PDA

Επιστροφή στο Forum : [Άλλη] Αγορά νέου πλυντηρίου ρούχων



mariosraik
20-05-25, 13:00
Καλημέρα στην ομάδα! Ευχαριστούμε για την υποστήριξη και τις συμβουλές σας. Σκοπεύω να προχωρήσω με την αγορά νέου πλυντηρίου ρούχων slim με μικρό βάθος, max 54cm μαζί με την πόρτα, και 7-8 kg. Ποιο από τα παρακάτω δύο θα επιλέγατε για την υποστήριξη ανταλλακτικών και after sales customer care?

https://www.bestprice.gr/item/2156881311/bosch-waj20061by-plynthrio-royxwn-7kg-1000-strofwn.html

ή https://www.bestprice.gr/item/2157072538/lg-f2wv3s7n3e-plynthrio-royxwn-7kg-1200-strofwn.html

Οποιαδήποτε άλλη πρόταση δεκτή! Καλή συνέχεια!

NICOLA
20-05-25, 14:17
Bosch,κατα προτιμηση Γερμανικης η Ισπανικης κατασκευης

chipakos-original
21-05-25, 07:33
Εχω 2 πλυντήρια 10 κιλα wirlpool , το ένα έκλεισε τα 18 χρόνια λειτουργίας του και το άλλο τα 15 χρόνια λειτουργίας του. Σταθερή αξία. https://www.skroutz.gr/c/405/plynthria-rouxwn/m/81/Whirlpool/f/5784/8-kg.html

Κυριακίδης
21-05-25, 08:19
Σε όλες τις μάρκες μπορείς να βρεις το επιθυμητό βάθος , ανάλογα το μοντέλο .
Για τα ανταλλακτικά θα έλεγα να διαβάσεις τους όρους εγγύησης , αλλά και τυχόν επέκταση εγγύησης ( τα ψιλά γράμματα της εγγύησης εξονυχιστικά και με σφραγίδα και γραπτή εγγύηση όχι προφορική )
Επειδή τα τελευταία χρόνια βλέπουμε κερατιάτικα στην τιμή της κατανάλωσης ρεύματος , βάλε σε σκέψεις τα πλυντήρια διπλής παροχής νερού ( ζεστού - κρύου από ηλιακό εάν διαθέτεις )

Giannos88
22-05-25, 08:36
Έχω lg 8 κιλό από το 2011 , υπερευχαριστημενος χωρίς καμία βλάβη. 4 εως 5 πλύσεις την εβδομάδα . Mε Bosch πιστεύω θα έχεις καλύτερη υποστήριξη σε περίπτωση βλάβης καθώς έχει η ίδια τεχνικούς και δεν έχει εξωτερικούς συνεργάτες κατσαπλιαδες σαν την lg με αυτά που έχω διαβάσει.

Di*Ca_Electronic
22-05-25, 21:06
Φίλε Γιάννη,
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
Με τη σειρά μου θα ΄θελα ν΄ αναφερθώ στη παρατήρησή σου και μόνο, όσον αφορά τους εξωτερικούς συνεργάτες της LG χωρίς
φυσικά να ΄χω κανένα λόγο ν΄ υπερασπιστώ τα συμφέροντα της συγκεκριμένης εταιρείας, ούτε αυτών των συνεργατών.
Γράφεις ότι έχεις διαβάσει σχόλια για την τεχνική υποστήριξη της εταιρείας, αλλά διαβάζοντας κάτι νομίζω ότι δεν είναι καλό και
χρήσιμο να γενικεύεις για μία ολόκληρη κατηγορία ψυκτικών που συνεργάζονται μαζί της και να τους χαρακτηρίζεις όπως γράφεις.
Λίγη αυτοσυγκράτηση απαιτείται πάντα, καθόσον όλα όσα διαβάζουμε τα γράφουν άνθρωποι που ο κάθε ένας έχει αντιμετωπίσει
το δικό του πρόβλημα, με συγκεκριμένο τεχνικό που προσπάθησε να του τ΄ επιλύσει κι ως εκ τούτου εφόσον δεν υπάρχει ομοιομορφία
ούτε στους χαρακτήρες, ούτε στα προβλήματα, πόσο δε μάλλον δεν υπάρχει αναλογούσα ποσόστοση δείγματος για να βγάλει κάποιος
συμπεράσματα, καθίσταται αδύνατη κι ορισμένες φορές επικίνδυνη η γενίκευση.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

Giannos88
22-05-25, 22:44
Φίλε Δημήτρη
Δυστηχως οταν τα τμήματα σέρβις μεγάλων εταιριών δίνονται σε εξωτερικούς συνεργάτες η ποιότητα πάει περίπατο. Αντί να επενδύουν σε αξιολογους τεχνικούς , αρκούνται σε γραμματείς εμφανταστους γλωσσοδέτες να απαντάνε κατάλληλα στα αρνητικά σχόλια ώστε να μη πατωσουν σε αξιολογησεις, και να μη φτάσουν τα παράπονα στα αφτιά της κατασκευάστριας εταιρίας .
Φυσικά υπάρχουν και συνειδητοποιημένοι επαγγελματίες που παλεύουν για το καλύτερο και ειναι σημείο αναφοράς .
Είναι ελάχιστοι όμως.
Ελπίζω να το κατανοεις αυτό.

Μεταξύ δύο εταιριών που η μία διαθέτει σέρβις δικό της, και η άλλη σέρβις από εργολάβο , σε άνθρωπο που δεν κατέχει από τεχνικά ώστε να επέμβει μόνος του αν χρειαστεί, θα του πρότεινα την Bosch για να έχει σαφώς μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Φιλικα
Γιάννης