Επιστροφή στο Forum : [Άλλη] Προβλημα με παλιο μονοπορτο ψυγειο.
Καταρχας καλημεριζω το φορουμ.
Εχω στην κατοχη μου ενα παλιο μονοπορτο ψυγειο,ελληνικης κατασκευης,ηλικιας 40+ ετων.Το ψυγειο ειναι σε αχρηστια απο το 2008 και μου το χαρισαν πριν 2 χρονια.Προσφατα σκεφτηκα να το χρησιμοποιησω καπου ως δευτερο.Αντικατεστησα το κομμενο λαστιχο της πορτας και το εβαλα να δουλεψει επι 4 μερες,για να το δοκιμασω.
Παρατηρησα οτι ενω το μοτερ δουλευε(ενδεχομενως και συνεχομενα)και ενω η καταψυξη αρχισε να μαζευει παγο(φυσιολογικο για ψυγειο τετοιας τεχνολογιας),εντουτοις η καταψυξη ηταν στους 2 βαθμους και η συντηρηση στους 15 βαθμους.Σκεφτηκα μηπως ειχε διαρροη φρεον(αν πχ χτυπηθηκε σε καποια μετακομιση),αλλα λογικα μετα απο τοσα χρονια θα ειχε χαθει ολο και δεν θα παγωνε ουτε τοσο.
Με προσεκτικοτερη παρατηρηση,διαπιστωσα οτι το ενα απο τα δυο σωληνακια που φευγουν απο το μοτερ ειχε χτυπηθει και τσακισει ελαφρα,κατα τροπο ωστε να μειωνεται η διατομη του.Το ισιωσα οσο μπορουσα,απ οσο ειδα δεν ειχε και καποια διαρροη απο εκεινο το σημειο,και το αφησα να δουλεψει για 15 ωρες,βαζοντας και ενα κεσεδακι με νερο στην καταψυξη.
Πλεον η καταψυξη φτανει τους -2 βαθμους,σχετικα γρηγορα,πιανει παγο,και κραταει σταθερη θερμοκρασια,παρ ολα αυτα το νερο που εβαλα δεν καταφερε να παγωσει.
Εχω λοιπον τις εξης αποριες:
Ειναι φυσιολογικη αυτη η θερμοκρασια για τετοιο ψυγειο;Ξερω οτι ειναι παλιας τεχνολογιας,αλλα να εχει τοσο χαμηλη αποδοση;
Υπαρχει κατι συγκεκριμενο που πρεπει να προσεξω,μετα απο τοσα χρονια αχρηστιας;Μηπως πρεπει να το αφησω να δουλεψει πιο πολλες ωρες;
Να ψαξω για κενα στη μονωση του και να δοκιμασω να τα κλεισω;Εχει καποια ισως μεγαλα κενα,αλλα φαινεται πως ετσι ηταν απο το εργοστασιο..
Εχετε γενικοτερα καποια αλλη προταση;
Και για να δωσω και καποια στοιχεια,το ψυγειο ειναι διαστασεων 1.50χ70 εκ και εχει μοτερ 1/6hp
Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.
Κάποιοι πιθανοί λόγοι: α. έχει απειροελάχιστη διαρροή( ίσως μη ανιχνεύσιμη) και τώρα έχει φτάσει στα όρια του β. έχει ‘’πέσει’’ ο συμπιεστής και δεν αποδίδει, γ. εάν έχει αυτόματη απόψυξη δεν στεγανοποιεί επαρκώς η βαλβίδα της αποψύξεως και μπερδεύει ζεστό αέριο με υγρό.
Ευχαριστω για την αμεση απαντηση.
Αυτοματη αποψυξη δεν εχει,παρα μονο ενα κοκκινο κουμπακι push-defrost επανω στο θερμοστατη.
Το μοτερ δεν ξερω αν ειναι ''πεσμενο'',παντως ακουγεται να εχει ομαλη λειτουργια.
Οταν λες διαρροη,εννοεις διαρροη φρεον η απωλεια ψυξης λογω κακης στεγανοτητας;
Αν ειναι το δευτερο..εκεινο που παρατηρησα,ειναι οτι πισω απο το πορτακι της καταψυξης,εκει που ενωνονται τα πλαστικα με την εσωτερικη επενδυση απο εμαγιε,εχει μια αρκετα μεγαλη χαραμαδα(δηλαδη χωρανε μεσα τα δαχτυλα μου),ομως ισως ειναι ετσι απο το εργοστασιο,αλλωστε εχει και υαλοβαμβακα απο μεσα.Και γενικα ολα τα πλαστικα της δεξιας μεριας εχουν καπως μεγαλυτερες ανοχες απο αυτα της αριστερης,δεν ξερω ομως αν αυτο μπορει να εχει τετοιο αποτελεσμα.Δεν ξερω και ποιες ειναι οι δυνατοτητες του ψυγειου,φανταζομαι βεβαια δεν κατεβαζει θερμοκρασιες στους -16 οπως τα συγχρονα.
Υποτιθεται παντως πως το ψυγειο λειτουργουσε κανονικα μεχρι το 2008,και ουσιαστικα παροπλιστηκε επειδη εφυγε απο τη ζωη ο προηγουμενος ιδιοκτητης.Γι αυτο και πιστευω οτι οι οποιες ζημιες προκληθηκαν απο αχρηστια και/η κακη μεταφορα.
Βεβαια γνωστης δεν ειμαι,γι αυτο αλλωστε απευθυνθηκα εδω..
Ευχαριστω για την αμεση απαντηση.
Αυτοματη αποψυξη δεν εχει,παρα μονο ενα κοκκινο κουμπακι push-defrost επανω στο θερμοστατη.
Το μοτερ δεν ξερω αν ειναι ''πεσμενο'',παντως ακουγεται να εχει ομαλη λειτουργια.
Οταν λες διαρροη,εννοεις διαρροη φρεον η απωλεια ψυξης λογω κακης στεγανοτητας;
Αν ειναι το δευτερο..εκεινο που παρατηρησα,ειναι οτι πισω απο το πορτακι της καταψυξης,εκει που ενωνονται τα πλαστικα με την εσωτερικη επενδυση απο εμαγιε,εχει μια αρκετα μεγαλη χαραμαδα(δηλαδη χωρανε μεσα τα δαχτυλα μου),ομως ισως ειναι ετσι απο το εργοστασιο,αλλωστε εχει και υαλοβαμβακα απο μεσα.Και γενικα ολα τα πλαστικα της δεξιας μεριας εχουν καπως μεγαλυτερες ανοχες απο αυτα της αριστερης,δεν ξερω ομως αν αυτο μπορει να εχει τετοιο αποτελεσμα.Δεν ξερω και ποιες ειναι οι δυνατοτητες του ψυγειου,φανταζομαι βεβαια δεν κατεβαζει θερμοκρασιες στους -16 οπως τα συγχρονα.
Υποτιθεται παντως πως το ψυγειο λειτουργουσε κανονικα μεχρι το 2008,και ουσιαστικα παροπλιστηκε επειδη εφυγε απο τη ζωη ο προηγουμενος ιδιοκτητης.Γι αυτο και πιστευω οτι οι οποιες ζημιες προκληθηκαν απο αχρηστια και/η κακη μεταφορα.
Βεβαια γνωστης δεν ειμαι,γι αυτο αλλωστε απευθυνθηκα εδω..
Το ψυγείο είναι ΙZOLA; ή τέλος πάντων κάτι παρόμοιο;;;
Το ψυγειο δεν ειναι ΙΖΟΛΑ,αλλα ειναι παρομοιου τυπου.Για την ακριβεια ειναι μαρκας American Electric,και αν κρινω απο τα πλαστικα/λογοτυπα κλπ που χρησιμοποιει,μαλλον εχει κοινα με καποιο Elco της ιδιας εποχης..
Αν το μοτερ δουλευει ασταματητα χωρις παυσεις και δεν αποδιδει τοτε το προβλημα ειναι ψυκτηκο,δηλαδη χαμηλη συμπιεση μοτερ-απωλεια υγρων.Αν κανει παυσεις τοτε το προβλημα ειναι στον θερμοστατη
Επανερχομαι με νεωτερα.
Αφου εκλεισα ολες τις υποπτες χαραμαδες,εβαλα το θερμοστατη στο 5(εχει κλιμακα απο το 1 εως το 7),και ενα μπωλακι νερο στην καταψυξη.Μεσα σε 8 ωρες,το νερο ειχε παγωσει,ο παγος στα τοιχωματα της καταψυξης ηταν αισθητα λιγοτερος,ενω μετρησα θερμοκρασιες- 5 με -6 στην καταψυξη και γυρω στους 4 στη συντηρηση(οι θερμοκρασιες ισως ειναι προσεγγιστικες,καθως δεν εχω ειδικο θερμομετρο και χρησιμοποιω θερμομετρο τοιχου).Λογικα ειναι αρκετα καλα για τετοιο ψυγειο.
Ωστοσο,εκεινο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι το μοτερ μαλλον δουλευει συνεχομενα.Δοκιμασα να χαμηλωσω το θερμοστατη αλλα τιποτα.Παρ ολα αυτα,οταν τον βαζω στη θεση off,το μοτερ σβηνει κανονικα.Εδω να αναφερω οτι ειχα αλλαξει το θερμοστατη με μεταχειρισμενο ιδιου τυπου λογω καταστροφης του.Οποτε αναρωτιεμαι:
Υπαρχει καποιος τροπος να τον ελεγξω αν δουλευει σωστα;Τον ελεγξα με πολυμετρο προτου τον βαλω,αλλα υποθετω οτι δεν ειναι αρκετο..
Υπαρχει περιπτωση να συνδεσα αναποδα τα καλωδια;(αν και 2 καλωδια εχει ολα κι ολα,δεν πιστευω να παιζει ρολο..)
Το συρματακι-αισθητηριο του θερμοστατη,πρεπει να ερχεται σε απευθειας επαφη με το τοιχωμα της καταψυξης;Εγω το εβαλα ετσι γιατι ετσι ηταν περασμενος και ο παλιος,αλλα δεν σημαινει οτι ηταν απαραιτητα το σωστο..
Και για να εχουμε και μια ιδεα,ο θερμοστατης ειναι ιδιου τυπου με αυτον
http://www.kourlaba.gr/eshop/product_info.php?cPath=44_45&products_id=1563&osCsid=u0j5qfh3n69pj950kkqdknip76
Κυριακίδης
19-11-16, 09:51
Αφου εκλεισα ολες τις υποπτες χαραμαδες,εβαλα το θερμοστατη στο 5(εχει κλιμακα απο το 1 εως το 7),
ο παγος στα τοιχωματα της καταψυξης ηταν αισθητα λιγοτερος,ενω μετρησα θερμοκρασιες- 5 με -6
Εκτός από τις χαραμάδες στο λάστιχο πόρτας σε μονόπορτα ψυγεία έχουν στην κατάψυξη και εσωτερικό πορτάκι με διαφράγματα (ράφι συλλογής "ταψί" νερού και αποχέτευσης + διαφράγματα πλαϊνά περιστρεφόμενα ρεγουλατόρ ρύθμισης κλαπέτα ) από κάτω από την κατάψυξη , αυτά τα διαφράγματα τα πλαϊνά να τα κλείσεις για να ενισχυθεί η θερμοκρασία της κατάψυξης και να μην πηγαίνει η περισσότερη ψύξη προς την συντήρηση. (τα διαφράγματα πλαϊνά αντίθετα τα ανοίγουμε περισσότερο όταν είναι καλοκαίρι και τα κλείνουμε τον χειμώνα)
Δοκίμασε το και έτσι (με κλειστά τα πλαϊνά διαφράγματα) με την επιλογή του θερμοστάτη στο 2 . Αλλά άφησε το να δουλεύει από το βράδυ μέχρι το πρωί χωρίς να ανοίξεις πόρτες . Και δες μέχρι τότε αν έχει κόψει το μοτέρ . (μην παίζεις και σκαμπανεβάζεις τις θερμοκρασίες επιλογής του θερμοστάτη).
Υπαρχει περιπτωση να συνδεσα αναποδα τα καλωδια;(αν και 2 καλωδια εχει ολα κι ολα,δεν πιστευω να παιζει ρολο..)
Σωστά.
Το συρματακι-αισθητηριο του θερμοστατη,πρεπει να ερχεται σε απευθειας επαφη με το τοιχωμα της καταψυξης;Εγω το εβαλα ετσι γιατι ετσι ηταν περασμενος και ο παλιος,αλλα δεν σημαινει οτι ηταν απαραιτητα το σωστο..
Συνήθως έχουν 2 πλαστικούς οδηγούς "σάντουιτς" και το σύρμα του θερμοστάτη μπαίνει εκεί μέσα στο "σάντουιτς" δεν ακουμπάει δηλαδή απευθείας το σύρμα στην κατάψυξη .
Και να ακουμπάει το σύρμα απευθείας στην κατάψυξη δεν είναι σοβαρή παράβαση αλλά ο κατασκευαστής το έχεις υπολογίσει για καλύτερα στην ανταπόκριση του θερμοστάτη με τα πλαστικά "σάντουιτς" . Για να μην αργεί να ξαναπάρει μπροστά αν το σύρμα του θερμοστάτη τυγχάνει να τοποθετηθεί εξ επαφής με την κατάψυξη (π.χ. έχει πιάσει πάγους με την απευθείας επαφή του αισθητήρα θερμοστάτη πάνω στην κατάψυξη) , οπότε θα αργήσει να ξαναξεκινήσει ή δεν θα ανταποκρίνεται σωστά στις ανάλογες θερμοκρασίες . Όμως δεν είναι εκεί το πρόβλημα σου , αλλά στο ότι η κατάψυξη σου δεν φτάνει ποτέ θερμοκρασίες τουλάχιστον -12 & -18 για να αντιδράσει ανάλογα ο θερμοστάτης.
To εσωτερικο πορτακι με διαφραγματα φανταζομαι οτι ειναι το συρταρακι της ''ημικαταψυξης'',οπως το ελεγαν οι παλιοτεροι..οντως εχει τετοιο κλαπετο,αλλα μονο στο πισω μερος,το οποιο και ειχα κλεισει.Και γενικα,ειχα ψαξει παρομοια θεματα στο φορουμ,οποτε ειχα κλεισει ολες τις τρυπες απο σπασμενα πλαστικα κλπ.Βεβαια το θεμα ειναι οτι δεν εχω το ψυγειο στο σπιτι ωστε να το παρακολουθω μονιμως,αλλα σε αλλο χωρο,παντως οσες φορες το εχω παρατηρησει δεν φαινεται να σταματαει.Το εβαλα στο 2 και θα δω τι θα γινει.
Κατι ακομα που παρατηρησα ειναι οτι ο θερμοστατης που εβαλα,ενω ειναι κατασκευαστικα ομοιος με αυτον της εικονας,εχει μια μικρη βιδα που προφανως κατι ρυθμιζει,βεβαια δεν τολμησα να την πειραξω για προφανεις λογους..
Παντως δεν νομιζω οτι τετοια ψυγεια μπορουν να κατεβασουν θερμοκρασιες στους-12 και στους -18..περα απο το οτι δεν διαθετουν ισως την αναλογη τεχνολογια,κατι τετοιο λογικα θα ηταν και ανεπιθυμητο..απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν ουσιαστικα χωρισματα μεταξυ καταψυξης και συντηρησης,αν εφτανε σε τοσο χαμηλες θερμοκρασιες η καταψυξη,τα πραγματα στη συντηρηση θα γινοντουσαν κοκκαλο(θεωρω δηλαδη).Ηδη ακομα και τωρα τα πραγματα που εχω στη συντηρηση ειναι σε φυσιολογικη θερμοκρασια,αν η καταψυξη επιανε -18 λογικα θα παγωναν τα παντα..
Και για να γινω πιο σαφης,το ψυγειο ειναι παρομοιο με αυτο που φαινεται στο βιντεο
https://youtu.be/_fNy9fNbqaw
Ακουμπα το μοτέρ με το χέρι και δες αν είναι πολύ ζεστό.Αν είναι τότε όντως δουλεύει συνέχεια και δεν εχεις πρόβλημα θερμοστάτη αλλά πρόβλημα ψυκτικό γιατί εφόσον δουλεύει συνέχεια θα έπρεπε να έχεις υπερβολική ψυξη
Κυριακίδης
19-11-16, 20:51
Παντως δεν νομιζω οτι τετοια ψυγεια μπορουν να κατεβασουν θερμοκρασιες στους-12 και στους -18..
Άμα στο πασπατέψω εγώ με συνοπτικές διαδικασίες θα φτάσει και -24 στην πλευρά κατάψυξης :tongue_smilie:, τότε όμως (εκείνα τα χρόνια) δεν είχαν χωριστά την κατάψυξη με την συντήρηση και γιαυτό σε αυτά τα μοντέλα βλέπεις μειωμένες αποδόσεις στην πλευρά κατάψυξης . Όμως από πλευράς συντήρησης είναι άπιαστα .
Έχει που έχει μια αδυναμία απόδοσης αλλά τα δηλωμένα παρακάτω με κάνουν λίγο να αμφιβάλω.
,ενω μετρησα θερμοκρασιες- 5 με -6 στην καταψυξη και γυρω στους 4 στη συντηρηση
Μας λένε λίγο πολύ ότι η πλευρά κατάψυξης "χάνει" περισσότερο από όσο πρέπει (τα κλαπέτα που ανέφερα , καθώς αυτά τα πορτάκια με το "ταψί" από κάτω και την μη στεγανή εσωτερική πόρτα περιμετρικά της κατάψυξης , αλλά και απώλειες γύρω από το "ταψί" , δεν βοηθά την θερμοκρασία της κατάψυξης. Και την δίνει περισσότερο προς τον χώρο της συντήρησης . Και εδώ οι 4 βαθμοί στην συντήρηση είναι υπερβολική. (αν υποθέσω ότι άνοιγες και πολύ τακτικά τις πόρτες , λογικό να μην είδες ποτέ καλή απόδοση στην κατάψυξη).
Δες αν εξωτερικές σωληνώσεις του ψυγείου είναι καθαρές από σκόνες κτλ . και στο παρακάτω βίντεο που έδωσες
https://youtu.be/_fNy9fNbqaw
Σταμάτα το βίντεο ακριβώς στο 2ο λεπτό (2:00) θα δεις ότι στην κατάψυξη φαίνονται "κρύσταλλοι " πάγου που αντανακλούν (αυτή είναι η καλή ψύξη ) εσύ τι είδους πάγους έχεις στην κατάψυξη? (αν είναι χωρίς "κρυστάλλους" και έχουν την μορφή χιονιού τότε δεν είναι καλά μαντάτα , και τότε ισχύουν τα του μηνύματος #2 .) . Αν βάλεις τα δάκτυλα πάνω στα στοιχεία της κατάψυξης πρέπει να δίνουν την αίσθηση ότι κολλάνε τα δάκτυλα . (που σημαίνει καλή απόδοση) .
O παγος στην καταψυξη μου δυστυχως εχει τη μορφη χιονιου(και συγκεκριμενα μονο στο πανω μερος,η υπολοιπη ειναι καθαρη),και το μοτερ εξακολουθει να δουλευει συνεχεια..Με βαση τα οσα μου ειπατε,υποθετω πως ο προηγουμενος μαλλον το δουλευε για χρονια με κομμενα λαστιχα και σοβαρες απωλειες ψυξης,πραγμα που λογικα οδηγουσε το μοτερ να δουλευει συνεχεια.Και αυτη η συνεχης λειτουργια τελικα μαλλον το εφθειρε.Κριμα τα λεφτα που εδωσα για να παρω καινουριο λαστιχο πορτας..
Οπως και να χει παντως,σας ευχαριστω για το χρονο που αφιερωσατε.
Μετα απο καιρο επαναφερω το θεμα,καθως απο την τελευταια φορα που εγραψα εδω,το ψυγειο λειτουργει καθημερινα,εχει ικανοποιητικες θερμοκρασιες τοσο στη συντηρηση οσο και στην καταψυξη(οκ..ισως δεν διατηρει παγωτα,αλλα μπορει πχ να συντηρησει κιμα),και φυσικα..το μοτερ λειτουργει ασταματητα χωρις παυσεις(τουλαχιστον οσο εχω παρατηρησει)..Θα μου πειτε,λειτουργει ασταματητα επι 5 μηνες;Ε,φαινεται πως τοτε εφτιαχναν γερα πραγματα..μπορει να κοβει και το θερμικο στις δυσκολες στιγμες,δεν ξερω..
Θεωρω λοιπον,οτι το προβλημα δεν ειναι στο μοτερ η στην απωλεια υγρων οπως ειπωθηκε,γιατι σε αυτη την περιπτωση θα ειχε παραδωσει πνευμα ολο αυτο τον καιρο..πιστευω δε,οτι το προβλημα ειναι στον θερμοστατη(να υπενθυμισω οτι τον ειχα ξηλωσει απο πεταμενο ψυγειο,χωρις να εχω καποια ενδειξη για την καλη λειτουργια του)
Υπαρχει καποιος τροπος να διαπιστωσω την σωστη λειτουργια του;
Επισης,ο εν λογω θερμοστατης εχει και μια ρυθμιστικη βιδα(και δεν εχω καμμια ενδειξη οτι ειναι ρυθμισμενη σωστα,μπορει πχ να την ειχε ''σκαλισει'' ο προηγουμενος)..Αν αποδειχτει οτι ο θερμοστατης λειτουργει σωστα,με ποιο τροπο μπορω να τη ρυθμισω στη σωστη θερμοκρασια(η εστω σε μια θερμοκρασια τετοια ωστε να μην δουλευει ασταματητα);
Ευχαριστω εκ των προτερων
Υ.Γ.Για οσους ρωτησουν γιατι δεν ασχοληθηκα να το φτιαξω τοσο καιρο,θα πω οτι δυστυχως αυτο εχει να κανει με λογους που δεν αφορουν το φορουμ.
Κυριακίδης
27-04-17, 14:51
Ήδη έχεις ένα παράπονο ότι δεν διατηρεί το παγωτό και αυτό μάλιστα με το μοτέρ να λειτουργεί συνεχώς .
Οπότε γιατί πιστεύεις ότι αν αλλάξεις τον θερμοστάτη θα λυθεί το πρόβλημα? . Ίσα ίσα επειδή πριν δούλευε συνεχώς και πάλι δεν κατάφερνε καλή ψύξη , με το να κόψει ο θερμοστάτης θα αποδώσει καλύτερα ? αυτό είναι αδύνατον. Μας ενδιαφέρει πρώτα από όλα να έχει καλή απόδοση ψύξης.
το ψυγειο λειτουργει καθημερινα,εχει ικανοποιητικες θερμοκρασιες
το μοτερ λειτουργει ασταματητα χωρις παυσεις
Πώς έχει ικανοποιητικές θερμοκρασίες ενώ λειτουργεί ασταμάτητα;
Είναι σχεδιασμένο να έχει 'ικανοποιητικές θερμοκρασίες' σταματώντας από το θερμοστάτη όταν πιάσει τη σωστή θερμοκρασία.
μπορει να κοβει και το θερμικο στις δυσκολες στιγμες,δεν ξερω..
Το θερμικό, απ' όσο ξέρω, κόβει όταν φτάσει σε υψηλή θερμοκρασία, π.χ 50 °C.
Υπαρχει καποιος τροπος να διαπιστωσω την σωστη λειτουργια του (θερμοστατη);
1. βγάζεις τον θερμοστάτη εκτός ψυγείου, αποσυνδέεις τα καλώδια που είναι συνδεδεμένα πάνω του
2. βάζεις το θερμοστάτη σε ένα άλλο ψυγείο για να πιάσει π.χ 0 °C και μετράς αν βραχυκυκλώνονται ή 'ανοίγουν' (ανοιχτό κύκλωμα) τα διάφορα πινς του μεταξύ τους και σε ποια θερμοκρασία.
Μετακινείς και την ένδειξη του θερμοστάτη (τη θερμοκρασία στην οποία έχει ρυθμιστεί να μεταβαίνει από τη μία κατάσταση στην άλλη, από 'on' σε 'off' ας πούμε).
Εδώ θα πρέπει να ξέρεις όμως τα χαρακτηριστικά του θερμοστάτη, ότι π.χ:
σε θερμοκρασία πάνω από του θερμοστάτη, π.χ το πιν 1 και 2 πρέπει να είναι βραχυκυκλωμένα μεταξύ τους, ενώ τα πινς 3 και 4 να μην είναι βραχυκυκλωμένα μεταξύ τους.
κλπ.
Που δεν νομίζω να έχεις αυτά τα στοιχεία για το θερμοστάτη.
Δεν ειπα οτι δεν διατηρει το παγωτο..απλα δεν ετυχε να βαλουμε παγωτο,στους 5 μηνες χρησης..:001_smile:
Μιλωντας παντως και με τον προηγουμενο ιδιοκτητη,μου ειπε οτι εξαρχης δεν ειχε ιδιαιτερη ''δυναμη'',και δεν διατηρουσε ιδιαιτερα καλα τα παγωτα..απλα αγοραστηκε με κριτηριο τη χαμηλη του τιμη,σε μια εποχη που ο κοσμος δεν εδινε ιδιαιτερη σημασια στην καταψυξη,αφου ουτως η αλλως ηταν καλυτερο απο ψυγειο παγου..Γι αυτο και επιμενω οτι ισως ειναι θεμα θερμοστατη.
Παντως ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Παλιο μονοπορτο ψυγειο που να διατηρει σωστα το παγωτο και το κρεας δεν υπαρχει,δεν εχει σχεδιαστει για τετοια δουλεια.Τα μονοπορτα εχουν τεραστια διακημανση στην θερμοκρασια της καταψυξης,εξαλου αλλο καταψυξη και αλλο καταψυκτης.Το κρεας για παραδειγμα χρειαζεται το λιγοτερο -20 βαθμους για να διατηρηθει για πολυ καιρο και το παγωτο τουλαχιστον -15.Το ψυγειο σου αν υποθεσουμε οτι βρισκεις τη βλαβη και την αποκαθηστας θα δεις οτι στην καταψυξη μετα βιας κραταει -10 σταθερα.Αυτο συμβαινει γιατι καθε φορα που ανοιγεις την πορτα το ψυγειο δεν χανει ψυξη μονο απο τη συντηρηση αλλα και απο την καταψυξη καθως η καταψυξη δεν ειναι αεροστεγος κλεισμενη.
Οσο αφορα την βλαβη σου δες αν παγωνει ομοιομορφα ολη η καταψυξη,αν δεν παγωνει σωστα τοτε μην ψαχνεις βλαβη στο θερμοστατη,αν παγωνει σωστα αγορασε ενα κιτ θερμοστατη για μονοπορτο ψυγειο και προσαρμοσε τον πανω στο ψυγειο οπως μπορεις.
Θεωρητικα παντως εφοσον δουλευει ασταματητα θα επρεπε το νερο στη συντηρηση να το εχει κανει παγο και οχι απλα να ειναι ικανοποιητικη η ψυξη.
Οσο αφορα την βλαβη σου δες αν παγωνει ομοιομορφα ολη η καταψυξη,αν δεν παγωνει σωστα τοτε μην ψαχνεις βλαβη στο θερμοστατη,
Αυτο ειναι μια πολυ σωστη παρατηρηρη.
Οντως παρατηρησα οτι για καποιο λογο δεν εχει πιασει παγο ολη η καταψυξη,αλλα μονο ενα μερος της.Χαρακτηριστικα μετα απο 5 μηνες χωρις καμμια αποψυξη(νομιζω),η εικονα ειναι αυτη:
https://s16.postimg.org/xwvalt30h/15-9-2011_1402.jpg (https://postimg.org/image/xwvalt30h/)
Ολος ο παγος εχει μαζευτει πανω αριστερα(σε σημειο που εμποδιζει το πορτακι να κλεισει),και ολο το υπολοιπο ειναι καθαρο.
Να σημειωσω επισης οτι το σωληνακι που τροφοδοτει την καταψυξη με φρεον ειναι πανω αριστερα,ενω το αισθητηριο του θερμοστατη κατω δεξια..Λογικα δεν ειναι απολυτως τυχαιο.
Παντως ευχαριστω που ασχολειστε,οπως και να εχει καταλαβαινω οτι διαγνωση απο το πληκτρολογιο δεν γινεται...απλα,περα απο το αν θα επισκευαστει τελικα,το βλεπω και σαν ενα ειδος προκλησης,να καταφερω να βρω τη βλαβη μονος μου,η εστω ρωτωντας καποια ατομα που καταλαβαινω οτι εχουν γνωσεις...Νομιζω οτι αρκετοι εδω μεσα με καταλαβαινετε.:001_smile:
δεν μπορω να καταλαβω γιατι ασχολειται ο φιλος με ενα ψυγειο 40+ ετων. απο πλευρας ενεργειας θα καιει τα αντερα του. αν μαζεψει τα χρηματα αυτα για ενα χρονο θα παρει καινουργιο, νεας τεχνολογιας, και πολυ πιο αποδοτικοτερο. να μου ελεγε να ασχοληθει με κατι 10 η 20 ετων το καταλαβαινω. αλλα 40 ετων, συγγνωμη αλλα το θεωρω κουταμαρα. ποσο μαλλον οταν δινεις και χρηματα για ανταλλακτικα.
Το προβλημα σου ειναι ψυκτικο και οχι ηλεκτρικο.Πιθανες αιτιες ειναι οι εξης
1-διαροη freon
2-μικρη συμπιεση του μοτερ
3-φραγμος
Και στις τρεις περιπτωσεις πρεπει να το δει ψυκτικος.Ο Χρηστος εχει δικιο απο ολες τις μεριες,δεν σε συμφερει να ασχοληθεις απο οικονομικης αποψης.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.