PDA

Επιστροφή στο Forum : Διάδρομος Weslo s5



Mimis3610
22-02-19, 20:56
Γεια σε όλους σας... εχω ένα θέμα με το διάδρομο της Weslo cadence s5..Ενώ ξεκινάει κανονικά και μπορεί να αναπτύξει όλη την ταχύτητα κανονικά αλλά χωρίς να είμαι εγω επάνω μόλις ανέβω μετά απαο δυο τρία λεπτά σταματάει εντελώς.αν τον κλείσω και τον ξανά ξεκινήσω πάλι τα ίδια..στην αρχή που ξεκίνησε αυτό μετά λιγεσ Διακοπές μου έκαψε την πλακέτα και αναγκαστικά να την αλλάξω με μια που βρήκα στο eBay αλλά το πρόβλημα επιμένει..το διάδρομο τον εχω γύρω στα δέκα χρόνια αλλά τον εχω χρσησιμοποιησει δυο τρία.. του έριξα αρκτετο σπρέι στον ιμάντα μήπως είναι από εκεί αλλά τα ίδια..να τα έπαιξε το μοτέρ;.. αλλά πάλι αμα είχε πρόβλημα γιατί δουλεύει χωρίς φορτιο κανονικά;

Κυριακίδης
22-02-19, 21:59
(προκαταβολικά είμαι άσχετος με τους διαδρόμους )

αλλά πάλι αμα είχε πρόβλημα γιατί δουλεύει χωρίς φορτιο κανονικά;
Αν το πάρουμε γενικόλογα το μοτέρ ξεπερνά με φορτίο τα όρια αντοχής λειτουργίας (Αμπέρ? ) και λογικά θα έχει κάποια προστασία ή επόμενο είναι να σου κάψει πλακέτα που πιθανόν είναι πλακέτα ελέγχου τροφοδοσίας . Άρα κάποιες τριβές παραπανίσιες θα είναι το κύριο πρόβλημα (μηχανικό πρόβλημα με τριβές?)

του έριξα αρκτετο σπρέι στον ιμάντα μήπως είναι από εκεί
1η φορά ακούω ιμάντας να θέλει "σπρέυ" (άντε να είναι γρανάζι / ρουλεμάν / άξονας το καταλαβαίνω , για να εμποδίσει τυχόν τριβές ) αλλά στον ιμάντα θέλουμε το αντίθετο !!!

pourpou
23-02-19, 06:49
1η φορά ακούω ιμάντας να θέλει "σπρέυ" (άντε να είναι γρανάζι / ρουλεμάν / άξονας το καταλαβαίνω , για να εμποδίσει τυχόν τριβές ) αλλά στον ιμάντα θέλουμε το αντίθετο !!![/QUOTE]ο ιμαντας εχει ενα ραουλο στην αρχη και ενα ραουλο στο τελος ενω στο κεντρο που παταει ο ανθρωπος απο κατω εχει λαμαρινα,για να μην υπαρχουν μεγαλες τριβες αναμεσα στον ιμαντα και την λαμαρινα επιβαλεται η λιπανση ανα τακτα διαστηματα.αν μεινει καιρο χωρις λιπανση ειναι αιτια καταστροφης του μοτερ ή και της πλακετας.