PDA

Επιστροφή στο Forum : [Άλλη] ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ !



Giianni
20-11-18, 21:51
Όταν ο τεχνικός κρύβεται και δεν απαντάει στις κλήσεις μου (τσεκαρισμένο αυτό-έχει πάρει ήδη 60,00 ευρώ για αλλαγή θερμικού χωρίς να λύσει το πρόβλημα), θεωρώ ότι πρέπει να προστατέψω τους καταναλωτές από την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά του.

Στην Θεσσαλονίκη

Κυριακίδης
20-11-18, 23:20
Είναι λάθος αυτού του τρόπου δυσφήμισης , (εκλαμβάνω ότι έχεις σε όλα δίκιο ) αλλά αν είναι έτσι θα γεμίσουν σελίδες πιθανόν από ανταγωνιστές που θα δυσφημίζουν άλλους .

ΣΚΛΗΚΟΣ
21-11-18, 07:14
Όταν ο τεχνικός κρύβεται και δεν απαντάει στις κλήσεις μου (τσεκαρισμένο αυτό-έχει πάρει ήδη 60,00 ευρώ για αλλαγή θερμικού χωρίς να λύσει το πρόβλημα), θεωρώ ότι πρέπει να προστατέψω τους καταναλωτές από την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά του.

Στην Θεσσαλονίκη

45501 Φιλαράκι , αυτό που κάνεις είναι μέγα λάθος , δείχνει μικροπρεπεια ,κακία και ρεβανσισμο , μπορεί να έχεις χίλια δίκια ,το καταλαβαίνω , αλλά έτσι γίνεσαι ίδιος και χειρότερος από τον μάστορα , ε εντάξει πως να το πω , αλητεία είναι. Αγόρι κατέβασε την ανάρτηση ή ένας διαχειριστής ας το κάνει , έλεος πια , τέτοια δυσφήμιση; Και αν υποτεθεί ότι ο μάστορας έχει δίκιο ; Θα τελειώσετε έναν τεχνικό , ο οποίος πιθανόν να συντηρεί και κάποιους άλλους ανθρώπους (οικογένεια); Γιάννη μη σκέφτεσαι κατά αυτόν τον τρόπο,προσπάθησε να γίνεις καλύτερος άνθρωπος...

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Giianni
21-11-18, 09:28
Η ανάρτησή μου είναι καθαρά ενημερωτική προς όλα τα μέλη του φόρουμ.
Δεν λέω πουθενά αν είναι κακός ή καλός τεχνικός.
Μέμφομαι όμως τον συγκεκριμένο για την στάση του και την συμπεριφορά του στο να μην απαντάει στις κλήσεις μου και στην άρνησή του προφανώς να με εξυπηρετήσει. Δεν τον γνώριζα, δεν μάλωσα, δεν έχω καμία εμπάθεια.
Στον χώρο της εστίασης και του τουρισμού, όπως γνωρίζετε, υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες σαν το trip advisor, Booking κλπ. όπου ο καθένας λέει τις εντυπώσεις του, θετικές ή αρνητικές, για την μονάδα που επισκέφτηκε. Καμία δυσφήμηση λοιπόν. Μακάρι να βγούνε άλλοι 100 και να τον επαινέσουν.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να αφαιρέσω την φώτο. Θα ήθελα να σας ακούσω.

chipakos-original
21-11-18, 14:58
Να πω την αλήθεια ότι κάποια στιγμή εδώ στην Αθήνα σε κεντρικό service μεγάλης εταιρίας και μεγάλου Brand και μάλιστα εξουσιοδοτημένος επισκευαστής τηλεοράσεων ο οποίος αυτά που έλεγε γιατί δεν μπορούσε να κάνει επιδιόρθωση ούτε μικρό παιδί 5 χρονών δεν τα λέει. Παρέλαβε τη συσκευή την κράτησε 1 εβδομάδα και την επέστρεψε πίσω ο οδηγός χωρίς καθόλου οδηγίες και φυσικά ανεπισκεύαστη. Μάλιστα με πήραν τηλέφωνο από τα κεντρικά αν ήθελα να κάνω επέκταση της εγγύησης για άλλα δύο χρόνια. Για γέλια είναι κάποιοι οι οποίοι απλά είναι ανάμεσά μας και τρέφονται από κάποιες λίγες εύκολες επισκευές και μέχρι εκεί.Ναι υπάρχουν και ζουν ανάμεσά μας.Κι όταν επισκευάζουμε κάτι και παίρνουμε λεφτά από ένα πελάτη είμαστε υποχρεωμένοι να σηκώνουμε το τηλέφωνό μας και να απαντάμε .

FreeEnergy
21-11-18, 15:13
Φιλαράκι , αυτό που κάνεις είναι μέγα λάθος , δείχνει μικροπρεπεια ,κακία και ρεβανσισμο , μπορεί να έχεις χίλια δίκια ,το καταλαβαίνω ,
Μέχρι εδώ. Τα υπόλοιπα είναι ...άσχετα και δείχνουν συντεχνιακό τρόπο σκέψης! "Δικός μας είναι ας τον βοηθήσουμε με το να τον ανεχόμαστε..." Αν έχει "χίλια δίκια" τότε καλά κάνει και ξεμπροστιάζει τέτοιες συμπεριφορές! Μικροπρέπεια είναι να σκύβεις το κεφάλι όταν σε κοροϊδεύουν και όχι να αντιδράς. Κακία είναι να πληρώνεσαι και να μην κάνεις την δουλειά σου σωστά. Ρεβανσισμός; Ρεβανσισμός όταν σε ...κοροϊδεύουν; Δηλαδή και θύμα και φταίχτης ταυτόχρονα;
Το άλλο πάλι;

Θα τελειώσετε έναν τεχνικό , ο οποίος πιθανόν να συντηρεί και κάποιους άλλους ανθρώπους (οικογένεια); Γιάννη μη σκέφτεσαι κατά αυτόν τον τρόπο,προσπάθησε να γίνεις καλύτερος άνθρωπος...
Επειδή συντηρεί και άλλους τότε θα ανεχόμαστε την ...κακοτεχνία ( αν υπάρχει... ); Τι σκεπτικό είναι αυτό τώρα; Άστον να κάνει ...ότι θέλει, να μην εξυπηρετεί τον πελάτη, επειδή έχει ...οικογένεια;
Ο Γιάννης, το θύμα δηλαδή να γίνει ...καλύτερος άνθρωπος; Έλεος κύριε ΣΚΛΗΚΟ; Μήπως, λέω μήπως, εσείς κύριε ΣΚΛΗΚΟ είστε ο ...καπάτσος τεχνικός;

ΣΚΛΗΚΟΣ
21-11-18, 15:40
Μέχρι εδώ. Τα υπόλοιπα είναι ...άσχετα και δείχνουν συντεχνιακό τρόπο σκέψης! "Δικός μας είναι ας τον βοηθήσουμε με το να τον ανεχόμαστε..." Αν έχει "χίλια δίκια" τότε καλά κάνει και ξεμπροστιάζει τέτοιες συμπεριφορές! Μικροπρέπεια είναι να σκύβεις το κεφάλι όταν σε κοροϊδεύουν και όχι να αντιδράς. Κακία είναι να πληρώνεσαι και να μην κάνεις την δουλειά σου σωστά. Ρεβανσισμός; Ρεβανσισμός όταν σε ...κοροϊδεύουν; Δηλαδή και θύμα και φταίχτης ταυτόχρονα;
Το άλλο πάλι;

Επειδή συντηρεί και άλλους τότε θα ανεχόμαστε την ...κακοτεχνία ( αν υπάρχει... ); Τι σκεπτικό είναι αυτό τώρα; Άστον να κάνει ...ότι θέλει, να μην εξυπηρετεί τον πελάτη, επειδή έχει ...οικογένεια;
Ο Γιάννης, το θύμα δηλαδή να γίνει ...καλύτερος άνθρωπος; Έλεος κύριε ΣΚΛΗΚΟ; Μήπως, λέω μήπως, εσείς κύριε ΣΚΛΗΚΟ είστε ο ...καπάτσος τεχνικός; Ούτε είμαι ο τεχνικός ούτε είμαι καπατσος , την πλευρά του τεχνικού την άκουσες ; Έχεις εικόνα το τι έγινε ; Αν έχει κάποιο πρόβλημα , πχ υγείας και δεν σηκώνει το τηλέφωνο ; αν θέλει να τα βρει ο Γιάννης με τον τεχνικό ας του κάνει καταγγελία ή και μήνυση ακόμα , όχι να γίνεται διαπόμπευση πίσω από Nickname χωρις πραγματικά στοιχεία σε φόρουμ και εγώ δεν ξέρω που ... Σου απάντησε και ο κύριος Κυριακίδης στο ποστ 2 ότι θα γινόταν χαμός με καταγγελίες από ανταγωνιστές , η ασυνειδησια σε όλο της το μεγαλείο . Όσο γιαυτο που είπε ο κατα δήλωση Γιάννης για triapdvisor , trivago κτλ , εκεί φιλαράκι το ξενοδοχείο συναινεί γραπτως να γίνεται κριτική για τις υπηρεσίες που παρέχονται ο τεχνικός όχι .
Το θύμα ο Γιάννης ας μην παίρνει το φτυαρι... Υπάρχουν ένδικα μέσα να αμυνθεί .

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

tipos
21-11-18, 20:51
Κατά τη γνώμη μου ο πιο σωστός τρόπος είναι η καταγγελία και όχι η δυσφήμιση μέσα από ένα forum. Εσύ από τη μεριά σου έχεις χίλια δίκια αλλά αν αυτός σε καταγγείλει τότε θα είσαι αυτό που λέμε και κερατάς και δαρμενος. Δυστυχώς ζούμε στην χώρα όπου ο κλέφτης μπαίνει στο σπίτι σου και εσύ πρέπει να κάνεις ότι κοιμάσαι. Αν σε καταγγείλει αυτός να είσαι σίγουρος ότι τα 60 θα τα πληρώσεις πολύ πιο ακριβά οπότε καλό είναι να ακολουθήσεις την νόμιμη οδό εφόσον θέλεις να τον τιμωρήσεις.

jimk
21-11-18, 21:16
Εχει δικιο ο Γιαννης,δεν μπορει ο αλλος να μη του κανει δουλεια να του παιρνει τα λεφτα και να εξαφανιζεται.Καλα κανει και τον αναφερει στη σελιδα
Προς γνωση και συμμορφωση καποιον.Και το σκρουτζ εαν εχεις καποιο προβλημα η δεν εισαι ευχαριστημενος απο καποιο καταστημα σου δινει την δυνατοτητα να το αναφερεις δημοσια.Γιατι οχι και με τους τεχνικους;Αν ομως ο γιαννης με τον τεχνικο ''τα βρουν'' τοτε να εχει υποχρεωση να αποκαταστησει την διαπομπευση που του εκανε.

Giianni
21-11-18, 21:48
Παναγιώτη, κανένα φτυάρι, κανένας χαρακτηρισμός του τεχνικού, κανένα θάψιμο.
Πρόκειται για αναφορά απλών γεγονότων. Δεν απαντάει (δεν απαντούσε δηλ. διότι έπαψα πλέον να καλώ) στις κλήσεις που προέρχονται από το δικό μου τηλέφωνο, ενώ απάντησε όταν τον κάλεσα από άλλο τηλέφωνο. Απλά αυτό. 'Άρα δεν είναι άρρωστος. Απλά κρύβεται. Κρύβεται και στην καρτούλα φίλε μου, που ενώ είναι επαγγελματίας και γυρνάει από σπίτι σε σπίτι, δεν αναφέρει ούτε καν το επώνυμό του. Απλά Ηλίας. Ποιός Ηλίας ? Ο Ηλίας του 16ου ? (:)). Και ποια ένδικα μέσα ρε Παναγιώτη μου? Πιστεύεις ειλικρινά ότι θα μπορούσα να βγάλω άκρη? Μήπως πήρα καμιά απόδειξη ? Όμως έχω κι εγώ οικογένεια Παναγιώτη. Και δεν μου περισσεύουν χρήματα για τον Ηλία και για οποιονδήποτε Ηλία. Και προ παντός δεν είμαι ηλίθιος και αφελής Παναγιώτη, να με κοροϊδέψει ο συγκεκριμένος τεχνικός. Μια καταγγελιούλα έφτανε, ξέρεις που. Αλλά όχι. Αύριο μάλιστα θα κατεβάσω και την ανάρτηση. Η πρόθεση μου ήταν η ενημέρωση του φόρουμ.
Εξ αιτίας του πάντως, πήρα καινούριο ψυγείο. Νάναι καλά !!!

ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ
21-11-18, 21:56
Ο τεχνικός δεν απαντά, ποιος τεχνικός ένα όνομα και ένα κινητό και τίποτα άλλο, έχει κατάστημα; Αν δεν έχει και είναι όλα μαύρα δεν φταίει αυτός, αλλά εσύ που δεν προτίμησες έναν επαγγελματία.ολα αυτά προς γνώση και συμμόρφωση για την επόμενη φορά.

Giianni
21-11-18, 22:39
Ο τεχνικός δεν απαντά, ποιος τεχνικός ένα όνομα και ένα κινητό και τίποτα άλλο, έχει κατάστημα; Αν δεν έχει και είναι όλα μαύρα δεν φταίει αυτός, αλλά εσύ που δεν προτίμησες έναν επαγγελματία.ολα αυτά προς γνώση και συμμόρφωση για την επόμενη φορά.

Συμφωνώ Νίκο. Τον τεχνικό πάντως μου τον έστειλε το κατάστημα που επισκέφτηκα. Εξωτερικός συνεργάτης.

Κυριακίδης
21-11-18, 22:44
Συμφωνώ Νίκο. Τον τεχνικό πάντως μου τον έστειλε το κατάστημα που επισκέφτηκα. Εξωτερικός συνεργάτης.
Δηλαδή κάπου Νεάπολη μεριά ? :lool:
http://www.cosmoelektric.gr/index.php/theseis-epafes

Panoss
21-11-18, 22:55
Αυτός λέγεται Μιχάλης (http://www.cosmoelektric.gr/index.php/epikoinonia).

Giianni
21-11-18, 23:00
Δηλαδή κάπου Νεάπολη μεριά ? :lool:
http://www.cosmoelektric.gr/index.php/theseis-epafes

Το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη, αντιθέτως προσπάθησε να με φέρει σε επαφή μαζί του.

Κυριακίδης
21-11-18, 23:09
Δεν είπα ότι φέρει ευθύνη το κατάστημα , άλλωστε λέει εξωτερικός συνεργάτης . Πρόκειται για πολύ καλούς τεχνικούς πιθανά εντός του καταστήματος και υποβοηθούνται μεταξύ τους .
Ο δε συνεργάτης πιθανόν είναι κάποιος με γνώσεις ψυκτικού (ίσως και όχι αν είναι τεχνικός που αλλάζει φτερωτές ανεμιστήρα από την ανάποδη ) .

chipakos-original
21-11-18, 23:10
Το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη, αντιθέτως προσπάθησε να με φέρει σε επαφή μαζί του.
Τότε κατά τη γνώμη μου θα επισκευθείς το κατάστημα από κοντά και θα αναφέρεις τι ακριβώς έχει συμβεί με τον τεχνίτη που σου σύστησαν διότι την μισή ευθύνη την έχει το κατάστημα. Πρέπει λοιπόν το κατάστημα να το γνωρίζει και κάπως έτσι ο κυρ Ηλίας θα χάσει νέους πελάτες.

Κυριακίδης
21-11-18, 23:55
Τότε κατά τη γνώμη μου θα επισκευθείς το κατάστημα από κοντά και θα αναφέρεις τι ακριβώς έχει συμβεί με τον τεχνίτη που σου σύστησαν διότι την μισή ευθύνη την έχει το κατάστημα. Πρέπει λοιπόν το κατάστημα να το γνωρίζει και κάπως έτσι ο κυρ Ηλίας θα χάσει νέους πελάτες.
Ο συνεργάτης (ψυκτικός ) θα παραμείνει στο κατάστημα και δεν θα χάσει πελάτες . Γιατί πρέπει να πούμε και κάποιες αλήθειες , ο τεχνικός έκανε σωστά την δουλειά του , όπως προβλεπόταν στις συγκεκριμένες συνθήκες (αλλαγή αισθητήρα σένσορ και μάλιστα εντόπισε πρόβλημα κλαπέτου !!!!!.).

Μέχρι και ο φίλος μας Tipos αμφέβαλλε κάθετα σε αυτό !!! και αργότερα συμφώνησε ότι δεν αποκλείεται !!!

Το λάθος του ήταν στο να μην απαντά στον πελάτη . Δεν σημαίνει ότι δεν ήταν καλός τεχνικός (το θέμα ή ο ισχυρισμός ότι τοποθέτησε ανάποδα την φτερωτή ανεμιστήρα είναι απλός εικασία από πλευράς πελάτη , ή νόμισε ότι έκανε κάτι τέτοιο ) . Οι δυσκολίες του επαγγέλματος ψυκτικού δεν είναι παρόμοιες με ενός ηλεκτρονικού που του πας όλη την π.χ. τηλεόραση στο εργαστήριο για να κάνει άνετα όλες τις απαραίτητες ενέργειες ) αν ίσχυε η ίδια περίπτωση άνεσης εργαστηρίου και στον συνεργάτη , θα είχε εκτελέσει σωστά το έργο του και είμαι σίγουρος για αυτό .

Giianni
22-11-18, 00:56
Το λάθος του ήταν στο να μην απαντά στον πελάτη .

Αυτό ακριβώς !!!

chipakos-original
22-11-18, 08:08
Ο συνεργάτης (ψυκτικός ) θα παραμείνει στο κατάστημα και δεν θα χάσει πελάτες . Γιατί πρέπει να πούμε και κάποιες αλήθειες , ο τεχνικός έκανε σωστά την δουλειά του , όπως προβλεπόταν στις συγκεκριμένες συνθήκες (αλλαγή αισθητήρα σένσορ και μάλιστα εντόπισε πρόβλημα κλαπέτου !!!!!.).

Μέχρι και ο φίλος μας Tipos αμφέβαλλε κάθετα σε αυτό !!! και αργότερα συμφώνησε ότι δεν αποκλείεται !!!

Το λάθος του ήταν στο να μην απαντά στον πελάτη . Δεν σημαίνει ότι δεν ήταν καλός τεχνικός (το θέμα ή ο ισχυρισμός ότι τοποθέτησε ανάποδα την φτερωτή ανεμιστήρα είναι απλός εικασία από πλευράς πελάτη , ή νόμισε ότι έκανε κάτι τέτοιο ) . Οι δυσκολίες του επαγγέλματος ψυκτικού δεν είναι παρόμοιες με ενός ηλεκτρονικού που του πας όλη την π.χ. τηλεόραση στο εργαστήριο για να κάνει άνετα όλες τις απαραίτητες ενέργειες ) αν ίσχυε η ίδια περίπτωση άνεσης εργαστηρίου και στον συνεργάτη , θα είχε εκτελέσει σωστά το έργο του και είμαι σίγουρος για αυτό .
Οσο δεν θα σηκώνει τηλέφωνο στον κάθε ένα πελάτη που τον αναζητεί, τόσο θα απομακρύνεται ο ίδιος απ τους πελάτες του. Αυτό εννοούσα, και στόμα με στόμα στο τέλος θα μείνει με τους φίλους του.Δεν ασχολήθηκα ούτε σχολίασα το ¨¨υποτιθέμενο λάθος στην επισκευή¨¨Εξ αιτίας τέτοιου γεγονότος χωριανός μου υδραυλικός έχασε τη δουλειά στην δική μου οικοδομή 3000 ευρώ λόγω του ότι δεν σηκώνει τηλέφωνο την οποία έδωσα αλλού κι ακόμη το φυσάει και δεν κρυώνει. Εγώ καυτηρίασα ακριβώς την ενόχληση του εν λόγω φίλου κι όχι αν η φτερωτή ήταν έτσι κι έπρεπε να μπει αλλιώς.