Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [Bosch] -Πρόβλημα νε πλυντήριο BOSCH.



ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
08-01-18, 17:26
- Είχα αναρτήσει το θέμα εδώ http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=91023 οι διαχειριστές με παρεπεμψαν εδώ αλλά δεν το βρίσκω (έχω ρωτήσει σχετικά) επι του θέματος λοιπόν. Στο παραπάνω πλυντήριο το έφτισξσ υποτίθεται τη πλακέτα και ανάβει (πρίν ήταν νεκρό) όταν του δίνω εντολή να αρχίζει μετα από λίγο βγάζει ένα κωδικό βλάβης Ε 57 έψαξα στο νετ και βρήκα (σ΄ένα αγγλικό site) ότι αυτή η βλάβη έχει σχέση με το κλείστρο της πόρτας, το έλυσα αλλά είδα το κλέιστρο οπτικά εντάξει, δοκίμασα και με ένα άλλο κλείστρο SIEMENS (μηχανισμό κλειδώματος) αλλά πάλι τα ίδια, έχω επιφυλάξεις για το νέο μηχανισμο μήπως η αριθμηση των καλωδίων αντιστοιχεί σε άλλες λειτουργίες. Μπορώ να κάνω προσωμείωση του μηχανισμου κλεισίματος έχει τρία καλωδια τα δύο φέρνουν 230 AC, το μοντέλο είναι WAS 20320.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
08-01-18, 17:30
-Aα ξέχασα να αναφέρω ότι η αντλία δουλευει σε κάθε πρόγραμμα άντληση και μη επίσης ότα μέτρησα τη τάση χωρίς καθόλου μηχανισμο έβγαζε κωδικό Ε 61.

konman
08-01-18, 20:40
Πλακετα inverter 00706018

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
08-01-18, 21:05
Πλακετα inverter 00706018

`Δεν γράφει πουθενα inverter, η πλακετα ηταν νεκρή και υποτίθεται την επανέφερα.

tipos
08-01-18, 21:50
Εγω παλι δεν βρησκω στα manual βλαβη Ε57.Βρηκα μονο το Ε61 και παραπεμπει στην κλειδαρια της πορτας.Γραψε το enr απο το καρτελακι να δω πιο bosch ειναι.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
08-01-18, 22:29
Σάκη ευχαριστώ αυριο πρω'ι' που θα παω στην αποθήκη μήπως γνωρίζεις το ηλεκτρικό σχέδιο τοτ κλείστρου?

tipos
08-01-18, 22:34
Δωσε το enr για να δω πιο ειναι.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
08-01-18, 22:40
Δωσε το enr για να δω πιο ειναι.

Σακη νομιζω είναι τα 20008 αλλά με σιγουριά αύριο πρωί

konman
08-01-18, 22:44
Το πλυντηριο εχει και πλακετα Inverter για το μοτερ.44507 cod:00706018

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
08-01-18, 23:10
Το πλυντηριο εχει και πλακετα Inverter για το μοτερ.44507 cod:00706018

Που την 'εχει την άτιμη και δεν τη βρήκα.

konman
08-01-18, 23:16
στο κατω μερος

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
08-01-18, 23:31
Αυτη τη βλάβη υποδηλώνει το Ε 57

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
09-01-18, 09:05
Σάκη Nr WAS 20329GR/14 FD 9208 200015

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
09-01-18, 21:19
Προσπάθησα πάλι με το μηχανισμό κλεισίματος ανοικτό για να παρακολουθήσω τον ηλεκτρομαγνήτη εκανε 2-3 προσπάθειες να οπλίσει αλλά τίποτα το έβαλα στη θέση όπλισης με κατσαβίδι αλλά έβγαζε άλλο κωδικό Ε 35 πως καταλαβαίνει η πλακέτα ότι ο μηχανισμός έχει οπλίσει?, Σάκη έχω αφήσει το Νr.

tipos
09-01-18, 21:24
Κατι εγραψες λαθος,δεν μου βγαινει αυτο το μοντελο.Η κλειδαρια ποσα καλωδια εχει?

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
09-01-18, 21:47
Συγνώμη Σάκη WAS 20320 τα άλλα όπως τα έχω γράψει η κλειδαριά έχει τρία καλώδια.

tipos
09-01-18, 22:30
Δυστηχως δεν το εχω αυτο το manual.Το Ε35 εχει να κανει με το ηλεκτρικο κυκλωμα της πορτας.Την πλακετα που σου εγραψε ο Μανος της εριξες καμια ματια?Οσες τετοιες πλακετες εχω δει φαινονται και με το ματι οτι ειναι καμενες.Ειναι πολυ πιθανο να εχει δικιο ο Μανος.Κανε ενα κοπο και βγαλε την πλακετα για ενα οπτικο ελεγχο.Για να την βγαλεις ανοιξε το πισω καπακι και θα την βρεις διπλα στο αμορτισερ απο την μερια της σαπουνοθηκης.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
09-01-18, 23:33
-Την βρήκα τη πλακέτα και μάλλον αυριο θα τη βγάλω το πως να είναι το ηλεκτρικο κύκλωμσ της πόρτας? πρέπει να του κάνω μια προσωμοίωση να δω αν δουλεύει το ότι δεν κούμπωνε ο ηλεκτρομαγνήτης προφανώς είναι πρόβλημα αλλά του μηχανισμού ή της πλακέτας?

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
10-01-18, 20:50
Δυστηχως δεν το εχω αυτο το manual.Το Ε35 εχει να κανει με το ηλεκτρικο κυκλωμα της πορτας.Την πλακετα που σου εγραψε ο Μανος της εριξες καμια ματια?Οσες τετοιες πλακετες εχω δει φαινονται και με το ματι οτι ειναι καμενες.Ειναι πολυ πιθανο να εχει δικιο ο Μανος.Κανε ενα κοπο και βγαλε την πλακετα για ενα οπτικο ελεγχο.Για να την βγαλεις ανοιξε το πισω καπακι και θα την βρεις διπλα στο αμορτισερ απο την μερια της σαπουνοθηκης.

Tην έβγαλα τη πλακέτα ( inverter) οπτικά ήταν άψογη θα της κάνω καλλίτερο έλεγχο ένα σχεδιάγραμμα ηλεκτρικό του μηχανισμού κλεισίματος της πορτας που μπορώ να βρω?

Κυριακίδης
10-01-18, 22:01
https://www.how-to-repair.com/help/how-a-washing-machine-door-lock-or-interlock-works/
https://images.search.yahoo.com/search/images;_ylt=AwrJ61hrblZa5VoAvRlXNyoA;_ylu=X3oDMTEy YmVpdmJmBGNvbG8DYmYxBHBvcwMxBHZ0aWQDQjQ1MTdfMQRzZW MDc2M-?p=wiring+diagram+door+lock+bosch&fr=mcafee_uninternational

tipos
10-01-18, 22:42
Το σχεδιο για κλειδαριες με 3 καλωδια ειναι αυτο 44513
Στην δικια σου την κλειδαρια θα πρεπει να τα βρεις εσυ που αντιστοιχουν τα L N C.Eνας εμπειρικος τροπος χωρις πολυμετρο για να βρεις το Ν ειναι οτι σε καποιες κλειδαριες,οχι ολες,το Ν εχει αλλο χρωμα επαφης.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
10-01-18, 23:28
https://www.how-to-repair.com/help/how-a-washing-machine-door-lock-or-interlock-works/
https://images.search.yahoo.com/search/images;_ylt=AwrJ61hrblZa5VoAvRlXNyoA;_ylu=X3oDMTEy YmVpdmJmBGNvbG8DYmYxBHBvcwMxBHZ0aWQDQjQ1MTdfMQRzZW MDc2M-?p=wiring+diagram+door+lock+bosch&fr=mcafee_uninternational

-Το εσωτερικό του μηχανισμού λείπει ένα μαυρο πλαστικό που έμαινε μέσα το κλείστρο.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
10-01-18, 23:36
Το σχεδιο για κλειδαριες με 3 καλωδια ειναι αυτο 44513
Στην δικια σου την κλειδαρια θα πρεπει να τα βρεις εσυ που αντιστοιχουν τα L N C.Eνας εμπειρικος τροπος χωρις πολυμετρο για να βρεις το Ν ειναι οτι σε καποιες κλειδαριες,οχι ολες,το Ν εχει αλλο χρωμα επαφης.

Κάπως έτσι το είχα υπολογίσει κι' εγώ να υποθέσω ότι όταν οπλίζει κλέινει η επαφή? μεταξύ L kai N που αντιστοιχούν στις εισόδους του πηνίου δεν βρίσκω 230 αλλά 120 περίπου ενώ όταν επισκεύασα τη πλακέτα νομίζω βρήκα χωρίς να είμαι σίγουρος.

Κυριακίδης
10-01-18, 23:56
Το εργοστασιακό μάνταλο ήταν όπως αυτό που δείχνεις στο #22? με ρελε αντί ptc? (γιατί λες ότι άλλαξες με κάποιο της siemens?) δεν έβαζες το δικό του να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου?

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
11-01-18, 00:27
Το εργοστασιακό μάνταλο ήταν όπως αυτό που δείχνεις στο #22? με ρελε αντί ptc? (γιατί λες ότι άλλαξες με κάποιο της siemens?) δεν έβαζες το δικό του να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου?

Aκριβώς δοκίμασα ενα αντίστοιχο SIEMENS ακριβώς το ίδιο εσωτερικά εξωτερικά, μεταχειρισμένο βέβαια μόνο η φίσα δεν ταίριαζε η αρίθμηση ήταν ίδια 123, κάτι άλλο αυτό το πλυντήριο είχε και μια ασφάλεια στη πόρτα του φίλτρου για να ανοίγει η πόρτα μήπως έπρεπε να ήταν σε τάση να ανοίξει?.

tipos
11-01-18, 20:49
Κάπως έτσι το είχα υπολογίσει κι' εγώ να υποθέσω ότι όταν οπλίζει κλέινει η επαφή? μεταξύ L kai N που αντιστοιχούν στις εισόδους του πηνίου δεν βρίσκω 230 αλλά 120 περίπου ενώ όταν επισκεύασα τη πλακέτα νομίζω βρήκα χωρίς να είμαι σίγουρος.
Οχι δεν κλεινει L με το Ν οταν οπλιζει.Κλεινει το L με το C.Το πλαστικο που αναφερεις στο φιλτρο ειναι για το ανοιγμα της πορτας σε περιπτωση βλαβης ή διακοπης ρευματος

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
11-01-18, 22:30
Οχι δεν κλεινει L με το Ν οταν οπλιζει.Κλεινει το L με το C.Το πλαστικο που αναφερεις στο φιλτρο ειναι για το ανοιγμα της πορτας σε περιπτωση βλαβης ή διακοπης ρευματος

Για να τα συνοψίσουμε λίγο Σάκη και λοιποί φίλοι για να πάρει μπροστά θα πρέπει να υπάρχει μόνιμη τάση μεταξύ L και N (230V AC) να οπλίσει ο ηλεκτρομαγνήτης και οπλίζοντας να κλείσει την επαφή L με C και να ασφαλίσει τη πόρτα, άρα ο ηλεκτρομαγνήτης θα είναι μόνιμα σε τάση κατα τη διάρκεια λειτουργίας, σε περίπτωση διακοπής ρεύματος δεν θα αφοπλίσει και θα απασφαλιστεί η πόρτα τότε ως προς τι ο εφεδρικός μηχανισμός ανοίγματος?.

Κυριακίδης
11-01-18, 23:18
Επειδή μπορεί να μπλοκάρει και μηχανικά (άσχετα που θα έχεις διακοπή ρεύματος) , συμβαίνει και σε κλειδαριές με ptc και αφού έχει τελειώσει το πρόγραμμα , να μην ανοίγει πάλι η πόρτα . (και μερικοί δίνουν μερικές κλωτσιές γύρω από την πόρτα ανοίγοντας την πόρτα με αυτόν τον τρόπο).:001_tt2:

klik
11-01-18, 23:20
Δεν ειναι ηλεκτρομαγνητης αλλα αντισταση. Όταν τελειωσει το πρόγραμμα ή κοπει το ρευμα θελει λιγα λεπτα να κρυωσει και να ξεκλειδώσει το διμεταλλικο ελασμα. Η χειροκινητη απασφαλιση ειναι πιθανα για περιπτωση βλαβης.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
11-01-18, 23:34
Για το ηλεκτρικό κύκλωμα όπως το περιγράφω στο #27 ισχύει?.

klik
12-01-18, 18:27
Στο μάζεψα καπως

για να πάρει μπροστά θα πρέπει να υπάρχει μόνιμη τάση μεταξύ L και N (230V AC) να ζεσταθει η αντισταση και οπλίζοντας το διμεταλλικο ελασμα να κλειδωσει την πορτα και να κλείσει την επαφή L με C και να ασφαλίσει τη πόρτα, άρα η αντισταση θα είναι μόνιμα σε τάση κατα τη διάρκεια λειτουργίας, σε περίπτωση διακοπής ρεύματος θα αφοπλίσει και θα απασφαλιστεί η πόρτα μετα απο λιγα λεπτα.

tipos
12-01-18, 19:30
Οταν η κλειδαρια ειναι ptc χωρις ηλεκτρομαγνητη τοτε εχει μονιμα ταση στο L και Ν.Οταν υπαρχει ηλεκτρομαγνητης τοτε η ταση ειναι στιγμιαια,γιαυτο και οταν πατας εναρξη τοτε ακουγεται αμεσα ενα τακ δυνατο,ειναι το στιγμιαιο οπλισμα του ηλεκτρομαγνιτη.Στις κλειδαριες που εχουν μονο ptc οταν παταμε εναρξη μεσολαβουν καποια δευτερολεπτα μεχρι να οπλισει η κλειδαρια και δεν οπλιζει αμεσα.Αυτο γινεται γιατι το ptc χρειαζεται καποιο χρονο μεχρι να ζεσταθει και να στραβωσει το ελασμα ωστε να κλεισει η επαφη L με την επαφη C.
Επισης οι κλειδαριες με ηλεκτρομαγνητη δεν αφοπλιζουν οταν κοπει η παροχη ρευματος,γιαυτο και υπαρχει η πλαστικη ντιζα πανω απο το φιλτρο ωστε να ανοιξει η πορτα ακομα και χωρις ρευμα.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
12-01-18, 22:07
Οταν η κλειδαρια ειναι ptc χωρις ηλεκτρομαγνητη τοτε εχει μονιμα ταση στο L και Ν.Οταν υπαρχει ηλεκτρομαγνητης τοτε η ταση ειναι στιγμιαια,γιαυτο και οταν πατας εναρξη τοτε ακουγεται αμεσα ενα τακ δυνατο,ειναι το στιγμιαιο οπλισμα του ηλεκτρομαγνιτη.Στις κλειδαριες που εχουν μονο ptc οταν παταμε εναρξη μεσολαβουν καποια δευτερολεπτα μεχρι να οπλισει η κλειδαρια και δεν οπλιζει αμεσα.Αυτο γινεται γιατι το ptc χρειαζεται καποιο χρονο μεχρι να ζεσταθει και να στραβωσει το ελασμα ωστε να κλεισει η επαφη L με την επαφη C.
Επισης οι κλειδαριες με ηλεκτρομαγνητη δεν αφοπλιζουν οταν κοπει η παροχη ρευματος,γιαυτο και υπαρχει η πλαστικη ντιζα πανω απο το φιλτρο ωστε να ανοιξει η πορτα ακομα και χωρις ρευμα.

- Ας πάρουμε κάποια δεδομένα ο μηχανισμός είναι με ηλεκτρομαγνήτη και προφανώς έχει πρόβλημα δεν μπορώ να καταλάβω έαν ο πίρος με τον οπλισμό έμενε έξω ή μέσα ίσως να έβγαινε στιγμιαία να κλείδωνε το κλείστρο και στο τέλος πάλι με μια στιγμιαία εντολή να έβγαινε έξω και να αφόπλιζε, το ζητούμενο είναι ποιές επαφές έκλειναν κατά την όπλιση.

tipos
12-01-18, 22:35
Το ρωτας για να κανεις bypass την κλειδαρια?Αν προσπαθησεις να κανεις κατι τετοιο τοτε η πλακετα το αναγνωριζει και βγαζει κωδικο σφαλματος.Σε αυτα τα πλυντηρια δεν γινεται bypass.O μονος τροπος να βεβαιωθεις οτι φταιει η κλειδαρια ειναι να την αλαξεις με καινουργια.

Κυριακίδης
12-01-18, 22:42
δεν μπορώ να καταλάβω έαν ο πίρος με τον οπλισμό έμενε έξω ή μέσα ίσως να έβγαινε στιγμιαία να κλείδωνε το κλείστρο και στο τέλος πάλι με μια στιγμιαία εντολή να έβγαινε έξω και να αφόπλιζε,
Κατά την γνώμη μου με την στιγμιαία τροφοδοσία από το πρόγραμμα οπλίζει και τις 3 επαφές (+ το μηχανικό μπλοκάρισμα της πόρτας με το κομματάκι πλαστικό που λες ότι λείπει) .
Από τις 3 επαφές θα θεωρήσουμε την μία Common / γενική (και είναι η φάση είσοδος )
Την 2η ουδέτερος για τροφοδοσία του πηνίου
Η 3η επαφή είναι κάτι σαν επαφή "καστάνιας " (παίρνει μετά το κλείδωμα της πόρτας από την γενική της φάσης ) και παραμένει το πηνίο οπλισμένο (μη εξαρτώμενο από την τροφοδοσία του προγράμματος ) .
οπλίζει και τις 3 επαφές = 3 που σχετίζονται μόνο με φάσεις (ενώ υπάρχει και μια 4η που είναι μόνο ουδέτερος για τροφοδοσία πηνίου)

tipos
12-01-18, 23:11
Κλεινωντας η πορτα αυτοματα κλεινουν οι δυο απο τις τρεις επαφες ωστε να παρει σημα η πλακετα οτι η πορτα εχει κλεισει,αλλιως οταν πατηθει η εναρξη ακουγεται ενα διπλο μπιπ απο την πλακετα.Πατωντας εναρξη οπλιζει το πηνειο και τραβαει ενα τριτο ελασμα-επαφη και κλειδωνει η πορτα.To εμβολο του πηνειου κανει μηχανικη αυτοσυγρατηση και μενει οπλισμενο χωρις να περναει πλεον το ρευμα απο αυτο κρατωντας την πορτα ασφαλισμενη.Το τριτο ελασμα εχει σε σειρα με το ενα ακρο του πηνειου ενα ptc και μολις οπλισει ο ηλεκτρομαγνητης τοτε εφαπτει αυτο το ελασμα μαζι με τις αλλες δυο επαφες που εχουν κλεισει με το κλεισιμο της πορτας.Πλεον και τα τρια καλωδια της φυσας ειναι βραχυκηκλωμενα μεταξυ τους.Θα μου πεις τωρα μα καλα γιατι δεν κανει μπαμ αφου υπαρχει και ουδετερος και φαση στα τρια καλωδια?Εδω ειναι η μαγκια του κατασκευαστη ωστε να διαβαζει η πλακετα οτι η πορτα ειναι πλεον κλειδωμενη και να μην μπορει κανεις να της κανει bypass οπως γινοταν παλια.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
12-01-18, 23:27
Κλεινωντας η πορτα αυτοματα κλεινουν οι δυο απο τις τρεις επαφες ωστε να παρει σημα η πλακετα οτι η πορτα εχει κλεισει,αλλιως οταν πατηθει η εναρξη ακουγεται ενα διπλο μπιπ απο την πλακετα.Πατωντας εναρξη οπλιζει το πηνειο και τραβαει ενα τριτο ελασμα-επαφη και κλειδωνει η πορτα.To εμβολο του πηνειου κανει μηχανικη αυτοσυγρατηση και μενει οπλισμενο χωρις να περναει πλεον το ρευμα απο αυτο κρατωντας την πορτα ασφαλισμενη.Το τριτο ελασμα εχει σε σειρα με το ενα ακρο του πηνειου ενα ptc και μολις οπλισει ο ηλεκτρομαγνητης τοτε εφαπτει αυτο το ελασμα μαζι με τις αλλες δυο επαφες που εχουν κλεισει με το κλεισιμο της πορτας.Πλεον και τα τρια καλωδια της φυσας ειναι βραχυκηκλωμενα μεταξυ τους.Θα μου πεις τωρα μα καλα γιατι δεν κανει μπαμ αφου υπαρχει και ουδετερος και φαση στα τρια καλωδια?Εδω ειναι η μαγκια του κατασκευαστη ωστε να διαβαζει η πλακετα οτι η πορτα ειναι πλεον κλειδωμενη και να μην μπορει κανεις να της κανει bypass οπως γινοταν παλια.

-Αυτό που λές φαίνεται το πλέον λογικό μάλλον θα παω για νεο μηχανισμό 30+ ευρώπουλα τον έχει η BOSCH το ptc που το έχει και δεν φαίνετα?

Κυριακίδης
12-01-18, 23:32
Προφανώς στην πλακέτα.

tipos
12-01-18, 23:39
Η περιγραγη που εκανα ειναι για τις περισσοτερες κλειδαριες αυτου του τυπου,η δικια σου δεν εχει ptc.To ptc σε συνδιασμο με ηλεκτρομαγνητη το εχουν οι κλειδαριες με τεσσερα καλωδια.Οπως και να εχει δεν μπορεις να την παρεμβαλεις.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
12-01-18, 23:55
Το τροφοδοτικό γιατι το είχε κάψει βρε Σάκη έχεις καμιά ιδέα?

tipos
13-01-18, 00:01
Δεν μπορω να το γνωριζω,παντος ειναι πλεον πολυ συχνη βλαβη σε ολες τις οικιακες συσκευες,αμα ψαξεις στα post του forum θα βρεις ενα σορο απο βλαβες με νεκρα πλυντηρια και πιο πολυ στα whrlpool.

Κυριακίδης
13-01-18, 08:28
Δεν μπορω να το γνωριζω,παντος ειναι πλεον πολυ συχνη βλαβη σε ολες τις οικιακες συσκευες,αμα ψαξεις στα post του forum θα βρεις ενα σορο απο βλαβες με νεκρα πλυντηρια και πιο πολυ στα whrlpool.
Κατά την άποψη σου στις διάφορες βλάβες που εντοπίζεις (πλακέτες / κλειδαριές πόρτας / πυκνωτές και στα απλά πλυντήρια χωρίς πλακέτα ) ποιες εποχές του χρόνου τις βρίσκεις συχνότερες ? (καλοκαίρι?)

tipos
13-01-18, 20:15
Απο εμπειρια θα πω οτι οποτε εχει καλο καιρο εχει και πολυ δουλεια.Οι περισσοτες βλαβες ειναι κυριως το καλοκαιρι και πριν απο μεγαλες γιορτες.Το καλοκαιρι τα ψυγεια και τα πλυντηρια δουλευουν πιο εντατικα και πριν απο γιορτες υποφερουν οι κουζινες,τον υπολοιπο καιρο εχει δουλεια αλλα ειναι πιο ελεγχομενη.

Κυριακίδης
13-01-18, 20:38
.Οι περισσοτες βλαβες ειναι κυριως το καλοκαιρι και πριν απο μεγαλες γιορτες.
Στο μήνυμα #42 αν τσεκάρεις με ποντίκι την παρένθεση στο τέλος , θα δεις ότι και οι 2 συμφωνούμε για "καλοκαίρι" :lool:
Ακόμα πιο εύστοχα το έθεσες με το
και πριν απο μεγαλες γιορτες
Όμως δεν είναι αυτό που νομίζουμε πολλοί, (ότι πιθανόν καίγονται επειδή τις χρησιμοποιούμε τάχα πιο συχνά τις συσκευές ) . Και μπορεί αυτό να το θεωρήσουμε τυχαίο ή αναμενόμενο.
Καίγονται επειδή κατά την άποψη μου λειτουργούν οι συσκευές (π.χ. πλυντήριο ρούχων ή πιάτων) πιο συχνά σε πλύσεις η μία πίσω από την άλλη (και όχι σε αριθμό πλύσεων). Συμφωνείς? (π.χ. 3-4 πλύσεις την ίδια μέρα ... που θεωρητικά το ίδιο πλυντήριο αν δούλευε και 100 πλύσεις ακόμη ,αλλά πιο αραιά σε ημερήσια συχνότητα , ίσως να μην χαλούσε και ποτέ).

tipos
13-01-18, 22:22
Συμφωνω απολυτα.:thumbup1::thumbup1:

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
15-01-18, 22:35
- Πήγα σήμερα στην εταιρεία να αγοράσω τον μηχανισμό τους είπα για τον κωδικό βλάβης (Ε 57) και μου είπαν ότι αυτό έχει σχέση με τη κίνηση του μοτέρ είναι πλακέτα inverter ή το ίδιο το μοτέρ, τους ρώτησα αν γίνεται BYPASS του μηχανισμού πόρτας και μου είπαν δεν θα μου πουν αν και πώς γιατί έτσι ένας τεχνικός στη Θεσσαλονίκη έχασε το χέρι του και ευτυχώς δεν το είχαν κάνει αυτοί, σωστά είχε πεί ο Μάνος στο #3. Πλακέτα και μοτέρ φαίνονται οπτικά σε άψογη κατάσταση, στο μοτέρ πάνε μόνο τριά καλώδια απο τη πλακέτα είναι δυνατόν? μήοως λείπει καμία φύσα?, μέτρησα τα καλώδια του μοτέρ και σε όποιδήποτε συνδυασμό έδειχνε αντίσταση 4-5 Ωμ, παραθέτω μερικές φωτό.

tipos
16-01-18, 21:32
Δεν λειπει καμια φυσα.Οι μετρησεις θεωρω οτι ειναι καλες.Οσο για την πλακετα δεν ξερω αν δεχεται επισκευη ή οχι.Οσες εχω δει ειχαν ασχημο σκασιμο και τις αλαξα,ελπιζω η δικια σου να δεχεται επισκευη.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
16-01-18, 21:59
Δεν λειπει καμια φυσα.Οι μετρησεις θεωρω οτι ειναι καλες.Οσο για την πλακετα δεν ξερω αν δεχεται επισκευη ή οχι.Οσες εχω δει ειχαν ασχημο σκασιμο και τις αλαξα,ελπιζω η δικια σου να δεχεται επισκευη.

-Δηλαδή το μοτέρ απο τη πλακέτα έχει μονο τρία καλώδια, η πλακέτα οπτικά φαίνεται άψογη η τιμή απο την εταιρεία είναι 100 ευρώπουλα θα την αγόραζα αν ήμουν 100% σίγουρος ότι φταίει μονο αυτή χάλασα και το μηχανισμό κλεισίματος απο το βάλε βγάλε έφυγαν κάτι ελατήριάκια.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
18-01-18, 22:53
- Να κοιτάξω κάτι συγκεκριμένο στη πλακέτα το ολοκληρωμένο εξόδου ίσως?

tipos
19-01-18, 21:06
- Να κοιτάξω κάτι συγκεκριμένο στη πλακέτα το ολοκληρωμένο εξόδου ίσως?

Δεν γνωριζω να σου πω,αυτα τα ξερουν οι ηλεκτρονικοι του forum.

klik
20-01-18, 01:41
Αν θεωρείς ότι έχεις τη δυνατότητα να κάνεις μετρήσεις χωρίς να κινδυνευεις:
a) Μέτρα την τάση στον μαυρο ηλεκτρολυτικό (πρέπει να ειναι πάνω απο 300Vdc)
b) Μετρα την τάση στους δυο smd ηλεκτρολυτικους μπροστά από τον κίτρινο μετασχηματιστή (θα πρέπει να υπάρχουν και να είναι χρήσιμες τιμές π.χ. τάση για το ρελέ και τάση για τα FET του Output Module.
c) το ρελέ οπλίζει;

Όταν καίγεται το module, η πλακέτα μοιάζει καρβουνιασμένη, άρα δεν θα θεωρούσα προτεραιότητα το module αυτή τη στιγμή.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
21-01-18, 18:44
Αν θεωρείς ότι έχεις τη δυνατότητα να κάνεις μετρήσεις χωρίς να κινδυνευεις:
a) Μέτρα την τάση στον μαυρο ηλεκτρολυτικό (πρέπει να ειναι πάνω απο 300Vdc)
b) Μετρα την τάση στους δυο smd ηλεκτρολυτικους μπροστά από τον κίτρινο μετασχηματιστή (θα πρέπει να υπάρχουν και να είναι χρήσιμες τιμές π.χ. τάση για το ρελέ και τάση για τα FET του Output Module.
c) το ρελέ οπλίζει;

- Η πλακέτα έχει δύο φύσες απο τη κεντρική η μία με δύο καλώδια υποθέτω ότι είναι τα 230V AC και μια φύσα με τρια μικρά καλωδια υποθέτω είναι οι εντολές, υπάρχει περίπτωση να λείπει καμιά φύσα?

Όταν καίγεται το module, η πλακέτα μοιάζει καρβουνιασμένη, άρα δεν θα θεωρούσα προτεραιότητα το module αυτή τη στιγμή.

Μοdule ποιο εννοείς?

klik
21-01-18, 19:42
το μαυρο εξαρτημα στην ψυκτρα

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
21-01-18, 20:42
το μαυρο εξαρτημα στην ψυκτρα

- Τη μεγάλη εννοείς ολοκληρωμένο δεν είναι αυτό?

klik
21-01-18, 22:21
Είναι κάποιο igbt module σαν αυτά:
http://www.mitsubishielectric.com/semiconductors/products/powermod/igbtmod/

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
25-02-19, 22:06
- Παιδιά το παραπάνω πλυντήριο ήταν ''θαμένο'' με δίαφορα άλλα πράγματα λόγω ξαφνικής μετακόμισης απο άλλο χώρο, αυτές τις μέρες προσπαθώ να κάνω μια τακτοποίηση και είπα να το ξανακοιτάξω του άλλαξα μηχανισμό κλειδώματος και το έβαλα μπροστά στο στύψιμο χωρίς σύνδεση στο νερό πήρε μπροστά αλλα έβγαζε Ε 57 και σφύριζε αλλά εκτελούσε το πρόγραμμα παρατήρησα ότι ήταν πατημένο το πλήκτρο επι πλέον νερό, το σταμάτησα ακύρωσα το επι πλέον νερό και εκτέλεσε κανονικά το πρόγραμμα (στύψιμο) χωρίς άλλες ενδείξεις.
Το πλυντήριο δούλεψε ενώ η πλακέτα του μοτέρ ήταν στο πάτωμα έξω και όχι στη θέση της, επίσης πέρισσεύει μια γείωση και δεν ξέρω που πάει πιθανόν στη πλακέτα μοναδικό σημείο που μπορεί να πηγαίνει είναι δίπλα στη φύσα των 230ν όπως φαίνεται και στη φωτό, οι δύο ελεύθερες επαφές είναι βραχυκυκλωμένες μεταξύ τους, θα υπάρξει προβλημα αν όντως πήγαινε στη πλακέτα και δεν τη βάλω? η πλακέτα είναι απομονωμένη σε ένα πλαστικό πλαίσιο.

Κυριακίδης
26-02-19, 11:53
Στο εξωτερικό μεταλλικό καπάκι που άνοιξες πριν να αντικρίσεις την πλακέτα?

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
26-02-19, 16:47
Στο εξωτερικό μεταλλικό καπάκι που άνοιξες πριν να αντικρίσεις την πλακέτα?

-Στο πίσω καπάκι εννοείς Πέτρο?

Κυριακίδης
26-02-19, 19:04
ή στο επάνω καπάκι

tipos
26-02-19, 21:26
Οι πλακέτες inverter έχουν γείωση.45938. Η φωτογραφία είναι από άλλο μοντέλο

Κυριακίδης
26-02-19, 21:34
Για το κιτρινοπράσινο καλώδιο γείωσης στην φωτό που είναι τέρμα κάτω στο μωσαικό δάπεδο δεν μιλάμε ? , αυτό έχει κλιπς σκέτο και γυμνό χωρίς έτοιμη υποδοχή για να χωθεί σε πλακέτα γιαυτό υπέθεσα ανήκει εκτός πλακέτας έτσι δεν είναι? . Πρέπει να ξέρουμε και από που έρχεται το συγκεκριμένο της γείωσης

tipos
26-02-19, 22:00
Δεν είναι απόλυτο ότι θα έχει φύσα στη γείωση. Αν δεν κάνω λάθος στα aeg την γείωση την έχει με απλό θηλυκό ακροδέκτη και σε κάποιες περιπτώσεις πάει από το μοτέρ στην πλακέτα με λευκό καλώδιο για γείωση και από την πλακέτα στο σασί με κιτρινοπράσινο καλώδιο.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
27-02-19, 09:36
- Θα κοιτάξω το καπάκι να δω αν έχει υποδοχή γείωσης. το καλώδιο (της γείωσης) έρχεται από το μοτέρ κατευθείαν, το μοτέρ γείωνεται από το καπάκι της βάσης ΄και δίπλα ακριβώς (στο μοτερ) έχει μια άλλη υποδοχή γείωσης που φεύγει το επίμαχο καλώδιο, μοναδικό σημείο της πλακέτας αν πηγαίνει είναι οι δύο υποδοχές πάνω αριστερά στη φύσα των 230.

Κυριακίδης
27-02-19, 16:14
μοναδικό σημείο της πλακέτας αν πηγαίνει είναι οι δύο υποδοχές πάνω αριστερά στη φύσα των 230. πως θα είναι υποδοχή γείωσης όταν η τροφοδοσία 230 είναι 2 επαφές , μήπως ή γείωση είναι ανάμεσα με την διπλανή φύσα . (δηλ 3 επαφή που δεν έχει σχέση με τα 2 της τροφοδοσίας 230) αυτό που είπε παραπάνω ο tipos . Δες από την παροχή καλώδιο αν η γείωση έχει σε όλα τα σημεία συνέχεια παντού , σασί / μοτέρ / αντίσταση και ότι άλλο επιλήψιμο

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
27-02-19, 21:19
Oi δύο υποδοχές αριστερά της φύσας των 220βολτ εκει δεν πηγαίνει τίποτα , οι δύο υποδοχές είναι σαν μία τις κοίταξα με πολύμετρο, γείωση έχει παντού δεν καταξιώθηκα να πάω στην αποθήκη να δώ το πίσω καπάκι αν πηγαίνει εκεί τι άλλο μπορούσε να εξυπηρετεί η γείωαη στην πλακέτα καθ' ότι είναι απομονωμένη απο τα μεταλλικά μέρη με πλαστικό πλαίσιο.

Κυριακίδης
27-02-19, 23:12
https://all-errors.com/bosch-washing-machine-error-code-e57/

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
27-02-19, 23:34
https://all-errors.com/bosch-washing-machine-error-code-e57/

-Η πλακέτα είναι σε άψογη κατάσταση φαίνεται κάτι οπτικά έχει όμως πολλούς κραδασμούς κατα το στύψιμο υποψιάζομαι ψυχρή κόληση καθ΄ ότι έχει βαριά εξαρτήματα και μου δούλεψε όντας στο πάτωμα οριζόντια εκτος πλυντηρίου η πλακέτα και όχι στη κάθετη θέση της.

ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ
28-02-19, 22:54
-Πέτρο και υπόλοιποι ευχαριστώ για τις απαντήσεις, το πίσω καπάκι δεν έχει υποδοχή για γείωση μοναδικό σημείο της πλακέτας που μπορεί να πηγαίνει είναι ΄οπως λέω και παραπάνω δίπλα απο τις υποδοχές των 230 βόλτ οι δύο κενές υποδοχές είναι γεφυρωμένες μεταξύ τους και πηγαίνουν στις δύο νησίδες όπως φαίνεται στη πλακέτα είναι τα ποδαράκια στήριξης των υποδοχών μετά τις νησίδες είναι οι δύο πυκνωτές μπλε που φαίνονται στην άλλη φωτό,