PDA

Επιστροφή στο Forum : [Bosch] Δεν σταματά το μοτερ



kospoz
01-02-23, 08:13
Γεια σας και από μένα θα ήθελα την γνη σας γιατί θα τρελαθώ στο τέλος.χαλασε το ψυγείο μου που είναι bosch nofrost.το ψυγείο είναι 10 ετών.φωναξα έναν μάστορα και μετά από δοκιμές κατέληξε ότι το μοτέρ είχε χαλάσει.μου αλλάζει μοτέρ και φτερωτή και το ψυγείο ζωντάνεψε.μεχρι εδώ καλά.το θέμα είναι ότι για δεύτερη μέρα το μοτέρ δεν έχει σταματήσει ζεματαει ακούγονται τα υγρά όπως δεν έχει πίεση το νερό και το καζανάκι της τουαλέτας προσπάθει να γεμίσει.φωναξα τον μάστορα και μου λέει ότι η ζέστη στο μοτέρ και στο πλάι του ψυγείου στην πλευρά της κατάψυξης είναι φυσιολογική και ότι δεν έχει κάνει ακόμη κύκλωμα το ψυγείο.ισο για τα υγρά που ακούγονται μου είπε ότι έχει περάσει λίγο λάδι στο κυκλα και θα το κρατήσει το φίλτρο.το μοτέρ είναι HMK12AA SECOP.το μοντέλο του ψυγείου είναι KGN49A43.Καποια συμβουλή μπορείτε να μου δώσετε?

chipakos-original
01-02-23, 10:12
Γεια σας και από μένα θα ήθελα την γνη σας γιατί θα τρελαθώ στο τέλος.χαλασε το ψυγείο μου που είναι bosch nofrost.το ψυγείο είναι 10 ετών.φωναξα έναν μάστορα και μετά από δοκιμές κατέληξε ότι το μοτέρ είχε χαλάσει.μου αλλάζει μοτέρ και φτερωτή και το ψυγείο ζωντάνεψε.μεχρι εδώ καλά.το θέμα είναι ότι για δεύτερη μέρα το μοτέρ δεν έχει σταματήσει ζεματαει ακούγονται τα υγρά όπως δεν έχει πίεση το νερό και το καζανάκι της τουαλέτας προσπάθει να γεμίσει.φωναξα τον μάστορα και μου λέει ότι η ζέστη στο μοτέρ και στο πλάι του ψυγείου στην πλευρά της κατάψυξης είναι φυσιολογική και ότι δεν έχει κάνει ακόμη κύκλωμα το ψυγείο.ισο για τα υγρά που ακούγονται μου είπε ότι έχει περάσει λίγο λάδι στο κυκλα και θα το κρατήσει το φίλτρο.το μοτέρ είναι HMK12AA SECOP.το μοντέλο του ψυγείου είναι KGN49A43.Καποια συμβουλή μπορείτε να μου δώσετε? Ολο το θέμα είναι ο ήχος που ακούγεται??Από ψύξη πως πάει..??

kospoz
01-02-23, 12:19
Μια χαρά είναι από ψύξη απλά δεν σταματά να δουλεύει το μοτέρ ενώ έχουν περάσει 2 μερες

chipakos-original
01-02-23, 16:55
Μια χαρά είναι από ψύξη απλά δεν σταματά να δουλεύει το μοτέρ ενώ έχουν περάσει 2 μερες
Κοίτα η λογική λέει ότι αν ένας συμπιεστής δουλεύει ασταμάτητα δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. 1ο)Δεν έχει μέσα φρέον οπότε τρομπάρει αέρα και προσπαθεί να φτάσει την επιθυμητή θερμοκρασία ή 2ο) επειδή έγινε νέα εγκατάσταση και όλοι λένε ότι μετά την παρέλευση 3 ημερών έχει φτάσει στα ίσα του το ψυγείο απλά θέλει να περιμένεις λίγο ακόμη.........διότι αν δεν συμβαίνει τίποτε από αυτά τα δύο τότε μέσα στο ψυγείο θα πρέπει να έχεις -27 βαθμούς και να χει παγώσει το σύμπαν. Επειδή δεν είμαι ψυκτικός δεν θα κάνω τον μάντη, θα περιμένουμε λοιπόν απαντήσεις από επαγγελματίες αυτού του αθλήματος.

Κυριακίδης
01-02-23, 20:07
Πριν σου "αλλάξει το μοτέρ " , τι συμπτώματα βλάβης είχες (πιθανολογώ μια από τα ίδια της τωρινής συμπεριφοράς και προηγούμενη πιθανή διαρροή υγρών από πριν την 1η επίσκεψη του τεχνικού ) , οπότε και σήμερα (πάλι της υπάρχουσας διαρροής έχεις τα ίδια συμπτώματα )


για τα υγρά που ακούγονται μου είπε ότι έχει περάσει λίγο λάδι στο κύκλωμα και θα το κρατήσει το φίλτρο
Δεν υφίστατο αυτό το πράγμα , το φίλτρο δεν μπορεί να συγκρατήσει λάδια. Αυτό ισχύει σε περίπτωση οριζόντιας μεταφοράς της συσκευής , που πριν να δουλέψει πρέπει να σταθεί όρθιο κάποιες ώρες .

kospoz
01-02-23, 21:09
Πριν σου "αλλάξει το μοτέρ " , τι συμπτώματα βλάβης είχες (πιθανολογώ μια από τα ίδια της τωρινής συμπεριφοράς και προηγούμενη πιθανή διαρροή υγρών από πριν την 1η επίσκεψη του τεχνικού ) , οπότε και σήμερα (πάλι της υπάρχουσας διαρροής έχεις τα ίδια συμπτώματα )


Δεν υφίστατο αυτό το πράγμα , το φίλτρο δεν μπορεί να συγκρατήσει λάδια. Αυτό ισχύει σε περίπτωση οριζόντιας μεταφοράς της συσκευής , που πριν να δουλέψει πρέπει να σταθεί όρθιο κάποιες ώρες .

πριν γινει ολο αυτο το ψυγειο αρχισε να κανει περιεργο θορυβο και ειχε πεσει λιγο η αποδοση του.Το εβγαλα απο την πριζα μηπως ειχε πιασει παγο κτλ.Μολις το συνδεσα ανοιξε το alarm και δεν πηρε ποτε μπροστα.Ακουγα το ρελε που εδινε εντολη ενα τσακ και μετα απο 5 δευτερολεπτα παλι τσακ.Ετσι φωναξα τεχνικο

kospoz
01-02-23, 21:11
Κοίτα η λογική λέει ότι αν ένας συμπιεστής δουλεύει ασταμάτητα δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. 1ο)Δεν έχει μέσα φρέον οπότε τρομπάρει αέρα και προσπαθεί να φτάσει την επιθυμητή θερμοκρασία ή 2ο) επειδή έγινε νέα εγκατάσταση και όλοι λένε ότι μετά την παρέλευση 3 ημερών έχει φτάσει στα ίσα του το ψυγείο απλά θέλει να περιμένεις λίγο ακόμη.........διότι αν δεν συμβαίνει τίποτε από αυτά τα δύο τότε μέσα στο ψυγείο θα πρέπει να έχεις -27 βαθμούς και να χει παγώσει το σύμπαν. Επειδή δεν είμαι ψυκτικός δεν θα κάνω τον μάντη, θα περιμένουμε λοιπόν απαντήσεις από επαγγελματίες αυτού του αθλήματος.
το ψυγειο εχει φτασει τις θερμοκρασιες του αυτες δηλαδη που δειχνει το πανελ απλα συνεχιζει το βιολι του.Και εγω πιστευω οτι κατι γινεται με το φρεον.Γνωριζεις μηπως ποση ποσοτητα πρεπει να εχει?Αυριο μου ειπε ο τεχνικος θα περασει για να δει μηπως θελει συμπληρωμα το φρεον

Κυριακίδης
01-02-23, 22:56
Αυριο μου ειπε ο τεχνικος θα περασει για να δει μηπως θελει συμπληρωμα το φρεον
Άρα σε δουλεύει κατά επανάληψη . (δεν υφίσταται ο όρος "συμπλήρωμα φρεον ").


το ψυγειο εχει φτασει τις θερμοκρασιες του αυτες δηλαδη που δειχνει το πανελ απλα συνεχιζει το βιολι του
Πρέπει εδώ να καταλάβουμε το εξής , ναι μεν λέμε "έχει καλή ψύξη " , αλλά αυτό είναι συνέπεια τις πολύωρης λειτουργίας (έστω με μειωμένη απόδοση πράγματι του ψυγείου , είτε από μειωμένα υγρά , είτε άλλη αιτία π.χ. ανεμιστήρα κτλ ) .

Γιαυτό σωστά στο #4 σου ανέφερε το εξής
διότι αν δεν συμβαίνει τίποτε από αυτά τα δύο τότε μέσα στο ψυγείο θα πρέπει να έχεις -27 βαθμούς και να χει παγώσει το σύμπαν.

Αυτό για να το καταλάβεις , πρέπει να ξεκινήσεις το ψυγείο μετά από απόψυξη σε θερμοκρασία περιβάλλοντος . Και να παρακολουθήσεις με δικά σου εξωτερικά θερμόμετρα την πορεία της πτώσης θερμοκρασίας .

Εάν δεις ότι κάπου φρενάρει η απόδοση της ψύξης (προς τα κάτω , ενώ ταυτόχρονα δουλεύει συνεχώς το μοτέρ ) , τότε υπάρχει πρόβλημα απόδοσης (και σωστά δεν μπορεί να κόψει και να κάνει ένα διάλειμμα το μοτέρ )


πριν γινει ολο αυτο το ψυγειο αρχισε να κανει περιεργο θορυβο και ειχε πεσει λιγο η αποδοση του.
Για το σύμπτωμα που αναφέρεις , (μπορεί πριν να έρθει ο τεχνικός) να είχε απλά πρόβλημα ανεμιστήρα , που λες
αλλάζει μοτέρ και φτερωτή και το ψυγείο ζωντάνεψε. . Δεν θέλω να είμαι απόλυτος χωρίς αποδείξεις .

chipakos-original
01-02-23, 23:43
Να συμπληρώσω με λύπη μου ότι στο μοτέρ το παλιό οι θόρυβοι που ακούγονταν ήταν από τα καημένο το κλίξον το οποίο από τις συνεχόμενες προσπάθειες να ξεκινήσει το μοτέρ ανοιγόκλεινε και ακουγόταν αυτό το κλικ κάθε λίγο και λιγάκι. Η λύση ήταν η αλλαγή πυκνωτή εκκίνησης του μοτέρ και όχι η αντικατάσταση του συμπιεστή. Από εκεί και πέρα κι εγώ δεν θέλω να είμαι απόλυτος χωρίς αποδείξεις , αλλά επειδή το έχω ζήσει πολύ φοβάμαι ότι το έργο επαναλαμβάνεται.

Di*Ca_Electronic
03-02-23, 00:04
Φίλε Κώστα,
σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ μ΄ ΥΓΕΙΑ.
Δεν γνωρίζω αν ήρθε σήμερα (02.02.2023) ο τεχνικός κι έδωσε λύση στη συμπεριφορά λειτουργίας του ψυγείου σου.
Αλλά όπως γράφει ο φίλος Δημήτρης από Γαλάτσι Αθήνας από προσωπική του εμπειρία κι επειδή επί πλέον φαίνεται
εντελώς λογικό έχει ελεγχθεί ο πυκνωτής εκκίνησης του ψυγείου σου;
Μάλιστα αν ο πυκνωτής υπάρχει κι έχει πρόβλημα (απώλειας χωρητικότητας ή βραχυκυκλώματος) και δεν έχει αντικατασταθεί,
τότε είναι πολύ πιθανόν (κατά 90% ίσως), σ΄ αυτόν ν΄ οφείλεται το θέμα της μη διακοπής του νέου συμπιεστή.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

Di*Ca_Electronic
03-02-23, 03:34
Και κάτι ακόμα.
Σύμφωνα με το User Manual ( https://manualzz.com/download/54042433 ) για το παρόμοιο μοντέλο KGN49A/00GB/03
οι θερμοκρασίες στον καταψύκτη κυμαίνονται από -16ο C έως -24ο C (SUPER) ενώ στη συντήρηση από +8ο C Max. μέχρι +2ο C Min.

Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

Κυριακίδης
03-02-23, 03:50
Λογικά στην υπόθεση πυκνωτή υποθέτοντας ότι είναι ελαττωματικός , δεν θα δούλευε συνεχώς (έστω και με υποτίθεται μειωμένη απόδοση από πλευράς συμπιεστή ) , αλλά θα έκοβε από το κλίξον , (πιστεύοντας κατά την γνώμη μου ότι το κλίξον περιέχει και ιδιότητες θερμικού προστασίας που θα αναγκάσει τον συμπιεστή να σταματήσει )

Di*Ca_Electronic
03-02-23, 04:39
Φίλε Πέτρο,
πράγματι το klixon παρέχει θερμική προστασία αλλά επειδή ο φίλος Κώστας αναφέρει στο post #1 ότι το μοτέρ δεν σταματάει να
λειτουργεί και δείχνει υπερθέρμανση, σημαίνει ότι το klixon ΔΕΝ κόβει τη λειτουργία του μοτέρ.
Ο πυκνωτής - εάν υπάρχει δεν το γνωρίζω - αλλά πρέπει ν΄ υπάρχει ως πυκνωτής εκκίνησης, όπως το λέει τ΄ όνομα του εκκινεί τον
συμπιεστή, αλλά σε περίπτωση ελαττωματικού πυκνωτή είναι πολύ πιθανόν να το θέτει σε συνεχή λειτουργία.
Σε κάθε περίπτωση ένας έλεγχός του μ΄ ένα καπασιτόμετρο ΔΕΝ θα έβλαπτε, τουναντίον βοηθούσε.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

tipos
03-02-23, 20:19
Γειά σου Κώστα.
Το μοτέρ που αναφέρεις στο 1# post είναι το παλιό ή το καινούριο;
Αν είναι το καινούριο τότε όλα καλά ως προς την επιλογή του μοτέρ.
Από κει και πέρα η αντικατάσταση του μοτέρ πρέπει να γίνει αφού καθαριστεί το κύκλωμα από λάδια. Αν δεν καθαριστεί δεν αποδίδει σωστά. Αυτό είναι μια βασική αρχή σε ψυγεία που δουλεύουν με R600 όπως το δικό σου.
Επίσης τα υγρά πρέπει να μπουν με ζυγαριά ακριβείας και όχι με βάση τις πιέσεις που δείχνει το μανόμετρο.
Αν έγινε σωστά η διαδικασία αντικατάστασης του μοτέρ μετά πάμε σε πρόβλημα βεντιλατερ κατάψυξης, χαλασμένο ταμπερ, πρόβλημα σε διακόπτη πόρτας και πιο σπάνια σε αισθητήρες.

kospoz
05-02-23, 16:02
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.οχι δυστυχώς το πρόβλημα δεν έχει λυθεί περιμένω τον τεχνικό την Δευτέρα να ελέγξει την συνδεσμολογία μήπως έγινε κάτι λάθος.ο τύπος είναι απατεώνας.οπως ανέφερε ο φίλος tipos πιο πάνω τα υγρά σε καμία περίπτωση δεν μπήκανε ζυγαριά αλλά όπως μου είπε η γυναίκα μου επειδή εγώ έλειπα σύνδεσεια μπουκάλα και όταν σταμάτησε να ρουφάει της είπε ότι το κύκλωμα είναι εντάξει από φρεον.αυτο που θέλω να σας ρωτήσω είναι ότι κλείνω το ψυγείο από το κουμπί που υπάρχει στην πόρτα της συντήρησης και το μοτερ συνεχίζει να δουλεύει και κλείνει μόνο αν το βγάλω από την πρίζα.ειναι φυσιολογικό αυτό?όσο για τον τύπο τον δήθεν μάστορα μου έκοψε τιμολόγιο με μειωμένη τιμή 60 ευρώ συν το ΦΠΑ και όταν τον ρώτησα γιατί δεν υπάρχουν τα ανταλλακτικά στο τιμολόγιο μου είπε ότι τα πήρε χωρίς ΦΠΑ ακόμη γελάω.αν δεν μου επιστρέψει αύριο τα χρήματα σε περίπτωση που δεν διορθώσει την βλάβη την μύνηση την έχει στην τσέπη του.μια δουλειά 3 ωρών έφαγα μια εβδομάδα

Κυριακίδης
05-02-23, 21:53
Φίλε Κώστα να απαντάς στις ερωτήσεις / απάντησε για το #14

Το μοτέρ που αναφέρεις στο 1# post είναι το παλιό ή το καινούριο;


μου είπε η γυναίκα μου επειδή εγώ έλειπα σύνδεσεια μπουκάλα και όταν σταμάτησε να ρουφάει της είπε ότι το κύκλωμα είναι εντάξει από φρεον.
Διευκρίνισε να καταλάβουμε καλύτερα , εννοείς ήρθε δεύτερη φορά για να κάνει την περίφημη "συμπλήρωση φρέον" ? ( ή η αναφορά αυτή είναι για την 1η φορά που ήρθε ο τεχνικός) , γιατί αν είναι η 2η φορά , τότε πιθανά να υπήρχε διαρροή φρεον (μόνιμη εξ αρχής και πριν αντικαταστήσει το υποτίθεται μοτέρ)

Δεν απάντησες και σε ερώτηση που σου έκαναν μέχρι πόσο κατεβάζει την θερμοκρασία αυτήν την στιγμή (παρόλο που δουλεύει συνεχώς / π.χ. παγώνουν τα πράγματα ακόμη και στην συντήρηση? ) , από αυτά θα βγουν διάφορα συμπεράσματα , από τις λεπτομέρειες και την σειρά ενεργειών του τεχνικού .

Η γνώμη μου είναι να πάρεις και 2η γνώμη άλλου τεχνικού , αλλά να του πεις για την επίσκεψη του 1ου τεχνικού , καθώς και το ιστορικό της 1ης βλάβης που είχες πριν την επίσκεψη του 1ου τεχνικού.

kospoz
05-02-23, 22:24
Συγνώμη για το μπέρδεμα.ναι αναφέρομαι στο νέο μοτέρ που τοποθετήθηκε επίσης αλλάχτηκε και το βεντιλατερ κατάψυξης.ο τεχνικός ήρθε δεύτερη φορά γιατί του είπα ότι το μοτέρ για τρίτη ημέρα δουλεύει συνέχεια.την δεύτερη φορά έβαλε μια ακόμη ελάχιστη ποσότητα φρέον.το περίεργο είναι ασχέτως την συνεχόμενη λειτουργία δεν υπάρχει πάγωμα ιδίως στη συντήρηση η οποία έχει 4 βαθμούς και -16 η κατάψυξη.το πλαϊνό πάνελ στο κάτω μέρος που βρίσκεται η κατάψυξη ζεματαει επίσης το ίδιο και το μοτέρ.παλιοτερα το ψυγείο έκανε τα παριεργα και έντονα κρακ για τον πάγο τώρα τίποτα απολύτως.οπως είπα και πιο πριν δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εφόσον κλείνω το ψυγείο από το κουμπί οn off το μοτέρ συνεχίζει και βαράει.

kospoz
05-02-23, 22:28
Φίλε Πέτρο,
πράγματι το klixon παρέχει θερμική προστασία αλλά επειδή ο φίλος Κώστας αναφέρει στο post #1 ότι το μοτέρ δεν σταματάει να
λειτουργεί και δείχνει υπερθέρμανση, σημαίνει ότι το klixon ΔΕΝ κόβει τη λειτουργία του μοτέρ.
Ο πυκνωτής - εάν υπάρχει δεν το γνωρίζω - αλλά πρέπει ν΄ υπάρχει ως πυκνωτής εκκίνησης, όπως το λέει τ΄ όνομα του εκκινεί τον
συμπιεστή, αλλά σε περίπτωση ελαττωματικού πυκνωτή είναι πολύ πιθανόν να το θέτει σε συνεχή λειτουργία.
Σε κάθε περίπτωση ένας έλεγχός του μ΄ ένα καπασιτόμετρο ΔΕΝ θα έβλαπτε, τουναντίον βοηθούσε.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

Πριν γίνει αλλαγή του μοτέρ ο τεχνικός είχε δοκιμάσει ρελέ και πυκνωτή εκκίνησης χωρίς κάποιο αποτέλεσμα και γι'αυτό κατέληξε στο μοτερ

Κυριακίδης
06-02-23, 00:33
Προσωπικά ξεκινώντας από το σύμπτωμα #6 . Βρήκαμε που βρήκαμε ότι έχει πρόβλημα ο συμπιεστής (μένει ένα αίνιγμα αν ο θόρυβος ήταν από τον συμπιεστή ) ή τον ανεμιστήρα .
Γιατί αν δεν ήταν από τον ανεμιστήρα ο θόρυβος , μου μπαίνουν υποψίες ότι το ψυγείο έχει είχε διαρροή μέσα στο κύκλωμα.
Από αυτό έφερε στην συνέχεια πρόβλημα στον συμπιεστή / παλιό και νέο.
Εκτός από τα σημαντικά που αναφέρονται στο #14 (βασικές ενέργειες που θα έπρεπε να γίνουν ) , εξαιτίας της αναφοράς στο #6 αλλά και αν δεν ήταν ο θόρυβος από τον ανεμιστήρα , αλλά από τον συμπιεστή ( δεν αναφέρομαι σε θόρυβο του κλίξον ) . Μπαίνουν υποψίες διαρροής στο ψυκτικό κύκλωμα , και θα έπρεπε συμπληρώνοντας τα του #14 να γίνει έλεγχος του ψυκτικού κυκλώματος για πιθανή διαρροή.
Για τον τεχνικό ήταν σημαντικό (πριν αλλάξει τον συμπιεστή ) , γιατί αν δεν το κάνεις , όσα μοτέρ και να αλλάξεις , όσα υγρά και να αντικαταστήσεις , θα υπάρχει συνεχώς πρόβλημα.

tipos
06-02-23, 19:51
Αν το μοτέρ δεν σταματά όταν κλείνεις από τον γενικό διακόπτη τότε σίγουρα έχει λάθος συνδεσμολογία στο μοτέρ.
Να φανταστώ ότι όταν πατάς τον γενικό διακόπτη όλα τα άλλα όπως η λάμπα σβήνουν σωστά;

kospoz
11-02-23, 07:57
Έτσι ακριβώς χθες τελικάετα από μαλώματα και φωνές ήρθε ο τεχνικός και άλλαξε την συνδεσμολογία και βουαλα το μοτέρ αρχίζει να σταματά και να δουλεύει κανονικά.ομως......δουλευει παραπάνω από όσο πρέπει από ότι καταλαβαίνω προσωπικά και δείχνει πάλι να βράζει τα υγρά ένας θόρυβος όπως όταν τραβάει νερό το καζανάκι της τουαλέτας χωρίς να έχει πίεση το νερό.λετε να υπάρχει θέμα στην πλήρωση του φρέον?το μοτέρ είναι 1/4 sepco made in slovakia και αυτό το συγκεκριμένο ακούγεται αρκετά δηλαδή με το μανισιο ούτε καταλάβαινα ποτέ δούλευε το ψυγείο ενώ με αυτό είναι λες και ακούω υψηλές συχνότητες μέσα στα αυτιά μου

tipos
11-02-23, 21:59
Από την στιγμή που δεν έγινε καθαρισμός του κυκλώματος και δεν έγινε πλήρωση υγρών με ζυγαριά είναι αυτονόητο ότι δεν θα δουλέψει όπως πρέπει.
Τουλάχιστον τώρα κάνει παύσεις.
Ο χρόνος θα δείξει αν θα κρατήσει ή αν θα ξαναβγάλει βλάβη σύντομα.
Το μοτέρ είναι καλής ποιότητας,ο θόρυβος έχει να κάνει με την σωστή τοποθέτηση από όλες τις απόψεις.

kospoz
11-02-23, 22:54
Από την στιγμή που δεν έγινε καθαρισμός του κυκλώματος και δεν έγινε πλήρωση υγρών με ζυγαριά είναι αυτονόητο ότι δεν θα δουλέψει όπως πρέπει.
Τουλάχιστον τώρα κάνει παύσεις.
Ο χρόνος θα δείξει αν θα κρατήσει ή αν θα ξαναβγάλει βλάβη σύντομα.
Το μοτέρ είναι καλής ποιότητας,ο θόρυβος έχει να κάνει με την σωστή τοποθέτηση από όλες τις απόψεις.
Σίγουρα δεν έβαλε με ζυγαριά είχε μια μπουκάλα και έβαζε δεν ξέρω που κατάλαβε ότι έπρεπε να σταματήσει.τωρα κανονικά πρέπει να βγάλει τα υγρά και να τα βάλειε ζυγαριά έτσι?
Βλέπω να φωνάζω εξουσιοδοτημένο service της bosch από την αρχή έπρεπε αλλά είπα να βοηθήσω της γειτονιάς άτομο.

Κυριακίδης
12-02-23, 01:03
Σίγουρα δεν έβαλε με ζυγαριά είχε μια μπουκάλα και έβαζε δεν ξέρω που κατάλαβε ότι έπρεπε να σταματήσει.τωρα κανονικά πρέπει να βγάλει τα υγρά και να τα βάλειε ζυγαριά έτσι?
Οι καθαρές δουλειές γίνονται έτσι (τεχνική χωρίς χρήση φλόγας για τις κολλήσεις , αλλά με συνδέσμους / σωστή ιεραρχία αλλαγής φίλτρου , αυτό που είναι σαν αμπούλα / κατόπιν κενό με αντλία κενού / και αναπλήρωση με ζυγαριά ) . Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν γίνει καθαρισμός σωληνώσεων , τουλάχιστον το φίλτρο είναι ένα σημαντικό βήμα και θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε ημικαθαρισμός εσωτερικού ψυκτικού κυκλώματος .
https://www.youtube.com/watch?v=IWzNHFmSqU8
Και παρακάτω η κλασσική μέθοδος (παλιότερα με φλόγες για τις κολλήσεις που δεν είναι ότι καλύτερο , αλλά δεν είναι και κάτι απαγορευτικό , ούτε είναι απαγορευτικό η αναπλήρωση υγρών να γίνεται με μανόμετρα )
https://www.youtube.com/watch?v=3Jf6xw8TbEY


δεν έβαλε με ζυγαριά είχε μια μπουκάλα και έβαζε δεν ξέρω που κατάλαβε ότι έπρεπε να σταματήσει.
Για έναν έμπειρο τεχνικό αυτό δεν θεωρείται έκπληξη , θυμάμαι παλιά έναν γνωστό μου που μπορούσε να αναπληρώσει υγρά σωστά χωρίς μανόμετρα και ζυγαριά , του είχα βάλει και στοίχημα ότι το γεμίζει λάθος , το στοίχημα το έχασα όταν κατόπιν είδαμε τις πιέσεις με μανόμετρο και πράγματι κατάφερε τις σωστές πιέσεις χωρίς τα παραπάνω μέσα .
Αλλά για έναν άσχετο και πηγαίνοντας κουτουρού , χάνεις την μπάλα.

Δες αν υπάρχει περίπτωση να χτυπούν σωληνώσεις μεταξύ τους στο πίσω μέρος , ή δες αν οι λαστιχένιες βάσεις όπου στηρίζεται το μοτέρ είναι σωστές , ακούμπα το μοτέρ και μετακίνα το για να δεις αν παρατηρείς αλλαγές στον θόρυβο.

Δώσε μας αν είναι εύκολο τους χρόνους που το μοτέρ λειτουργεί σε λεπτά / και τους χρόνους που κάνει σε παύση (μετά από πολύωρη λειτουργία με μόνιμα κλειστές τις πόρτες χωρίς να τις ανοίγεις καθόλου) / πόσα λίτρα είναι μικτά το ψυγείο κατάψυξη και συντήρηση.

kospoz
12-02-23, 09:49
Οι καθαρές δουλειές γίνονται έτσι (τεχνική χωρίς χρήση φλόγας για τις κολλήσεις , αλλά με συνδέσμους / σωστή ιεραρχία αλλαγής φίλτρου , αυτό που είναι σαν αμπούλα / κατόπιν κενό με αντλία κενού / και αναπλήρωση με ζυγαριά ) . Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν γίνει καθαρισμός σωληνώσεων , τουλάχιστον το φίλτρο είναι ένα σημαντικό βήμα και θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε ημικαθαρισμός εσωτερικού ψυκτικού κυκλώματος .
https://www.youtube.com/watch?v=IWzNHFmSqU8
Και παρακάτω η κλασσική μέθοδος (παλιότερα με φλόγες για τις κολλήσεις που δεν είναι ότι καλύτερο , αλλά δεν είναι και κάτι απαγορευτικό , ούτε είναι απαγορευτικό η αναπλήρωση υγρών να γίνεται με μανόμετρα )
https://www.youtube.com/watch?v=3Jf6xw8TbEY


Για έναν έμπειρο τεχνικό αυτό δεν θεωρείται έκπληξη , θυμάμαι παλιά έναν γνωστό μου που μπορούσε να αναπληρώσει υγρά σωστά χωρίς μανόμετρα και ζυγαριά , του είχα βάλει και στοίχημα ότι το γεμίζει λάθος , το στοίχημα το έχασα όταν κατόπιν είδαμε τις πιέσεις με μανόμετρο και πράγματι κατάφερε τις σωστές πιέσεις χωρίς τα παραπάνω μέσα .
Αλλά για έναν άσχετο και πηγαίνοντας κουτουρού , χάνεις την μπάλα.

Δες αν υπάρχει περίπτωση να χτυπούν σωληνώσεις μεταξύ τους στο πίσω μέρος , ή δες αν οι λαστιχένιες βάσεις όπου στηρίζεται το μοτέρ είναι σωστές , ακούμπα το μοτέρ και μετακίνα το για να δεις αν παρατηρείς αλλαγές στον θόρυβο.

Δώσε μας αν είναι εύκολο τους χρόνους που το μοτέρ λειτουργεί σε λεπτά / και τους χρόνους που κάνει σε παύση (μετά από πολύωρη λειτουργία με μόνιμα κλειστές τις πόρτες χωρίς να τις ανοίγεις καθόλου) / πόσα λίτρα είναι μικτά το ψυγείο κατάψυξη και συντήρηση.

Καλημέρα δεν γνωρίζω ακριβώς πώς την έκανε την διαδικασία επειδή δεν ήμουν παρών αλλά η γυναίκα μου.Το Σάββατο ήρθε άλλη μια φορά γιατί του είπα ότι κάνει θόρυβο και μου ξαναεβαλε λίγο φρέον και είπε ότι θα στρώσει ο θόρυβος.τελικα το αποτέλεσμα ήταν να μην σταματήσει ο θόρυβος αλλά επιπλέον τώρα το μοτέρ δουλεύει συνέχεια χωρίς παύσεις.ειδα πίσω στον συμπιεστή το ένα σωληνάκι ότι έπιασε πάγο και το δοχείο το πλαστικό έχει αρκετό νερό.μαλλον κάτι με τα υγρά που έβαλε ο τύπος έχει να κάνει αυτό έτσι?

tipos
12-02-23, 17:39
Πάγο έπιασε γιατί έχει πολλά υγρά και σίγουρα έχει και αυξημένες πιέσεις, εξού και ο θόρυβος.
Η διαδικασία πρέπει να γίνει από την αρχή.
Καθαρισμός, καινούριο φίλτρο, κενό και πλήρωση με ζυγαριά.
Ελπίζω να έβαλε R600 και όχι R134 γιατί με όσα έχουν ειπωθεί δεν αμφιβάλλω ότι το έκανε και αυτό, το έχω δει το έργο πολλές φορές