PDA

Επιστροφή στο Forum : [Άλλη] hotpoint ariston aqsd 291 u F1 error και άλλες απορίες



kbantikos
23-05-20, 22:08
Καταρχάς το προηγούμενο μήνυμα γράφτηκε με το ipad και μάλλον κάτι γίνεται με την κωδικοποίηση των χαρακτήρων. Απολογούμαι για την αναστάτωση.

Δεύτερον παρακολουθώ το forum καιρό τώρα σαν επισκέπτης μπράβο σας για την πολλή καλή δουλειά :thumbup::thumbup1: ήρθε και εμένα η ώρα μου να σας χρειαστώ.

Πάμε λοιπόν.

Πως αρχίζεις να περιγράφεις ενα πρόβλημα για μια μάρκα η οποία δεν υπάρχει καν στο πρόθεμα; axriston axariston antixriston κ.ο.κ.

Αγορασμένο σε εξευτελιστική τιμή ολοκαίνουργιο απο φίλο ο οποίος το είχε και καθόταν συσκευασμένο δουλεύει τον τελευταίο χρόνο σαν επικουρικό. Ε τόσο δούλεψε πριν τινάξει τα πέταλα.
Μου πετάει το παραπάνω μήνυμα και δεν κάνει τίποτα. Το πρόβλημα παραπέμπει σε πρόβλημα του motor triac και έιναι πρόβλημα της πλακέτας σύμφωνα με πηγές του διαδικτύου, δηλ. δεν δίνεται σήμα αν έχω καταλάβει καλά στο να αρχίζει να γυρνάει ο κάδος. Συστήνεται η αλλαγή πλακέτας.

Υποψιασμένος λοιπόν μιλάω με τον τεχνικό της εταιρείας και μου λέει ο ευγενέστατος άνθρωπος δεν γνωρίζω αμα δεν το δω αλλα το F1 είθισται να παραπέμπει στην πλακέτα.
Δεν τον φέρνω τον άνθρωπο γιατί νομίζω όλοι καταλαβαινόμαστε, παίρνω την πλακέτα στα χέρια την πάω σε τύπο που τις φτιάχνει, ε μου λέει δεν βρήκα κάτι άξιο λόγου έκανα οτι μπορούσα και πάρτα, συγνώμη πάρτην, ε την πήρα και εγώ πήρε και αυτος το 20, κάτι έπρεπε να πει ο άνθρωπος την βάζω μέσα (την πλακέτα) λειτουργεί αρχίζει παίρνει νερό (όχι η πλακέτα), ώπα λέω εδώ είμαστε και πραγματικά εκεί ήμασταν και εκεί μείναμε, ο κάδος με κοιτούσε αγέρωχος και ακίνητος σαν τα ψηλά βουνά.

Και ναι καλά μαντέψατε μετά από λίγο βγήκε για καφέ και το F1 (βέβαια εκτός απο το Fault 1 και άλλες έννοιες που αρχίζουν με αυτό γράμμα μπορούν να συσχετιστούν στην αγγλική με την κατάστασή μου).
Καμμιά ιδέα παίδες έχουμε; Νερό πάιρνει το πλυντήριο και το αδειάζει κανονικά αλλά ο κάδος δεν γυρίζει με τίποτα.

Επειδή έχω την τιμή να είμαι και πολύτεκνος πατέρας το δεύτερο πλυντήριο μας είναι απολύτως απαραίτητο και πάμε τώρα στο δεύτερο ερώτημα σε περίπτωση που αρχίζουμε να ακούμε Πουλόπουλο έχετε κάποια πρόταση σαν επαγγελματίες για αγορά πλυντηρίου χωρίς πολλά ηλεκτρονικά καλούδια (350€) σκέφτομαι LG πάνε καλά σε όλα τα reviews.

Είχαμε σκεφτεί και για αγορά σοβαρού επαγγελματικού πλυντηρίου της made in U.S.A speed queen αλλά δεν μου βγαίνει μακρο-οικονομικά η απόσβεση. Πιο καλή η λύση ενός σοβαρού κυρίως πλυντηρίου και ενός μικρότερου επικουρικού.

Σας κούρασα ρε παίδες το γνωρίζω και σας ζητώ συγνώμη.

georgis
25-05-20, 22:41
Καλησπέρα.
Τα speed queen στιβαρή κατασκευή επαγγελματικά καθαρά πλυντήρια.
Ακριβά για αυτό που θες και εξίσου πανακριβααααα ανταλλακτικά όταν τα χρειαστείς.
LG άψογα σε όλα τους,μηδενικές ηλεκτρικες-ηλεκτρονικες βλάβες.μια ίσως εαισθησια στα ρουλεμαν-τσιμουχα.θα του έχεις πιει το αίμα μέχρι τότε.
Αυτά από τεχνική και προσωπική άποψη.

Κυριακίδης
26-05-20, 02:10
έχετε κάποια πρόταση σαν επαγγελματίες για αγορά πλυντηρίου χωρίς πολλά ηλεκτρονικά καλούδια
βεβαίως , το συγκεκριμένο έχει εγγύηση 43 χρόνια χωρίς την επέκταση εγγύησης .
https://www.youtube.com/watch?v=un8EzqOZnAQ


Νερό πάιρνει το πλυντήριο και το αδειάζει κανονικά αλλά ο κάδος δεν γυρίζει με τίποτα.
Έγινε έλεγχος στα καρβουνάκια μοτέρ ?

καθόταν συσκευασμένο δουλεύει τον τελευταίο χρόνο σαν επικουρικό. Ε τόσο δούλεψε πριν τινάξει τα πέταλα.
Μπορεί να είναι στην αναφορά σου 1 χρόνου αλλά δεν μας λες πόσο συχνά έπλενε π.χ. την ημέρα ή την εβδομάδα και αν υπήρχε περίπτωση την ίδια μέρα να πραγματοποίησε και 5 πλύσεις .

kbantikos
26-05-20, 10:21
Georgis σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου, τα σχόλια σου λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν και χαίρομαι πραγματικά που οι απόψεις μας συμφωνούν ως προς το LG.

Kυριακίδης

βεβαίως , το συγκεκριμένο έχει εγγύηση 43 χρόνια χωρίς την επέκταση εγγύησης .
https://www.youtube.com/watch?v=un8EzqOZnAQ

κλαίω :hahahha::hahahha::hahahha: είχα δει και της aeg με τον Άγγλο που είχες βάλει μου χάρισες 10 χρόνια ζωής.


Έγινε έλεγχος στα καρβουνάκια μοτέρ ?
Αύριο θα γίνει και θα ενημερώσω


Μπορεί να είναι στην αναφορά σου 1 χρόνου αλλά δεν μας λες πόσο συχνά έπλενε π.χ. την ημέρα ή την εβδομάδα και αν υπήρχε περίπτωση την ίδια μέρα να πραγματοποίησε και 5 πλύσεις .
Σε σχέση με το κύριο που έχουμε στο σπίτι της bosch που του έχουμε βγάλει τα άντερα άντε να έπλενε 3 φορές την εβδομάδα απο 2 κύκλους την κάθε φορά, σε καμία περίπτωση με την χρήση που του γινόταν επιτρέπετε να χαλάσει στον χρόνο.
Σας ευχαριστώ και τους 2 για τον χρόνο σας και τις απαντήσεις σας.

kbantikos
28-05-20, 08:41
Λοιπόν δεν θα το κουράσουμε άλλο το πλυντήριο είναι μια χαρά σε όλα του και η πλακέτα έχει πρόβλημα στην συγκεκριμένη μάρκα ούτε η Ariston δεν μπορεί να φτιάξει την πλακέτα και συστήνεται η αλλαγή της από μια γρήγορη αναζήτησή είναι γύρω στο 180€.:lool:
Οπότε πετάμε ολοκαίνουργιο πλυντήριο άψογο στα μηχανικά του μέρη για μια πλακέτα και για να το πάω λίγο και πιο μακρυά έχει ανοίξει μια συζήτηση σχετικά με την ανάγκη διακοπής της πολιτικής φτιάχνω ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές με ημερομηνία λήξης (υπάρχει και σχετικός όρος στην βιομηχανία σχετικά με αυτήν την πολιτική) για πολλούς και σοβαρούς λόγους και ο ένας από αυτούς είναι ο μεγάλος περιβαντολογικός αντίκτυπος.
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Κυριακίδης
28-05-20, 09:21
(υπάρχει και σχετικός όρος στην βιομηχανία σχετικά με αυτήν την πολιτική) για πολλούς και σοβαρούς λόγους και ο ένας από αυτούς είναι ο μεγάλος περιβαντολογικός αντίκτυπος.
Και αν εφαρμοστεί αυτός ο όρος , πάλι οι κατασκευαστές θα βρίσκουν παραθυράκια να πετυχαίνουν τα συμφέροντα τους .
Μέσα σε αυτούς τους "όρους " περιλαμβάνει το πιο ουσιαστικό περί υποχρεωτικής κάλυψης εγγύησης της συσκευής (10 χρόνια?) αλλά από όσα διάβασα αναφέρονται στην υποχρέωση να υπάρχουν ανταλλακτικά για αυτά τα 10 χρόνια (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι καλύπτεσαι σε πρόωρες τυχόν βλάβες) ούτε αυτό επίσης σημαίνει χαμηλότερο κόστος ανταλλακτικών (που το κόστος ανταλλακτικών το "ρυθμίζει" η εταιρία με το πρόσχημα της "πολυπλοκότητας" των ηλεκτρικών , για να "δικαιολογήσει" το ανεβασμένο κόστος ).

Στην πράξη αυτό δεν θα γίνει ποτέ . Η μόνη άμυνα του καταναλωτή είναι να διαβάσει τα κρυφά γράμματα των όρων εγγύησης στην κάθε λεπτομέρεια , π.χ. καλύπτει μεν στα ανταλλακτικά ?, αλλά όχι στο κόστος εργασίας επισκευής? δεν είναι δυνατόν ο καταναλωτής να γνωρίζει από τώρα τι τιμές θα ισχύουν για τα μεν διαθέσιμα ανταλλακτικά ή για κόστος τεχνικών , την ημέρα που θα χαλάσει και κατά πόσο θα τον συμφέρει να το επισκευάσει.

Αν ήταν να βάλουν έναν όρο , από πλευράς μου ιδανικός και σοβαρός όρος θα ήταν τα ανταλλακτικά να υποχρεούνται να τα κατασκευάζουν με την έννοια του "μη κομπλέ" (όπως π.χ. για κάποιες αντλίες που χάλασε η τσιμούχα να σου λένε "πάει κομπλέ" όλο το μοτέρ μαζί με την τσιμούχα ) και τα παραπλήσια τους . Εδώ είδαμε και μόνο την τσιμούχα (το σετ τσιμούχας να το πουλάνε όσο κοστίζει ισάξια με το κόστος ολόκληρης της αντλίας για άλλα μοντέλα ) δηλαδή άλλα λόγια για να αγαπιόμαστε .

georgis
31-05-20, 08:36
Τι περιοχή είσαι;

kbantikos
31-05-20, 09:45
Πετρούπολη (οχι Αγία στην απλή της έκδοση)