PDA

Επιστροφή στο Forum : [Bosch] Ψυγείο Bosch KGU30604GB/02



jritas
22-11-16, 10:05
Kαλησπερα
Eχω ενα 2 πορτο ψυγειο bosch ENR: KGU30604GB/02
.. απο κατω ειναι η καταψυξη κ απο πανω η συντηρhση...ειναι κ 'NO FROST'
Ξαφνικα παρατηρησα οτι κανει πολυ ψυξη στη συντηρηση (ενω το εχω στους +8 ή στους +6) η θερμοκρασια μεσα στη συντηρηση εινια γυρο στο 0 με αποτελεσμα να παγωνουν τα τροφιμα (τα οποια ειναι αληθεια ειναι και ελαχιστα )
Η καταψυξη δουλευει κανονικα χωρις θεμα στους -16
Αραξε ειναι φυσιολογικο ή υπάρχει βλάβη?
Επίσης δεν αναβει το λαμπακι στο χωρο της συντηρησης - φυσικα και το αλλαξα με καινουριο....

Ευχαριστω προκαταβολικα
Γιαννης
:001_huh:

Papas00zas
23-11-16, 01:06
Πες μας πόσα χρόνια το έχεις κι αν έχεις κάνει ποτέ απόψυξη.
Δεν ειμαι ειδκος αλλα αν πιάνει πολύ πάγο έτσι στο ξεκάρφωτο μαλον ο χρονοδιακόπτης....περίεμενε να απαντήσουν οι ειδσικοί επί του θέματος

jritas
23-11-16, 13:41
Δεν το εχω πολλα χρόνια.... αποξυψη όχι δεν εχω κανει αλλα εχει κανενα μηνα που ξεκινησε να λειτουργει μετα απο μετακόμιση... Μετα απο κανενα μηνα παρουσιαστηκε το θεμα με την υπερβολικη ψυξη....
Οταν λες χρονοδιακόπτης τι ενοείς? που βρίσκεται αυτό το πράγμα?

tipos
23-11-16, 21:47
Το ψυγειο ειναι ηλεκτρονικο και δεν εχει χρονοδιακοπτη,δουλευει ως nofrost η καταψυξη και ως απλο στατικο ψυγειο η συντηρηση.Στο πισω μερος του ψυγειου διπλα στο μοτερ πρεπει να εχει μια βαλβιδα σαν και αυτη 42707 σωστα?Οι πιθανοτητες για την βλαβη ειναι οι εξης
1-χαλασμενη βαλβιδα
2- βλαβη στο αισθητηριο χωρου42709η στο αισθητηριο evaporator αν εχει,δεν εχουν ολα τα μοντελα αισθητηρα evaporator.Μηπως σου πιανει παγο στην πλατη της συντηρησης?
3-βλαβη στην πλακετα42711
Οσο αφορα την λαμπα που αλαξες μπορει να φταιει το ντουι42712η ο διακοπτης42713

jritas
24-11-16, 09:19
Ολα σωστα οπως αναφερθηκαν πιο πανω
Πως να προχωρήσω? (ναι πιανει λιγο παγο στην πλατη της συντηρησης αλλα μετα απο ωρα γινεται υγρασια ....)
Να ξεκινησω αλλαζοντας το αισθητηριο χώρου (ή να κανω καποια μετρηση με πολύμετρο?)
Καθε βοήθεια ευπρόσδεκτη

andreastwin
24-11-16, 15:40
δες τι φρεον φοραει το γραφει στο αυτοκολιτο που ειναι στο μοτερ και πρεπει να ειναι r134a οποτε βρισκεις κανενα φιλο κοντα σου να σου βαλει μια βαλβιδα πλυρωσεις να κανει κενο και να σου βαλει φρεον.99% εχει χασει λιγο φρεον και σου κανει το ψυγειο απο συντηρηση καταψυξει ας πουμε εν ολιγοις για να καταλαβης

tipos
24-11-16, 22:02
(ναι πιανει λιγο παγο στην πλατη της συντηρησης αλλα μετα απο ωρα γινεται υγρασια

Αν ειχες διαροη ο παγος δεν θα ελιωνε ουτε θα γινοταν καταψυξη ο θαλαμος,θα μπορουσε να συμβαινει αυτο αν δουλευε με θερμοστατη γιατι ο θερμοστατης διεγηρεται απο συγκεκριμενη θερμοκρασια σε συγκεκριμενο σημειο πανω στο evaporator ενω το δικο σου περνει θερμοκρασια χωρου
Ξεκινα μετρωντας τον αισθητηρα,συνηθως ειναι μεταξυ 4 και 7kohm σε θερμοκρασια χωρου.Πολλες φορες μπορει να σου δειχνει η μετρηση οτι ειναι καλος αλλα να μην μεταβαλεται σωστα οποτε μπορει να χρειαστει να τον αλαξεις προλυπτικα.Μετα απο αυτο αν δεν δουλεψει σωστα ειναι λιγο συνθετος ο τροπος διαγνωσης και μπορει να μας παιδεψει πολυ.Αν πιεζεσαι να βρεθει λυση γρηγορα ισως πρεπει να βρεις εναν εμπειρο τεχνικο για να μην πεδευεσαι.

agis68
25-11-16, 09:11
Σε ορισμένα ψυγεία δεν ξέρω πως αλλά το αισθητήριο δίνει σε διακόπτη για ανοιγμα κλεισιμο εσωτερικού φωτός....στο δικό μου ίσχυε αυτό και απλά άλλαξα αισθητήριο και όλα δούλεψαν ρολόι

jritas
25-11-16, 14:06
Φανταζομαι μιλατε για το αισθητηριο που βρισκεται πισω και διπλα στον ανεμιστηρα στο χωρο της συντηρησης σωστα?
αν ισχυει κατι τετοιο πως αλλαζει? ειναι ευκολο απο μενα ή θελει τεχνικο ?

tipos
25-11-16, 23:15
Ο αισθητηρας ειναι αυτος που εβαλα στις φωτο.Δεν γνωριζω την ακριβη θεση που ειναι τοποθετημενος αλλα θα τον βρεις ευκολα,στα περισοτερα ψυγεια ειναι λιγο πιο πανω απο την φρουτολεκανη κλεισμενος μεσα σε θηκη.

κακος
28-11-16, 23:03
αλλαξε βαλβιδα και θα φτιαξει τυφλα><>><

jritas
30-11-16, 13:38
αλλαξε βαλβιδα και θα φτιαξει τυφλα><>><
ποια βαλβιδα?????
??

tipos
30-11-16, 23:12
ποια βαλβιδα?????
??

Η βαλβιδα ειναι στην πρωτη φωτο του#4.Η βαλβιδα μπορει να αλαχτει μονο απο εμπειρο ψυκτικο και δεν ειναι κατι απλο και ευκολο για καποιον που δεν εχει σχεση με το επαγγελμα,χρειαζεται εξοπλισμος και γνωση.Αν το ψυγειο εχει επιλογη να κλεισεις την συντηρηση και να δουλεψει μονο η καταψυξη τοτε κλεισε την συντηρηση και δες μετα απο 5-6 ωρες αν συνεχιζει να δινει ψυξη στη συντηρηση.Αν συνεχιζει τοτε ναι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να φταιει η βαλβιδα,αν δεν συνεχιζει τοτε η βλαβη ειναι αλλου.Θα πρεπει δηλαδη να παρατηρεις οταν δουλευει το μοτερ αν παγωνει η πλατη του θαλαμου της συντηρησης,αν παγωνει τοτε εχεις προβλημα,μπορεις να το παρακολουθεις και με θερμομετρο