Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Mar 2021
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή πρόβλημα με headphones σε ενισχυτή Technics SU-V620 mark2

    Καλησπέρα σας.

    Είμαι προγραμματιστής οπότε έχω μια οικειότητα με τα ηλεκτρονικά, αλλά με κυκλώματα έχω λίγο μαύρα μεσάνυχτα (ό,τι θυμάμαι από το σχολείο) οπότε θα ήθελα σας παρακαλώ τη γνώμη σας πριν πιάσω το καλάι με το παρακάτω πρόβλημα που έχω στον ενισχυτή μου:

    Έχω τον Technics SU-V620 mark2 (με τον οποίο έχω κολλήσει χρόνια για κάποιο λόγο) ο οποίος ξαφνικά άρχισε να κάνει το εξής:

    Στην έξοδο των headphones κόβει ένα σχετικά μεγάλο εύρος από τις χαμηλές συχνότητες. Σε τραγούδια κόβει σχεδόν εντελώς τα φωνητικά ή ακούγονται μακριά και σαν ηχώ (σαν karaoke)

    Το περίεργο είναι πως εάν αλλάξω το balance της εξόδου προς το δεξί ή το αριστερό, είτε από τον ενισχυτή είτε από την πηγή το πρόβλημα του ήχου διορθώνεται μάλλον αρκετά, αλλά δίνει κανονικά έξοδο ταυτόχρονα και στα 2 ακουστικά (ακόμα και αν το θέσω τέρμα αριστερά ή δεξιά, ακούγεται ήχος και από τα 2, μονοφωνικός, ωστόσο καθαρός)

    Η έξοδος στα ηχεία είναι κανονική και με πολύ καλή ποιότητα.

    Στην αρχή σκέφτηκα μήπως βραχυκυκλώνει το R με το L κάπου στο jack ή στο κύκλωμα για τα ακουστικά, οπότε βρήκα εδώ τα schematics του ενισχυτή https://www.manualslib.com/manual/38...s-Su-V620.html και είπα να το ψάξω λίγο, κυρίως για να δω τη διαδρομή των καναλιών που φτάνουν μέχρι τα headphones.

    Μέτρησα με ένα πολύμετρο και κλειστό τον ενισχυτή την αντίσταση μεταξύ Right-Left, Right-Ground, Left-Ground. Έδειξε περίπου ~95Ω μεταξύ R και L και κάπου ~46Ω μεταξύ R και Ground και L και Ground.

    Αν διαβάζω σωστά το κύκλωμα, τότε στην πράξη με αυτή τη μέτρηση, μετράω τις παρακάτω αντιστάσεις R645 και R646 οι οποίες είναι από 47Ω οπότε οι τιμές είναι φυσιολογικές. (?)
    out1.png