Επιστροφή στο Forum : Αλυσοπρίονο Sthl ms270
καλησπέρα :) έχω αυτό το αλυσοπρίονο κοντά στα 10 χρόνια, τα πρώτα 8 χρόνια δεν υπήρξε ποτέ κανένα πρόβλημα αλλα τα τελευταια 2 χωρίς να το δουλεύω όσο παλια, έχω κάψει 3 αναφλέξεις. Αγοράζω τις αυθεντικές απο τον τοπικό αντιπρόσωπο, και μάλιστα την πρώτη φορα την έβαλε αυτος. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται αυτό και όπως αφου κάηκε και εκεινη που έβαλε ο αντιπρόσωπος δεν κάνω κατι εγώ λάθος στην τοποθετηση...Γνωριζετε αν υπάρχει προβλημα στο συγκεκριμένο ανταλακτικο; η μηπως ύπαρχει προβλημα στο βολαν - ψηκτρα(δεν ξερω πως λεγετε :Ρ) που έχει πάνω τους μαγνητες; Δεκτη κάθε σκέψη και βοήθεια :Ρ ευχαριστω
Αυτό συμβαίνει συνήθως στα δίχρονα μοτέρ από βραχυκύκλωμα στο μπουζί η απώλειες ρεύματος στα καλώδια υψηλής τάσης
το καλώδιο υψηλής έχει μήκος ~5 εκατοστά...και από ότι θυμάμε όμως δεν του έχω αλλάξει ποτέ το μπουζι..αν αλλάξω και το μπουζι θα ειμαι οκ δλδ; πόσο χρόνο ζωης έχουν αυτα τα ηλεκτρονικα κυκλώματα ;
10 χρόνια και δεν έχεις αλλάξει μπουζί??? Πλάκα κάνουμε τώρα?
Κάθε σαιζόν πρέπει να βάζεις καινούριο, να καθαρίζεις τα κάρβουνα στην εξάτμιση και στην έξοδο καυσαερίων στον κύλινδρο. Αφού άντεξε τόσο είναι ήρωας αν και νομίζω πλέον δεν έχει την συμπίεση που είχε.
Επίσης φίλτρο αέρος αλλαγή και καθάρισμα καρμπυρατέρ.
το καλώδιο υψηλής έχει μήκος ~5 εκατοστά...και από ότι θυμάμε όμως δεν του έχω αλλάξει ποτέ το μπουζι..αν αλλάξω και το μπουζι θα ειμαι οκ δλδ; πόσο χρόνο ζωης έχουν αυτα τα ηλεκτρονικα κυκλώματα ;
Το καλώδιο υψηλής μετά από τόσα χρόνια μπορεί σε κάποιο η κάποια σημεία να είναι λίγο φθαρμένο και με την λειτουργία να κάνει σπίθες και να σου βραχυκυκλώνει και από εκεί
Αυτό το καλώδιο συνήθως αλλάζει μαζύ με την ηλεκτρονική
Όπως σου είπαν και ο leosedf θα πρέπει να αλλάζεις το μπουζί τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο
asterixx25
08-04-21, 14:36
να καθαρίζεις τα κάρβουνα στην εξάτμιση και στην έξοδο καυσαερίων στον κύλινδρο.
Καλησπέρα
Υπάρχουν κάπου οδηγίες πως μπορεί να γίνει αυτό?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.