannisSma
06-01-17, 22:44
Έχοντας αποσυνδεδεμένη την παροχή του αποροφητήρα από την πρίζα , και με όλους τους επιλογείς της συσκευής στο 0 (ακόμη και του φωτισμού)
Βάλε το πολύμετρο στη θέση ωμ σε χαμηλή σκάλα , τσεκάρισε ότι λειτουργεί (αν ενώσεις τα άκρα του να σου δείχνει 0 ) , και κάνε μετρήσεις στα άκρα του μοτέρ και γράψε αποτελέσματα για κάθε ζευγάρι χρώματος που μετράς , πρέπει να έχεις παντού ενδείξεις

Το εξάρτημα που συνδέεται με τα κόκκινα καλώδια είναι θερμική ασφάλεια και πρέπει να σου δείξει 0 στις άκρες των 2 κόκκινων καλωδίων
Το ότι ανάβει το δοκιμαστικό στις βίδες του μοτέρ σημαίνει πως ο αποροφητήρας δεν έχει γείωση και θα πρέπει αν η βλάβη είναι επισκευάσιμη να του συνδέσεις και γείωση , αλλάζοντας το διπολικό καλώδιο παροχής με τριπολικό καλώδιο
Μέτρηση θερμικής αντίστασης:
Άκρα κόκκινων καλωδίων: 0.00

Μετρήσεις στις βίδες της κλεμας:
Ουδέτερος(Μπλε-Μπλε-Γκρι)προς:
Κόκκινο: 1
Πράσινο: 1
Άσπρο: 1
Μαύρο-Ασπρο: 0.25
Μπλέ-Κάφε: 1

Αν τώρα έχω τους ακροδέκτες του πολύμετρου σε ουδέτερο και κόκκινο πχ και πάτησω την 1η σκάλα που είναι το κόκκινο στους διακόπτες συνεχίζω να παίρνω την τιμή 1. Χωρίς να κουνήσω ή να αλλάξω θέση στους ακροδέκτες πατήσω το κουμπί από το φως τότε η τιμή γίνεται 0.25. Το ίδιο και σε οποιοδήποτε άλλο χρώμα προς ουδέτερο με σβήστο φως αλλά ανοιχτό τον διακόπτη του αντίστοιχου χρώματος έχω 1 αν ανάψω το ψως παίρνω τιμές. Αλλά επίσης αν έχω ακροδέκτες σε ουδέτερο και κόκκινο και πατήσω με ανοιχτό τον διακόπτη στο φως και πατήσω την 2η σκάλα(πρασσινο καλώδιο) πάλι παίρνω τιμές. Και παραθέτω μια φωτογραφία για να δείτε πως ακριβώς είναι η κλεμα τώρα που μετρούσα.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170106/450389a02dbe3898d3107c1a7265ac47.jpg

Όσο για την γείωση θα την συνδέσω πάνω σε μια από τις δυο βίδες που κρατάνε το μοτέρ και καταλήγουν στο σασί του.

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Κυριακίδης
06-01-17, 23:26
Ουδέτερος(Μπλε-Μπλε-Γκρι)προς:
με βάση στο σχέδιο #11 όντως βλέπουμε Mπλε - μπλε (στην κλέμα ) αλλά σε καμιά περίπτωση δεν βλέπουμε να είναι ενωμένο μαζί με κάποιο Γκρι
Όμως στην φωτογραφία στο #19 βλέπουμε ότι έχει Mπλε - μπλε - γκρι .
Άντε να συννενοηθούμε τώρα :crying:

Και με βάση το καφέ της παροχής που υποτίθεται στο σχέδιο #11 είναι ο ουδέτερος , αυτός συνδέεται με 2 άσπρα καλώδια που το ένα πάει στην λάμπα και το άλλο στο μοτέρ . Όμως στην φωτογραφία #19 βλέπουμε ότι το καφέ συνδέεται με κάποιο μπλε και μόνο αυτό ! (ενώ βάση σχέδιου θα έπρεπε να έχει 2 άσπρα που αυτά πηγαίνουν προς μοτέρ και λάμπα)

GiannisSma
06-01-17, 23:31
με βάση στο σχέδιο #11 όντως βλέπουμε Mπλε - μπλε (στην κλέμα ) αλλά σε καμιά περίπτωση δεν βλέπουμε να είναι ενωμένο μαζί με κάποιο Γκρι
Όμως στην φωτογραφία στο #19 βλέπουμε ότι έχει Mπλε - μπλε - γκρι .
Άντε να συννενοηθούμε τώρα :crying:

Και με βάση το καφέ της παροχής που υποτίθεται στο σχέδιο #11 είναι ο ουδέτερος , αυτός συνδέεται με 2 άσπρα καλώδια που το ένα πάει στην λάμπα και το άλλο στο μοτέρ . Όμως στην φωτογραφία #19 βλέπουμε ότι το καφέ συνδέεται με κάποιο μπλε και μόνο αυτό ! (ενώ βάση σχέδιου θα έπρεπε να έχει 2 άσπρα )

Γιαυτό δεν έβαλα το σχέδιο καν στην αρχή του ποστ επειδή και εγώ που το κοίταξα με μπέρδεψε περισσότερο και το άφησα να το δούμε το θέμα από τις υπάρχουσες συνδέσεις! Ελπίζω πάντως έτσι όπως τα γράφω και τις φωτογραφίες που έχω ανεβάσει να είναι κατανοητά. Έτσι και ο λόγος που σε κάποιο ποστ αν δεν κάνω λάθος και δεν το σκέφτηκα μόνο πρέπει να το έγραψα κιόλας είναι ότι πιστεύω ότι είναι κάτι λάθος με τις συνδέσεις.

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

diony
07-01-17, 00:16
Μέτρησε στα πηνία του μοτέρ μπλε με το κόκκινο της θερμικής ασφάλειας , στην ουσία το ένα από τα 2 πηνία και πες τι σου δείχνει

GiannisSma
07-01-17, 00:29
Μέτρησε στα πηνία του μοτέρ μπλε με το κόκκινο της θερμικής ασφάλειας , στην ουσία το ένα από τα 2 πηνία και πες τι σου δείχνει
Μπλε του μοτέρ με είτε την μια είτε την άλλη πλευρά της θερμικής παίρνω 1. Στις δυο πλευρές τις θερμικής παίρνω 0.00. Και επίσης μπλέ με σασί του μοτέρ ή οποιοσδήποτε άλλος συνδυασμός σασί με κάποιο χρώμα μου δίνει 1.

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

diony
07-01-17, 00:38
Άρα το πηνίο έχει διακοπή , έλεγξε εκεί που βγαίνουν οι άκρες του αν είναι πρεσαρισμένο μήπως κόπηκε ή αν είναι κολλημένο δες για ψυχρή κόλληση του άκρου

GiannisSma
07-01-17, 00:48
Άρα το πηνίο έχει διακοπή , έλεγξε εκεί που βγαίνουν οι άκρες του αν είναι πρεσαρισμένο μήπως κόπηκε ή αν είναι κολλημένο δες για ψυχρή κόλληση του άκρου
Ψυχρές κολλήσεις δεν έχει το τσέκαρα στην αρχή αλλά γενικά οι κολλήσεις του έχουν περίσσεια σολντερινη πάνω ή δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να έχουν βάλει και να φαίνεται έτσι αλλά δεν έχουν κάτι. Μπορώ να τις "φρεσκάρω" βέβαια, να μετρήσω και να ενημερώσω πάλι.

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

diony
07-01-17, 00:54
Στη φωτογραφία από όσο μπορώ να δω δε φαίνεται να έχει αλλάξει χρώμα από υπερθέρμανση συνήθως κόβεται ένα από τα 2 άκρα , ειδικά αν μπήκε και κολλήθηκε τεντωμένο (εννοώ τα άκρα του σύρματος του πηνίου)

GiannisSma
07-01-17, 01:38
Στη φωτογραφία από όσο μπορώ να δω δε φαίνεται να έχει αλλάξει χρώμα από υπερθέρμανση συνήθως κόβεται ένα από τα 2 άκρα , ειδικά αν μπήκε και κολλήθηκε τεντωμένο (εννοώ τα άκρα του σύρματος του πηνίου)

Ξεκίνησα να κάνω ένα φρεσκάρισμα τις κολλήσεις έκανα του μπλέ πήγα δίπλα μετά στο κόκκινο της θερμικής και όντως στο κόκκινο της θερμικής από την μεριά του μπλέ μόλις ακούμπησα το κολλητηρι εμφανίστηκε το πηνιόσυρμα. Πραγματικά σε όλες τις επαφές έχει δυο και τρεις φόρες γυρισμένο γύρω από την επαφή και σε αυτό φτάνει τσίμα τσίμα! Το κόλλησα πάλι και πλέον και στις δυο μεριές του κόκκινου της θερμικής προς μπλε παίρνω τιμή 0.05. Όπως επίσης από μπλέ προς κόκκινο: 0.12, προς πράσινο: 0.10 και προς άσπρο: 0.7. Με την γείωση να χρησιμοποιήσω την τελευταία κλεμα που είναι κενή και να βιδώσω πάνω σε μια από τις δύο βίδες που κρατάνε το μοτέρ πάνω στο πλαστικό σασί με ένα ακόμα παξιμάδι?

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

diony
07-01-17, 03:07
Καλό είναι να βάλεις καινούριο μονοκόμματο τριπολικό καλώδιο με φις σούκο να παίρνει από πρίζα σούκο , και το κίτρινο της γείωσης να το βάλεις με περαστή βίδα , παξιμάδια ροδέλες και γκρόβερ αν βρεις σε μονοκόμματο τμήμα του σασί του απορροφητήρα , και από εκεί συνέδεσε με ένα κίτρινο αγωγό στο μεταλλικό μέρος του μοτέρ εξασφαλίζοντας έτσι και το μοτέρ , και τον διακόπτη χειρισμού του απορροφητήρα και φυσικά όλη τη συσκευή
Στο σημείο που θα βάλεις την περαστή βίδα , ξύσε καλά να φύγει η μπογιά από τη λαμαρίνα
Τελειώνοντας θα πρέπει μετρώντας με το πολύμετρο στα ωμ μεταξύ της γείωσης του φις και του μεταλλικού σασί του απορροφητήρα κ.λ.π. να μετράς 0 ωμ

GiannisSma
07-01-17, 03:12
Καλό είναι να βάλεις καινούριο μονοκόμματο τριπολικό καλώδιο με φις σούκο να παίρνει από πρίζα σούκο , και το κίτρινο της γείωσης να το βάλεις με περαστή βίδα , παξιμάδια ροδέλες και γκρόβερ αν βρεις σε μονοκόμματο τμήμα του σασί του απορροφητήρα , και από εκεί συνέδεσε με ένα κίτρινο αγωγό στο μεταλλικό μέρος του μοτέρ εξασφαλίζοντας έτσι και το μοτέρ , και τον διακόπτη χειρισμού του απορροφητήρα και φυσικά όλη τη συσκευή
Στο σημείο που θα βάλεις την περαστή βίδα , ξύσε καλά να φύγει η μπογιά από τη λαμαρίνα
Τελειώνοντας θα πρέπει μετρώντας με το πολύμετρο στα ωμ μεταξύ της γείωσης του φις και του μεταλλικού σασί του απορροφητήρα κ.λ.π. να μετράς 0 ωμ

Ναι θα παω αύριο να πάρω δυο μέτρα καλώδιο και ένα σούκο φις.Άρα από την κλεμα βάζω και στο μοτέρ και στην λαμαρίνα και να μετράω 0 ότι δηλαδή συνδέονται σωστά όλα τα σημεία γείωσης. Όλα τα μέρη πάντως είναι πλαστικά και μάλλον για το κόστος(?) δεν έχουν βάλει γείωση. Και τα κουμπιά και το "χωνι" όπου εκεί βιδώνει το μοτέρ με την κυκλική φτερωτή και μετά όλο αυτό απλά είναι με κλιπσακια πάνω στην λαμαρίνα της υπόλοιπης συσκευής. Παρ όλα αυτά δεν δικαιολογείται η απουσία γείωσης σε κάτι που έχει να κάνε με ατμούς και λύπη! Αφού περάσω γείωση και είναι έτοιμο τότε θα το δοκιμάσω και στο ρεύμα και αν ολα καλά θα γίνει η τοποθέτηση του να ησυχάσουμε όλοι!

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

diony
07-01-17, 03:31
Τον αγωγό γείωσης αν μπορείς να τον βάλεις κατευθείαν στο σασί και από εκεί στο μοτέρ χωρίς να περάσει από κλέμα , ακόμη πιο καλά
Για να πατήσει στη βίδα ,αν δεν έχεις κλιπσάκια , γύμνωσε το 1,5-2 εκατοστά και κάνε το σα θηλιά γύρω από τη βίδα να πιάσει καλά με τη ροδέλα να το σφίγγει

diony
07-01-17, 03:34
Και μη ξεχάσεις να ξαναβάλεις τη θερμική ασφάλεια στη φωλιά που ήτανε πριν

GiannisSma
19-01-17, 15:03
Αν και με καθυστέρηση η δουλειά έγινε και όλα είναι εντάξει. Τοποθετήθηκε και με γείωση με νέο καλώδιο και πρίζα σούκο. Ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια και τις συμβουλές!

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk