PDA

Επιστροφή στο Forum : [Siemens] ΨΥΓΕΙΟ KG49NA90/03 ALARM ΚΑΘΟΛΟΥ ΨΥΞΗ.....



GSR600
10-09-24, 15:45
Καλησπερα θα ηθελα παρακαλω την βοηθεια σας. Στο ψυγειο αναψε το ενδεικτικο alarm και δεν εχει καθολου ψυξη ουτε συντηρηση ουτε στη καταψυξη. Το μοτερ ακουγετε οτι δουλευει αλλα ζεστενετε αρκετα.
Πως μπορω να διαπιστωσω εαν το μοτερ παρεδωσε πνευμα γιατι 2-3 ψυκτικους που μιλησα μου ειπαν ολοι οτι θελει μοτερ. Το απογευμα θα βγαλω και την πλακετα να τις ριξω μια ματια αλλα ολοι μου ειπαν οτι δεν ειναι εκει η βλαβη. Ειμαστε 5μελης οικογενεια και οπως καταλαβαινετε χωρις ψυγειο δυσκολα τα πραγματα......καθε βοηθεια παρακαλω.

Di*Ca_Electronic
10-09-24, 20:05
Ίσως να ΄ναι ορθά αυτά που σου λέγουν οι ψυκτικοί φίλε Γιώργο.
Εγώ σαν ηλεκτρονικός μηχανικός θα σου πρότεινα προκαταρκτικά ν΄ ακολουθήσεις τις οδηγίες,
που παρέχονται στις σελ. 30 & 31 του User Manual του ψυγείου σου που αν δεν το διατηρείς
κατεβαίνει από το site : https://manuall.co.uk/siemens-kg49na90-fridge-freezer/ (είναι στην
Αγγλική γλώσσα και χρήζουν μετάφρασης).
Περισσότερες πληροφορίες θα λάβεις από τους ειδήμονες συναδέλφους στο forum.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

GSR600
10-09-24, 22:40
Έκανα κάποιες μετρήσεις με ωμομετρο στα τυλίγματα και έχω 21,8ohm common-start
17,2ohm common-run και 38,8ohm run-start
Επίσης στην εκκίνηση τραβάει στιγμιαία 5,36Α και αμέσως πέφτει στα 160-190ma και μένει εκεί.

nyannaco
11-09-24, 07:11
Επίσης στην εκκίνηση τραβάει στιγμιαία 5,36Α και αμέσως πέφτει στα 160-190ma και μένει εκεί.Μου φαίνεται πολύ χαμηλό, θα περίμενα μάλλον κάτι στην περιοχή του 1Α σε λειτουργία (μετά την εκκίνηση). Σαν να μην βρίσκει αντίσταση το μοτέρ, ίσως έχει χάσει το φρέον;

GSR600
11-09-24, 10:11
Μου φαίνεται πολύ χαμηλό, θα περίμενα μάλλον κάτι στην περιοχή του 1Α σε λειτουργία (μετά την εκκίνηση). Σαν να μην βρίσκει αντίσταση το μοτέρ, ίσως έχει χάσει το φρέον;

Καλημέρα,Νίκο και εμένα αυτό με παραξένεψε η αλήθεια είναι. Πολύ μικρό ρεύμα τραβάει. Βέβαια μετά που ώρα ζεστενετε αλλά.τιποτα. Ελπίζω να μην είναι φρεον αλλιώς την κάτσαμε....

Κυριακίδης
11-09-24, 12:23
Όσο αφορά τα 5 Α στην εκκίνηση τα θεωρώ πολύ λίγα (υποθέτοντας μοτέρ 1/4 ή 1/5) ακόμη και αν θεωρήσουμε άδειο από υγρά (εξαιτίας φίλτρου και τριχοειδούς ), συνήθως ξεπερνούν τα 6 με 9 Α
Απότομα δεν μπορεί να πέσει σε mA (ναι μεν στο 1Α σχετικά απότομα ), αλλά ένα διάστημα 10 - 30 δευτερολέπτων θα το διαβεί για τα mA, τμηματικά πέφτει (καλά κάνεις που υποψιάζεσαι σφάλμα εξωτερικής τροφοδοσίας από πλακέτα ? )

Σε προ ημερών συζήτηση ένα μέλος που έχει εμπειρία , σαν να συμφωνεί ότι μπορείς να παρακάμψεις την τροφοδοσία από πλακέτα και τροφοδοσία απευθείας του μοτέρ , (για να λυθούν τα όποια αινίγματα )

GSR600
11-09-24, 12:42
Καλημέρα,ναι φίλε Πέτρο και εγώ αυτό θέλω αν γίνετε να δώσω κατευθείαν στο μοτέρ να δω αν ψύχει. Αν ξέρει κάποιος που να δώσω 220 στις επαφές του κατευθείαν θα ήμουν ευγνώμων.Πρεπει να αποκλείσω την περίπτωση έτσι μετά να τσεκαρω την πλακέτα.

Κυριακίδης
11-09-24, 13:38
θα πρέπει να δοκιμαστεί μαζί με τα βοηθητικά εξαρτήματα του συμπιεστή (ρελέ ptc / θερμικό προστασίας / και διαφορές που ποικίλουν π.χ. πυκνωτή κτλ )
Από την άλλη για μεγάλη διάρκεια δοκιμής είναι και η λειτουργία ανεμιστήρων θαλάμων ψυγείου (οπότε δεν ασχολήθηκα με τέτοια θέματα )
https://www.electricalonline4u.com/refrigerator-ptc-relay/
https://buyandrepair.com/compressor-installation-relay-ptc-103n0021-for-danfoss-fridges/
https://www.google.com/search?sca_esv=9783522cabc36d5f&rlz=1C1GCEA_enGR1042GR1043&sxsrf=ADLYWIJOUbC6cQ-qRyNz_tyMiOUkbBRv8A:1726046337934&q=ptc+relay+diagram&udm=2&source=univ&fir=MgZph9vx0LFRwM%252Cb_KercOy_efOCM%252C_%253BvZ gXMGCHO0DwbM%252CRE7AGyKDwbFmZM%252C_%253Bvs1fbe4w uVu3yM%252Cyg2FUO5xY2LDTM%252C_%253BKUY7fur9CJfxUM %252CECrgc3xNpHUpYM%252C_%253Bcl9p6mH2DCR3ZM%252C9 _c9lscueZN13M%252C_%253BhdbzrmNa_z7rHM%252CCyBjtUI ozMrndM%252C_%253BUZMV6NVmNmCmfM%252C-wdeeEM4qktNDM%252C_%253BsghvrgjL2SINTM%252CLla34Ea P1YULvM%252C_%253B8ByRiF97TexyAM%252CBECsZ1dxT9yxi M%252C_%253BF_c7nnUaM7xrzM%252CLH3YwE0WqzwTlM%252C _%253BM1m1pPXNzIS-tM%252CqGQuc7-qorGaDM%252C_%253B9sf5u-CO4FwOrM%252CoCY--PxhEh1xoM%252C_&usg=AI4_-kSS_-UZoS3hUAAtSllaN5LFlSyYuQ&biw=1366&bih=607&dpr=1

http://www.refrigeratordiagrams.com/refrigerator-troubleshooting/refrigerator-electrical-equipment-and-service/refrigerator-positive-temperature-coefficient.html

GSR600
12-09-24, 13:44
Εχθες απομόνωσα το υπόλοιπο ψυγείο και έβαλα το μοτέρ να δουλέψει μόνο του. Δυστυχώς παλι τα ιδια. το βραδύ έκοψα το τυφλο σωληνάκι να δω αν θα βγάλει φρεον και δεν έβγαλε τίποτα που σημαίνει οτι υπάρχει καπου διαρροή.
Σκεφτομαι να κολλησω ενα σωληνακι πληρωσης και να πρεσαρω αερα να δω εαν ειναι καπου εμφανη η διαρροη το εχει κανει καποιος να μου πει εαν γινετε?

Κυριακίδης
12-09-24, 14:46
Sorry , μπέρδεψα την απάντηση για άλλο θέμα και το ακύρωσα
Πρόσεχε με το φρεον 600a
Είναι όλες οι σωληνώσεις ορατές ? μπορεί να έχει και θαμμένες στην μόνωση

Κανονικά πιστεύω οι 2-3 τεχνικοί το κατάλαβαν για την διαρροή , αλλά εσένα για να μην κάθονται να σου εξηγούν σου είπαν απλά "μοτέρ" , και κάνουν μεταβολή για να αποφύγουν τα δύσκολα

GSR600
13-09-24, 09:55
Καλημερα.Εχθες αποφασισα να πρεσαρω με αερα το κυκλωμα και να δω αν υπαρχει διαρροη.
Ως εκ θαυματος βρεθηκε η διαρροη σε ενα λεπτο κατευθειαν στο σωληνακι που φευγει απο το μοτερ μεσα στο σκαφακι. Δεν ηταν και τοσο δυσκολο τελικα.Θα γινει συγκολησει και πληρωση με φρεον και βλεπουμε..!!

5004750048

Κυριακίδης
13-09-24, 10:07
Θα έχει πάρει πιθανά και νερά , λογικά θα πρέπει να καθαριστεί όλο το εσωτερικό ψυκτικό κύκλωμα , ίσως και λάδια στον συμπιεστή , να γίνει κενό , αλλαγή οπωσδήποτε φίλτρου, καθαρισμό τριχοειδούς
https://www.tepse.gr/539F9A42.el.aspx

ΓΙΩΡΓΟΣ VS 2-3 ψυκτικοί , σημειώσατε = 1-0 (μάλλον 3-0) για το 1ο ημίχρονο

chipakos-original
13-09-24, 10:14
Sorry , μπέρδεψα την απάντηση για άλλο θέμα και το ακύρωσα
Πρόσεχε με το φρεον 600a
Είναι όλες οι σωληνώσεις ορατές ? μπορεί να έχει και θαμμένες στην μόνωση

Κανονικά πιστεύω οι 2-3 τεχνικοί το κατάλαβαν για την διαρροή , αλλά εσένα για να μην κάθονται να σου εξηγούν σου είπαν απλά "μοτέρ" , και κάνουν μεταβολή για να αποφύγουν τα δύσκολα Ολοι κατά 99.99% στο μοτέρ ρίχνουν την βλάβη πάντα, οπότε συνεπάγεται και αλλαγή φρέον και αλλαγή ότι τους προκύψει. Εν τω μεταξύ εχθές το βράδυ πάλι ανοιγόκλεινε το θερμικό του μοτέρ στο ψυγείο μου . Σηκώνομαι από το Laptop μου κατεβαίνω στο εργαστήριο παίρνω έναν πυκνωτή και μετά ξεκίνησα τον έλεγχο του ψυγείου. Ηταν πυκνωτής τελικά το πρόβλημα, από 8mf είχε γίνει 6mf . Ο προηγούμενος πυκνωτής λειτούργησε 5 χρόνια στο ψυγείο μου.

Κυριακίδης
13-09-24, 10:26
Ολοι κατά 99.99% στο μοτέρ ρίχνουν την βλάβη πάντα, οπότε συνεπάγεται και αλλαγή φρέον και αλλαγή ότι τους προκύψει. Εν τω μεταξύ εχθές το βράδυ πάλι ανοιγόκλεινε το θερμικό του μοτέρ στο ψυγείο μου . Σηκώνομαι από το Laptop μου κατεβαίνω στο εργαστήριο παίρνω έναν πυκνωτή και μετά ξεκίνησα τον έλεγχο του ψυγείου. Ηταν πυκνωτής τελικά το πρόβλημα, από 8mf είχε γίνει 6mf . Ο προηγούμενος πυκνωτής λειτούργησε 5 χρόνια στο ψυγείο μου.
Για μένα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ , κανονικά οφείλουν να ενημερώσουν τον πελάτη για όλες τις πτυχές και πιθανότητες των προβλημάτων π.χ. να πουν μεν "μοτέρ " , αλλά να αφήσουν και ένα παραθυράκι ότι μπορεί στην πορεία να παρουσιαστεί κατά τον έλεγχο διαρροή , και αν είναι ευνοϊκή θα πάει τόσο , αν δεν είναι ευνοϊκή με διαρροή μέσα στις μονώσεις ή θα κοστίσει πολύ ή δεν γίνεται καθόλου . Ότι θα χρεωθεί για την μεταφορά στο μαγαζί και τους επιτόπου στο εργαστήριο ελέγχους (συμφωνήσει δεν συμφωνήσει στο τέλος ο πελάτης ανάλογα την τελική κατάληξη ) , να έχει μια άποψη του ρίσκου τουλάχιστον , αλλά όχι το απόλυτο του καταδικαστέου για ανακύκλωση

Από πλευράς πελατών (στην περίπτωση που ο τεχνικός δηλώσει στο τέλος ότι "άλλαξε μοτέρ " , καλό είναι όλοι οι πελάτες να καρατσεκάρουν πιο ήταν το δικό τους μοτέρ , το ίδιο και για τα ηλεκτρονικά μέρη πλακέτες κτλ ) , να μην πω και την επιστροφή του μοτέρ και της πλακέτας του πελάτη .

Για το δικό σου πρόβλημα βάλε την διεύθυνση του θέματος εδώ ή σημείωσε την λύση στο ίδιο το θέμα που είχες ανοίξει , ευχαριστούμε

GSR600
24-09-24, 21:58
Γιασ να υπαρχει ενα feedback να αναφερω οτι το ψυγειο επισκευαστηκε με διορθωση τις διαρροης και πληρωσης φρεον. το ψυγειο εχει κανονικα ψυξη αλλα σε μερικα σημεια οπως περιμετρικα της καταψυξης και πισω στα στις σωληνωσεις ζεστενετε υπερβολικα, υποψιαζομαι κακη επισκευη..δηλαδη ισως λανθασμενη ποσοτητα ψυκτικου υγρου ή μη σωστος καθαρισμος του κλειστου κυκλωματος πριν την πλήρωση με αποτελεσμα να ζοριζετε στην κυκλοφορια και να ανεβαζει θερμοκρασια. Αυτα βεβαια ειναι δικιες μου θεωριες. Πιθανον να φερω και αλλον τεχνικο διοτι μαλλον πεσαμε σε μαπα....Τοσο δυσκολο ειναι να ασχοληθει καποιος σοβαρα και να κανει μια σωστη επισκευη ρε γαμωτο...ολοι της αρπαχτης.τελοσπντων.Καλες επισκευες σε ολους.

Κυριακίδης
25-09-24, 02:07
Όσα γράφτηκαν στο #15 μπορεί να θεωρηθούν φυσιολογικά (αλλιώς προσδιορίζεται από τον κάθε ένα το "ζεσταίνεται υπερβολικά " και αλλιώς από κάποιον που είναι μέσα στα πράγματα .
Εκεί που θα δώσεις σημασία είναι στην "σπιρτάδα " του ψυγείου , δηλαδή στις περιοδικές εκκινήσεις και παύσεις που κάνει το ψυγείο
Όταν κάτι δεν πάει καλά π.χ. θα δεις ότι δουλεύει περισσότερο χρόνο από όσο πρέπει σε σχέση με τις παύσεις του ψυγείου

Δεν χρειάζεται να τοποθετηθούν θερμόμετρα για να παρακολουθείς αυτήν την "σπιρτάδα " που αναφέρομαι πιο πάνω . Όπου η ένδειξη στα δέκατα θερμοκρασίας σου δείχνει μερικώς την κατάσταση της απόδοσης του ψυγείου . Αλλά η χρήση του θερμόμετρου και η ένδειξη στα δέκατα βοηθάει πολύ

Αν το δοκιμάσεις ο ίδιος με θερμόμετρα παρακολουθώντας τα δέκατα θερμοκρασίας ενδέχεται να το καταλάβεις ο ίδιος ότι όλα λειτουργούν άψογα (πόρτες μόνιμα κλειστές και δεν τις ανοίγεις καθόλου )

Ή αν θέλεις πες μας με χωρίς θερμόμετρα , πόσο περίπου χρόνο λειτουργεί το μοτέρ και πόσο στέκεται σε παύση. (κατά προτίμηση εφόσον έμεινε το ψυγείο κατά την διάρκεια της νύχτας χωρίς να ανοιχτούν οι πόρτες καθόλου ) και μέτρησες τους χρόνους αυτούς σε λεπτά το πρωί, και πάλι χωρίς να ανοίξεις πόρτες .

GSR600
29-07-25, 18:06
Καλησπέρα είπα να ζωντανεύσουν λίγο ξανά αυτό το θέμα διότι το ψυγείο παρουσιάζει πάλι ακόμα ένα πρόβλημα όπως την τελευταία φορά. Στα πλαϊνά τοιχώματα της κατάψυξης και υπάρχει η μεγάλη θερμοκρασία και υποψιάζομαι ότι είναι η αντιστάσεις οι οποίες λειτουργούνε συνέχεια. Επίσης στο ψυγείο έχει διακυμάνσεις θερμοκρασίας τις οποίες παρακολουθώ με θερμόμετρο. Γνωρίζει κανείς τι κάνουμε στην περίπτωση που λειτουργούν οι αντιστάσεις συνέχεια τι πρέπει να ελέγξουμε πρώτα?50396

Κυριακίδης
29-07-25, 21:18
Δεν είναι οι αντιστάσεις , είναι οι σωληνώσεις συμπυκνωτή που περνάνε εντός της μόνωσης .

Ο συμπυκνωτής σε ένα ψυγείο είναι ένα βασικό εξάρτημα του συστήματος ψύξης. Είναι υπεύθυνος για την αποβολή της θερμότητας από το ψυκτικό μέσο, επιτρέποντας έτσι τη μετατροπή του από αέριο σε υγρό.
Πιο αναλυτικά:


Ο συμπυκνωτής είναι ένα δίκτυο σωλήνων και πτερυγίων που βρίσκονται συνήθως στο πίσω ή στο κάτω μέρος του ψυγείου.
Μέσα στον συμπυκνωτή, το ψυκτικό μέσο (ένα ειδικό υγρό που κυκλοφορεί στο σύστημα) μετατρέπεται από αέριο σε υγρό.
Αυτή η μετατροπή γίνεται με την αποβολή της θερμότητας που έχει απορροφήσει το ψυκτικό μέσο από το εσωτερικό του ψυγείου.
Ο συμπυκνωτής χρησιμοποιεί την εξωτερική θερμοκρασία του περιβάλλοντος για να ψύξει το ψυκτικό μέσο και να το μετατρέψει σε υγρό.
Η διαδικασία αυτή είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της χαμηλής θερμοκρασίας στο εσωτερικό του ψυγείου.


Με άλλα λόγια, ο συμπυκνωτής είναι το σημείο στο ψυγείο όπου η θερμότητα που έχει απορροφηθεί από τα τρόφιμα αποβάλλεται στο περιβάλλον, επιτρέποντας την αποτελεσματική λειτουργία του ψυγείου.

Δεν πρόκειται δηλαδή για ηλεκτρικές αντιστάσεις (αλλά κάθε φορά που λειτουργεί το μοτέρ ζεσταίνεται και ο συμπυκνωτής ) όπου στην κατασκευή αυτή περνάει από τα εξωτερικά τοιχώματα για αποφυγή εξωτερικών υδρατμών . Το ίδιο μπορεί να παρατηρήσεις στα σημεία που ακουμπάει σε όλη την περίμετρο από τα λάστιχα πόρτας

Οι θερμοκρασίες καλές ως μέσος όρος , τα στοιχεία που δίνεις έχουν μίξη ανώτερου και κατώτερου ορίου θερμοκρασιών που γενικά είναι καλές .

GSR600
29-07-25, 21:52
Δεν είναι οι αντιστάσεις , είναι οι σωληνώσεις συμπυκνωτή που περνάνε εντός της μόνωσης .

Ο συμπυκνωτής σε ένα ψυγείο είναι ένα βασικό εξάρτημα του συστήματος ψύξης. Είναι υπεύθυνος για την αποβολή της θερμότητας από το ψυκτικό μέσο, επιτρέποντας έτσι τη μετατροπή του από αέριο σε υγρό.
Πιο αναλυτικά:


Ο συμπυκνωτής είναι ένα δίκτυο σωλήνων και πτερυγίων που βρίσκονται συνήθως στο πίσω ή στο κάτω μέρος του ψυγείου.
Μέσα στον συμπυκνωτή, το ψυκτικό μέσο (ένα ειδικό υγρό που κυκλοφορεί στο σύστημα) μετατρέπεται από αέριο σε υγρό.
Αυτή η μετατροπή γίνεται με την αποβολή της θερμότητας που έχει απορροφήσει το ψυκτικό μέσο από το εσωτερικό του ψυγείου.
Ο συμπυκνωτής χρησιμοποιεί την εξωτερική θερμοκρασία του περιβάλλοντος για να ψύξει το ψυκτικό μέσο και να το μετατρέψει σε υγρό.
Η διαδικασία αυτή είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της χαμηλής θερμοκρασίας στο εσωτερικό του ψυγείου.


Με άλλα λόγια, ο συμπυκνωτής είναι το σημείο στο ψυγείο όπου η θερμότητα που έχει απορροφηθεί από τα τρόφιμα αποβάλλεται στο περιβάλλον, επιτρέποντας την αποτελεσματική λειτουργία του ψυγείου.

Δεν πρόκειται δηλαδή για ηλεκτρικές αντιστάσεις (αλλά κάθε φορά που λειτουργεί το μοτέρ ζεσταίνεται και ο συμπυκνωτής ) όπου στην κατασκευή αυτή περνάει από τα εξωτερικά τοιχώματα για αποφυγή εξωτερικών υδρατμών . Το ίδιο μπορεί να παρατηρήσεις στα σημεία που ακουμπάει σε όλη την περίμετρο από τα λάστιχα πόρτας

Οι θερμοκρασίες καλές ως μέσος όρος , τα στοιχεία που δίνεις έχουν μίξη ανώτερου και κατώτερου ορίου θερμοκρασιών που γενικά είναι καλές .


Σε ευχαριστώ για τη απάντηση η αλήθεια είναι ότι υποψιαζομουνα ότι είναι από τις σωληνώσεις που περνάει το ψυκτικό υγρό ωστόσο παρατηρώ ότι η θερμοκρασία στα εξωτερικά τοιχώματα πλησίον στα λάστιχα της πόρτας είναι αρκετά υψηλή με το χέρι δεν το αντέχεις (θα το μετρησω) και αυτό παρατηρήθηκε μετά την επισκευή της βλάβης και πλήρωσης με φρέον.Υποψιαζομαι λάθος ποσότητα φρεον με αποτέλεσμα ζόρισμα στον συμπιεστή
Επίσης παρότι οι τιμές των θερμοκρασιών φαίνονται εντός ορίων κάποιες μέρες ξεφεύγει προς τα πάνω(11-13C) με αποτέλεσμα να ανάβει το alarm.
Συγκεκριμένα εχθές το βράδυ αργά που που σηκώθηκα για νερό είχε σταματήσει εντελώς να δουλεύει και περίμενα να δω αν θα ξεκινήσει επί 15λεπτα,έφτασε 11C και δεν είχε πάρει ακόμη,αναγκάστικα να κόψω ρεύμα και μετά πήρε.

Κυριακίδης
29-07-25, 22:20
Για τα αμέσως παραπάνω , έπρεπε να περιμένεις και πέρα τα 15 λεπτά (κακό παιδάκι ) :lool:
Μπορεί να βρέθηκε σε προγραμματισμένη απόψυξη με τις ηλεκτρικές αντιστάσεις και δεν γνωρίζω πόσος χρόνος είναι αυτός .
Στην αναφορά ότι ανάβει το αλαρμ , εκεί μπλοκάρισα λιγάκι και όντως να υπάρχει πρόβλημα άγνωστο , αλλά δεν το άφησες και μόνο του να δεις τι θα κάνει και πέρα τα 15 λεπτά . Πάω πάσο .

GSR600
30-07-25, 00:14
Για τα αμέσως παραπάνω , έπρεπε να περιμένεις και πέρα τα 15 λεπτά (κακό παιδάκι ) :lool:
Μπορεί να βρέθηκε σε προγραμματισμένη απόψυξη με τις ηλεκτρικές αντιστάσεις και δεν γνωρίζω πόσος χρόνος είναι αυτός .
Στην αναφορά ότι ανάβει το αλαρμ , εκεί μπλοκάρισα λιγάκι και όντως να υπάρχει πρόβλημα άγνωστο , αλλά δεν το άφησες και μόνο του να δεις τι θα κάνει και πέρα τα 15 λεπτά . Πάω πάσο .
Πριν λίγο το ξαναέκανε και έκατσα και περίμενα...:001_rolleyes: Ξαναπήρε μπροστά αλλά είχε φτάσει 15C δεν άναψε όμως το alarm. Τώρα έχει αρχίσει να καταλαβαίνει πάλι η θερμοκρασία σιγά σιγά.....Έχω βάλει έναν ανεμιστήρα να φυσάει το μοτέρ να το κραταει λίγο δροσερό γιατί είχε φουντώσει το κακόμοιρο50397. Πολύ φοβάμαι ότι θα επιβεβαιωθω
Διορθώνω...μόλις άναψε το alarm τελικά......

Κυριακίδης
30-07-25, 02:18
Δεν μπορεί να λες στο μήνυμα #19 ότι είχες 11-13c και είχε ανάψει το alarm και στο μήνυμα #21 να λες άλλα , ότι στους 15c δεν άναψε το alarm . Βρίσκεσαι άσκοπα σε σύγχυση χωρίς λόγο (π.χ. μπορεί να άνοιξες παρατεταμένα την πόρτα του ψυγείου και καλός κάλεσε το alarm )

Το πρόβλημα έχει λυθεί από τον 9ο μήνα του 2024 , επανέρχεσαι τώρα στον 7ο μήνα του 2025 , με μετρήσεις καλές , θα μπορούσα να υποθέσω νεότερο πρόβλημα που δεν σχετίζεται με το πρόβλημα που είχες τον 9ο μήνα του 2024 .
Αισθητήρα θερμοκρασίας ? / κλαπέτο φραγμένο ?
Κάνε μια χειροκίνητη απόψυξη και επανέλαβε για την κατάσταση .

GSR600
09-08-25, 14:01
Το ψυγείο επισκευάστηκε.Επειδη δεν είχα χρόνο να λύσω όλο το ψυγείο κάλεσα τεχνικό.Το πρόβλημα ήταν ο θερμοστάτης πάνω στα στοιχεία όπου έπρεπε να είναι 5Kohm και είχε ξεφύγει η τιμή του τελείως με αποτέλεσμα η πλακέτα να κάνει διάφορα.Επισης σε αυτά τα ψυγεία η παγολεκανη κάτω από την αντίσταση σπάει από τις συστολές-διαστολες και θέλει αλλαγή-επισκευη(αν γίνεται).Το ψυγείο έκτοτε δουλεύει καλά.Κοστος 150€.