Επιστροφή στο Forum : [Pitsos] Πλυντήριο πιάτων Pitsos DGS6738 βγάζει σφάλμα Ε20
Έχω το πλυντήριο πιάτων Pitsos και μου βγάζει σφάλμα Ε20.
το μανουαλ δε δινει πολλες πληροφοριες.. στο ιντερνετ ειδα οτι σχετιζεται με την αντλια κυκλοφοριας.
το θεμα μου ειναι, αν οντως η αντλια εχει βλαβη ή αν η πλακετα διαχειρισης τη διαβαζει λαθος,
μιας και η ιδια η αντλια εχει - εκτος απο τα καλωδια τροφοδοσιας - και καλωδια που επιστρεφει πληροφοριες στην πλακετα.
το μοντελο του πλυντηριου ειναι DGS6738
καθε αποψη θα μου ηταν χρησιμη.
ευχαριστω.
Κυριακίδης
16-02-19, 20:54
το θεμα μου ειναι, αν οντως η αντλια εχει βλαβη Να θεωρήσουμε ότι πάραυτα δουλεύει? (π.χ. την ακούς να εργάζεται αλλά κάπως περίεργα? ή καθόλου?).
καταρχας ευχαριστω για την ανταποκριση.
η αντλια κατα την εναρξη, κανει να δουλεψει και σταματαει ταυτοχρονα με το σφαλμα.
δεν τραβαει τα νερα που τυχον υπαρχουν.. τα αδειασα μονος μου.
την αφαιρεσα και την ανοιξα.. ειναι πεντακαθαρη χωρις καποιο εμφανες προβλημα.
δεν την εβαλα υπο ταση μονη της , καθως διαβασα οτι ειναι 100 βολτ
και δεν εχω ευκαιρο καποιο ρυθμιζομενο τροφοδοτικο ac.
αν εχω εντοπισει τη σωστη αντλια, ειναι αυτη:
45821
Κυριακίδης
16-02-19, 23:22
Το εμπρός μέρος της φτερωτής ρολλάρει?
https://fr.shopping.rakuten.com/offer/buy/3195906077/pompe-de-cyclage-00651956-ref-9000561777-p0006-10-lave-vaisselle-bosch-smi53m86eu-28-smi53m86eu28.html
Το μέρος που έδειξες μοιάζει με ταχόμετρο
ναι.. η φτερωτη γυριζει αβιαστα..
αυτη που δειχνεις ειναι μεταχειρισμενη ε?
τη βρισκω πανω απο 130€ και οχι διαθεσιμη εδω.
το ταχομετρο τι ειναι ?.. ο ελεγχος στροφων της αντλιας ?
αυτο που δειχνω ειναι το πισω μερος της.
Κυριακίδης
17-02-19, 01:27
ναι.. η φτερωτη γυριζει αβιαστα.. όχι γαμώτο μου το χαλάς .
αυτη που δειχνεις ειναι μεταχειρισμενη ε? Για να γράφει σε "καλή κατάσταση" αντί της "καινούριας" μάλλον είναι μεταχειρισμένη.
το ταχομετρο τι ειναι ?.. ο ελεγχος στροφων της αντλιας ? Ναι αλλά πιθανόν διαφέρει από το ταχόμετρο ενός πλυντηρίου ρούχων , ενώ στο πλυντήριο πιάτων δεν καταλαβαίνω την χρησιμότητα του , ίσως για να λειτουργεί σαν "cut off" της κίνησης του μοτέρ και της αναγκαστικής παύσης του προγράμματος αν τυχόν μειωθούν για κάποιο λόγο οι στροφές του μοτέρ από κάποιο εμπόδιο που θα βρει .
Δείξε που διάβασες ότι αυτό το μοτέρ λειτουργεί με 100V
Ok Μάλλον 100V και ινβερτερ? (150ΗΖ????? πιο τρόμπας ο κατασκευαστής πεθαίνει)
https://www.amazon.fr/Siemens-651956-651956-Lave-vaisselle-Accessoires/dp/B00PNON47Y/ref=pd_sbs_265_3/259-8821247-7930325?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B00PNON47Y&pd_rd_r=d631450e-327b-11e9-9479-c5c60157ab1f&pd_rd_w=z8v8O&pd_rd_wg=3lmlw&pf_rd_p=ce0bf35d-908d-4dcb-a083-3a6e21394b79&pf_rd_r=F626G528FV9WP38RQG9N&psc=1&refRID=F626G528FV9WP38RQG9N
η αντλια κατα την εναρξη, κανει να δουλεψει και σταματαει ταυτοχρονα με το σφαλμα.
δεν τραβαει τα νερα που τυχον υπαρχουν..
Στο παραπάνω αναφέρεσαι στην αντλία εξόδου νερού? και ότι κατά το τέλος πλύσης αφήνει νερά στον θάλαμο? εκείνη την είδες? (ή εννοείς επειδή έγινε η παύση της αντλίας πλύσης εξ ου και τα νερά μέσα )
Στο παραπάνω αναφέρεσαι στην αντλία εξόδου νερού? και ότι κατά το τέλος πλύσης αφήνει νερά στον θάλαμο? εκείνη την είδες? (ή εννοείς επειδή έγινε η παύση της αντλίας πλύσης εξ ου και τα νερά μέσα )
καλημερα και καλη Κυριακη.
στη σελιδα της Pitsos, ως κωδικος σφαλματος Ε20, αναφερεται το εξης:
Εντοπίστηκε βλάβη στην αντλία κυκλοφορίας (κύκλωμα έκπλυσης)
το ιστορικο εχει ως εξης:
βαζει η γυναικα πλυντηριο και μου λεει οτι εβγαλε σφαλμα και σταματησε..
το ανοιγω και βλεπω να ειναι γεματο νερα.. τα τραβηξα και απο εκει ξεκιναει το ολο θεμα.
δεν ξερω αν εννοει την αντληση.. θεωρω οτι εννοει την κυκλοφορια του νερου πλυσης
επισης, καπου την ειδα και ως αντλιας θερμανσης και κυκλοφοριας..
μηπως δλδ κανει και την θερμανση του νερου πλυσης ?
ευχαριστω.
Κυριακίδης
17-02-19, 09:48
μηπως δλδ κανει και την θερμανση του νερου πλυσης ? Όχι η συγκεκριμένη , υπάρχουν και μοτέρ που στο καπάκι της φτερωτής έχουν και ενσωματωμένη αντίσταση , κάπου αλλού την έχει την αντίσταση.
Πιθανόν το πρόβλημα να είναι στην πλακέτα , έλεγξε πρώτα τα καλώδια μέχρι την πλακέτα , το ταχόμετρο υποτίθεται μετράει τάση των περιστροφών του μοτέρ και την μεταφέρει ως πληροφορία στην πλακέτα , περίμενα να βγαίνουν από εκεί 2 καλώδια και βλέπουμε 3 και δεν γνωρίζω τον λόγο , μπορεί να έχει σπάσει ξεφύγει στο κέντρο του ταχόμετρου ο μαγνήτης (μαγνήτης + πηνίο είναι) και δεν δημιουργεί τάση . Από την πλακέτα και μέσα αν είναι το πρόβλημα σηκώνουμε τα χέρια .
αυτο ειναι που υποπτευθηκα απο την πρωτη στιγμη και ελπιζω να μην ισχυει,
ομως, η τελεια κατασταση της αντλιας με παει προς τα εκει.
μαγνητη δεν ειδα να περιεχει.. μονο τον στατορα ως πηνια... δεν ξερω..
για να καταλαβω.. η αρχη λειτουργιας ενος πλυντηριου πιατων,
προϋποθετει να μπορει να κυκλοφορησει νερο πλυσης για να κανει ανλτηση ?
εκει εχω μπερδευτει.. μηπως το ασφαλμα ειναι στη μικροτερη αντλια ακριβως διπλα απο αυτη τη μεγαλη?
βεβαια, τη μικρη αντλια δεν ειναι δυνατον να τη βγαλω.. δεν εχω προσβαση.
πρεπει να διαλυσω το πλυντηριο... εκτος κι αν υπαρχει πιο σωστος τροπος.
821€ πλυντηριο φιλε μου... μπλεξαμε.
Κυριακίδης
17-02-19, 10:26
μαγνητη δεν ειδα να περιεχει.. μονο τον στατορα ως πηνια... δεν ξερω..
https://www.youtube.com/watch?v=khdZ10cFFAs
Τα πηνία του στάτορα είναι για την κίνηση του μοτέρ , ενώ στο βίντεο παραπάνω είναι για να διαβάζει πόσο ανόητοι είναι οι κατασκευαστές , απλά πράγματα .
Αν περιστρέψεις το μοτέρ με το χέρι και εκτός λειτουργίας όπως είναι , τότε θα διαβάσεις μια ανάγνωση τάσης στο πηνίο του ταχόμετρου (ο μαγνήτης είναι ακριβώς στο κέντρο της 1ης φωτογραφίας που έβαλες και είναι καλυμμένος με πλαστικό πριν το πηνίο )
για να καταλαβω.. η αρχη λειτουργιας ενος πλυντηριου πιατων,
προϋποθετει να μπορει να κυκλοφορησει νερο πλυσης για να κανει ανλτηση ?
Το πόσο σωστό νερό θα έχει το κανονίζει ο πιεσσοτάτης ή άλλες ανόητες πατέντες με επίσης ένα είδος ταχόμετρου που διαβάζει την ροή του νερού σε χρόνο ταδε .
Σε άλλα πλυντήρια βάζουν ανάμεσα στην ροή κυκλοφορίας του νερού της αντλίας πλύσης κάτι διακόπτες πίεσης (αν εμποδιστεί π.χ. η κυκλοφορία νερού στο κύκλωμα πλύσης / βουλωμένο φίλτρο κτλ διακόπτει την λειτουργία ο διακόπτης αυτός της πίεσης ).
821€ πλυντηριο φιλε μου... μπλεξαμε.
Κάτι ξέρω εγώ που τα πλένω στο χέρι και ποτέ δεν θα επέτρεπα ακόμη και να μου χαρίσουν τέτοια μοντέλα με τούρμπο ανοησίες , εκτός από κανένα που λειτουργεί με μανιβέλα (που λέει ο λόγος )
Κάτι ξέρω εγώ που τα πλένω στο χέρι και ποτέ δεν θα επέτρεπα ακόμη και να μου χαρίσουν τέτοια μοντέλα με τούρμπο ανοησίες , εκτός από κανένα που λειτουργεί με μανιβέλα (που λέει ο λόγος )
εμ.. ο καθενας στον τομεα του ξερει και τα μυστικα που οι υπολοιποι χρυσοπληρωνουν.
ποιο λοιπον φθηνο πλυντηριο να εμπιστευθεις, ωστε να σε βγαλει περισσοτερο, με λιγοτερες βλαβες ?
επισης, καταλληγουμε οτι ειναι αυτη η αντλια που πρεπει να επικεντρωθω?
και οτι παιζει πιθανον και βλαβη πλακετας ?
Κυριακίδης
17-02-19, 10:48
ποιο λοιπον φθηνο πλυντηριο να εμπιστευθεις, ωστε να σε βγαλει περισσοτερο, με λιγοτερες βλαβες ?
https://www.yenisafak.com/en/video-gallery/Hayvanlar%20Alemi/monkey-sits-in-sink-and-scrubs-dirty-dishes-2191133
επισης, καταλληγουμε οτι ειναι αυτη η αντλια που πρεπει να επικεντρωθω?
και οτι παιζει πιθανον και βλαβη πλακετας ?
Θα έπρεπε πρώτα να έχω γνώση από παρόμοιο άλλο πηνίο ταχόμετρου να μετρήσω ότι δεν πάσχει το πηνίο ή ότι δεν έχει ξεφύγει / σπάσει μαγνήτης καθώς και έλεγχο του μοτέρ από ειδικό για την άρτια κατάσταση του προτού προχωρήσω στην πλακέτα . (ή να μην είναι τίποτα από όλα τα παραπάνω , αλλά δευτερογενείς παράγοντες π.χ βουλωμένο φίλτρο / ή άλλη παρεμπόδιση της κυκλοφορίας ροής του νερού πλύσης).
κατσε τωρα... πρεπει να μου πεις πόσο κοστιζει η μαϊμου (αγορα, τροφες, συντηρηση κτλ) χαχαχαχα
μη μας βγει πιο ακριβα απο το Pitsos :lool:
οπως και να'χει κυριε Κυριακιδη, η παρουσια σου και μονο στο θεμα μου, ηταν μια παρηγορια.
σ'ευχαριστω πολυ.
Ενημερωση:
μετα απο μερες που το παρατησα εκτος ρευματος, ειπα σημερα μετα τις κουβεντες μας,
να το ξαναδοκιμασω και να παρατηρησω καλυτερα τις λεπτομερειες...
μολις το συνδεσα στο δικτυο και το ενεργοποιησα, αλλαξε κωδικο σφαλματος και πλεον μου βγαζει
ενα ωραιο ωραιο Ε01, το οποιο σημαινει γενικο σφαλμα στα ηλεκτρονικα ... αρα πλακετα.!
ομορφιες !
με μεγεθυντικο φακο βρηκα ψυχρες κολλησεις, τις περασα ολες απο την αρχη,
βρηκα και τουλαχιστον μια αντισταση επιφανειακης στηριξης SMD η οποια εχει φθαρει και δεν φαινεται η τιμη της.
ειναι μια απο εκεινες που βρηκα στο ιντερνετ, οτι καιγονται σε αυτη την πλακετα..
κανει ολη η πλακετα πανω απο κατοσταρικο και φυσικα με αμφιβολα αποτελεσματα, αφου δεν ξερουμε τι προκαλεσε τις βλαβες.
αρα, θα την παλεψω και αν κατσει καλως.. αν οχι.. χερακι ή μαϊμου .. που λεει κι ο φιλος πιο πανω.
ετσι, για να μας γινεται μαθημα η μεγαλομανεια μας.!
αυτα...
Κυριακίδης
17-02-19, 19:19
κανει ολη η πλακετα πανω απο κατοσταρικο και φυσικα με αμφιβολα αποτελεσματα, αφου δεν ξερουμε τι προκαλεσε τις βλαβες.
Αν θέλεις μια δική μου "στατιστική" αρκετά επαληθεύσιμα και διαπιστωμένη , είναι ότι συσκευές που δουλεύουν περισσότερο η μία πίσω από την άλλη (δηλαδή μόλις τελειώσει η μία πλύση / αμέσως μετά η άλλη και ας έχει δουλέψει σε μικρότερο αριθμό ολοκληρωμένων πλύσεων σχετικά με άλλες του ιδίου μοντέλου ) αυτές οι συσκευές χαλούν και συχνότερα .
Όποιος αμφιβάλλει ας μου δώσει την συσκευή του να του την επιστρέψω καμμένη εντός 2 - 3 μηνών , εννοείται χωρίς μπαγαποντιά . Το ίδιο ισχύει και σε συσκευές με μηχανικό προσανατολισμό αντί ηλεκτρονικό καθώς και στις μαϊμούδες αν το παρακάνεις επίσης .
συμφωνω απολυτως.. το συγκεκριμενο δουλευε 2-3 φορες την εβδομαδα για μια πλυση νορμαλ.
Κυριακίδης
17-02-19, 23:53
συμφωνω απολυτως.. το συγκεκριμενο δουλευε 2-3 φορες την εβδομαδα για μια πλυση νορμαλ.
Δεν λέω αυτό το πράγμα που σκέφτηκες , εννοώ η μία πλύση αμέσως μετά την προηγούμενη (το 2-3 φορές την εβδομάδα δεν είναι το ίδιο )
Fault Code E20
Symptom: Electrical short or break.
Cause: Short or break causing incorrect resistance in winding of the circulation pump or the motor.
Fault Codes E01, E02, E03, E04, E05
Cause: The E01, E02, E03, E04, E05 faults codes mean that the dishwasher has suffered a power module failure. The programming of replacement power modules has been locked down by Bosch so in the event of an error code of this type it’s recommended that you contact a Bosch approved dishwasher engineer.
Μην σε γελάει τo bosch τα ίδια ισχύουν και για το pitsos
Κυριακίδης
18-02-19, 22:15
Αιτία: Βραχυκύκλωμα ή σπάσιμο προκαλώντας λανθασμένη αντίσταση στην περιέλιξη της αντλίας κυκλοφορίας ή του κινητήρα.
Όταν αναφέρει "σπάσιμο " εννοεί τις περιέλιξης? ή του Tachometer? μπας και πρέπει να αντικατασταθεί μόνο αυτό.
........ The programming of replacement power modules has been locked down by Bosch
so in the event of an error code of this type it’s recommended that you contact a Bosch approved dishwasher engineer....
bye bye my darling .. :confused1:
μα πόσο χαζος πρεπει να εισαι, για να σκασεις τοοοοσσσα λεφτα για κατι που ΞΕΡΕΙΣ, οτι θα το πεταξεις !!!
ευχαριστω και τους 2 κυριους για την επιβεβαιωση της υποψιας μου
και για την πολυτιμη βοηθεια τους.
πλεον μονο φθηνιαρικα ...
καλυτερα καθε 3 χρονια να νιωθω τη χαρα οτι κανω ανακυκλωση
και οτι αγοραζω παλι κατι καινουριο... και ας χαλασει οποτε γουσταρει.
Εννοεί την περιέλιξη,αποσο γνωρίζω τα μοτέρ αυτά δεν έχουν ταχογενητρια, τουλάχιστον όσα έχω βγάλει δεν είχαν.
Μέχρι τώρα όσα έχω αλλάξει ήταν λόγο αντίστασης αλλά σε αυτή την περίπτωση βγάζει e09 και όχι e20
ετσι για την ιστορια..
εχει νοημα το βραχυκυκλωμα ή η διακοπη συνεχειας στην περιελιξη, οταν βγαζει Ε20, με την αντλια κουμπωμενη.
αν ομως την αποσυνδεσω απο πανω, δεν αλλαζει η ενδειξη.. (οταν το εκανα προχθες).
πλεον, βγαζει μονιμα Ε01, ειτε εχω .. ειτε οχι κουμπωμενο κατι πανω.
λες να εκαψε οντως το module ?
Κυριακίδης
18-02-19, 22:41
τα μοτέρ αυτά δεν έχουν ταχογενητρια, Τότε τι παραλλαγή είναι αφού το βλέπουμε ότι είναι ξέχωρο εξάρτημα ? (έχει 3 καλώδια αντί για 2 και εκτός αυτού μου έκανε εντύπωση το τεράστιο συγκριτικά μέγεθος με άλλα )
μα πόσο χαζος πρεπει να εισαι, για να σκασεις τοοοοσσσα λεφτα για κατι που ΞΕΡΕΙΣ, οτι θα το πεταξεις !!!
Γιαυτό σου λέω πάρε την μαϊμού και ας τρώει λίγο παραπάνω .... αυτή εκτός από πλύσιμο πιάτων / σιδερώνει / ράβει / κάνει μασάζ / σκουπίζει / μαγειρεύει ... και αν "κλειδώσει" κάποια στιγμή το πρόβλημα λύνεται με μερικές μπανάνες .
Papas00zas
18-02-19, 22:47
bye bye my darling .. :confused1:
μα πόσο χαζος πρεπει να εισαι, για να σκασεις τοοοοσσσα λεφτα για κατι που ΞΕΡΕΙΣ, οτι θα το πεταξεις !!!
ευχαριστω και τους 2 κυριους για την επιβεβαιωση της υποψιας μου
και για την πολυτιμη βοηθεια τους.
πλεον μονο φθηνιαρικα ...
καλυτερα καθε 3 χρονια να νιωθω τη χαρα οτι κανω ανακυκλωση
και οτι αγοραζω παλι κατι καινουριο... και ας χαλασει οποτε γουσταρει.
Και σε βάθος χρόνου θα σου βγουν περισσότερα λεφτά(ειδικά με κάτι μασκαρεμένα μπάζα).Πάρε κάποιο όσο με λιγότερα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια γίνεται.Εγώ αυτόν τον κανόνα έχω πάντα-και ότι υπάρχει είναι επώνυμο.
Ποιο είναι το ξέχωρο εξάρτημα;
Το μοτέρ έχει 3 καλώδια στην περιέλιξη (inverter)
3 καλώδια για την αντίσταση (φάση ουδέτερο γείωση)
2 λεπτά καλώδια (αισθητήρας θερμοκρασίας)
ετσι για την ιστορια..
εχει νοημα το βραχυκυκλωμα ή η διακοπη συνεχειας στην περιελιξη, οταν βγαζει Ε20, με την αντλια κουμπωμενη.
αν ομως την αποσυνδεσω απο πανω, δεν αλλαζει η ενδειξη.. (οταν το εκανα προχθες).
πλεον, βγαζει μονιμα Ε01, ειτε εχω .. ειτε οχι κουμπωμενο κατι πανω.
λες να εκαψε οντως το module ?
Δεν έχει σημασία αν έχει διακοπή ή βραχυκύκλωμα, το πλυντήριο όταν κάνει έναρξη πρώτα ελέγχει την κατάσταση του και μετά ξεκινά η πλύση. Αν ο αυτοέλεγχος του βρει προβλήματα τότε σταματά την πλύση ή δεν ξεκινάει καθόλου
Κυριακίδης
18-02-19, 23:14
Ποιο είναι το ξέχωρο εξάρτημα;
Το μοτέρ έχει 3 καλώδια στην περιέλιξη (inverter)
3 καλώδια για την αντίσταση (φάση ουδέτερο γείωση)
2 λεπτά καλώδια (αισθητήρας θερμοκρασίας)
Αυτό που επισύναψε στο #4 . Αποκλείω να είναι αντίσταση (πρώτα από όλα είναι αδιανόητο να είναι στο πίσω μέρος του μοτέρ και να πρόκειται για αντίσταση δεν έχει ούτε είσοδο ούτε έξοδο νερού για να το θεωρήσεις αντίσταση ) λογικά αν είχε αντίσταση αυτή θα ήταν από την άλλη πλευρά του μοτέρ που βρίσκεται και η προπέλα . (επίσης τα 3 βύσματα που διακρίνονται στο #4 δεν πρόκειται για τα βύσματα περιέλιξης ) αυτά βρίσκονται σε άλλο βύσμα πιο μέσα .
Αυτό που βλέπουμε στο #4 είναι τα 3 καλώδια της περιέλιξης. Τα υπόλοιπα καλώδια που αναφέρω είναι μπροστά στο μοτέρ, απλά δεν διακρίνονται λόγω σκοτεινής φωτογραφίας45901
Μοτέρ δύσκολα να καεί ως συνήθως καίγονται η αντιστάσεις αλλά και παλι δουλεύει λογικά έκαψε καμία δίοδο βγάλε μια φώτο την πλακέτα
εχουν μετρηθει ολες οι διοδοι πριν καν γινει η αναρτηση.. ακομη και οσες απαιτουν μεγεθυντικο φακο, δυστυχως πρεπει να ειναι το module.
οταν μπορεσω θα κανω μετρησεις στα πηνια του μοτερ της αντλιας, αν και δειχνουν χωρις κανενα σημαδι βλαβης..
θα ελεγξω ομως την αντισταση και τη συνεχεια τους.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.