Καλησπέρα. Διάλεξα την ενότητα ηλεκτρολογικά , άσχετα αν είναι ρεύμα σε αμάξι μιας και πιστεύω οι αρχές του ρεύματος είναι ίδιες ανεξάρτητα τα βόλτ, αλλά δεν έβρισκα και παραπλήσια ενότητα στο φόρυμ.
Στο αμάξι μου toyota avensis παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα υπερθέρμανσης λόγω του ρελέ που ενεργοποιεί το βιντιλαντέρ όταν πιάσει θερμοκρασία το αυτοκίνητο ή και παράλληλα να δίνει υψηλές στροφές όταν ανοίγουμε το A/C για να μπορέσει να απαγάγει τις θερμοκρασίες μέσω του ψηγείου του A/C για να δημιουργήσει ψύξη.
Μετά απο κόπο, καθώς δεν υπήρχε, βρήκα ένα παρεμφερές ρελέ που ο ηλεκτρολόγος μου είπε οτι κάνει και όντως το αυτοκίνητο δείχνει να λειτουργεί σωστά.Ο μηχανικός μου όμως είπε να προσέξω διότι υπάρχει περίπτωση ναι μεν να είναι το ίδιο ρελέ αλλά να δημιουργεί άλλα προβλήματα π.χ στην ECU ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΕΝΑ ΡΕΛΕ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΙΟΔΟ...
Οι επαφές όπως τις είδα είναι ίδιες όπως και το κύκλωμα...αλλά αν μπορεί κάποιος φίλος να με διαφωτίσει εάν υπάρχει κατι που μπορεί να δημιουργήσει θέμα με δίοδο αντι για αντίσταση , θα ήμουν ευγνώμων.
Το ΑΡΧΙΚΟ ρελέ της Bosch με το ΣΧΕΔΙΟ, που βλέπετε στην εικόνα http://i.ebayimg.com/00/s/MTA2NlgxNj...VOPiJ/$_35.JPG,
και το ρελε της Monark που βλέπετε εδώ (ΠΑΤΉΣΤΕ ΠΆΝΩ ΣΤΟ DETAIL)
http://www.monark-automotive.com/en/...&rnr=&keyword=