Γεια σας
εχω ενα mitsubishi msh-09nv2 ειχα να το δουλεψω απο το περασμενο καλοκαιρι, τωρα που το χρειαζομαι ειναι νεκρο δεν κανει τιποτα απο το τηλεχειριστηριο και απο το πληκτρο αναγκης
Printable View
Γεια σας
εχω ενα mitsubishi msh-09nv2 ειχα να το δουλεψω απο το περασμενο καλοκαιρι, τωρα που το χρειαζομαι ειναι νεκρο δεν κανει τιποτα απο το τηλεχειριστηριο και απο το πληκτρο αναγκης
-Τσεκαρε αν εχει ταση η μπριζα.
-Πιθανων να εχει καψει την εσωτερικη ασφαλεια.
τη μπριζα την εχω τσεκαρη ειναι οκ
και ειδα και την ασφαλεια πανο στην πλακετα ειναι ενταξη , η πλακετα δεν ειχει κανενα μαυρισμενο εξαρτημα
μετρησα με πολυμετρο και στην εισοδο της και εχει 20v ac ,εχω τσεκαρη και ρελε και varistor ειναι οκ
τελικα τι εκανες ...? εφτιαξε....?
ειδες η εξοτερικη μοναδα εαν εχει καμια ααφαλεια...?
δεν εχω κανει τιποτα με την εξοτερικη μοναδα γιατη ειναι σε δυσκολο σημειο (ειναι σε ακαλυπτο χωρις μπαλκονι)
θα την δω αυριο και θα σας πω
σημερα ειδα την εξωτερικη μοναδα η ασφαλεια ειναι οκ
ο πυκνοτης του κομπρέσσορ ειναι οκ , τα δυο ρελε ειναι καλα
η πλακετα δεν εχει τιποτα ειναι οκ
εχω το κλυματιστηκο στο ρευμα και ανοιγω την εσωτερικη μοναδα μετραω στον διανομεα 230v ok ,
στο καλωδιο που παει στην πλακετα που επρεπε να εχει 230v εχει 20v υπαρχει περιπτωση να ειναι το καλωδιο με το κλιπ ??
εχω ξεχαση κατι ??
καθαρισε σε πρωτη φαση την εσωτερικη πλακετα με σπρευ ηλεκτρικων επαφων...
και ρηξε μια προσεκτικη ματια σε κλιψακια καλωδιον...
μπορεις να βγαλεις μια φωτο να δουμε ποιο καλωδιο λες για να μπορεσουμε να σε βοηθησουμε περισσοτερο?
Συνημμένο Αρχείο 36321Συνημμένο Αρχείο 36322
αυτη ειναι η πλακετα το κλιπ κοντα στην ασφαλεια δεν εχει 230ν εχει 29ν
αυτος ο διανομεας που κραταω εχει 230ν τα καλωδια προς την πλακετα οκ
καπως διασταυρώνονται με το εξωτερικο ??
Τσεκαρες και το ρελε?
ναι το ρελε ειναι οκ , το ενα στην εξωτερικη πλακετα δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι καλο
Νεκταριε μην ψαχνεις ουτε στο εξωτερικο μηχανημα ουτε αν οπλισε το ρελε, σε ενδιαφερει να παρει τα 230 η πλακετα,ωστε μετα να αρχισουμε
να μετραμε τασεις στη πλακετα. Κοιτα στο καπακι του φαν κοιλ το σχεδιο και εξασφαλισε να εχει η πλακετα τα βασικα δηλαδη τροφοδοσια καποιο
διακοπτη κτλ....
http://www.manualslib.com/manual/104...page=57#manual
και στη δευτερη φωτο εχει η καλωδιωση μια θερμοαφαλεια μεσα στο διαφανες μακαρονι......99% εχει καει......
κατι μου λεει οτι πρεπει να ειναι το τροφοδοτικο της πλακετας...
ειναι μεσα στο διατρητο μεταλικο κουτακι που φαινετε στην φοτο
εχει αναληθει και σε αλλο ποστ παρομοια βλαβη...
Nαι ειχα αναφερει μια παρομοια περιπτωση σε Mitsubishi και τελικα ηταν ο πυκνωτης στο τρφοδοτικο μεσα στο κουτακι..
ευχαριστω γεια την ενημεροση ,λογο φορτου εργασιας δεν ασχοληθηκα
χτες τσεκαρα την θερμοασφαλεια ειναι οκ
εδωσα ταση στη πλακετα και η ρ132 ζεσταθηκε σε 5 δευτερολεπτα και διακοψα την ταση δεν προλαβα να μετρησω
να προχωρησω σε αντικατασταση πυκνωτων ??
αλαξα δυο καμενες ζενερ και ολους τους πυκνοτες υψηλης τασης,
τωρα δουλευη κανονικα εδω και μια εβδομαδα . :001_rolleyes:
σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια .:thumbup: