Ο τελικος φιλου με μαγαζι μετα απο βραχυκυκλωμα του σασι με τον συλλεκτη απο το MJL1302 απο ξυλωμενη πιστα (βγηκε για φυσημα καθαρισμα και ο αποκολλημενος χαλκοδιαδρομος ηταν χαλαρος μαλλον απο θερμοκρασιες με το φυσημα και τα τρανταγματα ανοιξε κλεισε κοπηκε και ακουμπησε σασι) οταν τον εβαλε στο ρευμα φυσικα μπηκε στο protect.Με παρακαλεσε να τον τσεκαρω.Τι εχω κανει μεχρι τωρα, ξηλωσα ολα τα εξοδου και τα οδηγα για ελεγχο χωρις να βρω τιποτα καμμενο.τσεκαρισα ολες τις διοδους ολες οκ.ξανα κολλησα ολα τα εξοδου στις ιδιες ακριβως θεσεις αριθμημενα με καινουργια παστα (δεν ειχαν τιποτα κατι σκονες ειχαν μεινει)συνδεσα πρωτα το ενα καναλι ολα οκ βαζω και τα οδηγα 1302-3281 και στο αλλο καναλι τον ξεκιναω αυτη τη φορα χωρις λιμιτερ ρευματος ξεκινησε κανονικα αλλα με την θερμοκαμερα ανα χειρας ειχα ανεβασμα θερμοκρασιας γρηγορα σε δυο λεπτα 50-55 βαθμους και την ωρα που παω να τον κλεισω πριν προλαβω καιει την κεντρικη ασφαλεια.Για πειτε καμια ιδεα.