Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 7 από 7
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    Περιστέρι
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή Παροχή ρεύματος από άλλο διαμέρισμα

    Καλησπέρα σας!

    Εδώ και ένα χρόνο μένω σε ένα δυαρακι στο ισόγειο στο οποίο έχουμε κόψει το ρεύμα λόγο ότι είμαι φοιτητής και λείπω τον περισσότερο καιρό... Για να έχω φωτα-ψυγείο-και κανένα πιστολάκι- ηλ. Σκούπα εχω τραβήξει παλαντέΖα 3χ1,5 από μια αποθήκη η οποία βρίσκεται στο ισόγειο επίσης και τροφοδοτείται από το διαμέρισμα μας στον 2ο όροφο... Η μπαλάντέζα περνάει μέσα στο δυαρι από την αναμονή του απορροφυτηρα και την έχω συνδέσει στην παροχή της κουζίνας για να καταλήξει στον πίνακα και να μην διασχίζει όλο το σπίτι. Έτσι στον πίνακα έχω χρησιμοποιήσει τους αγωγούς της ηλ. Κουζίνας σαν παροχή και έχω δώσει ρεύμα στους διακόπτες φωτισμού μόνο! Μέχρι τώρα για ζεστό νερό είχα το καλοριφέρ αλλά ήρθε καλοκαίρι και είναι δύσκολο πλέον... Και σκέφτομαι...

    Στο μπαλκόνι μας στον δεύτερο όροφο υπάρχει ενισχυμένη πρίζα για πλυντήριο η οποία δεν χρησιμοποιείται και ανήκει σε ξεχωριστή γραμμή με 2.5mm διατομή αγωγούς.
    Μπορώ από εκεί να αφαιρέσω την πρίζα και με μια κλεμα να συνεχισω την γραμμή με 2,5άρα μπάλαντεζα 15μέτρων η αγωγούς μέσα σε σωλήνα και να συνδέσω τον θερμοσίφωνα;

    Στον πίνακα από την ασφάλεια του θερμοσίφωνα φεύγει αγωγός 2,5 χιλιοστών.

    Υποθέτω πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα μιας και οι διατομές είναι ίδιες, σωστά;

    Επίσης αν γίνεται μπορώ να χρησιμοποιήσω αντί για 2 γραμμές ξεχωριστά (μια του φωτισμού από την αποθήκη και μια του θερμοσίφωνα από το μπαλκόνι.) την 2.5άρα σαν παροχή μόνο και να δώσω και στον θερμοσίφωνα και στις γραμμές φωτισμού; Προσέχοντας πάντα την κατανάλωση όταν λειτουργεί ο θερμοσίφωνας;

    Στο δυαρακι αυτό λειτουργεί μόνο το ψυγείο, δεν έχει κουζίνα κτλ και ολο αυτό είναι μια προσωρινή λύση για να μην γίνει σύνδεση με την ΔΕΗ...

    Θα ήθελα την συμβουλή σας...