Tab Content
  • Το Avatar του χρήστη Dimitrisxr92
    21-05-26, 00:04
    Καλησπέρα,έχω ένα ψυγείο nofrost κάτω κατάψυξη πάνω συντήρηση. Η συντήρηση δεν μου έχει σωστή θερμοκρασία εξαιτίας του μοτέρ που φυσάει τον αέρα απο...
    1 replies | 451 view(s)
No More Results
About Dimitrisxr92

Γενικές Πληροφορίες

Περιοχή:
Τρίκαλα
Όνομα:
Dimitrisxr92

Στατιστικά


Συνολικά μηνύματα
Συνολικά μηνύματα
1
Μηνύματα ανά Ημέρα
0,06
Συνολικά Ευχαριστώ
Συνολικά Ευχαριστώ
0
  • Εχει λάβει 0 ευχαριστώ σε 0 Μηνύματα
Γενικές Πληροφορίες
Τελευταία Δραστηριότητα
21-05-26 00:17
Εγγραφή
21-05-26
Έχω προτείνει
0