Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν με έχει αποζημιώσει ένα μήνα μετά τη βλάβη



Panoss
27-11-24, 20:26
Πριν ένα μήνα (και μια βδομάδα) είχα βλάβη λόγω διακοπής ουδετέρου.
Αποτέλεσμα, καμένες συσκευές λόγω υπερτάσεων και υποτάσεων...
(η διακοπή ουδετέρου είναι από τις λίγες βλάβες για τις οποίες ο ΔΕΔΔΗΕ αποζημιώνει για τις καμένες συσκευές, το γράφει στο site του)..

Μετά από τόσο καιρό δεν έχω λάβε καμιά αποζημίωση ούτε ειδοποίηση για αποζημίωση!
Το μόνο που έχω λάβει είναι μια επιστολή που αναφέρει τις...υποχρεώσεις του ΔΕΔΔΗΕ!
Τις οποίες απλά δεν τηρεί.
ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟΙ;;;;
ΝΑΙ.

πχ: "ο ΔΕΔΔΗΕ καταβάλλει το χρηματικό ποσό, στην περίπτωση αποδοχής της αίτησης, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης".
Δεν ξέρω αν υπάρχει απόφαση...
Αν πω ότι επίτηδες δεν βγάζουν απόφαση για να μην με αποζημιώσουν θα έχω άδικο;

Έχετε καμιά ιδέα τι να κάνω;

Επισυνάπτω την επιστολή του ΔΕΔΔΗΕ, 3 σελίδες.

501445014550146

vasilllis
27-11-24, 23:12
Θα ελεγα να παρεις ενα τηλ ή να πας απο εκει.Αλλα γενικα αργει παρα πολυ....

chipakos-original
28-11-24, 05:43
Καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη.......

Di*Ca_Electronic
02-12-24, 10:06
Χωρίς να λειτουργώ ως εκπρ/πος του Δ.Ε.Δ.Η.Ε. φίλε Παναγιώτη,
διαβάζοντας την επιστολή που σου έστειλαν θα ΄θελα να σε ρωτήσω αν σε διάστημα 2 ημερών από την κατάθεση της αίτησης
αποζημίωσής σου σ΄ ενημέρωσαν γι΄ έλεγχο των κατεστρ/νων συσκευών σου από τεχνικό τους ή
εσύ προέβεις σ΄ αποστολή εγγράφου με περιεχόμενο τη πλήρη περιγραφή του μεγέθους της καταστροφής τους και τ΄ αναλυτικό
κόστος επισκευής τους, ή σε περίπτωση μη επισκευής λόγω υψηλού κόστους, τ΄ ακριβές κόστος αγοράς νέων πανομοιότυτων
συσκευών και μάλιστα τ΄ έγγραφο αυτό ν΄ υπογράφεται από εξουσιοδοτημένο προς τούτο ηλεκτρ/γο, όπως ακριβώς περιγράφεται
στην επιστολή.
Μάλιστα αναφέρεται ότι σε περίπτωση που εγκριθεί αυτό τ΄ έγγραφο σε 15 ημέρες βγαίνει απόφαση και τ΄ ύψος της αποζημίωσης
δεν ξεπερνά τ΄ 600€ και για να τα λάβεις θα πρέπει να κατευθυνθείς με την εγκεκριμένη απόφαση στη πλησιέστερη της περιοχής σου
Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία.
Αν λοιπόν έχουν γίνει τ΄ αρχικά από τα παραπάνω αναγραφόμενα κι έχει περάσει 1 & 1/4 μήνας χωρίς να βγει απόφαση τότε φυσικά και
θ΄ απευθυνθείς στον Συνήγορο του καταναλωτή όπως αναφέρει κι ο φίλος Δημήτρης από το Γαλάτσι, αν και νομίζω ότι και σ΄ αυτή την
Υπηρεσία εκκρεμούν, για διάφορα θέματα φυσικά, αρκετές χιλιάδες αναφορές.

Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

Panoss
02-12-24, 23:24
θα ΄θελα να σε ρωτήσω αν σε διάστημα 2 ημερών από την κατάθεση της αίτησης
αποζημίωσής σου σ΄ ενημέρωσαν γι΄ έλεγχο των κατεστρ/νων συσκευών σου από τεχνικό τους
Όχι.

........

Panoss
02-12-24, 23:27
ή
εσύ προέβεις σ΄ αποστολή εγγράφου με περιεχόμενο τη πλήρη περιγραφή του μεγέθους της καταστροφής τους και τ΄ αναλυτικό
κόστος επισκευής τους

Πιστεύω αναφέρεσαι στο 'Προσκόμιση ή αποστολή παραστατικών επισκευής ή αγοράς συσκευών.'
Αναφέρει: 'εφόσον κριθεί αναγκαίο, θα σας ενημερώσουμε'. Ποτέ κανείς δεν μας ενημέρωσε για οτιδήποτε.

Di*Ca_Electronic
03-12-24, 01:35
Απαντώντας στο post σου #6 :
ΟΧΙ δεν θεωρώ από τα γραφόμενά τους ότι εννοούν " εφόσον κριθεί αναγκαίο, ... " αλλά νομίζω ότι εννοούν ότι De Facto πρέπει
να στείλεις πλήρως ενημ/να παραστατικά επισκευής, ή σε περίπτωση μη σύμφορης οικονομικά επισκευής, κατάσταση με την πρόθεσή
σου γι΄ αγορά των πανομοιότυπων κατεστρ/νων συσκευών, και μάλιστα μάλλον χρειάζονται την επιβεβαίωση ηλεκτρ/γου - εγκατ/τη
που με την υπογραφή του να βεβαιώνει ότι οι βλάβες προέρχονται από την δ/πή του ΟΥΔΕΤΕΡΟΥ στην ηλεκτρ/κή σου εγκατ/ση.

Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

Di*Ca_Electronic
03-12-24, 01:41
Δεν χάνεις όμως τίποτε φίλε Παναγιώτη,
από το να καλέσεις στο τηλ/νο το κατ/μα του Δ.Ε.Δ.Η.Ε. της περιοχής σου και να σου διευκρινιστεί - αφού πρώτα ρωτήσεις σε ποιό στάδιο επεξεργασίας
βρίσκεται η προ 5 εβδομάδων αποσταλείσα αίτησή σου - τι ακριβώς εννοούν με τ΄ " εφόσον κριθεί αναγκαίο, θα σας ενημερώσουμε ".
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

Panoss
03-12-24, 18:04
ΟΧΙ δεν θεωρώ από τα γραφόμενά τους ότι εννοούν " εφόσον κριθεί αναγκαίο, ... " αλλά νομίζω ότι εννοούν ότι De Facto πρέπει
να στείλεις
Σημασία έχει τι γράφουν.
Όχι τι εννοούν.
Γιατί αν το πάμε με το 'τι εννοούν', εγώ νομίζω ότι εννοούν ότι θα μου δώσουν δυο εκατομμύρια ευρώ.
Για αρχή.

Τέλος πάντων Δημήτρη σ' ευχαριστώ που για άλλη μια φορά μπαίνεις στον κόπο να βοηθήσεις.
Θα τους πάρω ένα τηλέφωνο αν και τα λόγια δεν έχουν καμία σημασία, ως γνωστό, τα γραπτά μένουν.