Ξερει καποιος τι ολοκληρωμενο εχουν πανω οι πλακετες απο ανεμιστηρα;
Η πλακετα ειναι αυτη:Συνημμένο Αρχείο 50635
Πανω δεν αναφερει κανενα στοιχειο...:confused1:
Printable View
Ξερει καποιος τι ολοκληρωμενο εχουν πανω οι πλακετες απο ανεμιστηρα;
Η πλακετα ειναι αυτη:Συνημμένο Αρχείο 50635
Πανω δεν αναφερει κανενα στοιχειο...:confused1:
Υπάρχει άλλο ολοκληρωμένο από την κάτω πλευρά; Αν όχι, τότε αυτό είναι μικροελεγκτής.
Έστω ότι μάθεις ποιό είναι. Πως θα αξιοποιήσεις την πληροφορία αυτή; Δεν αρκεί να το αλλάξεις με καινούργιο (χωρίς πρόγραμμα). Δεν θα έχεις καμία λειτουργικότητα.
Οχι, δεν υπαρχει... Εχω μια αλλη πλακετα απο αλλον ανεμιστηρα και εμφανησιακα ειναι ιδιο.
Εχεις μάλλον μαύρισμα στο δεξιό triac. Το έλεγξες; Το άλλαξες; Μέτρησες τις αντιστάσεις οδήγησης των gate? Έχεις ικανοποιητική τάση τροφοδοσίας για τον μικροελεγκτή;
Τα αλλαξα και τα τρια και τις αντιστασεις και μου βγαζει βραχυκυκλωμα στο ολοκληρωμενο (μικροελεγκτης).
Έχει τσιγκουνευτει ο κατασκευαστής και δεν έχει βάλει τρανζίστορ οδήγησης για τα triac οπότε το ζόρι έφτασε στο τσιπάκι. Πάει για ανακύκλωση ή μαθαίνεις προγραμματισμό και παίζεις για να φτιάξεις άλλη πλακέτα. Ίσως να μπορείς να τον κάνεις και χειροκίνητο (να τροφοδοτείς τα τυλίγματα με διακόπτη) καταργώντας τον τηλεχειρισμό.
Εβαλα εναν διακοπτη στον τοιχο και ασε τους Κινεζους να παιζουν με τηλεχειρισμο....
Μπράβο Άρη με την ιδιοκατασκευή.
Έχω όμως την εντύπωση ότι τ΄ IC δεν είναι προγρ/νο, μάλλον αποτελείται από πύλες OR / NOR
και μ΄ ανάλογη τάση τροφ/σίας επιλέγονται οι ταχύτητες.
Κάνε μία προσπάθεια και μ΄ ισχυρό μεγεθυντικό φακό διάβασε τον τύπο του IC που αναγράφεται
πάνω στο σώμα του.
Κάνε αυτήν την ενέργεια στο φως του ηλίου ή μ΄ ισχυρό φως τη νύκτα και στρέψε υπό κατάλληλη
γωνία τον μεγεθυντικό φακό και θα διαβάσεις τον αχνά γραμμένο τύπο.
Έπειτα από τα Datasheets το βρίσκεις στ΄ Εμπόριο τ΄ αντικαθιστάς και δοκιμάζεις.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
Δημήτρη πως θα κάνει την αποκωδικοποίηση του σήματος i/r από τον τηλεχειρισμό χωρίς μικροελεγκτή;
Δες το δέκτη i/r στην αρχική φωτογραφία.
Ναι είδα τη photo στο post #1.
Θεώρησα ότι τ΄ IC λειτουργεί ως ένα flip-flop circuit χωρίς πρόγραμμα, αλλά ίσως να ΄ναι λίγο τραβηγμένο αυτό,
για Κινέζικη κατασκευή.
Any way πρόκειται ίσως γι΄ IC με κάποιο εύκολο πρόγραμμα τ΄ οποίο ίσως μπορούσε να διαβάσει ο φίλος από τη
Κέρκυρα μ΄ ένα προγρ/στή μ΄ υποδοχέα DIP18.
Παρατήρησα ακόμα ότι για πολλά υλικά αναγράφονται πάνω στο PCB οι τιμές τους και πιθανόν αν αποκολληθεί τ΄ IC
ν΄ αναγράφεται από κάτω του, επί του PCB, ο τύπος του.
Στην ιστοσελίδα : https://www.fsshining.com/product/el...pcba-board-pcb πωλείται πλακέτα μ΄
αντίστοιχο πιθανόν IC και μάλλον θα μπορεί να γίνει ερώτηση στο Customer Service για τον τύπο του, αν πρόκειται
για προγρ/νο ή όχι κι αν το παρέχουν εκτός πλακέτας.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης