Επιστροφή στο Forum : [Siemens] Πρόβλημα ψυγείου No Frost SIEMENS KG 39NXI32
Αγαπητοί φίλοι,
Το 2014 πήρα ένα ψυγείο No Frost της SIEMENS (KG 39NXI32).
Μετά από λίγους μήνες το εν λόγω ψυγείο μου πάγωνε τα λαχανικά στον αντίστοιχο θάλαμο παρόλο που η θερμοκρασία της συντήρησης ήταν ρυθμισμένη στους +5oC.
Μετά από 4 επισκέψεις των τεχνικών της και επανειλημμένες αλλαγές ανταλλακτικών φτάσαμε στο σημείο το καλοκαίρι του 2015 να το πάρουν στις εγκαταστάσεις τους και μετά από ένα μήνα να το ξαναφέρουν λέγοντάς μου ότι τα άλλαξαν όλα.
Σήμερα πρόσεξα ότι το έκανε ξανά.
Απελπισία.
Η γνώμη σας?
42828
Τηλέφωνο: 1520, Γενική Γραμματεία καταναλωτή.
Πάρε οπωσδήποτε, ακολούθα τις οδηγίες τους και πες μας τι έγινε.
Πισω απο τη φρουτολεκανη εχει ενα ηλεκτρικο κλαπε μεσα στον αεραγωγο,το προβλημα του συνηθως ειναι οτι πιανει παγο και δεν μπορει να κλησει με αποτελεσμα να περναει συνεχεια παγωμενος αερας απο την καταψυξη και να σου παγωνει τα τροφημα.Το προβλημα ειναι κατασκευαστικο γιατι το εχει πολυ κοντα στην εξοδο του αερα απο την καταψυξη,επισης επιδεινωνεται το προβλημα απο τακτικο ανοιγμα και κλησημο της πορτας.Αν εχεις τη δυνατοτητα λυσε τον αεραγωγο που εχει στην πλατη της συντηρησης και με ενα σεσουαρ ζεστανε το κλαπε μεχρι να στεγνωσει,αυτο θα λυσει το προβλημα για αρκετο καιρο πιστευω αλλα καποια στιγμη θα το ξαναπαθει.Αν η καθαριοτητα του ψυγειο γινεται με τη συσκευη στην μπριζα και σε λειτουργια αυτο ειναι ενας λογος παραπανω για να το παθαινεις σε τακτικα χρονικα διαστηματα.
Το προβλημα ειναι κατασκευαστικο
Άρα η εταιρεία υποχρεούται να το διορθώσει, έτσι δεν είναι;
Άρα η εταιρεία υποχρεούται να το διορθώσει, έτσι δεν είναι;
Σωστα το εθεσες.Φυσηκα καταλαβαινεις για το τρελο καστος που πρεπει να αναλαβει η εταιρια, χωρια οτι σχεδον σε ολα τα μοντελα πενταετιας εχουν κατασκευαστικα προβληματα.
Παναγιώτη έχω ραντεβού τη δευτέρα με το σέρβις της εταιρείας. Θα δω τι θα μου πουν και μετά θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου.
Πισω απο τη φρουτολεκανη εχει ενα ηλεκτρικο κλαπε μεσα στον αεραγωγο,το προβλημα του συνηθως ειναι οτι πιανει παγο και δεν μπορει να κλησει με αποτελεσμα να περναει συνεχεια παγωμενος αερας απο την καταψυξη και να σου παγωνει τα τροφημα.Το προβλημα ειναι κατασκευαστικο γιατι το εχει πολυ κοντα στην εξοδο του αερα απο την καταψυξη,επισης επιδεινωνεται το προβλημα απο τακτικο ανοιγμα και κλησημο της πορτας.Αν εχεις τη δυνατοτητα λυσε τον αεραγωγο που εχει στην πλατη της συντηρησης και με ενα σεσουαρ ζεστανε το κλαπε μεχρι να στεγνωσει,αυτο θα λυσει το προβλημα για αρκετο καιρο πιστευω αλλα καποια στιγμη θα το ξαναπαθει.Αν η καθαριοτητα του ψυγειο γινεται με τη συσκευη στην μπριζα και σε λειτουργια αυτο ειναι ενας λογος παραπανω για να το παθαινεις σε τακτικα χρονικα διαστηματα.
Αγαπητέ Σάκη σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Δεν προτίθεμαι να κάνω οτιδήποτε πριν έρθουν από το σέρβις.
Ιδιαίτερα χρήσιμες οι συμβουλές σου.
Φυσηκα καταλαβαινεις για το τρελο καστος που πρεπει να αναλαβει η εταιρια
Αυτό είναι πρόβλημα της εταιρείας, δεν αφορά τον πελάτη.
χωρια οτι σχεδον σε ολα τα μοντελα πενταετιας εχουν κατασκευαστικα προβληματα.
Τι εννοείς εδώ Σάκη, δεν κατάλαβα. Τα Ζήμενς της τελευταίας πενταετίας έχουν κατασκευαστικά προβλήματα;
Παναγιώτη έχω ραντεβού τη δευτέρα με το σέρβις της εταιρείας. Θα δω τι θα μου πουν και μετά θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου.
Πάρε αύριο στο 1520 να ρωτήσεις ώστε να γνωρίζεις όσο το δυνατόν περισσότερα όταν θα έρθει τη Δευτέρα το σέρβις.
Τι εννοείς εδώ Σάκη, δεν κατάλαβα. Τα Ζήμενς της τελευταίας πενταετίας έχουν κατασκευαστικά προβλήματα;
.
Οχι ολα.Σε ορσμενα μοντελα μονο
Προσωπικα δεν μου λεει τιποτα οτι υπαρχουν κατασκευαστικα προβληματα.αυτο συμβαινει σε ολα ηλεκτρικα ειδη ολων των εταιριων,το θεμα ειναι να βρουν το λαθος και να λαβουν τα μετρα τους οπως εγινε με μια σειρα απο πλυκτηρια πιατων που επερνε φωτια η πλακετα
Για πες, μήπως ξέρεις σε ποια;
Για παραδειγμα σε ψυγεια miele και liebher παρουσιαζαν διαροη στο evaporator της συντηρησης ακομα και μεσα στην εγγυηση.Οτι και να λεμε αυτα συμβαινουν και θα συμβαινουν παντα.ανθρωποι τα φτιαχνουν και τα σχεδιαζουν.
Για παραδειγμα σε ψυγεια miele και liebher παρουσιαζαν διαροη στο evaporator της συντηρησης ακομα και μεσα στην εγγυηση.Οτι και να λεμε αυτα συμβαινουν και θα συμβαινουν παντα.ανθρωποι τα φτιαχνουν και τα σχεδιαζουν.
κ. Σάκη ο συγκεκριμένος τύπος ψυγείου είναι προβληματικός ;
Αγαπητέ Παναγιώτη, μίλησα με την γενική γραμματεία καταναλωτή και αυτό που μου είπαν είναι ότι εφόσον η εταιρεία δεν δηλώνει αδυναμία επισκευής και το επισκευάζει δυστυχώς δεν υποχρεώνονται από το νόμο να το αντικαταστήσουν.
Με συμβούλευσαν να τους ζητήσω την αντικατάστασή του και εάν δεν το κάνουν μετά να τους κάνω καταγγελία να το δουν.
Ωραία, μια χαρά μου ακούγεται, θα ζητήσεις αντικατάσταση;
Ωραία, μια χαρά μου ακούγεται, θα ζητήσεις αντικατάσταση;
Φυσικά!
Πόσες φορές θα πρέπει να το επισκευάσουν για να μην είναι προβληματικό.
Ήδη το έχουν κάνει 4 φορές και πάμε στην 5η.
Θα σας κρατώ ενήμερους.
Βέβαια το πρόβλημα είναι οι προβλέψεις του νόμου που σου ανέφερα αλλά θα το παλέψω.
κ. Σάκη ο συγκεκριμένος τύπος ψυγείου είναι προβληματικός ;
Επισημα οχι,Αυτα που σου ειπα ειναι προσωπικη εμπειρια και πιστεψε με εχω δει πολλα.
Επισημα οχι,Αυτα που σου ειπα ειναι προσωπικη εμπειρια και πιστεψε με εχω δει πολλα.
Τελικά κ.Σάκη αυτή η εταιρεία σε NoFrost και σε αυτές τις διαστάσεις (περίπου 200Χ60cm) έχουν κάτι το αξιόπιστο;
Σε ρωτάω γιατί σκοπεύω να τους προτείνω την εξής συμβιβαστική λύση. Δλδ να το πάρουν πίσω και έστω με κάποιο τίμημα να μου φέρουν ένα άλλο μοντέλο.
Τελικά κ.Σάκη αυτή η εταιρεία σε NoFrost και σε αυτές τις διαστάσεις (περίπου 200Χ60cm) έχουν κάτι το αξιόπιστο;
Σε ρωτάω γιατί σκοπεύω να τους προτείνω την εξής συμβιβαστική λύση. Δλδ να το πάρουν πίσω και έστω με κάποιο τίμημα να μου φέρουν ένα άλλο μοντέλο.
Δεν γνωριζω για τα τελευταια μοντελα,αυτα θα ερθουν στα χερια μας τουλαχιστον 2 χρονια μετα αφου ληξη η εγγυηση.Εσυ κανε την προταση δεν εχεις να χασεις τιποτα.Παντως απο την εμπειρια μου δεν εχω δει κατι το αξιολογο απο καμια εταιρια τα τελευταια τουλαχιστον 5 χρονια,οσο πανε και τα κανουν χειροτερα.Ισως σου κανουν προταση και απο μονοι τους.το εχω ακουσει απο πολλους,το κανουν μπας και κρατησουν τον πελατη.
Δεν γνωριζω για τα τελευταια μοντελα,αυτα θα ερθουν στα χερια μας τουλαχιστον 2 χρονια μετα αφου ληξη η εγγυηση.Εσυ κανε την προταση δεν εχεις να χασεις τιποτα.Παντως απο την εμπειρια μου δεν εχω δει κατι το αξιολογο απο καμια εταιρια τα τελευταια τουλαχιστον 5 χρονια,οσο πανε και τα κανουν χειροτερα.Ισως σου κανουν προταση και απο μονοι τους.το εχω ακουσει απο πολλους,το κανουν μπας και κρατησουν τον πελατη.
Ευχαριστώ πολύ φίλε Σάκη.
Έχω εμπεδώσει πλέον την άποψη ότι κάθε πέρσι και καλύτερα.
Από την ημέρα που θα λήξει η εγγύηση των σημερινών συσκευών μετράμε ανάποδα για το πότε θα σου σκάσει το πρόβλημα.
Τα σημερινά προιόντα δυστυχώς είναι εμπορικότατα και στη φιλοσοφία κάθε λίγα χρόνια να τα αλλάζεις.
Μου ζήτησαν να το πάρουν ξανά για να το επισκευάσουν.
Τους είπα ότι για να το πάρουν δεν θα πρέπει να φέρουν πάλι πίσω το ίδιο.
Δεν το δέχθηκαν.
Τους ζητάω ιστορικό βλαβών και προχωράω σε καταγγελία κλπ.
Ωραίος.
Να δεις που τελικά θα στο αντικαταστήσουν...
Ωραίος.
Να δεις που τελικά θα στο αντικαταστήσουν...
Μακάρι γιατί καλή τη πίστη δεν τους το ζήτησα μέσα σε διάστημα 2 χρόνων που ήταν υποχρεωμένοι από το νόμο να το αντικαταστήσουν.
Είπα siemens είναι ότι και να έχει θα το φτιάξουν.
Βλακεία μου.
Πάντως έχω σκοπό να το τραβήξω μακριά.
ΥΣ: Το μοντέλο αυτό το έχουν αποσύρει. Δλδ το κράτησαν στην αγορά μόνο 1,5-2 χρόνια.
Ωραίος.
Να δεις που τελικά θα στο αντικαταστήσουν...
Τελικά όντως μου το αντικατέστησαν με το SIEMENS KG 39NXI35 που, όπως μου είπαν, αντικατέστησε το KG39NXI32.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ
Papas00zas
04-01-17, 21:27
Τι να σου πω, μακάρι να βγει καλύτερο....
Αυτη η αλλαγη / αυξηση του τελευταιου ψηφιου μου θυμιζει τις εκδοσεις software που διορθωνουν σταδιακα τα bugs...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.