Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [Τηλεόραση Άλλη] Ηitachi 32HB4T61 - συχνές απορρυθμίσεις του ίντερνετ



Panoss
18-03-20, 21:05
Η άνω αναφερόμενη τηλεόραση, εδώ και 3 μέρες, μου παρουσιάζει το εξής (που δεν το έκανε ΠΟΤΕ πριν):
εκεί που βλέπω youtube, ξαφνικά βγάζει μήνυμα 'Δεν έχετε σύνδεση στο ίντερνετ'.
Οπότε για να συνεχίσει να δουλεύει το ίντερνετ, πρέπει να πατήσω: Μενού->Ρυθμίσεις->Ίντερνετ και να πατήσω οποιοδήποτε από τη λίστα π.χ. 'Μέτρηση ταχύτητας'.
Οπότε μετά δουλεύει.
Σαν να κάνει reset την κάρτα WiFi, ή κάτι τέτοιο.

Επαναλαμβάνω, δεν μου το έκανε ποτέ πριν.
Για ίντερνετ έχω Νόβα με το ρούτερ που δίνει η Νόβα, ένα ZTE.

Di*Ca_Electronic
18-03-20, 23:40
Φίλε Πάνο,
το πρόβλημα με τη συνδεσμολογία στο Διαδίκτυο που περιγράφεις,
είναι αρκετά πολύπλοκο όπως κι ευαίσθητο αλλά πιθανόν και συγκυριακό.
Αν διαθέτεις άλλη smart TV καλιμπράρισέ τη στο κινέζικο router (ZTE),
αποσυνδέοντας τη HITACHI 32HB4T61 και παρακολούθησε για λίγο το
YOUTUBE (αν και πρέπει να ξέρεις ότι ανέκαθεν - πόσο μάλλον αυτό το
καιρό που υπερφορτώνεται το Δίκτυο - αυτό παρουσίαζε διακοπές / πάγωμα
παρακολουθούμενης εικόνας), αν συνεχίζεται ή όχι ώστε ν΄ αποκλείσεις
πρόβλημα στο router.
Υπάρχει περίπτωση αν αποκλειστεί βλάβη στο router το πρόβλημα ν΄ οφείλεται
στην αποκωδικοποίηση του ψηφιακού σήματος από τη κάρτα Wi-Fi όπως αναφέρεις
στη HITACHI, οπότε χρήζει αντικατ/σης.
Η βλάβη μπορεί να συμβεί ξαφνικά (όπως αναφέρεις ότι σου συνέβη) σε κάθε τμήμα
κάθε συσκευής.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

aktis
19-03-20, 19:25
Οπως σου είπε και ο Δημήτρης , μήπως έχει σχέση με τα προβλήματα στο ίντερνετ ( που έχουν οι πάροχοι ) επειδή όλοι βλέπουν netflix αυτές τις μέρες που είναι όλοι μέσα ;
Μήπως και το wifi στη γειτονιά σου είναι πιο φορτωμένο απ ότι συνήθως ;


Υπάρχουν διάφορα προγραμματάκια για το κινητό ( πχ net analyzer ) που βλέπεις πόσα δίκτυα είναι το ένα πάνω στο άλλο κλπ

boyxba
19-03-20, 19:28
Μπορει να κανει αποσυγχρονισμους το router σου στην ασυρματη συνδεση ....δοκιμασε ενσυρματα να δεις αν στο κανει...

Panoss
19-03-20, 19:34
Αυτό που υποψιάζομαι είναι ότι για κάποιο λόγο (π.χ. αδύναμο σήμα WiFi, 'υπερφορτωμένο' ίντερνετ λόγω νετφλιξ κλπ) που και που κόβεται το ίντερνετ και δεν ξανασυνδέεται αυτόματα.
Σήμερα πάντως δεν το έκανε.
Με καλώδιο βαριέμαι να το δοκιμάσω :001_smile: γιατί θα πρέπει να μεταφέρω το ρούτερ, αλλά δεν έχω και τόσο μακριά καλώδια κλπ.

Di*Ca_Electronic
20-03-20, 01:17
Δεν είναι φίλε Παναγιώτη ότι βαριέσαι να δοκιμάσεις σύνδεση ETHERNET, γιατί θα πρέπει
να μεταφέρεις το router και δεν έχεις τόσο μακριά καλώδια όπως γράφεις, αλλά όπως
αναφέρεται στα specification της συσκευής σου δεν διαθέτει θύρα ETHERNET.
Αφού όμως δεν έκανε καμία διακοπή σήμερα ας ευχηθούμε ότι αυτό θα συνεχιστεί κι ότι
οι διακοπές του προηγούμενου τριημέρου δεν θ΄ επαναληφθούν.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

Panoss
20-03-20, 09:54
Σωστός, δεν το 'ψαξα, νόμιζα ότι είχε!:001_tt2:

aktis
21-03-20, 02:18
Πάντως και στις κριτικές στο public της Κύπρου , ένας λέει οτι κολλάει στο youtube .
Από vestel turkey δεν θα είχα και μεγάλες προσδοκίες .
Παναγιώτη, είναι η ίδια τηλεόραση που έστειλες για service στην εγγύηση και δεν είχε backlight ;
Μήπως είναι και καμιά επιπλοκή της εγχείρησης ...
http://www.howtofixit.gr/forum/showthread.php?t=73232


https://www.public-cyprus.com.cy/product/tileoraseis/tileoraseis/tileorasi-hitachi-32-smart-led-hd-ready-32hb4t61/prod8790238pp/

https://www.avforums.com/threads/how-to-tell-if-your-tvs-a-vestel.2019864/ (https://www.avforums.com/threads/how-to-tell-if-your-tvs-a-vestel.2019864/)

Panoss
21-03-20, 10:54
Παναγιώτη, είναι η ίδια τηλεόραση που έστειλες για service στην εγγύηση και δεν είχε backlight ;
Μήπως είναι και καμιά επιπλοκή της εγχείρησης ...
Ναι η ίδια είναι.
Δεν ξέρω αν είναι επιπλοκή της 'εγχείρησης' αλλά την παρέλαβα αρχές Φεβρουαρίου και δεν μου παρουσίασε το πρόβλημα μέχρι τις 15 Μαρτίου.

Di*Ca_Electronic
22-03-20, 04:42
Σασί VESTEL φίλε Παναγιώτη τι καρτερείς;
Που την έστειλαν γι΄ επισκευή του backlight;
Στη γειτονική Τουρκία φαντάζομαι.
Πάντως όσο σκιντζίδες κι αν ήταν οι τεχνικοί δεν νομίζω
να κατάφεραν να κάνουν ζημιά στο Wi-Fi αν και γίνονται
κάτι τέτοια στ΄ άνοιγμα κλείσιμο της συσκευής π.χ. να μην
κουμπωθεί καλά η flex ταινία της τροφ/σίας της PCB του
Wi-Fi ή και το τσαλάκωμα της σε κάποιο σημείο μ΄ αποτέλεσμα
να ΄χουν κοπεί χαλκοδιάδρομοι και να μην μεταφέρονται τάσεις
ή σήματα.
Δεν έχεις παρά να τους καλέσεις στο τηλ/νο αν ξαναεμφανιστεί
η βλάβη και να τους το θέσεις υπόψιν τους, έντονα, μήπως και
φιλοτιμηθούν και την αποκαταστήσουν μ΄ όσο χρόνο κι αν αυτό
χρειαστεί, αφού βεβαίως τ΄ αποφασίσεις να το κάνεις.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης

ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ
22-03-20, 19:25
Παναγιώτη, κάθε φορά που βγαίνεις απο το ιντερνετ η youtube πρέπει να κάνεις διαγραφή ιστορικού και cookies αλλιώς θα έχεις συνέχεια πρόβλημα