Επιστροφή στο Forum : [Siemens] Siemens SK25200/02 Πλυντήριο πιάτων
konstantinos_
09-05-16, 14:12
Καλησπέρα και χρονια πολλα σε ολους, πρωτη δημοσίευση μου εδω και αφου εχω διαβάσει αναλυτικά ολα τα σχετικα θέματα με το πρόβλημα που εχει το ανω 10 ετων πλυντήριο πιατων Siemens SK25200/02. Το πρόβλημα που εχει ειναι η φτερωτή που φερνει απειροελάχιστο νερο και δεν γυρναει. Την εβγαλα της εδωσα απευθείας νερο και βγαίνει κανονικα απο τις τρύπες που εχει. Το παγούρι δεξια στην αρχη γεμιζει. Ηρθε το ειδε τεχνικός και ειπε πως εχει καει το μοτερ της αντλιας εισαγωγής νερου. Το έλυσα ομως και το εβαλα να δουλέψει και το μοτερ που εχει απο την αριστερή μερια φαίνεται και ακούγεται να γυρναει. Παραθετω και μερικές φωτογραφίες μηπως και ειναι εμφανές καποιο πρόβλημα που δεν βλέπω εγω. Καμιά ιδεα τι να φταιει και πως να το επισκευάσω;
Σας ευχαριστώ!
http://s32.postimg.org/febmf3bup/IMG_3730.jpg (http://postimg.org/image/febmf3bup/)
http://s32.postimg.org/f26qm8vk1/IMG_3735.jpg (http://postimg.org/image/f26qm8vk1/)
http://s32.postimg.org/mqq9c48u9/IMG_3736.jpg (http://postimg.org/image/mqq9c48u9/)
http://s32.postimg.org/3x91sv001/IMG_3737.jpg (http://postimg.org/image/3x91sv001/)
http://s32.postimg.org/g4csaf5xd/IMG_3738.jpg (http://postimg.org/image/g4csaf5xd/)
http://s32.postimg.org/k6umi0la9/IMG_3739.jpg (http://postimg.org/image/k6umi0la9/)
Αν οντος δουλευει το μοτερ τοτε μαλλον εχεις προβλημα με την φτερωτη του.Πιθανον να εχουν σπασει τα πτερηγια με αποτελεσμα να μην ψεκαζει.
Κυριακίδης
10-05-16, 00:09
Ηρθε το ειδε τεχνικός και ειπε πως εχει καει το μοτερ της αντλιας εισαγωγής νερου.
Πάλι τα ίδια ? (με την κρίση όλοι οι τεχνικοί τα ίδια λένε και με κλειστά μάτια κιόλας !!) ιδιαίτερα μου άρεσε η σύγχρονη πατέντα που την αναφέρει ως "αντλία εισαγωγής νερού" !!!!:scared:
konstantinos_
10-05-16, 01:18
Ευχαριστω για τις απαντησεις κ εγω απο οσα διαβασα μαλλον για τα πτερύγια του μοτερ σκεφτηκα. Υπαρχει σαν ανταλλακτικο μονο του χωρις το μοτερ; Καμια ιδεα απο που να ξεκινησω να λυνω για να φτασω στο μοτερ;
Κυριακίδης
10-05-16, 02:40
Ευχαριστω για τις απαντησεις κ εγω απο οσα διαβασα μαλλον για τα πτερύγια του μοτερ σκεφτηκα. Υπαρχει σαν ανταλλακτικο μονο του χωρις το μοτερ; Καμια ιδεα απο που να ξεκινησω να λυνω για να φτασω στο μοτερ;
Να σου πούμε καλύτερα πως να παλέψεις με τον Τσακ Νόρις για να τον ξεσκίσεις ? :w00t:
Επειδή έχει πάρα πολύ φασαρία , θα ήταν καλύτερα να προσπαθήσεις να δεις πιέζοντας τα πτερύγια του μοτέρ της αντλίας πλύσης που φαίνεται στις τελευταίες φωτογραφίες αν αυτά γυρίζουν σαν 1ο βήμα και μετά από μέσα από τον θάλαμο πλύσης να δεις αν μπορείς να έχεις ορατότητα και στα πτερύγια του ίδιου μοτέρ που είναι για την ώθηση του νερού . Να τα γυρίσεις ταυτόχρονα και τα 2 μαζί για να δεις αν όντως είναι τα πτερύγια αυτά (της ώθησης νερού) λασκαρισμένα όντως ... στο λέω αυτό γιατί μπορεί να είναι και κάτι άλλο. π.χ. η περιστρεφόμενη κεφαλή να είχε βουλωμένες οπές ή κάποιο ξένο αντικείμενο που φράζει. πυκνωτής / ελάχιστο νερό κατά την εισαγωγή.
Εχω παρομοιο προβλημα με αντιστοιχο πλυντηριο bosch skt5102/09. Το εχω παει σε τεχνικο συσκευων που αδυνατει να κατανοησει τι προβλημα εχει. Το πλυντηριο παιρνει λιγο νερο στο καδο πλυσης (ισα που καλυπτει τα φιλτρα) και κατοπιν ξεκιναει η πλυση μουγκριζοντας. Μου αλλαξαν αεροπαγιδα. Το προβλημα παραμενει το ιδιο πλενοντας με ελαχιστο νερο, , ο θορυβος ειναι αφορητος. Το προβλημα λυνεται μολις προσθεσω περιπου 1 λιτρο νερου με καποια κανατα. Το τεχνικο τμημα λεει οτι εαν δεν ειχε επαρκη νερο μεσα θα κοβοταν η πλυση αυτοματα, απο την στιγμη που λειτουργει και πλενει ειναι οκ. Υποψιν, δεν εχω ζητησει να το επισκευασουν δωρεαν, τωρα γιατι με τρολλαρουν ετσι δεν ξερω.
Τι μπορω να κοιταξω?
Καλησπέρα και χρονια πολλα σε ολους, πρωτη δημοσίευση μου εδω και αφου εχω διαβάσει αναλυτικά ολα τα σχετικα θέματα με το πρόβλημα που εχει το ανω 10 ετων πλυντήριο πιατων Siemens SK25200/02. Το πρόβλημα που εχει ειναι η φτερωτή που φερνει απειροελάχιστο νερο και δεν γυρναει. Την εβγαλα της εδωσα απευθείας νερο και βγαίνει κανονικα απο τις τρύπες που εχει. Το παγούρι δεξια στην αρχη γεμιζει. Ηρθε το ειδε τεχνικός και ειπε πως εχει καει το μοτερ της αντλιας εισαγωγής νερου. Το έλυσα ομως και το εβαλα να δουλέψει και το μοτερ που εχει απο την αριστερή μερια φαίνεται και ακούγεται να γυρναει. Παραθετω και μερικές φωτογραφίες μηπως και ειναι εμφανές καποιο πρόβλημα που δεν βλέπω εγω. Καμιά ιδεα τι να φταιει και πως να το επισκευάσω;
Σας ευχαριστώ!
http://s32.postimg.org/febmf3bup/IMG_3730.jpg (http://postimg.org/image/febmf3bup/)
http://s32.postimg.org/f26qm8vk1/IMG_3735.jpg (http://postimg.org/image/f26qm8vk1/)
http://s32.postimg.org/mqq9c48u9/IMG_3736.jpg (http://postimg.org/image/mqq9c48u9/)
http://s32.postimg.org/3x91sv001/IMG_3737.jpg (http://postimg.org/image/3x91sv001/)
http://s32.postimg.org/g4csaf5xd/IMG_3738.jpg (http://postimg.org/image/g4csaf5xd/)
http://s32.postimg.org/k6umi0la9/IMG_3739.jpg (http://postimg.org/image/k6umi0la9/)Σου εχουν σπασει τα πτερυγια της φτερωτης το επαθε και το δικο μου πριν λιγο καιρο τα ανταλακτικα υπαρχουν αλλα θελει πολυ λυσιμο και πρεπει να αλαξεις την φτερωτη και τις τσιμουχες. Αν δεν εχεις τα εργαλεια και τις γνωσεις καλυτρερα να μην το προσπαθησεις.
Εχω παρομοιο προβλημα με αντιστοιχο πλυντηριο bosch skt5102/09. Το εχω παει σε τεχνικο συσκευων που αδυνατει να κατανοησει τι προβλημα εχει. Το πλυντηριο παιρνει λιγο νερο στο καδο πλυσης (ισα που καλυπτει τα φιλτρα) και κατοπιν ξεκιναει η πλυση μουγκριζοντας. Μου αλλαξαν αεροπαγιδα. Το προβλημα παραμενει το ιδιο πλενοντας με ελαχιστο νερο, , ο θορυβος ειναι αφορητος. Το προβλημα λυνεται μολις προσθεσω περιπου 1 λιτρο νερου με καποια κανατα. Το τεχνικο τμημα λεει οτι εαν δεν ειχε επαρκη νερο μεσα θα κοβοταν η πλυση αυτοματα, απο την στιγμη που λειτουργει και πλενει ειναι οκ. Υποψιν, δεν εχω ζητησει να το επισκευασουν δωρεαν, τωρα γιατι με τρολλαρουν ετσι δεν ξερω.
Τι μπορω να κοιταξω?
Γιασου Γιαννη.Υποθετικα παντα αφου το πλυντηριο πηγε σε τεχνικο θα πρεπει το υδραυλικο κοματι του πλυντηριου να ειναι ο.κ. απο βρωμια και αλατα.Σε αυτη την περιπτωση το προβλημα ειναι στη βαλβιδα παροχης η οποια περνει νερο με πολυ πιεση με αποτελεσμα το νερο να μην προλαβαινει να περασει μεσα στον καδο και να φουσκωνει μεσα στη θηκη της αεροπαγιδας δινοντας την αισθηση στην αεροπαγιδα οτι το πλυντηριο γεμησε.Για να το διαπηστωσεις αυτο χαμηλωσε πολυ την πιεση απο την βρυση και κανε μια δοκιμη.
Γιασου Γιαννη.Υποθετικα παντα αφου το πλυντηριο πηγε σε τεχνικο θα πρεπει το υδραυλικο κοματι του πλυντηριου να ειναι ο.κ. απο βρωμια και αλατα.Σε αυτη την περιπτωση το προβλημα ειναι στη βαλβιδα παροχης η οποια περνει νερο με πολυ πιεση με αποτελεσμα το νερο να μην προλαβαινει να περασει μεσα στον καδο και να φουσκωνει μεσα στη θηκη της αεροπαγιδας δινοντας την αισθηση στην αεροπαγιδα οτι το πλυντηριο γεμησε.Για να το διαπηστωσεις αυτο χαμηλωσε πολυ την πιεση απο την βρυση και κανε μια δοκιμη.
Σακη, εκανα οτι μου πες. Σε πολυ χαμηλωμα της βανας αρχισε και σπαρταρουσε ο μαυρος πλαστιχος σωληνας της παροχης και εκανε εντονο χτυπημα σαν το φαινομενο του πληγματος. Επομενως να το εχω ισα ισα χαμηλα να παιρνει νερο δεν γινεται. Ο σωληνας ειναι ενας μαυρος λεπτος. Χωρις το σωληνα το βρυσακι δεν εχει προβλημα και ανοιγει σταδιακα και ομοιομορφα. Θα βοηθουσε να βαλω καποιον αλλο χοντρυτερο σωληνα παροχης και να μειωσω πιεση? Μηπως το ολο προβλημα το επειδεινωνει ο λεπτος σωληνας?
Στο παρελθον μου ειχε σταματησει εντελως να παιρνει νερο και αλλαξα βαλβιδα παροχης. Το προβλημα με την χαμηλη σταθμη προυπηρχε (το προβλημα το ελυνα χειροκινητα βαζοντας νερο, δεν μπορω ομως να το παρακολουθω σε ολη την διαρκεια της πλυσης). Αλλαζοντας βαλβιδα το προβλημα μη πληρωσης λυθηκε, ομως δεν λυθηκε το προβλημα της χαμηλης σταθμης.
Αλλαζοντας βαλβιδα το προβλημα μη πληρωσης λυθηκε, ομως δεν λυθηκε το προβλημα της χαμηλης σταθμης.
Αν εβαλες βαλβιδα του εμποριου την πατησες.Το πλυντηριο θελει βαλβιδα original γιαυτο και εχει προβλημα στθμης
Σε οτι αφορα τη βρυση το να χμηλωσεις την πιεση δεν ειναι μονιμη λυση ειναι μονο για δοκιμη.Για τον σωληνα τωρα οτι και να βαλεις δεν θα εχει αποτελεσμα.
Αν εβαλες βαλβιδα του εμποριου την πατησες.Το πλυντηριο θελει βαλβιδα original γιαυτο και εχει προβλημα στθμης
Ναι εβαλα βαλβιδα εμποριου. Ομως να σου πω την σειρα των βλαβων να μου πεις αν συνδεονται.
1. Περιστασιακα χαμηλη σταθμη νερου και συμπληρωνα χειροκινητα
2. Παυση πληρωσης με νερο- αλλαγη βαλβιδας με εμποριου.
3. Μονιμα χαμηλη σταθμη νερου πλεον- ελεγχος απο τεχνικο , αλλαγη αεροπαγιδας - το προβλημα παραμενει και λεει ειναι ολα οκ.
Να προσπαθησω να παρω μια βαλβιδα οριτζιναλ λοιπον? Η τιμη της ειναι καπως τσουχτερη 25 ευρω βλεπω στον επισημο καταλογο της Bosch (δεν ειναι πολλα για να λυσω οριστικα την βλαβη μου προς θεου, ομως επειδη παω δοκιμαστικα και πιθανον να μην φταιει αυτη)
Ναι υπαρχει σχεση μεταξυ των βλαβων.Η original βαλβιδα εχει ενσωματομενο μιοτηρα πιεσης ο οποιος πολλες φορες χαλαει σταδιακα.Οταν χαμηλωσες την πιεση ειδες διαφορα?
Κυριακίδης
12-05-16, 00:38
Να προσπαθησω να παρω μια βαλβιδα οριτζιναλ λοιπον? Η τιμη της ειναι καπως τσουχτερη 25 ευρω βλεπω στον επισημο καταλογο της Bosch (δεν ειναι πολλα για να λυσω οριστικα την βλαβη μου προς θεου, ομως επειδη παω δοκιμαστικα και πιθανον να μην φταιει αυτη)
Πάντως θα μας φτύσεις λιγότερο σχετικά με το παρακάτω δηλωθέν.
Ηρθε το ειδε τεχνικός και ειπε πως εχει καει το μοτερ της αντλιας εισαγωγής νερου.
Καταρχην δεν φτυνω εσας εδω που βοηθατε χωρις καποιο οφελος , φτυνω τον τεχνικο που πηρε τα λεφτα και δεν πηρε πρεφα τι βλαβη εχει, και τωρα ψαχνω να το φτιαξω εγω.
Σακη απο την μεση και κατω ο σωληνας χτυπαει ασχημα, δεν μπορεσα να το αφησω να κανει ετσι. Απο την μεση και πανω η πιεση επανηλθε σε υψηλο επιπεδο και εκοψε παλι νωρις. Παντως κατα το γεμισμα νερου ακουω εντονο χαρχαλεμα του νερου απο την πλευρα του πρεσοστατη κατι που δεν εκανε παλια.
Κανε ξανα τη δοκιμη,ο σωληνας δεν πειραζει που χτηπαει δεν θα παθει τιποτα με λιγες δοκιμες δεν θα το αφησεις ετσι για παντα.Το χαρχαλεμα που ακους πιστευω ειναι απο την πολυ πιεση και δεν πρεπει να ακουγεται ετσι
Κανε ξανα τη δοκιμη,ο σωληνας δεν πειραζει που χτηπαει δεν θα παθει τιποτα με λιγες δοκιμες δεν θα το αφησεις ετσι για παντα.Το χαρχαλεμα που ακους πιστευω ειναι απο την πολυ πιεση και δεν πρεπει να ακουγεται ετσι
Λοιπον, μετα απο πολλες δοκιμες και επειδη δεν γινοταν να κοπαναει ετσι κουνιοταν ολο το πλυντηριο, σκεφτηκα να παιζω με την βανα on-off κατα την πληρωση ωστε να κοψω τυχον φουσκωμα νερων στον πρεσσοστατη. Τελικα ετσι πηρε το σωστο νερο και ξεκινησε κανονικα η πλυση σαν καινουριο.
Επειτα ελυσα την ιμιτασιον βαλβιδα και εβαλα την προβληματικη γνησια και δουλευε αριστα με εμφανη λιγοτερη πιεση και απολυτα ομαλο γεμισμα. Σε οτι ειπες ειχες δικιο και ευχαριστω πολυ.. Τελικα θα παω να αγορασω απο την Bosch αυριο την γνησια να την βαλω πανω γιατι θα ξεκινησει παλι τα κολπα της. Οσο για το μαγαζι στην Αθηνα που διαφημιζεται ως εξειδικευμενο με χρονια εμπειριας στο σερβις δεν εχω λογια. Ακομη και μετα απο εντονη επισημανση μου οτι δεν λειτουργει οπως πρεπει , και 4 πηγαινε-ελα στο μαγαζι, δεν πηραν μυρωδια τιποτα. Κριμα γιατι κατι τετοιοι αμαυρωνουν τους σωστους.
Τωρα το ερωτημα ειναι το εξης, γιατι πουλανε βαλβιδες γενικης χρησης με τοσο κακη λειτουργια? Ο μειωτηρας εδω οπως ειδα παιζει καθοριστικο ρολο στην λειτουργια του πλυντηριου. Σε ψαξιμο στο νετ δεν βρισκω καθολου γνησια περα απο την αντιπροσωπεια, ολες που πουλανε τα μαγαζια για αυτο το μοντελο βαση E-nr ειναι ολες ιμιτασιον.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160512/ca67d4f1eb221f6b1f0a78d83955e805.jpg
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160512/d7aa0382ff7e79484e1d07b494dd60e5.jpg
Να υποθεσω οτι ο ενσωματωμενος μειωτηρας πιεσης ειναι αυτο το εξαρτηματακι στο ρουξουνι της γνησιας βαλβιδας(δεξια)?
Ναι αυτος ειναι ο μειωτηρας.Οσον αφορα τις βαλβιδες του εμποριου δεν ειναι κακης ποιοτητας απλος ειναι ακαταληλες για αυτο το πλυντηριο και μερικα αλλα.Το προβλημα ειναι με τους εμπορους γιατι απλα δεν γνωριζουν πολλες λεπτομεριες.
Για το service που το πηγες ας μην τους κατηγορουμε γιατι απλα κανεις δεν τα ξερει ολα,οσο ζουμε μαθαινουμε.
konstantinos_
13-05-16, 10:10
@κυριακιδης σε ευχαριστω για αναλυτικη απαντηση. Θα κατσω μεσα στο σ/κ να κοιταξω αυτα που μου ειπες και να δω αν ειναι τα πτερυγια του μοτερ χαλασμενα πως θα καταφερω να το λυσω. Μαλλον τελικα ποιο ευκολο θαναι να παλεψω με τον Τζακ νορις.
Κυριακίδης
13-05-16, 11:23
Λοιπον, μετα απο πολλες δοκιμες και επειδη δεν γινοταν να κοπαναει ετσι κουνιοταν ολο το πλυντηριο, σκεφτηκα να παιζω με την βανα on-off κατα την πληρωση ωστε να κοψω τυχον φουσκωμα νερων στον πρεσσοστατη. Τελικα ετσι πηρε το σωστο νερο και ξεκινησε κανονικα η πλυση σαν καινουριο.
Γιατί επιμένεις ότι έχει πρόβλημα στο μοτέρ?
Νομίζω στο #18 σου δώσανε την λύση αλλά πρέπει να το δοκιμάσεις πρώτα
Μάλλον του μπέρδεψες φίλε Πέτρο το #18 (http://www.howtofixit.gr/forum/showthread.php?t=69699&p=576391&viewfull=1#post576391) αφορά βαλβίδα , ενώ εσύ απαντάς στο #19 (http://www.howtofixit.gr/forum/showthread.php?t=69699&p=576404&viewfull=1#post576404) σε άλλο άτομο που πιθανό έχει πρόβλημα με αντλία
Τωρα το ερωτημα ειναι το εξης, γιατι πουλανε βαλβιδες γενικης χρησης με τοσο κακη λειτουργια? Ο μειωτηρας εδω οπως ειδα παιζει καθοριστικο ρολο στην λειτουργια του πλυντηριου. Σε ψαξιμο στο νετ δεν βρισκω καθολου γνησια περα απο την αντιπροσωπεια, ολες που πουλανε τα μαγαζια για αυτο το μοντελο βαση E-nr ειναι ολες ιμιτασιον.
Παλιά τα μαγαζιά πουλούσαν και σκέτους μειωτήρες πίεσης , έχει πολλά χρόνια που δεν ξαναβρίσκω πλέον
andrew0171
13-05-16, 20:50
Καλησπέρα παιδιά εχω το ίδιο μοντέλο πλυντηρίου και πιθανότατα από νερό (υπήρξε διαρροή απο σωληνάκι εσωτερικά), μου έχει καεί αυτό το εξάρτημα που δεν βρίσκω πουθενά, ο κωδικός του εξαρτήματος είναι 173764 άλλα η siemens που κάλεσα τον έχει καταργήσει τον κωδικό. υπάρχει περίπτωση να το βρω κάπου?
Οι επαφές του πρέπει να είναι ενωμένες και να διακόπτουν το ρεύμα η το αντίθετο?
http://i1288.photobucket.com/albums/b486/andrew0171/siemens/20160513_201850_zps9489kcfw.jpg (http://s1288.photobucket.com/user/andrew0171/media/siemens/20160513_201850_zps9489kcfw.jpg.html)
http://i1288.photobucket.com/albums/b486/andrew0171/siemens/20160513_204042_zpsziyzhglf.jpg (http://s1288.photobucket.com/user/andrew0171/media/siemens/20160513_204042_zpsziyzhglf.jpg.html)
http://i1288.photobucket.com/albums/b486/andrew0171/siemens/20160513_201832_zpsb11c9uav.jpg (http://s1288.photobucket.com/user/andrew0171/media/siemens/20160513_201832_zpsb11c9uav.jpg.html)
http://i1288.photobucket.com/albums/b486/andrew0171/siemens/20160513_2019021_zpsqutfrueb.jpg (http://s1288.photobucket.com/user/andrew0171/media/siemens/20160513_2019021_zpsqutfrueb.jpg.html)
http://i1288.photobucket.com/albums/b486/andrew0171/siemens/20160513_201832_zpsb11c9uav.jpg (http://s1288.photobucket.com/user/andrew0171/media/siemens/20160513_201832_zpsb11c9uav.jpg.html)
Αν βλεπω καλα ειναι θερμικο NA 50-NC 85 που σημαινει οτι οι 2 επαφες ειναι ανοιχτες και οι αλλες 2 κλειστες
Κυριακίδης
13-05-16, 21:17
ΝΑ 60 το διαβάζω και NC 85
andrew0171
13-05-16, 21:20
ΝΑ 60 το διαβάζω και NC 85
αυτό γραφει
andrew0171
13-05-16, 21:36
δηλαδή έτσι είναι κανονικά η μια διακόπτει και η άλλη εφαπτει όταν έχουν το κατάλληλο φορτίο? γιατί έτσι τις βλέπω μεσα, σκέφτηκα μήπως ξύσω τις επαφές και καθαρίσω μεσα με κάποιο σπρέι και δουλέψει.
Anyway αν ξέρει κάποιος που μπορώ να βρω ας μου πει είναι κρίμα να το πετάξω, είναι σχετικά αχρησιμοποίητο παρόλο που είναι παλιό μοντέλο.
Κυριακίδης
13-05-16, 21:46
Εδώ το έχει στην 3η φωτό
http://www.eaparts.gr/content.aspx?Index=1&Size=5&catid=36&pcatid=51&m=472&so=2&l=1
σε 65 - 85 και δεν διευκρινίζει το ποιες είναι ανοικτές / κλειστές .... και η τιμές ? τσουχτερές του κερατά ... που πήγαν οι καλές εποχές όταν τα έβρισκες με 3 ευρώ το κιλό !!! Τι ξιπασιά και ξεφτελισμός θεέ μου...
Θα το αντικαταστήσεις οπωσδήποτε γιατί η πλατίνα είναι λιωμένη . δεν σηκώνει επισκευή με εγγυήσεις .
Θα πρέπει να προσέξεις το ανοξείδωτο "κεφάλι " που έχει να είναι το ίδιο σε βάθος γιατί υπάρχουν και κοντύτερα .
andrew0171
14-05-16, 10:26
Εδώ το έχει στην 3η φωτό
http://www.eaparts.gr/content.aspx?Index=1&Size=5&catid=36&pcatid=51&m=472&so=2&l=1
σε 65 - 85 και δεν διευκρινίζει το ποιες είναι ανοικτές / κλειστές .... και η τιμές ? τσουχτερές του κερατά ... που πήγαν οι καλές εποχές όταν τα έβρισκες με 3 ευρώ το κιλό !!! Τι ξιπασιά και ξεφτελισμός θεέ μου...
Θα το αντικαταστήσεις οπωσδήποτε γιατί η πλατίνα είναι λιωμένη . δεν σηκώνει επισκευή με εγγυήσεις .
Θα πρέπει να προσέξεις το ανοξείδωτο "κεφάλι " που έχει να είναι το ίδιο σε βάθος γιατί υπάρχουν και κοντύτερα .
Σε ευχαριστώ πολύ, θα πάρω τηλέφωνο να τον ρωτήσω (αν και δεν πρέπει να το έχει ετοιμοπαράδοτο για σύγκριση)
Όντως ακριβότερο η siemens το είχε στον κατάλογο της 15ε.
τσουχτερές του κερατά ... που πήγαν οι καλές εποχές όταν τα έβρισκες με 3 ευρώ το κιλό !!! Τι ξιπασιά και ξεφτελισμός θεέ μου...
πετρο το 95-96 πληρωναμε 5000 δρχ (ενδοξες δραχμες) το focus & g2 ρυθμυστη απο nordmende-saba-telefunken κλπ (ιδιες ηταν).με 5000 εφερα απο σιγκαπουρη μια σακουλα γεματη απο αυτα.τα μοιρασα σε συναδελφους και φιλους τεχνικους .φαγανε ψωμακι απο αυτα.ολα ειναι προσφορα και ζητηση.
Ευχαριστω ιδιαιτερα το μελος @tipos για την εξ' αποστασεως ορθη διαγνωση. Παρελαβα προχθες την γνησια βαλβιδα στα 22 ευρω, την τοποθετησα, και το πλυντηριο λειτουργει σαν την πρωτη ημερα πριν 10 χρονια. Ειχε καμποσα χρονια προβλημα η βαλβιδα αυτη μαλλον. Τωρα παιρνει νερο εντελως αθορυβα και αργα αργα, παιρνει μπολικο νερο μισο δακτυλο κατω απο τον εκτοξευτηρα νερου οπως καινουριο, και η πλυση ειναι αθορυβη εντελως. Τοσο καιρο εκανε θορυβο απο την μειωμενη ποσοτητα νερου.
Οσο για το μαγαζι του σερβις, δεν κατηγορω καποιον που προσπαθει, εχει διαθεση και ας μην ξερει τα παντα. Και γω τεχνικος ειμαι σε αλλο αντικειμενο. Ξερω καλα.
Η αδιαφορια και η αρπακτη ειναι ατιμο πραμα ομως.
Και στο κατω κατω τα σαινια του σερβις δεν γνωριζαν ποια ειναι η ορθη λειτουργια του πλυντηριου. Θεωρουσαν το μισο λιτρο νερο εντος του καδου φυσιολογικη ποσοτητα νερου και τον εκκωφαντικο θορυβο νορμαλ ηχο. Παραβλεπω την λαθος διαγνωση και τη αστοχη αλλαγη ανταλλακτικου.
andrew0171
15-05-16, 21:20
Λοιπόν επισκέφθηκα το κατάστημα και δεν είχε ακριβώς αυτό, είχε κάποιο σε ίδιες διαστάσεις (κεφαλής) και οι επαφές ήταν σε στοίχιση από την μια μεριά (τέσσερις)
Αυτό που με ρώτησε για αυτό και δε το πήρα ακόμη είναι αν γνωρίζω οι 85 Κελσίου αν είναι λειτουργίας η ασφάλειας? και οτι παίζει ρόλο.
Απο ότι τεσταρα με ένα αναπτήρα είναι οτι οι επαφές 1,2 είναι σε σύνδεση όταν είναι κρύος, ενώ οι 3,4 όχι και όταν το ζεστάνω σηκώνει την 1,2 και συνδέει την 3,4.
Λοιπόν επισκέφθηκα το κατάστημα και δεν είχε ακριβώς αυτό, είχε κάποιο σε ίδιες διαστάσεις (κεφαλής) και οι επαφές ήταν σε στοίχιση από την μια μεριά (τέσσερις)
Αυτό που με ρώτησε για αυτό και δε το πήρα ακόμη είναι αν γνωρίζω οι 85 Κελσίου αν είναι λειτουργίας η ασφάλειας? και οτι παίζει ρόλο.
Απο ότι τεσταρα με ένα αναπτήρα είναι οτι οι επαφές 1,2 είναι σε σύνδεση όταν είναι κρύος, ενώ οι 3,4 όχι και όταν το ζεστάνω σηκώνει την 1,2 και συνδέει την 3,4.
Το nc85 ειναι ασφαλειας και αν παρατηρησεις το ενα καλωδιο πρεπει να ειναι σε σειρα με την αντισταση για να κοψει το ρευμα σε περιπτωση υπερθερμανσης
Κυριακίδης
15-05-16, 21:35
Αυτό που με ρώτησε για αυτό και δε το πήρα ακόμη είναι αν γνωρίζω οι 85 Κελσίου αν είναι λειτουργίας η ασφάλειας? και οτι παίζει ρόλο.
Όχι δεν είναι ασφαλείας . αν ήταν ασφαλείας έχουν ένα κόκκινο κουμπάκι και έτσι και ενεργοποιηθεί θα πρέπει να το πατήσεις , αλλά αυτά τα βάζουν όπου κρίνεται απαραίτητο .
Απο ότι τεσταρα με ένα αναπτήρα είναι οτι οι επαφές 1,2 είναι σε σύνδεση όταν είναι κρύος, ενώ οι 3,4 όχι και όταν το ζεστάνω σηκώνει την 1,2 και συνδέει την 3,4.
Το μόνο που έχει σημασία εδώ , είναι ότι όποιο ενεργοποιείται πρώτο και όποιο τελευταίο . (και θα πρέπει να το θερμάνεις σταδιακά ομαλά ) για να δεις ποιο ήταν το 60 και ποιο το 85 . Παρομοίως θα πρέπει να κάνει και το ανταλλακτικό που θα βάλεις . Π.χ. αν στο παλιό (και θερμαίνοντας ομαλά ) δεις ότι ενεργοποιήθηκε σωστά και πρώτα το 1,2 και αργότερα το 3,4 . Τότε και το νέο πρέπει να είναι παρόμοιο στις ενέργειες με του παλιού και στους αντίστοιχους βαθμούς.
andrew0171
15-05-16, 21:46
Το nc85 ειναι ασφαλειας και αν παρατηρησεις το ενα καλωδιο πρεπει να ειναι σε σειρα με την αντισταση για να κοψει το ρευμα σε περιπτωση υπερθερμανσης
έτσι ήταν συνδεδεμένο δεν ξέρω αν βοηθαει (το επάνω αριστερά είναι άσπρου χρώματος)
http://i1288.photobucket.com/albums/b486/andrew0171/siemens/20160513_1740521_zpsz0uw5wbg.jpg (http://s1288.photobucket.com/user/andrew0171/media/siemens/20160513_1740521_zpsz0uw5wbg.jpg.html)
Το ασπρο μωβ η το καφε παει στην αντισταση?
andrew0171
15-05-16, 22:06
Το ασπρο μωβ η το καφε παει στην αντισταση?
Αν κρίνω σωστά και αυτή είναι η αντίσταση, από την επαφή 4 πάει απέναντι και συνδέεται εδώ.
http://i1288.photobucket.com/albums/b486/andrew0171/siemens/20160515_220107_zpshfbhlyjo.jpg (http://s1288.photobucket.com/user/andrew0171/media/siemens/20160515_220107_zpshfbhlyjo.jpg.html)
Αρα ειναι ασφαλειας κατα τη γνωμη μου
Κυριακίδης
15-05-16, 22:45
Από την πλευρά που το έθεσες (επειδή είναι σε σειρά με την αντίσταση ) πως θα το θεωρήσουμε ασφαλείας? . Αν π.χ. θεωρήσουμε ότι από κάποια αστοχία κολλήσουν οι επαφές του κλίξον? και είναι επίσης σε σειρά?
Θεώρησα ότι όλες είναι ασφαλείας και "τζάμπα" τίθεται λόγος της λέξης αυτής . Αλλά είναι τυπική προφορά .
Από την πλευρά που το έθεσες (επειδή είναι σε σειρά με την αντίσταση ) πως θα το θεωρήσουμε ασφαλείας? . Αν π.χ. θεωρήσουμε ότι από κάποια αστοχία κολλήσουν οι επαφές του κλίξον? και είναι επίσης σε σειρά?
Θεώρησα ότι όλες είναι ασφαλείας και "τζάμπα" τίθεται λόγος της λέξης αυτής . Αλλά είναι τυπική προφορά .
Το λεω απο την αποψη οτι κανενα πλυντηριο πιατων δεν εχει προγραμμα 85 βαθμων.Σε περιπτωση που δεν δουλεψει το ΝΑ65 για να προχωρισει το προγραμμα και να φυγει απο την θερμανση θα επεμβει το NC85 για να μην βρασει το νερο .Αλλιως πιστευω δεν θα το ειχε σε σειρα με την αντισταση
andrew0171
16-05-16, 15:57
Anyway να πω την αλήθεια μπερδεύτηκα λίγο:-k
Στο μεταξύ και εν μεσώ Σαββατοκύριακου πειραματίστηκα λίγο με την βαλβίδα, την καθάρισα κόλλησα λίγο τις επαφές για να μην παίζουν και έλεγξα την λειτουργία της με ενα αναπτήρα, αφού είδα οτι λειτουργεί την έβαλα παλι στο πλυντήριο και το έβαλα σε λειτουργία.
Δεν ξανάκανε βραχυκύκλωμα (και έβαλα αρκετά πλυντήρια) άλλα παρατήρησα οτι κολλάει το πρόγραμμα του σε δυο συγκεκριμένα σημεία (σταματάνε όλα τα γρανάζια στον μηχανισμό και δεν προχωράει πάρα μόνο αν του κάνω ένα κλικ με το χέρι συνεχίζει)
Έχει να κάνει με την λειτουργία της βαλβίδας η είναι κάτι ξεχωριστό?
Εχει να κανει με το οτι σε εκεινα τα σημεια πρεπει να ζεστανει.Μολις πιασει τους 65 βαθμους τοτε η επαφη ΝΟ65κλεινει και δινει εντολη στο μοτερακι του χρονοδιακοπτη να προχωρισει το προγραμμα.Αν δεν ζεστανει τοτε το προγραμμα κολαει.
andrew0171
17-05-16, 00:03
Εχει να κανει με το οτι σε εκεινα τα σημεια πρεπει να ζεστανει.Μολις πιασει τους 65 βαθμους τοτε η επαφη ΝΟ65κλεινει και δινει εντολη στο μοτερακι του χρονοδιακοπτη να προχωρισει το προγραμμα.Αν δεν ζεστανει τοτε το προγραμμα κολαει.
Οκ ευχαριστώ έλεγα μήπως έπαθε και τίποτα άλλο, θα προσπαθήσω μήπως βρω κάτι που να ταιριάζει.
Κυριακίδης
17-05-16, 00:33
Anyway να πω την αλήθεια μπερδεύτηκα λίγο:-k
Στο μεταξύ και εν μεσώ Σαββατοκύριακου πειραματίστηκα λίγο με την βαλβίδα, την καθάρισα κόλλησα λίγο τις επαφές για να μην παίζουν και έλεγξα την λειτουργία της με ενα αναπτήρα, αφού είδα οτι λειτουργεί την έβαλα παλι στο πλυντήριο και το έβαλα σε λειτουργία.
Δεν ξανάκανε βραχυκύκλωμα (και έβαλα αρκετά πλυντήρια) άλλα παρατήρησα οτι κολλάει το πρόγραμμα του σε δυο συγκεκριμένα σημεία (σταματάνε όλα τα γρανάζια στον μηχανισμό και δεν προχωράει πάρα μόνο αν του κάνω ένα κλικ με το χέρι συνεχίζει)
Έχει να κάνει με την λειτουργία της βαλβίδας η είναι κάτι ξεχωριστό?
πειραματίστηκα λίγο με την βαλβίδα
με το κλίξον θέλεις να πεις
Εκτός ρεύματος και αν έχεις κανένα πολύμετρο δες αν έχεις συνέχεια στην φωτογραφία #37 στα καλώδια πράσινο / άσπρο και μαύρο /γκρι . Στον συγκεκριμένο διακόπτη (θα αφαιρέσεις από την αντίσταση το πράσινο / άσπρο καλώδιο ) και θα μετρήσεις για συνέχεια από άσπρο / πράσινο με το μαύρο γκρι . Μέτρα επί της ευκαιρίας την ωμική αντίσταση της αντίστασης και αν έχει διαρροή με την γείωση. (επίσης τα καλώδια βγαλμένα)
την καθάρισα κόλλησα λίγο τις επαφές για να μην παίζουν και έλεγξα την λειτουργία της με ενα αναπτήρα,
Τι εννοείς "κόλλησες" τις επαφές ? ... του κλίξον? δηλαδή γιατί ήθελαν κόλλημα? (αν δεν είναι σταθερές μπορεί να έχει και πάλι πρόβλημα)
andrew0171
17-05-16, 00:58
με το κλίξον θέλεις να πεις
Εκτός ρεύματος και αν έχεις κανένα πολύμετρο δες αν έχεις συνέχεια στην φωτογραφία #37 στα καλώδια πράσινο / άσπρο και μαύρο /γκρι . Στον συγκεκριμένο διακόπτη (θα αφαιρέσεις από την αντίσταση το πράσινο / άσπρο καλώδιο ) και θα μετρήσεις για συνέχεια από άσπρο / πράσινο με το μαύρο γκρι . Μέτρα επί της ευκαιρίας την ωμική αντίσταση της αντίστασης και αν έχει διαρροή με την γείωση. (επίσης τα καλώδια βγαλμένα)
Τι εννοείς "κόλλησες" τις επαφές ? ... του κλίξον? δηλαδή γιατί ήθελαν κόλλημα? (αν δεν είναι σταθερές μπορεί να έχει και πάλι πρόβλημα)
Εχω πολυμετρο άπλα κάπου σε έχασα και μπερδεύτηκα, αν μπορείς λίγο πιο αναλυτικά γιατί είμαι λίγο newbie.
Οι επαφές του κλιξον είναι με κάποιο πριτσίνι πάνω στο πλαστικό και έπαιζαν, άπλα τις έκανα πιο σταθερές πάνω στο πλαίσιο, εννοείται πως και να δούλευε (που δεν από ότι φαίνεται) θα έπαιρνα καινούριο γιατί δεν θα ήμουν ποτέ σίγουρος μετά το βραχυκύκλωμα.
Κυριακίδης
17-05-16, 01:09
Εχω πολυμετρο άπλα κάπου σε έχασα και μπερδεύτηκα, αν μπορείς λίγο πιο αναλυτικά γιατί είμαι λίγο newbie.
Ωραία λοιπόν αναλυτικά .
Για να δουλέψει η αντίσταση θέρμανσης νερού (που προφανώς εκεί είναι το πρόβλημα σου αν και δεν απάντησες αν ζεσταίνει το νερό ή όχι ).
Πρέπει να τροφοδοτηθεί με τάση στα 2 άκρα της αντίστασης .
Από το κλίξον (καφέ καλώδιο ) σου φέρνει μέχρι την αντίσταση το ρεύμα στο ένα άκρο .
Στο άλλο άκρο της αντίστασης τροφοδοτείται από το πράσινο / άσπρο καλώδιο (της φωτογραφίας στο #37)
όμως ενδιάμεσα περνάει από έναν διακόπτη και καταλήγει σε μαύρο / γκρι καλώδιο . Αν δεν έχει συνέχεια εκεί , δεν θα τροφοδοτηθεί η αντίσταση με ρεύμα για να λειτουργήσει . Και απλά θα το ελέγξεις με το πολύμετρο για την συνέχεια του διακόπτη
andrew0171
17-05-16, 01:17
Ωραία λοιπόν αναλυτικά .
Για να δουλέψει η αντίσταση θέρμανσης νερού (που προφανώς εκεί είναι το πρόβλημα σου αν και δεν απάντησες αν ζεσταίνει το νερό ή όχι ).
Πρέπει να τροφοδοτηθεί με τάση στα 2 άκρα της αντίστασης .
Από το κλίξον (καφέ καλώδιο ) σου φέρνει μέχρι την αντίσταση το ρεύμα στο ένα άκρο .
Στο άλλο άκρο της αντίστασης τροφοδοτείται από το πράσινο / άσπρο καλώδιο (της φωτογραφίας στο #37)
όμως ενδιάμεσα περνάει από έναν διακόπτη και καταλήγει σε μαύρο / γκρι καλώδιο . Αν δεν έχει συνέχεια εκεί , δεν θα τροφοδοτηθεί η αντίσταση με ρεύμα για να λειτουργήσει . Και απλά θα το ελέγξεις με το πολύμετρο για την συνέχεια του διακόπτη
Σε ευχαριστώ
Ναι το νερό το ζεσταινει κανονικά άπλα κολλάει εντελώς το πρόγραμμα σε δυο σημεία (χωρίς να σταματάει την πλύση)
Θα το κάνω αύριο και θα σε ενημερώσω.
Κυριακίδης
17-05-16, 07:44
Σε ευχαριστώ
Ναι το νερό το ζεσταινει κανονικά άπλα κολλάει εντελώς το πρόγραμμα σε δυο σημεία (χωρίς να σταματάει την πλύση)
Θα το κάνω αύριο και θα σε ενημερώσω.
Επειδή έγραψες τα παραπάνω , άκυρο το #46. Το πρόβλημα είναι αλλού αν δεν είναι από την αντίσταση. Μπορεί είτε το μηχανικό πρόγραμμα να έχει χαλάσει κτλ . αλλά το θέμα με το κλίξον πρέπει να το τακτοποιήσεις πρώτα .
suruklemes
23-11-20, 14:04
Εχω το εξης προβλημα. Το πλυντηριάκι δεν κάνει την κίνηση να προχωρήσει στο επόμενο προγραμμα. Δηλαδη όπου το βάλω με το χερι, εκτελει σωστά αλλα δεν μπορει να συνεχισει. Εχει κανεις ιδέα τι παιζει να ειναι αυτο; ευχαριστω
Κυριακίδης
24-11-20, 22:52
Εχω το εξης προβλημα. Το πλυντηριάκι δεν κάνει την κίνηση να προχωρήσει στο επόμενο προγραμμα. Δηλαδη όπου το βάλω με το χερι, εκτελει σωστά αλλα δεν μπορει να συνεχισει. Εχει κανεις ιδέα τι παιζει να ειναι αυτο; ευχαριστω
Χωρίς να ξαναδώ το θέμα από την αρχή (στα γρήγορα) υποθέτω το μοντέλο έχει μηχανικό χρονοδιακόπτη εγκέφαλο .
Και αυτοί οι χρονοδιακόπτες θα κολλήσουν από π.χ. ας πούμε από μη θέρμανση νερού ,που με θέρμανση θα ενεργοποιήσει το κατάλληλο κλίξον θερμοστάτη που στην συνέχεια θα δώσει "εντολή" στο μοτεράκι του χρονοδιακόπτη να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε . Ή να κάηκε το ίδιο το μοτεράκι του χρονοδιακόπτη.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.