PDA

Επιστροφή στο Forum : TOYOTA AURIS 2007 ΣΤΡΟΦΕΣ ΡΕΛΑΝΤΙ



Xristos84
23-05-22, 03:42
Τον τελευταίο μήνα όταν το αμάξι είναι κρύο μέχρι να ανεβάσει σιγά σιγά θερμοκρασία η μηχανή το ρελαντί μου όχι συνέχεια αλλά σπασμοδικά μου κάνει μικρές αρρυθμίες. Μετά δεν έχει πρόβλημα, επίσης και ζεστό αν είναι, το σβήσεις και μετά το βάλεις μπροστά είναι εντάξει. Στην κρύα εκκίνηση μου το κάνει. Τι μπορεί να φταίει;
Δεν έχω πρόβλημα επιτάχυνσης ή ρεταρίσματος

chipakos-original
23-05-22, 11:36
Εγώ σε ανάλογο πρόβλημα αντικατέστησα τα μπουζοκαλώδια.Εμένα όμως μου έκανε λόξυγκα και σε πορεία, οπότε είναι λίγο διαφορετική περίπτωση.

xrhstos1978
23-05-22, 21:17
βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης

Xristos84
24-05-22, 01:25
βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης
Συνονόματε,
μπορείς να με βοηθήσεις στο https://www.antallaktikaonline.gr/ να το βρω ποιο είναι; δυσκολεύομαι να το βρω...:001_huh:

ΣΙΣΚΟΣ
24-05-22, 22:04
Σε παρόμοιο πρόβλημα που είχα σε πεζώ 206 του 1999..(για δεύτερη φορά).έβγαλα το πόλο της μπαταρίας για 5 λεπτά και επανήλθε σε φυσιολογικά επίπεδα ....δεν χάνεις κάτι να δοκιμάσεις.

Xristos84
25-05-22, 00:35
Σε παρόμοιο πρόβλημα που είχα σε πεζώ 206 του 1999..(για δεύτερη φορά).έβγαλα το πόλο της μπαταρίας για 5 λεπτά και επανήλθε σε φυσιολογικά επίπεδα ....δεν χάνεις κάτι να δοκιμάσεις.
Θα πειραματιστώ αύριο :001_smile:

Xristos84
25-05-22, 11:02
Θα πειραματιστώ αύριο :001_smile:

Το δοκίμασα , πάλι τα ίδια μου κάνει...

xrhstos1978
25-05-22, 11:32
παρε σε ανταλλακτικά toyota και ρώτησε τους με τον α. πλαισίου

Xristos84
05-06-22, 20:52
Πήγα σε συνεργείο , ο εγκέφαλος είναι καθαρός χωρίς σφάλμα , μου έκανε και καθαρισμό της πεταλούδας.
Το πρόβλημα παραμένει..

Xristos84
19-06-22, 02:42
Για την ιστορία , τελικά έβαλε επιτέλους σφάλμα ο εγκέφαλος (P0303).
Πήγα σε ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων , του είπα να ελέγξει μπουζί , μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστές και ειδικότερα αυτά του 3 κυλίνδρου που υποδείκνυε το σφάλμα.
"Ελαττωματικός" πολλαπλασιαστής, αλλάχτηκε με καινούργιο , 4 μέρες το αμάξι δουλεύει μια χαρά, κατά πάσα πιθανότητα αυτό ήταν το πρόβλημα.

chipakos-original
19-06-22, 14:24
Για την ιστορία , τελικά έβαλε επιτέλους σφάλμα ο εγκέφαλος (P0303).
Πήγα σε ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων , του είπα να ελέγξει μπουζί , μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστές και ειδικότερα αυτά του 3 κυλίνδρου που υποδείκνυε το σφάλμα.
"Ελαττωματικός" πολλαπλασιαστής, αλλάχτηκε με καινούργιο , 4 μέρες το αμάξι δουλεύει μια χαρά, κατά πάσα πιθανότητα αυτό ήταν το πρόβλημα.
Τελικά δεν ήταν μπουζοκαλώδια αλλά ο πολλαπλασιστής.....το στοχεύσαμε το πρόβλημα καλά από την αρχή.

Xristos84
08-09-25, 12:20
Επανέρχομαι καθώς μετά από σχεδον 3 χρόνια έχω πάλι το ίδιο πρόβλημα τους τελευταίους 2 μήνες (όταν μείνει το αμάξι αρκετή ώρα ακίνητο τόσο όσο να πέσει η θερμοκρασία του για καλοκαίρι και το βάζω μπροστά μου παίζει το ρελαντι +- 150 rpm έως ότου ζεσταθεί) δεν έχω κοψίματα ή ρετάρισμα. Μου έβγαλε 2 φόρες σφάλμα ο εγκέφαλος αλλά όταν έσβησε το αμάξι και το ξαναβαλα μπροστά είχε χαθεί.
Άλλαξα μπουζί , φίλτρο αέρα , καθάρισα το maf με ειδικό spray...
Τώρα έβαλα 100αρα βενζίνη από άλλο βενζινάδικο μήπως η βενζίνη ήταν κακής ποιότητας από το βενζινάδικό που βάζω.
Επόμενο βήμα είναι να βάλω liqui moly pro-line fuel injection cleaner
Μου είπαν σε παρόμοιο πρόβλημα δούλεψε.
Τι μπορεί να είναι τώρα πάλι; πριν πάω σε μηχανικό και αρχίζει να αλλάζει διάφορα μέχρι να το βρει αν το βρει..

Δημ.Φυλακτος
08-09-25, 13:27
Τώρα έβαλα 100αρα βενζίνη από άλλο βενζινάδικο μήπως η βενζίνη ήταν κακής ποιότητας από το βενζινάδικό που βάζω.
Επόμενο βήμα είναι να βάλω liqui moly pro-line fuel injection cleaner


Η 100αρα ειναι πιο επηρρεπης σε νοθεια απο μερικους βενζιναδες λογω αυξημενου κερδους,να προτιμας Εταιρικο πρατηριο.

Τα καθαριστικα αυτα ειναι πιο πολυ για συντηρηση,εαν ειναι βουλωμενο το μπεκ δεν θα στο ξεβουλωσει με την μια,εαν εχεις προβλημα το δειχνει το μανομετρο σε λιγα λεπτα (''κ@τουραει'' το λενε τα παλια μαστορια) οταν συνδεθει πριν τον αισθητηρα πιεσης καυσιμου.
Θα δεις πως η πιεση θα πεφτει σιγα-σιγα και δεν θα μενει σταθερη (σβηστο το μοτερ,1η σκαλα το κλειδι να δουλεψει η αντλια).
Εαν εχεις προβλημα σε καποιο μπεκ θα εχεις και μειωμενη αποδοση,ουτε χαμηλα ουτε ψηλα θα δουλευει σωστα.

Xristos84
09-09-25, 12:52
Χθες μου έβγαλε σφάλμα ο εγκέφαλος και το αμάξι σαν να έχασε δύναμη με το ζόρι ανέβασε στροφές , σταμάτησα δεξια και έσβησα το αμάξι για να διαβάσω το σφάλμα στον εγκέφαλο ωστόσο το σφάλμα είχε εξαφανιστεί. Όταν ξαναέβαλα μπροστά το αμάξι ήταν ενταξει , μου έδωσε την εντύπωση πως το σφάλμα "προπληπτικά απενεργοποίησε" κάποιον κύλινδρο.

Δημ.Φυλακτος
09-09-25, 13:17
Η μετρηση με ενα μανομετρο της πιεσης δεν παιρνει πανω απο 5' στο συνεργειο,απλα το παρεμβαλει αναμεσα στα σωληνακια.
Κανε και ενα καθαρισμο μπεκ σε συνεργειο εμ μηχανηαμ με υπερηχους,εστω μια φορα στην ζωη του το αυτοκινητο (αμα το θες για δικο σου για χρονια) δεν κανει κακο.

Xristos84
20-09-25, 09:58
Για άλλη μια φορά πολλαπλασιαστής στον ίδιο κύλινδρο (P0303) . Δηλαδή ο πολλαπλασιαστής που είχα βάλει πριν 3 χρόνια είχε αρχίσει να τα παίζει (εμπιστεύτηκα τον βλάκα τον μάστορα και έβαλε συμβατό και τον είχα πληρώσει και 100 ευρώ) . Τώρα έβαλα denso αυτούς που βάζει η toyota, ίδιος με τους άλλους 3 που έχω. Μετά την αλλαγή πριν μια εβδομάδα όλα βαίνουν καλώς. Υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει κάτι εκεί στον τρίτο κύλινδρο και να καίει τους πολλαπλασιαστές ή απλά έπεσα στην περίπτωση "ότι πληρώσεις παίρνεις" ;

Δημ.Φυλακτος
20-09-25, 11:04
(εμπιστεύτηκα τον βλάκα τον μάστορα και έβαλε συμβατό και τον είχα πληρώσει και 100 ευρώ)

Το ''συμβατο'' ειναι πονεμενη ιστορια,η καθε εταιρια βγαζει αντιστοιχια με τον εργοστασιακο κωδικο-με αλλη εταιρια και γινεται μυλος.


Τώρα έβαλα denso αυτούς που βάζει η toyota, ίδιος με τους άλλους 3 που έχω.

Κακως δεν εβαλες αυτον εξ'αρχης,ειχα προβλημα με τον αισθητηρα λαμδα,ο ''συμβατος'' μου μου εδωσε μεγαλο καταστημα ανταλλακτικων Skoda στην Λιοσιων μου δημιουργουσε προβληματα συν αυξημενη καταναλωση καυσιμου.
Μετα απο πολυ ψαξιμο (συμβατοτητα με κωδικους κλπ) κατεληξα και πηρα απο NGK (αγγλια) επακριβως τον ιδιο με αυτον που φοραγε αρχικα το αμαξι (NGK) και σωθηκα !