PDA

Επιστροφή στο Forum : [Pitsos] Προβλημα με Ψυγειο Pitsos, δεν σταματαει ποτε



chriskorombos
22-06-18, 15:04
καλησπέρα παιδια και καλώς σας βρήκα! ομολογώ οτι δεν γνώριζα οτι υπάρχει ενα τόσο ωραίο και χρήσιμο site για το ελληνικό κοίνο! Συγχαρητήρια! :)

έχω το εξής πρόβλημα εαν θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει.

έχω να ψυγείο Pitsos P1KCR4300V με 2 μοτερ 1 συντηρησης και ενα καταψυκτη.

Πριν μερικού μήνες είχε καέι το μοτέρ του καταψύκτη και είχα φωνάξει έναν "τεχνικό" να το αλλάξει το οποίο και έκανε χωρίς να παρατηρήσω κάποιο πρόβλημα. Πρίν κανα μήνα κάηκε και το μοτέρ της συντήρησης το οποίο σύμφωνα με τα λεγόμενα του "τεχνικου" κάηκε γιατί είχε κολήσει ο θερμοστάτης, βαραγε υπερωρίες και επομένως άλλαξε και το μοτέρ της συντήρησης λέγοντας μου πώς κάποια στιγμή θα χρειαστεί να αλλάξω θερμοστάτη αν κάνει κανά περιέργο και ξανακολύσει.

Το πρόβλημα που υπάρχει τώρα είναι το εξής, απο την ημέρα που το "έφτιαξε" το ψυγείο το έχω στο 1 (χαμηλότερη ρύθμιση) με μεγιστο το 5 και πολλές φορές μου παγώνουν μέσα τα πράγματα καθώς και πίανει πάγο η πλάτη του ψυγέιο(εσωτερική πλάτη όχι απο πίσω η σερπαντίνα) και πίσω απο το ψυγείο στο σωληνάκη το οποίο φεύεγει απο το μοτέρ για να πάει προς την ψύξη τελος πάντων πίανει πάρα πολυ πάγο με αποτέλεσμα να λιμνίαζει απο πίσω το ψυγείο με νερα (οταν λίωνει ο πάγος απο το σωληνάκι καθώς και τα νερά που φέυγουν μετά μέσα απο το ψυγείο στο ταψάκι που έχει απο πίσω γιατι ξεχυλίζει).

επίσης το ακόμα πιο περίεργο είναι ότι το μοτέρ της καταψυξής συνέχεια ζεματάει δεν μπορείς να το ακουμπήσεις με γυμνό χέρι δηλαδή ενώ το μοτέρ της συντήρης απο την μέση και πάνω ειναι παγωμένω ενω απο την μέση και κάτω ζεστο.
η απάντηση του " έχει θερμίκο και κόβει μην σε νοίαζει αν ζεματάει" , δεν υπάρχει όμως φόβος θερμικής γύρανσης του μοτέρ? (δεν ξέρω αν ίσχυει κάτι τέτοιο στα μοτέρ αλλα δεν μου κάθετε καλά κάτι να δουλέυει τόσο καυτό).

πήρα ξανά τηλέφωνο το τεχνικό 3η φορά γιατι έιχε ξανα έρθει 2η φορα για να αφαιρέσει freon που πάγωνε το ψυγείο και μου λέει δεν μπορώ να ερθω για 2 βδομάδες αλλα έιναι ο θερμοστάτης "αλλαξε θερμοστάτη αν μπορείς και θα φτιάξει". δυστηχώς ο θερμοστάτης για το ψυγείο μου είχε καταργηθέι οπότε τον αντικατάστησα με έναν universal που έλεγε το site ενως καταστηματος οτι ήταν αντικατάσταση του κανονικού, συγκεκριμένα πήρα τον Ranco K59L1145.
(να σημειώσω οτι ο παλίος θερμοστάτης μια στο τόσο ακουγόταν σαν να έκλεινε το μοτερ της συντήρησης (χωρις να ειμαι 100% σιγουρος) αλλά o τεχνικός μου είπε "μπορει να κλείνει αλλα στο 5 και οχι στο 1 αν έχει χαλάσει δεν ξέρεις που κόβει".)

τοποθέτησα λοιπόν τον θερμοστάτη αλλά δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα, ακόμα όλα παγωμένα ακόμα νερα ακόμα τα ίδια.
με την διαφορά οτι το μοτέρ τώρα δεν κόβει ποτέ.

στην αρχή υπέθεσα οτι έκανα λάθος συνδεσμολογία αλλά τα νουμεράκια 3 4 6 που υπάρχουν και στους δύο θερμοστάτες τα έβαλα το ίδιο απο το παλιο 3 στο καινουργιο 3 και το παλιο 4 στο καινοργιο 4 (πηνιο 6 δεν υπηρχε στο παλιο) επίσης σας παραθέτω μια εικόνα συνδεσμολογίας που βρήκα για τον εν λόγο θερμοστάτη να μου πείτε αν ξέρετε μήπως έκανα εγώ κάτι λάθος.


Σας ζητώ συγγνώμη για το μεγάλο Post αλλά ήθελα να εξηγήσω καλά τι σηνέβη μήπως βρεθέι κάποια λύση καθώς τα οικονομικά μου δεν το σηκώνουν να φέρνω καινούργιο τεχνικό για επίσκεψη :(

και ευχαριστώ εκ τον προτέρων για την οποία βοήθεια σας

Υ.Γ επίσης να σημειώσω ότι όταν είχε έρθει να κάνει την εγκατάσταση για το μοτερ συντήρησης έιχε μπερδευτεί και με τις καλωδίωσης και έπαιρνε τηλέφωνο να εξακριβώσει πώς πάνε, και φοβάμαι μην έχει κάνει καμια βλακέια στην συνδεσμολογία των μοτερ και εν συνέπεια επηρεάζει και πάνω την καλωδίωση του θερμοστάτη και για αυτό δεν δουλεύει σωστά.

tipos
22-06-18, 21:17
Καταρχην περαστικα :biggrin: εμπλεξες με ασχετο για να μην πω κατι χειροτερο.
Το πρωτο και πιο σοβαρο ειναι οτι εχει βαλει πολλα υγρα πραγμα που εσυ δεν μπορεις να διορθωσεις.Τα υγρα μπαινουν με ζυγαρια ή με ογκομετρητη,πραγμα που ο τεχνικος που ηρθε ειμαι σηγουρος δεν ειχε και τα εβαλε στην τυχη.
Τωρα για την συνδεσμολογια στα μοτερ και στον θερμοστατη δεν μπορω να πω αν εχει γινει λαθος γιατι δεν το βλεπω.
Τα μοτερ τωρα εφοσον δουλευουν συνεχεια σηγουρα δεν τα σωζει το θερμικο που εχουν απο την προωρη φθορα.
Για αρχη αν θελεις ανεβασε καθαρες φωτο απο τις συνδεσμολογιες και των δυο μοτερ και επισης απο τους θερμοστατες ωστε να δουμε βαση των χρωματων που εχουν τα καλοωδια αν μπηκαν σωστα.
Καλο κουραγιο.:lool:

chriskorombos
24-06-18, 22:09
Φιλέ Σάκη καταρχάς να σε ευχαριστήσω για την απάντηση σου και να ζητήσω συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση μου (λόγο δουλείας ούτε τον υπολογιστή δεν προλάβαινα να ανοίξω)

θα προσπαθήσω με την πρώτη ευκαιρεία να βγάλω φωτογραφίες γιατί πίσω στα μοτέρ έχει κάτι καπάκια τα οποία δεν φαίνεται να μπαινοβγαίνουν ιδιαίτερα εύκολα για να το κάνω τέτοια ώρα.
ωστόσο όταν αντικατέστησα τον θερμοστάτη είχα κάνει ένα διάγραμμα με την καλωδίωση που είχε το ψυγείο στο πάνω μέρος με τους θερμοστάτες (μήπως καταλάβω κάτι..αλλα δε...)το οποίο θα σου παραθέσω μήπως από αυτό και μόνο μπορείς να καταλάβεις κάτι αλλιώς θα ανεβάσω και τις φωτογραφίες απο τα μοτερ με την πρώτη ευκαιρία για να έχουμε μία ολοκληρωμένη εικόνα.

Σε ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια και τον ενδιαφέρων σου!

επειδή δεν είχα σωστά χρώματα το κίτρινο(χρώμα) είναι άσπρο(καλώδιο) και το ρόζ(χρώμα) είναι γκρί(καλώδιο)

επίσης ο παλίος θερμοστάτης(της συντήρησης) δεν είχε πηνίο νούμερο 6 μονο 3 και 4

επίσης σύμφωνα με το διάγραμμα του θερμοστάτη που είχα παραθέση στο πρώτο ποστ με το κιτρινο(χρώμα) γκρι(καλώδιο) στο 3 και το κόκκινο στο 6 οταν γύρναγα τον διακόπτη το μοτέρ έκλεινε..βέβαία φανταζομαι ότι έιναι λογικό γιατί έχει on off διακόπτη. απλά είπα να το αναφέρω.

tipos
24-06-18, 23:00
Στον θερμοστάτη της συντήρησης επειδή έχει 2 καλώδια θα τα βάλεις στις επαφές 6-4. Από την επαφή 4 φεύγει η εντολή για πάρει μπρος το μοτέρ. Επειδή ανέφερες ότι δεν ήξερε ο τεχνικός την συνδεσμολογία του μοτέρ θέλω να δω τι έκανε μήπως και έκανε κάποιο λάθος.

Κυριακίδης
24-06-18, 23:07
Πρίν κανα μήνα κάηκε και το μοτέρ της συντήρησης το οποίο σύμφωνα με τα λεγόμενα του "τεχνικου" κάηκε γιατί είχε κολήσει ο θερμοστάτης,
Έχει ενδιαφέρον να αναφέρεις τα συμπτώματα πριν την βλάβη (δηλαδή τις δικές σου παρατηρήσεις όσο αφορά θερμοκρασίες θαλάμων είτε συντήρησης είτε κατάψυξης ) . Ερωτώ για την συντήρηση τι παρατήρησες ως προς θερμοκρασίες . (πριν το ξεκοιλιάσει ο χασάπης ). Καθόλου? πολύ ψύξη? τι?

νεκταριοος
24-06-18, 23:49
[QUOTE= (πριν το ξεκοιλιάσει ο χασάπης ). :biggrin: κλεω

chriskorombos
25-06-18, 21:24
Έχει ενδιαφέρον να αναφέρεις τα συμπτώματα πριν την βλάβη (δηλαδή τις δικές σου παρατηρήσεις όσο αφορά θερμοκρασίες θαλάμων είτε συντήρησης είτε κατάψυξης ) . Ερωτώ για την συντήρηση τι παρατήρησες ως προς θερμοκρασίες . (πριν το ξεκοιλιάσει ο χασάπης ). Καθόλου? πολύ ψύξη? τι?

ξεκίνησε να μαζεύει πάγο η πλάτη και μετά απο κάμποσες μέρες καπουτ.


Στον θερμοστάτη της συντήρησης επειδή έχει 2 καλώδια θα τα βάλεις στις επαφές 6-4. Από την επαφή 4 φεύγει η εντολή για πάρει μπρος το μοτέρ. Επειδή ανέφερες ότι δεν ήξερε ο τεχνικός την συνδεσμολογία του μοτέρ θέλω να δω τι έκανε μήπως και έκανε κάποιο λάθος.

φιλε Σακη έκανα αυτό το οποίο μου είπες αλλά δουλεύει μόνο σαν διακοπτης δηλαδή προς στο 0 κάνει ενα μηχανικό κλικ και κλείνει, και απο την αλλή μερια οντας κλειστός κάνει μηχανικό κλίκ και παιρνει μπρος.. και πάλι όμως δεν κόβει ποτέ το μοτερ καθως 45063το 4-6 αφορα τον auxiliary switch που φαντάζομαι ειναι αυτος ο "μηχανικος διακοπτης" που έχει ο θερμοστάτης.

σας παραθέτω τώρα τις φωτογραφίες απο τα μοτέρ για την συντήρηση σε αυτό το μήνημα και για την καταψυξη στο επόμενο γιατι δεν με αφήνει ολες σε ένα.

4506445065450664506745068

(παρακαλώ μην ποστάρετε πριν δείτε επόμενο δικό μου πόστ ακριβώς απο κάτω για να υπάρξει μια σύνεχεια στο ποστ)

chriskorombos
25-06-18, 21:32
συνεχίζω με τις φωτογραφίες απο το μοτερ τις κατάψυξης

45056450574505845060


και το διαγραμματάκι μου άλλη μια φορά :001_tt2:

4506945070

τα καλώδια με τις βούλες έρχονται απο τα μοτερ

και σαν μια επανάληψη του προβλήματος


Βασικο: ο θερμοστάτης της συντήρησης δεν κόβει ποτε!
η πλάτη του ψυγείου γεμίζει πάγο
το σωληνακι απο το μοτερ πίανει συνέχεια πάγο

Δευτερευον: το μοτερ της καταψυξης συνέχεια ζεματάει.

tipos
25-06-18, 21:46
Αν και πολυ τσαπατσουλικα τα καλωδια ειναι στις σωστες θεσεις.Πιστευω οτι το προβλημα ειναι ψυκτικο και στους δυο θαλαμους.Στην καταψυξη ισως να εβαλε λιγοτερο υγρο με αποτελεσμα να ζοριζεται να κατεβασει ψυξη με επακολουθο το πολυ ζεστο μοτερ και στη συντηρηση εχει βαλει πολυ υγρο.Το πολυ υγρο δεν σημαινει οτι θα δουλεψει καλυτερα το ψυγειο,δεν ειναι χαζος ο κατασκευαστης οταν λεει οτι θελει για παραδειγμα 60 γραμαρια και οχι 80 ή 100.

chriskorombos
25-06-18, 22:06
Αν και πολυ τσαπατσουλικα τα καλωδια ειναι στις σωστες θεσεις.Πιστευω οτι το προβλημα ειναι ψυκτικο και στους δυο θαλαμους.Στην καταψυξη ισως να εβαλε λιγοτερο υγρο με αποτελεσμα να ζοριζεται να κατεβασει ψυξη με επακολουθο το πολυ ζεστο μοτερ και στη συντηρηση εχει βαλει πολυ υγρο.Το πολυ υγρο δεν σημαινει οτι θα δουλεψει καλυτερα το ψυγειο,δεν ειναι χαζος ο κατασκευαστης οταν λεει οτι θελει για παραδειγμα 60 γραμαρια και οχι 80 ή 100.

ναι αλλα γίνεται να μην κόβει ο θερμοστάτης επειδή έχει πολύ ψυκτικό υγρό το μοτερ?

(γενικά αυτος έλεγε "δεν υπάρχει στανταρ μπορει ο κατασκευαστης να λεει χ και να βαλεις χ και να μην δουλευει ενω με χ+1 η χ-1 να δουλεψει" λογια δικα του...)

επισης μίλησα πάλι μαζί του στο τηλέφωνο αποψε και ήταν αισχρότατος.. "δεν μπορω να έρθω έχω κανονίσει άλλες δουλείες...", λες και έγω δεν τον πλήρωσα πόσα λεφτα για να μου κάνει "δουλεια" αντε μην αρχίσω να τον διασύρω ονομαστικά δημοσίως...

tipos
25-06-18, 22:22
Ναι μπορει.Ο θερμοστατης ειναι επαφης και οχι αερος.Θα σταματησει οταν το στοιχειο αποκτησει την σωστη θερμοκρασια,δηλαδη οταν υπαρχει η σωστη ποσοτητα υγρου με σωστη κυκλοφορια.Σε ενα κυκλωμα οπως της συντηρησης που ειναι πολυ μικρο αν πεσεις εξω + - 5 με 10 γραμμαρια δεν πειραζει,αυτος ομως για να παγωσει ακομα και τον κυνητηρα εχει βαλει τουλαχιστον 50 γραμμαρια περισσοτερο υγρο οποτε το στοιχειο δεν πιανει τις θερμοκρασιες που πρεπει για να διεγειρει τον θερμοστατη.

Κυριακίδης
25-06-18, 22:24
Αν και πολυ τσαπατσουλικα τα καλωδια ειναι στις σωστες θεσεις.Πιστευω οτι το προβλημα ειναι ψυκτικο και στους δυο θαλαμους.Στην καταψυξη ισως να εβαλε λιγοτερο υγρο με αποτελεσμα να ζοριζεται να κατεβασει ψυξη
Όμως στο αρχικό ποστ αναφέρει.

Πριν μερικού μήνες είχε καέι το μοτέρ του καταψύκτη και είχα φωνάξει έναν "τεχνικό" να το αλλάξει το οποίο και έκανε χωρίς να παρατηρήσω κάποιο πρόβλημα.
Κατάλαβα ότι στην κατάψυξη δεν έχει ακόμη και τώρα πρόβλημα .
Αλλά έχει πρόβλημα στην συντήρηση . Εκεί ναι πιστεύω κάτι έγινε με την ποσότητα υγρών λόγω και της αναφοράς εξωτερικών σωληνώσεων με πάγους .
Και εδώ όμως διατηρώ μια αμφιβολία για το αν ο τεχνικός (για την συντήρηση ) δεν ακολούθησε σωστή διαδικασία φόρτωσης υγρών (εκτός της αλλαγής μοτέρ ) αφού έστω είναι ικανός να έχει ως φαίνεται να φτιάξει σωστά της κατάψυξης .

Κανονικά μιλάμε γενικά και αόριστα , γιαυτό θα πρέπει να ακολουθηθεί μια προγραμματισμένη διαδικασία .
Διαδικασία παρακολούθησης αρχικά με ψηφιακούς θερμοστάτες στο κέντρο κάθε θαλάμου (είτε για συντήρηση είτε για κατάψυξη ) για να δει αν οι θερμοκρασίες (με μόνιμα σε λειτουργία τα μοτέρ , είτε κατάψυξης είτε συντήρησης ) είναι και τελικές θερμοκρασίες ικανές να επηρεάσουν τους θερμοστάτες τους ως προς τα On- off τους .

Με την παρακολούθηση μόνο από πλευράς της συντήρησης (σε μόνιμη λειτουργία και παρακολουθώντας τις θερμοκρασίες ) σε συνδυασμό με την παρακολούθηση της εξωτερικής σωλήνωσης που λέει ότι μαζεύει πάγους , ίσως να μπορέσει ο ίδιος να αφαιρέσει υγρά αν το κρίνει απαραίτητο . Είναι διαδικασία μη απόλυτα ακριβής αλλά πιστεύω ότι θα πετύχει αν γίνει πολύ προσεχτικά .

tipos
25-06-18, 22:37
Στο#8 αναφερει οτι η συντηρηση γεμιζει παγο στην πλατη και στη σωληνα.Κατα τη γνωμη μου ειναι καθαρα θεμα ποσοτητας υγρου.Ψυξη εχει σηγουρα το ψυγειο αλλα οχι την σωστη.Για την καταψυξη μας λεει οτι το μοτερ ζεματαει,αρα ζοριζεται να κατεβασει για καποιο λογο.Το μοτερ αλαχτηκε πριν απο μερικους μηνες με αλλες κλιματικες συνθηκες.Αν του λειπει λιγο υγρο ειναι λογικο να ζοριζεται στις σημερινες κλιματικες συνθηκες.Αν δουλευε σωστα θα επρεπε να ειναι χλιαρο προς ζεστο εκτος και αν εχει πολυ ψηλα το νουμερο στον θερμοστατη πραγμα που κακως δεν ρωτησα.

chriskorombos
25-06-18, 22:38
Όμως στο αρχικό ποστ αναφέρει.
Πριν μερικού μήνες είχε καέι το μοτέρ του καταψύκτη και είχα φωνάξει έναν "τεχνικό" να το αλλάξει το οποίο και έκανε χωρίς να παρατηρήσω κάποιο πρόβλημα.
Κατάλαβα ότι στην κατάψυξη δεν έχει ακόμη και τώρα πρόβλημα .

πράγματι η κατάψυξη δουλεύει και δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα ακόμα... αλλά το πρόβλημα το παρατήρησα όταν έκανε νουμερα η συντήρηση καθώς το μοτερ της κατάψυξης συνέχεια ζεμάταγε και δεν μπορεις να το πίασεις με γυμνο χερι πραγμα το οποίο δεν είχε τύχη να τραβήξω το ψυγειο για να το δω, και για αυτο απόρησα ως προς το θέμα της θερμικής γήρανσης του μοτερ της κατάψυξης. (μην τρέχω σε ενα χρόνο πάλι για μοτερ)

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια σας παιδία και ιδιαίτερα τον φιλο Σακη για τις γρηγορες και on point απαντησεις του αλλά επειδή έχω τρελαθεί μάλλον με βλέπω να φέρνω κάποιον τεχνικό αυτή την φορά μήπως γίνει σωστή δουλεία καθώς απο μόνος μου δεν θέλω να επέμβω σε τέτοια πράγματα (μην τα κάνω χειροτέρα)

tipos
25-06-18, 22:41
Αμα το επισκευασεις αν θελεις ενημερωσε μας.

chriskorombos
25-06-18, 22:46
Αν δουλευε σωστα θα επρεπε να ειναι χλιαρο προς ζεστο εκτος και αν εχει πολυ ψηλα το νουμερο στον θερμοστατη πραγμα που κακως δεν ρωτησα.

με πρόλαβες και δεν το είδα...όχι την καταψυξη την εχω στο 3 με μεγιστο 5

άμα τελικά το φτιάξω θα ενημερώσω :)

tipos
25-06-18, 22:59
Θα το χαμηλωνα στο 1,5 με 2.Εκει βγαζει περιπου στους -20 βαθμους και δουλευει πιο ξεκουραστα.

chriskorombos
25-06-18, 23:05
ok θα το δοκιμασω να δω! και παλι ευχαριστω για τις συμβουλες τον χρονο και το ενδιαφέρων σου :)

Κυριακίδης
25-06-18, 23:10
πράγματι η κατάψυξη δουλεύει και δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα ακόμα... αλλά το πρόβλημα το παρατήρησα όταν έκανε νουμερα η συντήρηση καθώς το μοτερ της κατάψυξης συνέχεια ζεμάταγε και δεν μπορεις να το πίασεις με γυμνο χερι πραγμα το οποίο δεν είχε τύχη να τραβήξω το ψυγειο για να το δω, και για αυτο απόρησα ως προς το θέμα της θερμικής γήρανσης του μοτερ της κατάψυξης. (μην τρέχω σε ενα χρόνο πάλι για μοτερ)
Αλλιώς το αντιλαμβάνεται κανείς αυτό το "ζεμάταγε" . (συγκρίνοντας τεχνικό με όποιον τυχόντα ) . Από πλευράς σου θα έπρεπε να δώσεις σημασία στις θερμοκρασίες θαλάμου κατάψυξης (αν κυμαίνονται στα φυσιολογικά άνω και κάτω όρια αυτών των θερμοκρασιών ) αλλά και αν οι χρόνοι On - Off του μοτέρ για κατάψυξη είναι οι λογικοί (π.χ. σε On δουλεύει για 2-3 ώρες κτλ ενώ θα έπρεπε να δουλεύει κατά πολύ λιγότερο κτλ ) .
Θεωρώ πολύ σημαντικό την παρακολούθηση θερμοκρασιών σε ζωντανό χρόνο , γιατί αυτό δείχνει και τον υγιή "καθρέφτη" της πραγματικότητας της απόδοσης του ψυγείου. Τουλάχιστον αυτά μπορεί να τα παρακολουθεί ένας μη τεχνικός για να έχει και μια μερική σωστή γνώμη του αν λειτουργεί σωστά . Τώρα επειδή κάποιος "ζεματίστηκε " με το άγγιγμα κάποιου μοτέρ , δεν επιβεβαιώνει την πραγματικότητα .

chriskorombos
25-06-18, 23:26
πράγματι έχεις δικαιο η αντιληψη του καθενα είναι διαφορετική αλλά επειδή γενικα έχω μια ιδεα του "ζεστο" μοτερ οπου δουλευει νορμαλ, πραγματικά η θερμοκρασία που πίανει το μοτερ τωρα δεν είναι καθολου νορμαλ... Ωστοσο πράγματι καλό θα ήταν να υπάρχει παρακολούθηση της θερμοκρασίας των θαλάμων με κάποιο θερμομετρο? θερμοζευγος? πραγμα το οποίο δεν έχω δυστηχώς, ισως πετεαχτο να παρω.
τωρα για τις ωρες που δουλευει δεν μπορω να πω με σιγουρια καθως το μοτερ της συντηρησης δουλευει συνεχεια και με πολυ εντονο θορυβο πραγμα που καθηστα αδυνατο να εχω αντιληψη του ποτε δουλευει χωρις να το ακουμπαω για να δω επισης αδυνατων γιατι ζεματαει :P αλλα και αυτο το λίγο που μπορω να το ακουμπησω οσες φορες το έχω κάνει στην διαρκεια αυτης της εβδομαδας νιωθω συνεχεια το χαρακτιριστικο "τρεμουλο" του "λειτουργώ" αλλα σημειωνω πολυυυυυ πιο αθορυβα απο τις συντηρησης και πιο ηπια, της συντηρησης ακουγετε ιδιατερα δυνατα έιναι οριακά στο ενοχλητικό.

Κυριακίδης
26-06-18, 00:15
Και όμως αν εξαιρέσουμε ότι η κατάψυξη δεν μας αφορά , μπορείς να βελτιώσεις τα πράγματα ο ίδιος για την συντήρηση . Η διαδικασία δεν είναι τόσο απλή και εύκολη , θα απαιτούσε ώρες παρακολούθησης μπροστά από το ψυγείο με τα συμβάντα και αναλόγως να αφαιρούσες σε πολύ μικρές δόσεις υγρά από την βαλβίδα πλήρωσης . (ας πει και ο Tipos την γνώμη του) για την μη απαραίτητη επέμβαση τεχνικού . Έτσι κι αλλιώς το ψυγείο πιθανόν να πάει στον επόμενο χασάπη.

tipos
26-06-18, 20:56
Και όμως αν εξαιρέσουμε ότι η κατάψυξη δεν μας αφορά , μπορείς να βελτιώσεις τα πράγματα ο ίδιος για την συντήρηση . Η διαδικασία δεν είναι τόσο απλή και εύκολη , θα απαιτούσε ώρες παρακολούθησης μπροστά από το ψυγείο με τα συμβάντα και αναλόγως να αφαιρούσες σε πολύ μικρές δόσεις υγρά από την βαλβίδα πλήρωσης . (ας πει και ο Tipos την γνώμη του) για την μη απαραίτητη επέμβαση τεχνικού . Έτσι κι αλλιώς το ψυγείο πιθανόν να πάει στον επόμενο χασάπη.

Αν εχει βαλει βαλβιδακι μπορει να γινει.Αυτο που με απασχολει ειναι οτι δεν εχει την αισθηση του ποσο υγρο θα βγαλει.Μπορει να το κανει χειροτερα και να μην εχει ψυγειο μεχρι να βρει ενα σοβαρο τεχνικο.

chriskorombos
29-06-18, 10:53
καλημέρα παιδία και πάλι... τελικά μπήκα στην διαδικασία να αφαιρέσω απο το βαλβιδάκι ψυκτικό υγρό, έχω αφαιρέσει 15-16 δευτερόλεπτα φρεον σε 4 στάδια των 3-4 δευτερολέπτων καθε φορά (με το ρολοι) και έπειτα το παρακολουθούσα για κανα 4ωρο 5ωρο αλλά ο θερμοστάτης ακόμα δεν κόβει, το σωληνάκι ακόμα παγώνει (με τον ίδιο ρυθμό και ένταση, αν και τώρα παρατήρησα και να μαζεύει υγρασία το μοτέρ κοντά στο σωληνάκι)) και το ψυγείο μέσα εξακολουθεί να είναι πολύ παγωμένο..να σημειώσω οτι κάθε φορά που αφαιροούσα φρέον έκλεινα πρώτα το ψυγείο και περιμένα αρκετή ώρα να λίωσουν όλοι οι πάγοι καλα για να μήν υπάρχει κάποιο θέμα όσον αφορά τον πάγο και δεν παίρνω σωστά αποτελέσματα λόγο αυτου

τι να κάνω να συνεχίσω να αφαιρώ μέχρι να δω αποτέλεσμα? μα πόσο φρεον μπορεί έβαλε μέσα αυτος ο καραγκίοζης?

υπάρχει περιπτωση να έχει βάλει άλλο ψυκτικό υγρο απο το προβλεπόμενο του μοτερ r134? ή να του έχει πάρει αέρα όταν έβαζε το υγρό? γιατί για να πώ την αλήθεια κάνει και πάρα πολύ θόρυβο σε σχέσει με τις καταψυξης (σαν να κάνει έργα ο δήμος με κομπρεσέρ... ακούγεται απο την κουζίνα στα υπνοδωματια....αυτό ανέκαθεν..δηλαδή πριν ξεκινήσω να βγάζω φρέον)

chriskorombos
29-06-18, 15:31
Παιδία τελικά το έφτιαξα το ψυγείο η μάλλον ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ που ήρθε να το δει..δεν σας κάνω πλάκα είχε βάλει το μανομετρό του πάνω και έβγαζε φρέον επι 1μιση-2 λεπτα στο συνολο ανα διαστηματα ... και μου είπε οτι ο καραγκιοζης που μου έβαλε το μοτερ επειδή το ψυγείο μου έιχε μοτερ r600 και αυτος μου έβαλε μοτερ r134 έβαλε φρέον βάση των προδιαγραφών του r600 + του οτι ο παλίος μου θερμοστάτης δεν είχε κανένα απολύτος πρόβλημα και τσάμπα τον άλλαξα...... (δυστήχος τον είχα χαλάση όταν τον έβγαλα :/)

δηλαδή αν καθόμουν ακόμα μόνος μου να το προσέχω και να βγάζω τσουκου τσούκου θα τελείωνε το καλοκαίρι και ακόμα θα είχα πίεση 100...τελός καλό όλα καλά λοίπον.. και όλες η οδηγίες σας και συμβουλές σας ήταν ολοσωστές και σας ευχαριστώ...

tipos
29-06-18, 19:53
Αν το ψυγειο ειναι r600 και εβαλε r134 τοτε εκανε δυο φορες λαθος.Πρωτον το ψυγειο εχει εγκατασταση για r600 με πολυ λεπτο τριχοειδη πραγμα που το κανει να ζοριζεται και να αργει να κατεβασει με το r134.Αυτο σημαινει οτι το καινουργιο μοτερ δεν θα εχει μεγαλο χρονο ζωης.Δευτερον φανταζομαι οτι εκανε το ιδιο και στην καταψυξη γιαυτο και ζεματαει το μοτερ.

chriskorombos
29-06-18, 20:13
πράγματι φίλε Σάκη τα ίδια μου είπε και ο μάστορας που ήρθε να το φτιάξει, ναι το ίδιο έχει κάνει και στα 2...και τώρα που το μοτερ συντήρησης δουλεύει κανονικά ζεματάει και αυτό όπως τις κατάψυξης... άλλα δυστήχως στην Ελλάδα του ο κάθε καραγκίοζης οτι δηλώνει είναι τι μπορείς να κάνεις? απλά να ελπίζεις οτι θα πέσεις σε σωστό άνθρωπο για να σου κάνει σωστή δουλεία...