PDA

Επιστροφή στο Forum : [Κλιματιστικό Toyotomi] ξανα δουλεψε!!!!



kalamaria
01-02-17, 21:28
γεια σας εχω ενα προβλημα με το κληματιστικο και θα ηθελα αν καποιος ξερει να με πει μια γνωμη
η τι να κανω λοιπον το κληματιστηκο μου ειναι το Toyotomi Akira GAN/GAG A180GVR-T3και πριν κανα μηνα το εκλεισα το βραδυ και το το πρωι τιποτα και οταν λεμε τιποτα τιποτα ουτε το λαμπακι του
δεν αναβε σαν να ειχε κοπη το ρευμα βγαζω λοιπον το καπακι βλεπω οτι στην πλακετα ειχε κανονικα
ρευμα βγαζω την πλακετα να την δω μηπως καμια ασβαλεια καμενη τιποτα ... το αφησα και εγω
ετσι λογο αλλων προτεραιοτήτων σημερα το μεσημερι ακουω τον χαραχτιριστηκο ηχο που κανει οταν ανοιγει
και βλεπω το λαμπακι της αναμονης αναμενω και αμεσως το ανοιγω ..τι να πω ολα καλα δουλευη κανονικα
παει καπου το μυαλο σας για το τη μπορει να ειναι η αν εχει ξανασυμβη σε καποιον να μας πει!!
ευχαριστω και σορυ για την ποληλογια

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
01-02-17, 23:47
φίλε μου πιστεύω ότι θα στο ξανακάνει και την επόμενη φορά δυστυχώς δεν θα ανάψει. Τώρα το πότε θα είναι χρονικά η επόμενη φορά είναι άγνωστο.

kalamaria
02-02-17, 12:24
φίλε μου πιστεύω ότι θα στο ξανακάνει και την επόμενη φορά δυστυχώς δεν θα ανάψει. Τώρα το πότε θα είναι χρονικά η επόμενη φορά είναι άγνωστο.

δηλαδη δεν μπορουμε να διαγνωσουμε καποια αιτια? μηπως κανενας αιστητηρας θερμοτρασιας του εξω μηχανηματος!!

FILMAN
02-02-17, 12:31
Ποτέ δεν νεκρώνει το μηχάνημα αν έχει πρόβλημα ένα θερμίστορ
Προφανώς είναι θέμα τροφοδοσίας

kalamaria
02-02-17, 13:10
Ποτέ δεν νεκρώνει το μηχάνημα αν έχει πρόβλημα ένα θερμίστορ
Προφανώς είναι θέμα τροφοδοσίας

σωστο αλλα τι μπορει σε μια πλακετα να κοβη το ρευμα οποτε θελει και να το ξανα δινει οποτε παλι θελει παει καπου το μυαλο καποιου
με γνωσεις στα ηλεκτρονικα

klik
02-02-17, 13:25
Υγρασία, διαρροή, πυκνωτές, overload γραμμής χαμηλής τάσης, pwm ic αρπαγμενο όχι καμμενο, θερμιστορ, ψυχρές κολλήσεις

FILMAN
02-02-17, 13:43
Ραγισμένες κολλήσεις, ραγισμένη πλακέτα, χαλαρή σύνδεση καλωδίου παροχής στο μηχάνημα, χαλαρή σύνδεση φις στην πρίζα, διακόπτης πολύπριζου από το οποίο τροφοδοτείται το μηχάνημα στη θέση OFF, βγαλμένο φις από την πρίζα!

klik
02-02-17, 17:42
...χαλαρή σύνδεση στο κυτίο διακλάδωσης (μπουάτ), στην αυτόματη ασφάλεια, εντοιχισμένο καλώδιο κομμένο από τρυπάνι-καρφί (π.χ. για κρέμασμα κουρτίνας, κάδρου, ντουλαπιού),... :001_tt2:

andyferraristi
02-02-17, 19:59
Υγρασία, διαρροή, πυκνωτές, overload γραμμής χαμηλής τάσης, pwm ic αρπαγμενο όχι καμμενο, θερμιστορ, ψυχρές κολλήσεις


Ραγισμένες κολλήσεις, ραγισμένη πλακέτα, χαλαρή σύνδεση καλωδίου παροχής στο μηχάνημα, χαλαρή σύνδεση φις στην πρίζα, διακόπτης πολύπριζου από το οποίο τροφοδοτείται το μηχάνημα στη θέση OFF, βγαλμένο φις από την πρίζα!


...χαλαρή σύνδεση στο κυτίο διακλάδωσης (μπουάτ), στην αυτόματη ασφάλεια, εντοιχισμένο καλώδιο κομμένο από τρυπάνι-καρφί (π.χ. για κρέμασμα κουρτίνας, κάδρου, ντουλαπιού),... :001_tt2:

... ξεχάσατε τη διακοπή ρεύματος. :lool:

Έχει ο άνθρωπος την αγωνία του, έχει κι εμάς που λέμε τα δικά μας ...

kalamaria
02-02-17, 21:00
ευχαριστω για τις απαντησεις αλλα ολα περι ρευματος ειναι ενταξει θα συνεχισω να το ψαχνω:saad:

klik
02-02-17, 23:36
Η εξωτερική πλακέτα έχει leds πάνω της. Όταν δεν θα λειτουργεί το κλιματιστικό και θα έχεις ένδειξη για έλλειψη επικοινωνίας από την εσωτερική μονάδα, έλεγξε αν τα led αυτά στην εξωτερική είναι αναμμένα.

FILMAN
03-02-17, 11:08
το εκλεισα το βραδυ και το το πρωι τιποτα και οταν λεμε τιποτα τιποτα ουτε το λαμπακι του δεν αναβε σαν να ειχε κοπη το ρευμα βγαζω λοιπον το καπακι βλεπω οτι στην πλακετα ειχε κανονικα ρευμα βγαζω την πλακετα να την δω μηπως καμια ασβαλεια καμενη τιποτα ...
Αυτός ο έλεγχος με τί έγινε, με δοκιμαστικό κατσαβίδι;

kalamaria
04-02-17, 17:55
Αυτός ο έλεγχος με τί έγινε, με δοκιμαστικό κατσαβίδι;
ναι
επειδη η εχω πλακετα δεν φαινετε καλα τα λετακια ειναι εμφανει δηλ το βραδυ θα μπορεσω να τα δω!!!

nyannaco
04-02-17, 19:24
Με το δοκιμαστικο μπορεις να δεις μονο οτι εχεις φαση, οχι ¨ρευμα¨! Για να εχεις ¨ρευμα¨ πρεπει να εχεις και ουδετερο. Πραγμα που με το απλο δοκιμαστικο δεν ειναι ευκολο να το ελεγξεις.

kalamaria
05-02-17, 15:32
αν βαλω το πολυμετρο στην φαση και στον ουδετερο θα με δειξει αν εχει ρευμα?

nyannaco
05-02-17, 20:34
Η γρηγορη απαντηση ειναι ναι. Η υπευθυνη απαντηση ειναι να μην κανεις τιποτα, αφου οι εωτησεις σου δειχνουν οτι δεν εχεις τις απαραιτητες γνωσεις για να κανεις κατι με ασφαλεια υπο ταση. Μην παιρνεις ρισκα με τη ζωη σου, καλυτερα ασε το σε καποιον που ξερει.

kalamaria
05-02-17, 21:35
Η γρηγορη απαντηση ειναι ναι. Η υπευθυνη απαντηση ειναι να μην κανεις τιποτα, αφου οι εωτησεις σου δειχνουν οτι δεν εχεις τις απαραιτητες γνωσεις για να κανεις κατι με ασφαλεια υπο ταση. Μην παιρνεις ρισκα με τη ζωη σου, καλυτερα ασε το σε καποιον που ξερει.

ευχαριστω απλα ρωταω για να μαθαινω

FILMAN
07-02-17, 09:44
Αφού έβαλες το δοκιμαστικό στο καλώδιο της φάσης και άναψε, στη συνέχεια το έβαλες και στο καλώδιο του ουδετέρου να δεις αν ΔΕΝ ανάψει (όπως και πρέπει), ή εκεί σταμάτησε ο έλεγχος αφού "στην πλακέτα είχε κανονικά ρεύμα";

kalamaria
09-02-17, 21:24
και ενω δουλεψε απο μονο του ξανα ...σημερα ξανα μπηκε σε χειμερια ναρκη παλι νεκρωσε το μεσημερι
αλλα το απογευμα αναψε στιγμιαια το λαμπακι μια φορα και μετα παλι τιποτα!!!!θριλερ τι κανω τωρα???

FILMAN
10-02-17, 09:57
Αρχικά δες αν έχεις φάση και ουδέτερο στην κλεμοσειρά του μηχανήματος την ώρα που σου κάνει το πρόβλημα.